Inventory Team Leader (Lídr inventurního týmu)
Podobné inzeráty

Účetní
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE:zpracování běžné účetní agendy v souladu s platnou legislativou, evidence a kontrola faktur, pokladních dokladů a bankovních výpisů, příprava podkladů pro daňové přiznání, spolupráce s auditory, daňovými poradci a orgány státní správy, samostatné vykonávání svěřených úkolů, spolupráce při zpracování účetních závěrek a reportů POŽADUJEME: minimálně SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru , minimálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici , pokročilá znalost podvojného účetnictví, přehled ve mzdové, pracovně-... (více v detailu)
Neuvedeno

SENIOR BUYER (NÁKUPČÍ)
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
27.11.2024 - Zajištění nákupu přímého materiálu, zejména surovin a obalů, cenová jednání, vyhodnocování nabídek, uzavírání smluv a objednávek, zodpovědnost za termíny dodávek materiálu, hledání možných úspor v oblasti nakupovaných materiálů, vyřizování dodavatelských reklamací, zajištění podkladů pro fakturaci. SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru), praxe min. 2 roky v oblasti nákupu, znalost SAP nebo jiného ERP systému, zkušenosti s jednáním s ... (více v detailu)
Neuvedeno

Účetní
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: zpracování běžné účetní agendy v souladu s platnou legislativou, evidence a kontrola faktur, pokladních dokladů a bankovních výpisů, příprava podkladů pro daňové přiznání, spolupráce s auditory, daňovými poradci a orgány státní správy, samostatné vykonávání svěřených úkolů, spolupráce při zpracování účetních závěrek a reportů POŽADUJEME: minimálně SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru , minimálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici , pokročilá znalost podvojného účetnictv... (více v detailu)
Neuvedeno

huťmistr
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
znalost výroby skla (ovládání řemesla a ochota předávat zkušenosti), řízení týmu a organizace výroby (efektivní plánování práce dílen, koordinace výrob. procesů), dohled na prvotřídní provedení každého výrobku, eliminace výrobních ztrát, dohled nad prac. postupy, hodnocení týmu (měření výkonu sklářů, spravedlivé odměňování), analytický pohled, vzdělání v oboru sklářství, hutní výroby nebo zpracování materiálů, min. 5 let ve sklářském průmyslu, schopnost vést a inspirovat (vůdčí os... (více v detailu)
Neuvedeno

Odborný pracovník SŠ - laboratorní pracovník
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
pozice: Odborný pracovník SŠ - laboratorní pracovník Nástup: 1.4.2025, Mzda: 28980,- Kč Kontakt: Turková Š., tel.: 318 600 200 (218), e-mail: turkova@sujchbo.cz Uvedená hrubá měsíční mzda je nástupní. Po zkušební době se dále přiznává pohyblivá složka, ve které je mimo jiné zohledněna dosažená kvalifikace a pracovní zkušenosti. Požadujeme: - Středoškolské vzdělání s maturitou (technický nebo přírodovědný obor výhodou). - Znalost práce na PC - zkušenosti s MS Office a databázovým prostředím. - Zkušenost s prací v chemické laboratoři výhodou. - Schopnost orientace v laboratorním prostředí a dodržování bezpečnostních pravidel. - Laboratorní (manuální) zručnost - pečlivost a preciznost při práci se vzorky a přístroji. ... (více v detailu)
Neuvedeno

Excel, PowerBI a datové modelování
Před 8 dny
- Hlavní město Praha - SBAZAR
Doučování Excel, PowerBI, PowerQuery, PowerPivot, Inquire a datového modelování (případně i Access, Word, PowerPoint) na základní, pokročilé a specializované... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Administrativní pracovník, zásilkovna
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Jen pro OZP. Trestní bezúhonnost, spolehlivost, znalost Word, Excel, komunikativní Komunikace se zákazníky, běžná administrativa, e-mailová komunikace Příjem, výdej zakázek Osob... (více v detailu)
Neuvedeno

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Hledáme funkčního analytika, který bude mít znalosti funkcí, struktury a logiky našich aplikací a systémů, takže analytické myšlení je rozhodně neocenitelnou výhodou. A pokud vás zajímá zefektivňování procesů a zpochybňování starých postupů, jste na správném místě! Náplň práce: o Zodpovědnost za funkční analýzu informačních systémů tak, aby splňovaly obchodní požadavky o Budete působit jako spojovací článek mezi provozem, klientem a vývojem o Zodpovědnost za komplexní proces vývojových projektů (příjem, odhad, analýza, návrh, vývoj, testování, dodání, podpora) o Budování nových aplikací a údržba stávajících aplikací o Příprava testovacích sad pro změny... (více v detailu)
Neuvedeno

Investiční referent/ka
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace. Průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, - výhodou vzdělání ve stavebním oboru, - výhodou znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, nebo zákona č. 134/2016 Sb., o ... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka stavebního úřadu
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Plnění úkolů vyplývajících ze stavebního zákona, rozhodování na úseku stavebního řádu - povolování staveb, povolování odstranění stavby, vedení řízení a nařizování odstranění stavby, terénních úprav a zařízení, vedení řízení a rozhodování o výjimce z obecných požadavků na výstavbu, výkon kontroly ve věcech stavebního řádu - vedení řízení a rozhodování o přestupcích. Kvalifikační požadavky: Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe dle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, splňuje: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu nálež... (více v detailu)
Neuvedeno

Poradce/Poradkyně pro oběti
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Poradce pro oběti Dohoda o pracovní činnosti v rozsahu 40/80hodin měsíčně Hlavní náplň práce poradce pro oběti - vedení konzultací (osobně, telefonicky, emailem) s oběťmi trestných činů za účelem poskytnutí odborné pomoci, předání právních informací, předání kontaktů. na další odborníky, kteří by mohli oběti poskytnout specializované služby - zprostředkování účasti obětí trestných činů v restorativních programech - mapování služeb poskytovaných obětem trestných činů v regionu - zapojení do multidisciplinární spolupráce za účelem podpory služeb pro oběti v regionu - realizace doprovodů obětí trestných činů k úkonům souvisejícím s trestním řízením, řešením náhrady škody, nemajetkové újmy apod. - vedení veškeré dokumentace související s realizací poradenství obětem trestných činů Požadované znalosti a dovednosti - ukončené magisterské studium humanitního směru - vysoké pracovní nasazení, flexibilitu, - ochotu vzdělávat se, bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům, - znalost práce na PC -... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka dodavatelské kvality s NJ/AJ
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: tel.: 777 676 428, Po - Pá 10 - 15 hod e-mail: m.tobiasova@ais-systeme.de osobně: Velký Osek, Po - Pá 8 - 13:30 hod Požadavky: Znalost německého nebo anglického jazyka na komunikativní úrovni Praxe v oblasti kvality alespoň 3 roky v systému automotive dle IATF 16949 Znalost MS Office na pokročilé úrovni (Excel - kontingenční tabulky, Outlook, PowerPoint) Znalost požadavků standardů ISO 9001, IATF 16949 Orientaci v oblasti technické dokumentace Schopnost efektivně jednat s dodavateli a hledat řešení problémů Řidičský průkaz skupiny B. Náplň práce: Kontrola a zajištění dodržování požadovaných standardů u našich doda... (více v detailu)
Neuvedeno

ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 253 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Ekonom/ekonomka školy
Před 319 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

administrativní pracovník/ce
Před 381 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovnice na pozici manažerky v neziskové organizaci. Administrativní práce v oblasti dotací, řízení projektů, vyhledávání dotačních programů, jejich studium a uvedení do praxe, obsluha klientů, organizace jednání, tvorba prezentací Požadujeme: VŠ vzdělání, komunikativní schopnosti, schopnost p... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Konstruktér/ka obalů
Před 224 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Kontakt: životopisy zasílejte e-mailem martin.lovcuk@boxmaker.cz Vývoj a konstrukce obalů z vlnitých lepenek, tvorba výkresové a výrobní dokumentace, výroba vzorků. Požadujeme: představivost a kreativitu, pečl... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

PRACOVNÍK ODBORNÉHO ZACHÁZENÍ VE VĚZEŇSTVÍ - VYCHOVATEL
Před 176 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
VYCHOVATEL na oddělení výkonu trestu odnětí svobody Místo působiště: Vazební věznice Liberec Zákonné a další požadavky: - min. vyšší odborné vzdělání pedagogického směru - trestní bezúhonnost - zdravotní způsobilost pro výkon práce - organizační schopnosti a komunikační dovednosti - znalost a orientace v zákoně č. 169/1999 Sb. o výkonu trestu odnětí svobody - znalost práce na PC (WORD, EXCEL, INTERNET). Nabízíme: - platová třída 10 (od 29.790,- Kč do 40.770,- Kč dle dosažené praxe) - jednosměnný pracovní režim s nerovnoměrným rozvržením pracovní doby - příspěvky z Fondu kulturních a sociálních potřeb na penzijní připojištění (zajištěno ve vazební věznici) a na stravné, na kulturní a sportovní vyžití, apod. Předpokládaný termín nástupu: dle domluvy. Náležitosti písemné přihlášky: - přihláška k výběru - strukturovaný pr... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Noční Recepční
Před 1083 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
MVP: Milevská 1695/7, 140 63 Praha 4 Kontakt: barbora.jelinkova@panoramahotelprague.com Jaká bude Váše pracovní noc: o Zajišťování služeb Front Desk v souladu se standardy hotelu. o Noční směny (22:00- 6:00). o Check-in a check-out, vyúčtování služeb a zboží hostů. o Hotovostní a bezhotovostní operace na recepci. o Zodpovídání telefonních hovorů, vyřizování vzkazů klientům a spolupracovníkům. o Evidence a aktualizace veškerých údajů v hotelovém programu Opera. o Evidence všech požadavků a přání hostů a zajištění jejich splnění v požadované kvalitě. Co by měl mít náš nový kolega/kolegyně: o Úsměv. o Pokročilou znalost AJ (denní využití), další jazyk výhodou. o Předchozí praxi na obdobné pozici výhodou. o Ochotu pracovat ve všední dny a občas i o víkendu. o Příjemné vystupování a p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Sociální pracovník
Před 373 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim Jsme nezisková organizace, která působí v celém Pardubickém kraji. Naším posláním je provázet lidi se znevýhodněním, kteří chtějí pracovat, bydlet a žít podle svých možností a představ v otevřené společnosti. Našimi hodnotami jsou jedinečnost, aktivita, otevřenost, respekt. Koho hledáme? Do našeho týmu v Chrudimi rádi přivítáme nového kolegu/kolegyni, který naše hodnoty sdílí. Hledáme člověka s týmovým duchem, který si umí stanovit priority a dotahovat věci do konce, a který chce podpořit lidi se zdravotním znevýhodněním, aby mohli žít běžným způsobem života. Co bude náplní práce? -individuální i skupinová práce s lidmi se zdravotním znevýhodněním, -zajímavá, kreativní, různorodá a samostatná práce v kanceláři i v terénu v okresech Chrudim a Pardubice, -spolupráce se zaměstnavateli (aktivní vyhledávání, poradenství, konzultace), -spolupráce s rodinou uživatele a dalšími osobami v jeho okolí. Co požadujeme: -vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. na pozici sociáln... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Referent technické podpory
Před 546 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň: Technická podpora pro obráběcí stroje českým a zahraničním zákazníkům. Telefonická a písemná komunikace s českými a zahraničními zákazníky ohledně požadovaného poradenství. Přenášení poznatků z komunikace se zákazníky do firmy a z firmy k zákazníkům. Přijímání požadavků od zákazníků, evidence požadavků do systému TASKPOOL s vytipováním potřebných ND a určením způsobu opravy a následné předání příslušným referentům. Požadavky: AJ na výborné úrovni NJ, RJ výhodou Uživatelská znalost práce na PC -Word, Excel, MS Office Komu... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 433 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Operátor farmaceutické výroby
Před 648 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontaktní osoba: Vyšínová Simona MSc., e-mail: nabor@promedcs.com 1.kontakt: e-mailem upřesňující informace: zkušenost s prací v re... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 215 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

ROZPOČTÁŘ/-KA
Před 1058 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
ROZPOČTÁŘ/-KA - místo výkonu práce: okres Most Požadavky: - min. ÚSO technického směru, praxe v oboru min. 3 roky, znalost práce na PC - Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint), základní znalost programu AutoCad, základní znalost práce v softwaru pro tvorbu rozpočtů výhodou (KROS, EuroCALC), řidičský průkaz skupiny B Náplň práce: - zpracování kompletních cenových nabídek do výběrových řízení, zpracování výkazů výměr dle projektové dokumentace, kontrola cenových nabídek subdodavatelů vč. výběrových řízení dodavatelů, kontrola projektové dokumentace, příprava pro realizaci staveb - materi... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 370 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce