Výkonný/á asistent/ka TOP managementu

Před 405 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, rostoucí společnost, která patří k významným hráčům v perspektivním non – automotive oboru, hledáme vhodného kandidáta na pozici Výkonný/á asistent/ka TOP managementu. Náplň práce: Kompletní zajištění plynulého chodu sekretariátu pro management společnosti, Vedení administrativní agendy pro management společnosti, Sjednávání schůzek, organizace kalendáře, Vyřizování telefonických hovorů a emailů, evidence a vyřizování korespondence, Zápisy z porad, příprava podkladů a dokumentů pro jednání, Příprava prezentací, úprava a kontrola textů, Komunikace s úřady a externími dodavateli, Komunikace napříč společnostmi holdingu, Agenda služebních cest (ubytování, letenky, vyúčtování)... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

asistent/ka ředitele (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
První kontakt se zaměstnavatelem: Alena Zámečníková,zamecnikova@zlinstav.com Upřesňující informace: náplň práce:řízení a organizace práce v sekretariátu, vyřizování administrativní agendy ředitele závodu, vyřizování korespondence podle obecných postupů požadavky na zaměstnance:znalost práce na PC, důslednost, komunikativnost, loajalita, samostatnost,ŘP sk.B Pracovní poměr na dobu určitou, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostatní řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností
Koordinace administrativních a kancelářských činností Správa kancelářských zásob a objednávky materiálu Organizace schůzek a firemních akcí Komunikace s dodavateli a zákazníky Podpora man... (více v detailu)
ASISTENT/KA EVENTOVÉHO TÝMU
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Do našeho týmu hledáme asistentku/asistenta, který/á se bude podílet na zajištění eventů v hotelovém prostředí. Náplň práce: - Podpora eventového týmu při organizaci akcí v hotelovém prostředí - Komunikace s hosty a zajištění hladkého průběhu eventů - Spolupráce s hotelovým personálem a dodavateli - Pomoc při přípravě a úklidu prostor před, během a po akci - Administrativní podpora eventového týmu (evidence hostů, kontrola materiálů atd.) - Flexibilní zapojení do provozních činností souvisejících s akcí, zejm. péče o hosty. Požadavky: - Nezb... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodní ředitel/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - vedení obchodního, marketingového a nákupního týmu, - řízení a rozvoj obchodních, nákupních a marketingových procesů, - tvorba a realizace obchodní strategie společnosti, - tvorba výrobkové a cenové strategie společnosti, - aktivní vyhledávání a realizace nových obchodních příležitostí v tuzemském i zahraničním prodeji v rámci B2B segmentu, - péče o stávající zákazníky, - příprava strategických reportů, - analýza ochodních výsledků, včetně návrhů potřebných opatření; Požadujeme: - vysokoškolské vzdělání, - zkušenosti s vedením obchodních týmů, - zkušenosti s obchodováním v B2B segmentu, - výborné komunikační a vyjednávací dovednosti, - komunikativní znalost anglického ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník-mzdová účetní (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Nástup možný IHNED. Hledáme spolehlivého pracovníka do administrativy se zkušeností mzdové účetní. Požadujeme praxi v oboru minimálně 5 let. Zpracování veškeré personální a mzdové agendy, vyřizování administrativní agendy a korespondence. NABÍZÍME: věrnostní prémie, 30 % sleva na veškerý sortiment zboží, roční příspěvek na dovolen... (více v detailu)
Neuvedeno
Head of Region / Řídící pracovníci v oblasti obchodu
KONTAKT - Barbora Procházková, e-mail: Barbora.Prochazkova@porsche-cee.com Název pozice v pracovní smlouvě: Head of Region. Vzdělání v ekonomickém oboru se zaměřením na mezinárodní ekonomiku. Minimálně 5-7 let profesionální prémiové automobilové praxe v mezinárodním prostředí. Zkušenosti na úrovni maloobchodu/velkoobchodu nebo podobných organizací, ideální v Porsche. Ústní/písemná komunikace v angličtině na velmi vysoké úrovni, znalost němčiny a další jazykové znalosti výhodou. Velmi dobrá zna... (více v detailu)
Kompletní podpora pro Vaše podnikání
Přidáno včera - Hlavní město Praha - BAZOS
Zakládání a likvidace společností a neziskových organizací, správa datové schránky, změny ve společnosti (název, sídlo apod.), komunikace s úřady (živnostenský- změna a vyřízení živností, odpovědný zástupce, přerušení, vyřízení, finanční - registrace k daním aj., vyplňování formulářů pro úřady aj.), registr skutečných majitelů, katastr nemovitostí, prověření obchodních partnerů, poskytnutí sídla pro společnost, profesionální předseda SVJ/družstva, poradenství pro SVJ a družstva, životopis na míru,... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
systémový manažer IT - implementace ERP
Před 2 dny - AVIZO_CZ
klíčová role v implementaci ERP řešení, udržování průběžné komunikace s vedením společnosti, členy týmu, zaměstnanci a dodavatelem ERP systému, nutné organizační a komunikační schopnosti, psychická odolnost, schopnost nastavit si priority, pravidelné informace vedení o stavu projektu, problémech a rizicích, pečlivé plánování, koordinace a správa projektu, sběr požadavků, identifikace nedostatků, navrhování nových procesů, definice procesů, reportů i vývoj a implementaci vlastních rozšíření podle potřeb firmy, nastavení a konfigurace ERP systému podle specifikace a požadavků, zajišťování splnění cílů a časového plánu, hlídání změn v procesech, organizaci a pracovních postupech, komunikace s kolegy o důvodech a přínosech změn, poskytování školení a podporu zaměstnancům při adaptaci na nový systém, vyhodnocení spokojenosti zaměstnanců s novým systémem a identifikace oblasti, ve kterých je třeba prov... (více v detailu)
Neuvedeno
ČÍŠNÍK / SERVÍRKA (Restaurace Divadlo)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou, turnusové služby. Nástup možný ihned. Pracovní náplň: obsluha zákazníků, příprava studených i teplých nápojů; odpovědnost za kvalitu, příjemnou komunikaci se zákazníkem, přípravu a estetickou úpravu nápojů a stolů; podílení se na přípravě a chodu restaurace; spolupráce s ostatními kolegy v restauraci na spokojenosti hostů. Zaměstnanecké výhody: budete pracovat v přátelském a pohodovém prostředí, kde jsme ... (více v detailu)
Neuvedeno
Technicko-administrativní pracovník/ice
Před 3 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru, orientaci v projektové dokumentaci, spolehlivost a organizační schopnosti, zodpovědnost, flexibilitu, komunikativnost NÁPLŇ PRÁCE: Náplní práce bude podílení se na přípravě a realizaci developerských projektů ( zasíťování parcel, výstavba pozemních staveb ) od zajištění projektové dokumentace až po kolaudaci. Především se jedná o komunikaci s projekčními kancelářemi, stavebními úřady, zhotoviteli, atd...., provádění kontroly PD, zajištěn... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent matriky a osobních dokladů
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Stručný popis pracovní pozice: Vedení a správa komplexní matriční agendy dle platných právních předpisů (provádění zápisů matričních událostí a skutečností, vystavování matričních dokladů, vedení matričních knih a sbírek listin, provádění povinné výměny matričních dokumentů a údajů s úřady v zahraničí v souladu s platnými zákony a mezinárodními smlouvami, vyřizování žádostí o zápis matričních událostí do Zvláštní matriky Brno, vedení správních řízení v oblasti změny jména a příjmení, organizace a zajištění sňatkových obřadů); správa a aktualizace údajů v základních registrech veřejné správy; spolupráce na odstraňování nesouladů v základních registrech a příprava statistických hlášení; ověřování listin a podpisů, vydávání ověřených výstupů prostřednictvím Czech POINT; vyřizování korespondence související s vydáváním osobních dokladů. Požadované vzdělání: - střední vzdělání s maturitní zkouškou, vysokoškolské vzdělání vítáno Požadavky na uchazeče: - orientace v zákonech vztahujících se k... (více v detailu)
Neuvedeno
Projektový/á specialista/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Hledáme projektového specialistu, který uvolní obchodníkům prostor pro získávání nových zakázek, převezme obchodní případ po podpisu smlouvy a zajistí hladký průběh všech navazujících činností. Tvým úkolem bude koordinovat proces tak, aby výroba i dodání proběhlo přesně podle plánu. Pokud tě baví organizace, komunikace a chceš být součástí technicky zajímavých projektů, přidej se k nám. Co bude tvojí náplní práce: - Příprava a organizace ukázek balicích strojů a vzorků balení pro zákazníky ještě před samotným prodejem - Koordinace navazujících činností od podpisu smlouvy, výroby a dodání zakázky dle harmonogramu - Zajištění a doručení vzorků od zákazníka pro testování a následné zasílání vzorků balení zákazníkovi - Spolupráce s obchodním a technickým oddě... (více v detailu)
Neuvedeno
Dispečer/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na e-mail: jakub.ym@gmail.com a nezapomeňte přiložit svůj životopis. Máte zkušenosti v autodopravě/logistice a rádi se učíte nové věci? Do našeho týmu hledáme kolegu či kolegyni, kteří se nebojí nových výzev a mají rádi různorodou práci. Jsme Autodoprava Zíka s.r.o. a zabýváme se vnitrostátní a mezinárodní dopravou. Vaše práce bude zahrnovat - Domlouvání přeprav a nových kontraktů - Práce s trhem nákladů a sjednávání cen - Zpracování statistiky ekonomické jízdy řidičů - Přijímání faktur za dopravu, upomínek a evidence pohledávek - Zpracování statistik výkonů řidičů - Komunikace s řidiči - Sledování a evidence nákladů - Administrativa spojená s přep... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ce call centra
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní pozice vyhrazena pro OZP. Společnost zajišťující ochranou majetku a osob, hledá pracovníka/ci se znalostí pc. Požadujeme: pokročilou práci na PC, komunikativnost, čistý trestní rejstřík. Náplň práce: Práce na pc + administrativa, telefonická komunikace se z... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledáme zaměstnance
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Do naší společnosti HANA GROUP CZ přijmeme nové kolegy/kolegyně na pozici sushi kuchař (HPP, možnost i polovičního úvazku ) na naše stánky SUSHI GOURMET v Praze, Ostravě, Kladně, Králově Dvoře u Berouna a Benešově u Prahy. Koho hledáme : Zkušeného profíka nebo i nadšeného začátečníka, který nemá žádné zkušenosti s výrobou sushi - vše Vás naučíme ! Náplň práce : Výroba sushi, příprava surovin, přebírání a vysklad... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidič nákladního vozidla
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Řidičský průkaz sk. C, profesní průkaz, digitální karta řidiče, dopravně psychologické vyšetření, zdravotní způsobilost, spolehlivost, dobré pracovní nasazení, vše ostatní Vás rádi naučíme Zaměstnanecké výhody: Dlouhodobé zaměstnání u stabilní společnosti, pracovní smlouvu na dobu neu... (více v detailu)
Neuvedeno
Technik kvality + zástupce QM (M/Ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Smlouva na 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou NÁPLŇ PRÁCE: - Kontrola kvality na svěřených projektech příslušného oddělení - Komunikace se zákazníky v oblasti zajištění kvality - Zodpovědnost za uvolnění nových produktů zákazníkem - Spolupráce při tvorbě P-FMEA, spolupráce v rámci projektového plánování kvality - Dodržování požadovaných termínů dle plánů opatření - Koordinace hladkého průběhu výroby ze srany kontroly kvality příslušného oddělení - Příprava a aktualizace kontrolních plánů, pracovních, zkušebních a procesních návodů pro nové i stávající projekty a kontrola jejich zavedení - Zastupování vedoucího a kolegů v rámci týmu - Analýza externích a interních neshod ve spolupráci s ostatními odděleními - Zajištění ... (více v detailu)
Neuvedeno
Facility manager m/ž
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Do našeho týmu hledáme Facility Managera, který zajistí bezproblémový chod a údržbu našeho areálu, optimalizaci provozních nákladů a splnění všech legislativních požadavků v oblasti BOZP, PO a odpadového hospodářství. Pokud máte zkušenosti na obdobné pozici a hledáte stabilní zaměstnání v rostoucí společnosti, přidejte se k nám! Co Vás čeká: - Správa firemního areálu (dohled nad technickým stavem budov, plánování a zajištění a provedení oprav a údržby nemovitosti, výběrové řízení na dodávku, jednání s dodavateli) - Zajištění stavebních úprav - zajištění projektů, účast na výběrovém řízení, archivace projektů, komunikace s úřady a dodavateli, kontrolní činnost stavby. - Revize a kontroly - zajištění revizí ke stavbám a instalovaným zařízením, (PO, EZS, EPS, systému odvodu tepla a kouře, aktivního hasícího zařízení atd.), archivace a správa této dokumentace, výběr dodavatelů. - Spolupráce se specialistou v oblasti BOZP, PO - zajištění a organizace provádění školení v oblasti BOZP, PO, ve... (více v detailu)
Neuvedeno
💎 Likvidace společnosti💎
Před 6 dny - HYPERINZERCE
💎 Likvidace společnosti💎 Nabízíme komplexní službu likvidace společnosti od A až do Z. Máte v plánu ukončit podnikání a bojíte se složitého procesu likvidace společnosti? Nemějte obavy. S odbornou asistencí to půjde hladce a bez komplikací. Co znamená likvidace? Likvidace společnosti = její vymazání z obchodního rejstříku. Jedná se o právní postup vedoucí k ukončení podnikání, vypořádání majetku a vyrovnání dluhů věřitelům. Úspěšná likvidace společnosti vede k jejímu vymazání z obchodního rejstříku. Proč likvidovat společnost? Likvidace společnosti neznamená neúspěch v podnikání. Stačí životní změna, kdy se chcete vydat jiným směrem, posunout někam dál a s původní společností již nechcete být spojováni nebo pro ni nemáte další využití. Co t... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka vedení společnosti, zkrácený úvazek
Před 10 dny - Plzeňský kraj - BAZOS
Hledáte administrativní práci, která vám umožní skloubit pracovní i osobní život? Baví vás organizace, plánování a komunikace? Je pro Vás přijatelná práce na poloviční úvazek? Pak možná právě Vy budete vhodný kandidát na našeho nového kolegu/kolegyni. Vaší hlavní náplní práce bude správa kalendáře vedení společnosti, plánování schůzek a příprava podkladů k jednání. Budete také organizovat pracovní cesty, vést administrativní agendu a komunikovat s úřady, doda... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Řidiči nákladních automobilů, tahačů a speciálních vozidel
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - praxe v mezinárodní kamionové dopravě výhodou - výpis z trestního rejstříku - slušné jednání, spolehlivost, samostatnost Nabízíme: - zajímavá práce řidiče/řidičky kamionu MKD - moderní vozový park zn. Mercedes Benz s bezpečnostními technologiemi a skříňovými návěsy - autorizovaný servis, kvalitní technické zázemí - záze... (více v detailu)
Neuvedeno
ZAHRANIČNÍ OBCHODNÍK/ICE, JR.
Před 9 dny - AVIZO_CZ
KO: Boščíková Lucie, tel.: +420 725 353 174, volat PO - ČT od 8:30 do 15:30 hod., e-mail: lucie.boscikova@tipa.eu Co byste měl/a dělat: - aktivně se podílet na průzkumu trhu, - vyhledávat vhodné zahraniční obchodní partnery, - realizovat první telefonický kontakt v rámci akvizice nových partnerů, - administrativní činnosti spojené s obchodními případy, - spravovat databázi, - připravovat reporty, - řešit případné reklamace, - spolupracovat s marketingovým oddělením, - reprezentovat společnost na veletrzích a konferencích. Ucházet o pozici se mohou TI, kdo: - mají chuť učit se o našich produktech, - jsou e... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka dodavatelské kvality s NJ/AJ
Před 9 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: tel.: 777 676 428, Po - Pá 10 - 15 hod e-mail: m.tobiasova@ais-systeme.de osobně: Velký Osek, Po - Pá 8 - 13:30 hod Požadavky: Znalost německého nebo anglického jazyka na komunikativní úrovni Praxe v oblasti kvality alespoň 3 roky v systému automotive dle IATF 16949 Znalost MS Office na pokročilé úrovni (Excel - kontingenční tabulky, Outlook, PowerPoint) Znalost požadavků standardů ISO 9001, IATF 16949 Orientaci v oblasti technické dokumentace Schopnost efektivně jednat s dodavateli a hledat řešení problémů Řidičský průkaz skupiny B. Náplň práce: Kontrola a zajištění dodržování požadovaných standardů u našich doda... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředníci ve skladu
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Příjem/výdej materiálu a kontrola jeho kvantity, kvality a včasnosti dodání, evidence materiálu, skladování materiálu. Kontrola materiálu (porovnání zůstatků se systémem), nahlášení a řešení neshod, reporting. Sleduje plán výroby a jeho plnění, v případě neplnění operativně řeší a spolupracuje se SV na nápravě tak, aby nevznikly prostoje ve výrobě. Vedení podřízených pracovníků a obsazení svěřeného úseku - optimální vytížení pracovníků na směně. Tvorba objednávek a příprava dokumentace v el. systémech. Komunikace s výrobou; spolupráce s ostatními odděleními při řešení problémů včetně předávky materiálu. Provádění pravidelných inventur včetně namátkových kontrol. Kontrola dodržování procedur, funkčnosti procesů a podílení se na zlepšování procesů. V případě nepřítomnosti SV jej dočasně plně zastupuje, je schopen zastoupit skladnické pozice. Zodpovědnost za korek... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatný účetní
Před 14 dny - AVIZO_CZ
Soukromá společnost se sídlem v Olomouci příjme do hlavního pracovního poměru samostatnou účetní nebo účetního se znalostí podvojného účetnictví a personalistiky. Náplň práce : kompletní zpracování účetnictví včetně DPH, zpracování mezd do 10-ti zaměstnanců, zpracování daňových přiznání, uzávěrek apod., práce v programu Pohoda, administrativní činnosti, komunikace s úřady státní správy apod. Požadujeme min.SŠ ekono... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce