Všeobecní administrativní pracovníci
Podobné inzeráty

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, doc... (více v detailu)
Neuvedeno

Účetní všeobecní (m/ž)
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme: základy účetnictví v rozsahu SŠ, pečlivost, zodpovědnost, důslednost, schopnost pracovat efektivně jak samostatně, tak i jako součást týmu, dobrou znalost práce s MS Office (zejména Excel... (více v detailu)
Neuvedeno

Business analytik pro regulatorní reporting
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky od 9:00 - 14:00 hodin. " Min. SŠ s maturitou (ekonomický směr) " Výborné analytické schopnosti a koncepční myšlení " Znalost MS Office - Excel " Znalost AJ - nutná alespoň základní znalost " Pečlivost a systematičnost " Chuť učit se nové věci, navrhovat nová řešení " Výborné komunikační dovednosti, týmová spolupráce " Výhodou je znalost produktů finančních a kapitálových trhů, orientace v oblasti bankovních systémů, zkušenosti s reportingem v korporátní organizaci, znalost regulace finančních trhů " Analýza rozdílů u regulatorních reportů " Vyhodnocení správnosti odreportovaných hodnot dle platné legislativy " Komunika... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní asistent/ka
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice Co nabízíme: - PP na dobu neurčitou - pružná pracovní doba - zázemí ve stabilní a perspe... (více v detailu)
Neuvedeno

Personální referenti
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Personalista Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s personální činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - komunikativnost - znalost MS Office Popis práce: - procesy spojené s přijímáním nových spolupracovníků (výběrová řízení, zaučování) příprava a kontrola pracovních smluv - péče o tým organizace (vzdělávání, teambuildingové aktivity, systém motivace apod.) - tvorba koncepce personální práce - koordinace a zaučování stážistů a nových spolupracovníků - úč... (více v detailu)
Neuvedeno

Manažer týmu
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Manažer týmu Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s vedením týmu a znalost finančních služeb výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - zodpovědnost - umění delegovat - sebevzdělávání v?osobním rozvoji - komunikativnost - znalost MS office Popis práce: - vedení teamu - delegace a organizace práce - školení - procesy spojené s přijímáním nových spolupracovníků (výběrová řízení, zaučování) příprava a kontrola pracovních smluv - organizace týmu (vzdělávání, teambuildingové aktivity, systém motivace apod.) - tvorba koncepce personální práce ... (více v detailu)
Neuvedeno

Finanční controller - controllerka International
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
O nás: ADEXXOS je přední společnost v České republice, specializující se na prumyslove technologie. Díky dlouholetým zkušenostem a nejmodernějším technologiím jsme spolehlivým partnerem pro naše zákazníky. Pro naši budoucí dceřinou společnost v Žacléři hledáme Finančního controllera/ku International, který/á posílí náš tým. Vaše úkoly: " Controlling a pravidelný reporting vedení společnosti " Příprava business plánů, rozpočtů a analýza cash-flow " Spolupráce na účetních závěrkách a jejich reportingu " Hodnocení efektivity projektů a poboček, zejména z hlediska nákladů a ziskovosti " Poskytování analytické a informační podpory v rámci mezinárodní skupiny " Implementace nových procesů v controllingu a reportingu " Aktivní účast na projektech zaměřených na rozvoj procesů a interních směrnic " Příprava ad-hoc reportů a návrhy relevantních opatření " Příprava prognóz a forecastů " Ekonomické analýzy a vyhodnocení " Analýza zákazníků (rentabilita, ziskovost, benchmarking) " Podpora interních... (více v detailu)
Neuvedeno

SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK (m/ž)
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Požadavky: vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání v oborech uvedených v § 110 odstavci 4 písmenech a) a b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, podmínkou; znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, a standardů sociálních služeb podmínkou; praxe v sociálních službách Domov pro seniory nebo Domov se zvláštním režimem velkou výhodou; práce na PC (všeobecná znalost + Microsoft Office, Microsoft Outlook); pečlivost, spolehlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, aktivní přístup; řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič Plat: platové ohodnocení 40 300 Kč/měsíc ... (více v detailu)
Neuvedeno

pracovník přípravy a obsluhy (m/ž)
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
První kontatk se zaměstnavatelem: Lucie Syrovátková,lucieluciesv@hotmail.com Upřesňující informace: 1.práce v kuchyni, přípravu občerstvení podle provozních standardů 2.úklid provozovny vč.úklidu hygienických zařízení, úklid prostorů před provozovnou (zahrádky) 3.balení, vybalování a doplňování zboží na prodejně 4.pod dohledem vedoucího či zástupce výpomoc s dodávkou... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce expedice - náborový příspěvek 20.000 Kč
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: práce na 1 směnu: noční (Ne-Čt), finální kontrola zboží, příprava průvodních dokumentů ke zboží, obsluha interního systému, součástí částečné expedování zboží podle objednávek NABÍZÍME: docházkový bonus až 1 000 Kč/měsíc, mimořádná roční odměna, příspěvek na stravování až 1 500 Kč/měsíc; zaměstnanecké balíčky masa a masných výrobků, vitamíno... (více v detailu)
Neuvedeno

Odborní administrativní pracovníci a asistenti M/Ž
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Jsme dynamická a rostoucí firma v oblasti kosmetického segmentu, zabýváme se prodejem kosmetických přístrojů, školením a péčí o krásu - a právě teď hledáme posilu ( kolegyni nebo kolegu) do našeho týmu. Hledáme spolehlivého a pečlivého člověka se smyslem pro detail. Základní orientace v eshopovém prostředí výhodou. Znalost českého jazyka, základní angličtina výhodou. Ochotu učit se novým věcem a týmového ducha. Nabízíme ti: - Přátelské prostředí a tým, který drží při sobě. - Možnost růstu ... (více v detailu)
Neuvedeno

administrativní pracovník - celní deklarant
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Znalost celní problematiky nebo praxe v oboru celních služeb výhodou - Znalost anglického nebo německého jazyka výhodou - Znalost práce na PC podmínkou (MS Office – Word, Excel) - Dobré komunikační schopnosti - Samostatnost, flexibilita, spol... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Práce na počítači Požadujeme: znalost práce s účetním systémem Pohoda, zkušenosti s organizací skladového hospodářství, písemná komunika... (více v detailu)
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
24.3.2025 - vyhodnocování součinností v rámci vymáhání pohledávek, zpracovávání součinností a lustrací v exekučních spisech, vydávání exekučních příkazů aj. Min. ÚSO s maturitou, uživatelská znalost MS Office, praxe s programem AURA výhodou. KONTAKT: VYBRANÍ UCHAZEČI BUDOU KONTAKT... (více v detailu)
Neuvedeno

samostatný účetní v účetní kanceláři ( m/ž )
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Jobmatch Termín nástupu možný dohodou. Náplň práce o Kompletní vedení a zpracování účetnictví svěřených klientů (pokladna, fakturace, banka, sklady, evidence majetku, pohledávek a závazků) o Komunikace s klienty a úřady o Zpracování měsíčních reportů, vč. Daňových výkazů o Zpracování roční účetní uzávěrky vč. inventarizace o Příprava podkladů pro audit a daňové přiznání Co požadujeme o Samostatnost, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost za svěřenou agendu o Pro... (více v detailu)
Neuvedeno

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti (m/ž)
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Dohoda o provedení práce 15 hodin týdně. Práce s PC - práce s datovou schránkou, konvertování dokumentů. pra... (více v detailu)
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍKÚCE DO OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme: - SŠ vzdělání - NJ podmínkou - dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), znalost IS SAP - výhodou - samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost Náplň práce: - příjem a potvrzení objednávek - expedice a fakturace zakázek - řešení pohledávek a reklamací Nabízíme: - 5 týdnů dovolené - příspěvky na penzijní a životní pojištění - příspěvky na tábory dětí a dov... (více v detailu)
Neuvedeno

ODBORNÝ PRACOVNÍK / ODBORNÁ PRACOVNICE SE ZAMĚŘENÍM NA GEOLOGII
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
[] Místo výkonu práce: Krásná Lípa / Hřensko / Děčín - dle dohody Informace o pracovním místě: • úvazek: plný (40 h týdně) • pracovní poměr na dobu: 12 měsíců - následně na dobu neurčitou • nástup možný od: dle dohody • platová třída: 11 plat od 26 680 Kč do 38 570 Kč v závislosti na odborné praxi + osobní příplatek • výše platu se řídí Nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění • přírodovědně, technicky a horolezecky zaměřená pozice v oddělení geologie Popis pracovní činnosti: • vykonává státní správu v oblasti geologických a hydrogeologických věd • provádí sběr dat a jejich interpretaci monitoringu skalních deformací v NP České Švýcarsko, • spolu s pracovníky oddělení geologie se podílí zejména na sběru dat na území NP, údržbě skalních svahů a technického zařízení pro ochranu zejména obce Hřensko před náhlými skal-ními říceními • vyhodnocování a interpretace sebraných dat o přírodním prostředí NP České Švýcarsko a... (více v detailu)
Neuvedeno

Sociální pracovník / pracovnice pro Centrum na podporu integrace cizinců Olomouc
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme: prokazatelná odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb. podmínkou! multikulturní tolerance, přátelská a komunikativní osobnost, pečlivost, empatie; uživatelská znalost práce na PC (balíček MS Office); ŘP skupiny B - aktivní řízení; komunikativní znalost angličtiny, ukrajinštiny nebo ruštiny výhodou; ochota dále se vzdělávat; Co bude náplní Vaší práce? Sociální poradenství pro klienty - cizince legálně pobývající na území ČR; monitoring potřeb a situace cizinců v regionu; terénní práce v rámci regionu; organizace a zajištění nejrůznějších kurzů (vzdělávací semináře, výuka českého jazyka), aktivit a akcí pro klienty Co Vám můžeme nabídnout my? Práci na HPP týkající se aktuálního společenského dění; zázemí stabilní a stále se rozvíje... (více v detailu)
Neuvedeno

VÝVOJOVÝ PRACOVNÍK/ VÝVOJOVÁ PRACOVNICE PRO OBLAST POTRAVINÁŘSTVÍ - SENIOR
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
24.3.2025 - vývoj potravinářských aditiv a aplikací především v oblasti pekárenství, masných produktů a sýrárenství, zajišťování technické a aplikační podpory našich produktů, včetně výrobních pokusů u zákazníka, spolupráce s technologem na zavádění a optimalizaci nových i stávajících produktů, práce v laboratoři. VŠ vzdělání chemicko-technologické - technologie potravin nebo příbuzné, praxe na pozici vývojového pracovníka, technologa či jiné obdobné pozici v potravinářství min. 2 roky, výhodou je zkušenost s potravinářským provozem a znalost potravinářských technologií a výroby, neboť práce na vývoji je směřována do oblasti potravinářských aditiv. Znalost práce na PC (MS Office), ŘP... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/referentka
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/23 Druh práce: právní posuzování dokumentů a administrace zadávacích řízení zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání s minimálně 5 - letou praxí v oboru Obor: právo, technický, ekonomický Praxe: praxe v oblasti veřejných zakázek výhodou -praxe u územního samosprávného celku výhodou Jiné požadavky: -počítačové dovednosti... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovnice
Před 13 dny
- Olomoucký kraj - BAZOS
Na pozici admin.pr., hledáme slečnu nebo paní, která má zkušenosti s administrativou.
Administrativní pomoc v místě stavby Prostějov pro stavbyvedoucího, příprava podkladů např. objednávek, potřebných dokumentů týkající se stavby, podklady pro fakturaci aj.dle požadavku nadřízeného.
Koordinace kontrolních dnů a jiných pracovních setkání... (více v detailu)
Olomoucký kraj
30 000
Kč

Pracovník v kuchyni
Před 21 dny
- AVIZO_CZ
kontakt tel.: 774435216 Po-pá 10-12 hod. Jedná se o práci v asijské restauraci. Požadujeme znalost surovin a jejich zpracování při přípravě tradiční asijsk... (více v detailu)
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 197 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Chen Dominik, e-mail: info@czechtech.net
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 270 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce