Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Před 266 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Jetmarová Veronika, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: angličtina na komunikativní úrovni, znalost MS Office, znalost SQL, znalost SAP, zna... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

System Administrator
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Vaše povinnosti: o Správa uživatelů systémů RACF, Linux a IMS o Správa uživatelských účtů a hesel interních a externích zákazníků o Definování a udržování bezpečnostních profilů o Sestavování a revize zpráv o zabezpečení systému o Udržování procesů shody zabezpečení pomocí systému správy identit (IIQ) o Údržba digitálních certifikátů o Správa zabezpečení cloudu Váš profil: o Vysokoškolské vzdělání v oboru IT nebo srovnatelná kvalifikace a předchozí zkušenosti z IT zázemí o Zkušenosti se systémem z/OS (vč. TSO, ISPF, R... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník rezervací
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Plecitá Žaneta, e-mail: zaneta.plecita@hotelis.cz Láká Tě práce v dynamicky se rozvíjející společnosti, která spravuje hotely v západočeském kraji? Pokud ano, jsi náš člověk a rádi Tě přivítáme v našemu týmu. Hledáme kolegyni/kolegu na rezervační oddělení na pozici Pracovník rezervací. Klíčové jsou pro nás komunikativní schopnosti, pečlivost a důslednost. Požadujeme: - znalost českého, německého, ruského a anglického jazyka - nebát se komunikovat a rád pracovat s lidmi - pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail - pro... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník technické kontroly
Před 3 dny - AVIZO_CZ
POŽADUJEME: - vzdělání strojírenského zaměření - praxe v oddělení kontroly nebo ve strojírenství výhodou - čtení výkresové dokumentace - znalost práce na PC - spolehlivost, preciznost, samostatnost, odpovědnost NABÍZÍME: - možnost kariérního růstu - práci v příjemném prostředí a vstřícnou komunikaci - motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků - mzdové rozpětí závisí na do... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovníci (back offfice manager)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
administrativní pracovník v účetní kanceláři, velmi dobra´ znalost práce na PC, zejmena s kancela´rˇsky´m softwarem, znalost účetní problematiky, schopnost práce s technicky´m zarˇízením, znalost a... (více v detailu)
Neuvedeno
projektový/á manažer/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
VŠ - magisterský studijní program staveb. směru se zaměřením na vodní stavby, popř. vodní hospodářství a krajinné inženýrství, případně středoškolské vzdělání v oboru vodní stavby s praxí na pozici tech. dozoru stavby případně vedoucího projektu stavby nebo samostatného stavbyvedoucího, zkušenost s projekční a inženýrskou činností výhodou, dobrá orientace v související oborové legislativě (stavební a vodní zákon), dobré uživatelské znalosti PC (především MS Office, výhodou ASPE), znalost a zkušenosti se samostatným vedením stavby nebo s tech. dozorem nejlépe v oboru vodní stavby, zodpovědnost, schopnost samostatného rozhodování a řešení mimořádných úkolů a situací, smysl pro přesnost, důslednost, aktivní a tvůrčí přístup, velmi dobré organizační a vyjadřovací schopnosti, umění jednat s lidmi, ŘP "B" - aktivní řidič (časté jednodenní služební cesty a řešení prac. úkolů v terénu), ochota a schopnost dalšího odborného vzdělávání, autorizace v oboru výhodou. Zabezpečování komplexního výkon... (více v detailu)
Neuvedeno
sociální pracovník do služby odborně sociální poradenství (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Hledáme sociálního pracovníka na pracovní pozici sociální pracovník odborného sociálního poradenství v Postoloprtech. Náplň práce: přímá sociální práce s uživateli, poskytování odborného sociálního poradenství a doprovázení v obtížných životních situacích. Očekáváme: - min. vyšší odborné vzdělání se zaměřením na sociální práci - komunikativonost a chuť učit se novému - schopnost pracovat v týmu - samostatnost a zodpovědnost - výhod... (více v detailu)
Neuvedeno
Programátor/ka
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Třemošnice Náplň práce Implementace systému pro Technickou Přípravu Výroby Podpora při implementaci a instalaci Požadujeme: Znalost programování v jazyku MS SQL Kreativní myšlení a schopnost analyzovat a nalézat řešení problému oSchopnost zorientovat se v základní problematice strojírenských procesů a dívat se na produkt pohledem uživatele Schopnost a ochota pracovat v dynamicky se měnícím prostředí, agilně přizpůsobovat postupy a metody své práce měnící se situaci a prioritám, při udržení kvality vý... (více v detailu)
Neuvedeno
Vývojáři softwaru
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Klíčové odpovědnosti 1. Vytváření a popis a priori informací o nových a aktuálních poznávacích značkách, fontech používaných na SPZ, značkách a modelech vozidel, kódech nebezpečných látek atd. 2. Zkoumání a klasifikace chyb algoritmů strojového učení a počítačového vidění, hledání nových způsobů označování dat a automatického zvýrazňování chyb. Osoba by měla být schopna přijmout výzvy a stát se součástí nasazeného mezinárodního týmu a bude úzce spolupracovat s kolegy v různých zemích. Požadavky o Minimálně 1 rok praxe v analýze dat o Zkušenosti s Excel/Google Sheets o Schopnost vyvíjet analytické dashboardy (včetně obrázků) a dělat správná rozhodnutí na základě dat (např. BI software apod.) o Dobrá znalost SQL o Ochota učit se a růst o Analytické a problémo... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí sociální služby
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: • organizuje a řídí poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a chod Centra pomoci pro rodiny s dětmi v souladu se zákonem o sociálních službách v aktuálním znění a příslušnou prováděcí vyhláškou v aktuálním znění a ostatními právními normami souvisejícími (i vnitřními předpisy) s provozem služby – organizace, • odpovídá za činnost týmu sociálních pracovníků při poskytování činností sociálně aktivizační služby pro rodinu s dětmi (SASRD), • poskytuje základní i odborného sociálního poradenství pro zájemce, uživatele a jejich rodinné příslušníky, • se zájemci o službu sjednává smlouvu o poskytování sociální služby a zpracovává další dokumentaci pro poskytování služby (SASRD), • schvaluje a kontroluje individuální plány a jejich revize pro poskytování sociální služby (SASRD), • odpovídá za řádné vedení dokumentace související se sociální službou a dokumentací klientů • podílí se na aktualizaci vnitřních pravidel, standardů kvality služby a auditech souvisejíc... (více v detailu)
Neuvedeno
Pomocní pracovníci
Před 17 dny - AVIZO_CZ
Prvotní informace: osobně: Prošovická 118, 294 29 Bezno, od 17h do 19h e-mailem: cogai_maulanhcz@yahoo.com telefonicky: 774 618 668 od 15h do 17h Upřesňující informace: 1. znalost viet... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialisté v oblasti logistiky
Před 711 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Výhodou: - Angličtina na komunikativní úrovni - Dobré komunikační schopnosti - Pokročilá znalost... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 226 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 263 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: info@itaca.cz Znalost ruštiny na úrovni rodileho mluvciho. *Vyborna znalost AJ *Vyborna znalost španělštiny *dalši jazyky jsou vyhodou *Přijemne vystupovani *Samostatnost, logicke a procesni myšleni, organizacni a rozhodovací schopnosti na vysoke urovni *Schopnost řesit standartni a ne... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Ostatní řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů
Před 711 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Angličtina na komunikativní úrovni bez nutnosti certifikátu. Zájemci o pozici hl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Sociální pracovník
Před 226 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
výběrové řízení na vznik pracovního poměru úředníka zařazeného do Městského úřadu Vrchlabí na druh práce: REFERENT ODBORU SOCIÁLNÍHO A ZDRAVOTNÍHO – AGENDA SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ s možností postupu do funkce vedoucího oddělení Místo výkonu práce: Vrchlabí Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení: 11. platová třída Předpokládaný nástup dle dohody Nabízíme: - náborový příspěvek až do výše Kč 50.000,- Kč - pro perspektivního zaměstn... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 292 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK ODBORNÉHO ZACHÁZENÍ VE VĚZEŇSTVÍ - VYCHOVATEL
Před 150 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
VYCHOVATEL na oddělení výkonu trestu odnětí svobody Místo působiště: Vazební věznice Liberec Zákonné a další požadavky: - min. vyšší odborné vzdělání pedagogického směru - trestní bezúhonnost - zdravotní způsobilost pro výkon práce - organizační schopnosti a komunikační dovednosti - znalost a orientace v zákoně č. 169/1999 Sb. o výkonu trestu odnětí svobody - znalost práce na PC (WORD, EXCEL, INTERNET). Nabízíme: - platová třída 10 (od 29.790,- Kč do 40.770,- Kč dle dosažené praxe) - jednosměnný pracovní režim s nerovnoměrným rozvržením pracovní doby - příspěvky z Fondu kulturních a sociálních potřeb na penzijní připojištění (zajištěno ve vazební věznici) a na stravné, na kulturní a sportovní vyžití, apod. Předpokládaný termín nástupu: dle domluvy. Náležitosti písemné přihlášky: - přihláška k výběru - strukturovaný pr... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
POMOCNÍ PRACOVNÍCI OBCHODNÍHO PROVOZU
Před 711 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Znalost vietnamského jazyka výhodou. Schopnost pracovat pod tlakem. Zvedání břemena nad 20 kg. Dotovaný oběd
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Nákupčí zemědělských komodit
Před 310 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Nákupčí zemědělských komodit Společnost Oilseed s.r.o. je jedna z největších obchodních firem zabývající se obchodem s ořechy, suchými plody a semeny v České Republice s vlastní produkcí. Zabýváme se mezinárodním velkoobchodním prodejem potravinářských a zemědělských komodit. Mezi hlavní produkty patří mák, pistácie, piniové ořechy, sušené meruňky atd. Výkon práce na centrále v Praze nebo ve zpracovatelském závodě (okres Nymburk) příp. Home Office. Náplň práce : o Telefonická a osobní komunikace při udržování vztahů se stávajícími obchodními partnery (zemědělci a farmy) o Vyhledávání a kontaktování nových zemědělců a farem (oblast Čechy) o Komunikace s agronomy, sběr informací pro následné výstupy tykající se uzavíraní dlouhodobých kontraktů (futures) o Zabezpečení nákupního plánu máku, uzavírání běžných i dlouhodobých kontraktů o Vyjednává... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
sociální pracovník do služby odborně sociální poradenství (m/ž)
Před 329 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Do našeho týmu nízkoprahového zařízení pro děti a mládež v Postoloprtech hledáme sociálního pracovníka. Požadované vzdělání: VOŠ v oblasti sociální práce, sociální pedagogika, sociální a humanitární činnost, sociálně právní činnost Pracovní úvazek ve výši 1,0. Další požadavky: - praxe v oblasti služeb sociální prevence výhodou (vč. NZDM) - chuť a motivace pracovat s dětmi a mládeží - zájem o druhé a sociální témata - empatie, dobré komunikační dove... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Sociální pracovník
Před 346 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim Jsme nezisková organizace, která působí v celém Pardubickém kraji. Naším posláním je provázet lidi se znevýhodněním, kteří chtějí pracovat, bydlet a žít podle svých možností a představ v otevřené společnosti. Našimi hodnotami jsou jedinečnost, aktivita, otevřenost, respekt. Koho hledáme? Do našeho týmu v Chrudimi rádi přivítáme nového kolegu/kolegyni, který naše hodnoty sdílí. Hledáme člověka s týmovým duchem, který si umí stanovit priority a dotahovat věci do konce, a který chce podpořit lidi se zdravotním znevýhodněním, aby mohli žít běžným způsobem života. Co bude náplní práce? -individuální i skupinová práce s lidmi se zdravotním znevýhodněním, -zajímavá, kreativní, různorodá a samostatná práce v kanceláři i v terénu v okresech Chrudim a Pardubice, -spolupráce se zaměstnavateli (aktivní vyhledávání, poradenství, konzultace), -spolupráce s rodinou uživatele a dalšími osobami v jeho okolí. Co požadujeme: -vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. na pozici sociáln... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 406 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 188 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 343 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Ostatní specialisté v oblasti účetnictví
Před 711 dny - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Znalost ruštiny C1 nebo rodilý mluvčí, žádoucí znalost angličtiny. Z... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce