Mzdový/á účetní, personalista/ka

Před 176 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: Znalost mzdového účetnictví, praxe v oboru na pozici mzdový/á účetní, trestní bezúhonnost, praktická znalost práce na PC, odpovědnost, pečlivost, f... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

účetní
KONTAKT: NA VÝBĚROVÉM ŘÍZENÍ (Technické služby Města Nová Bystřice, s.r.o. - datum a čas po domluvě) Požadujeme: - znalost podvojného účetnictví, mzdové agendy - praxe min. 2 roky - znalost práce na PC - pečlivost, samostatnost, zodpovědnost Přihlášku včetně příloh (stručný životopis, kopie o ukončeném vzdělání, výpis z rejst... (více v detailu)
ASISTENT/KA Ústavu sociálních a speciálněpedagogických věd ZSF JU
Pracovní náplň - výuka v bakalářských a navazujících magisterských studijních programech sociálního zaměření - vedení kvalifikačních prací - podílení se na tvorbě učebních textů - řešení vědeckých, výzkumných a vývojových úkolů včetně grantové činnosti - publikační činnost v oboru Požadujeme - vysokoškolské vzdělání – Mgr. - způsobilost sociálního pracovníka dle zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb. v platném znění - absolvované či zahájené Ph.D. studium výhodou - organizační a koordinační schopnosti, znalosti v oblasti supervize a odborné praxe výhodou - dobré komunikační schopnosti – pro práci s klinickými pracovišti jazykové znalosti – zejména znalost anglického jazyka, němčina či další jazyky jsou výhodou Nabízíme - zajímavou práci s možností profesního rozvoje - perspektivu zaměstnání - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování - zaměstnanecké bene... (více v detailu)
Úředník/ce oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství - projektový/á
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství. Druh práce: projektový/á manažer/ka Platová třída: 11 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 17. března 2025 nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - velmi dobré organizační a komunikační sch... (více v detailu)
Referent/ka CT
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: znalost FJ a AJ na komunikativní úrovni, znalost práce na PC, převážně MS Excel, dobrý time management, výhodou zkušenosti z logistiky. Asertivita a nekonfilktní jednání. Náplň práce: komunikace se zákazníky, zahraničními partnery a s naším zákaznickým oddělením zpracovávat cenové nabídky a objednávky podílet se na realizaci přepravy zboží ad... (více v detailu)
Neuvedeno
Zapisovatel / ka
[] Místo výkonu práce: Masarykovo nám. č.p. 1/1 Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 Popis pracovní činnosti: - zajištění přípravy a průběhu soudního jednání; - vyhotovování rozhodnutí, zápisy ze soudních jednání; - realizace referátů dle pokynů řešitele; - doručování písemností; - žurnalizace spisů; - provádí lustrace dle potřeb OS, součinnost s nadřízeným pracovníkem dle druhu a povahy práce sjednané v pracovní smlouvě Předpoklady pro výkon funkce: - bezúhonnost; - praktická znalost práce na PC a psaní hmatovou technikou (všemi deseti); - velmi dobrá znalost pravopisu; - dobré komunikační vlastnosti a ochota se dále vzdělávat; - samostatnost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení a vysoká psychická odolnost; Uchazeč/ka předloží písemnou přihlášku obsahující: a) motivační dopis; b) strukturovaný životopis, včetně kontaktních údajů (e-mail a telefon); c) poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dává účastník výběrového řízení souhlas se zpr... (více v detailu)
Ekonom/ekonomka školy
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Ekonom zajišťuje činnosti z oblasti účetnictví, zpracování mezd, rozpočtování a financování. Zodpovídá za správné vedení účetnictví v celém rozsahu, dohlíží na finanční toky ve společnosti a na řízení nákladů. Nutná znalost s účtováním dotací (stání dotace, dotace z projektů). Jsme mal... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti státní správy - mzdoví účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Lenka Němečková PhDr., e-mail: nemeckova@ducr.cz Znalost personálního a mzdového programu GINIS výhodou. možnost profesního a jazykového vzdělávání; kariérní růst; pružné rozvržení pracovní doby; 5 týdnů dovolené; ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent / referentka státní správy a samosprávy (agenda dopravních přestupků), odboru správních čin
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení - bližší informace a požadované náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na www.rychnov-city.cz. Přihlášku s požadovanými přílohami doručte nejpozději do 27.2.2025. Případné bližší či doplňující informace podá vedoucí odboru Bc. Jana Michlová, tel.: 737 843 879. Požadujeme: - vzdělání min. SŠ s maturitou - řidičský průkaz sk. B - znalost práce na PC (Word, Excel, Internet) - dobré komunikační a organizačn... (více v detailu)
Neuvedeno
Služební místo rada / odborný rada v oddělení personální, dokumentační a kontrolní na pracovišti Brn
Před 6 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. 1 e-mailem Formuláře vztahující se k výběrovému řízení jsou k dispozici na www.khsbrno.cz v záložce Úřední deska. Požadujeme: " minimální stupeň vzdělání - vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu. " znalost zákoníku práce, zákona o státní službě, orientace v personální agendě " trestní bezúhonnost " řidičský průkaz skupiny "B" Náplní práce na tomto služebním místě je zejména: " úřední práce s přev... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: Pomoc uživatelům s osvojováním sociálních a pracovních dovedností a návyků; nácvik dovedností pro zvládání péče o vlastní osobu, soběstačnosti a dalších činností vedoucích k sociálnímu začlenění; příprava a zpracování individuálních plánů pro uživatele sociální služby; Příprava a realizace aktivit pro uživatele služby zaměřené na rozvíjení osobnosti, zájmů, znalostí a tvořivých schopností; Evidence činnosti a dat Požadavky: odborná způsobilost dle zákona č.108/2006 Sb, o sociálních službách, kurz pracovníka v sociálních službách; ... (více v detailu)
Neuvedeno
SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Společnost PROMA REHA, s.r.o., člen skupiny VCL, český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá posilu do svého týmu - zaměstnance/zaměstnankyni na pozici "SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ". Jeho/jejím hlavním úkolem bude zajištění účetního příjmu a výdeje materiálů a zboží. Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek. Nástup možný ihned. Náplň práce: komunikace s nákupním oddělením, spolupráce a komunikace s ostatními zaměstnanci účtárny a zaměstnanci společnosti, vedení skladového účetnictví, komunikace s dodavateli. Požadavky: min. SŠ vzdělání - ekonom... (více v detailu)
Neuvedeno
Číšník / servírka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Nabízíme práci na pracovní pozici servírka/číšník v restauraci menšího hotelu na Šumavě. Nabízíme měsíční mzdu 25 000 Kč + spropitné, poskytujeme ubytování a stravování. Rozvrh směn krátký/dlouhý týden. Znalost NJ na úr... (více v detailu)
Neuvedeno
SPECIALISTA/KA KYBERNETICKÉ BEZPEČNOSTI
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň - odpovědnost za správu interní bezpečnostní dokumentace, - podpora IT specialistů při tvorbě bezpečnostní dokumentace, - provádění pravidelné kontroly záloh a testovacích scénářů pro obnovu ICT, - tvorba koncepce rozvoje bezpečnosti v oblasti ICT, - výběr nejvhodnějších technologií pro zajištění bezpečnosti informačních systémů, - řízení změn v ICT dle zákona o kybernetické bezpečnosti, - podpora součástí JU v oblasti bezpečnosti ICT, - konzultace a implementace metodik procesní optimalizace a designu procesů v oblasti bezpečnosti ICT, - popis procesů a návrh potřebných změn pro dodržení kvality ICT služeb v oblasti bezpečnosti ICT, - administrace určených informačních systémů a podpora uživatelů. Požadujeme - VŠ nebo SŠ vzdělání v oblasti IT, - orientace v oblasti ICT – hardware, servery, sítě a v oblasti informačních systémů, - znalost zákona o kybernetické bezpečnosti a ISO 27X, - pokročilá znalost MS Office, příp. Microsoft365, - znalost BPMN a UML, - znalost VŠ pro... (více v detailu)
Neuvedeno
DPP - RECEPČNÍ
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Směnnost: převážně noční směny. Náplň práce: - check in, check out hostů, - schopnost řešit mimořádné potřeby a požadavky hostů, - poskytování služeb hotelové recepce, - spolupráce s rezervačním oddělením hotelu a hotelovým wellness, - práce s hotelovým rezervačním software. Nabízíme: - práci v atraktivním prostředí v bezprostřední blízkosti zámku Hluboká; zaměstnan... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRO TUZEMSKÝ TRH (M/Ž)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Jsme obchodní společnost AEK svařovací technika s.r.o. a s více než 20letou historií působíme na trhu se svařovací technikou, polohovadly, svářečskými stoly, upínacím nářadím, ochrannými prostředky nejen pro svářeče. Hledáme posilu našeho týmu na pozici OBCHODNÍ ZÁSTUPCE pro tuzemský trh. Náplň práce: " Aktivní hledání nových zákazníků a péče o stávající zákazníky. " Služební cesty v regionu ČR a SR. " Řešení obchodních a technických případů. " Tvorba obchodních nabídek a zpracování kalkulací. " Prezentace produktového portfolia společnosti - předváděcí akce. " Technické poradenství zákazníkům. " Občasná účast na veletrzích a zahraničních cestách. " Samostatné vedení obchodních jednání. " Plnění obchodního plánu. Očekáváme: " Obchodního ducha s orientací na zákazníka. " Ko... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT-KA ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Před 7 dny - AVIZO_CZ
KO: Štáblová Lenka, tel.: 553 777 903, e-mail: lenka.stablova@kravare.cz Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz. Požadované vzdělání: - Vyšší odborné vzdělání získané v oborech zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost - Vysokoškolské vzdělání v zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (dle § 110 odst.4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) Předpoklady: - Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů - Dle § 110 odst. 1,2,3, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů Jiné požadavky: - Praxe v oblasti sociální politiky vítána, zkouška odborné způsobilosti výhodou - Už... (více v detailu)
Neuvedeno
KUCHAŘ/KUCHAŘKA
Před 57 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontaktní osoba Ganzarová Milada, tel.: 973 411 539 (volat 8:00-15:30), e-mail: personalni601skss@army.cz Požadujeme: vyučení v oboru kuchař nebo příbu... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
KUCHAŘ/KUCHAŘKA
Před 57 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontaktní osoba Ganzarová Milada, tel.: 973 411 539 (volat 8:00-15:30), e-mail: personalni601skss@army.cz Požadujeme: vyučení v oboru kuchař nebo příbu... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent/ka ZKN
Před 57 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Prvotní kontakt e-mailem Jan.Reznicek@cuzk.gov.cz Požadujeme: o vzdělání SŠ / VŠ o znalost práce na PC o orientace v oblasti informačních systémů výhodou o samostatnost, pečlivost, spolehlivost Náplň práce: o Provádění systémových zeměměřických prací ve veřejném zájmu, například usměrňování a zpracovávání obecných metod a postupů provádění zeměměřických činností ve veřejném zájmu, posuzování způsobilosti a kvality přebírání dat z jiných informačních systémů k aktualizaci celostátně spravovaných informačních systémů zeměměřictví. o Provádění systémových zeměměřických prací při vedení a aktualizaci celostátně spravovaných informačních systémů: Sítě permanentních stanic GNSS ČR (CZEPOS) a Databáze bodových polí (DBP); zpracováv... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka ZKN
Před 57 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Prvotní kontakt e-mailem Jan.Reznicek@cuzk.gov.cz Požadujeme: o vzdělání SŠ / VŠ o znalost práce na PC o orientace v oblasti informačních systémů výhodou o samostatnost, pečlivost, spolehlivost Náplň práce: o Provádění systémových zeměměřických prací ve veřejném zájmu, například usměrňování a zpracovávání obecných metod a postupů provádění zeměměřických činností ve veřejném zájmu, posuzování způsobilosti a kvality přebírání dat z jiných informačních systémů k aktualizaci celostátně spravovaných informačních systémů zeměměřictví. o Provádění systémových zeměměřických prací při vedení a aktualizaci celostátně spravovaných informačních systémů: Sítě permanentních stanic GNSS ČR (CZEPOS) a Databáze bodových polí (DBP); zpracováv... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Personalista/ka a mzdový/á účetní
Před 58 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Naše firma přijme personalistu/ku a mzdovou účetní. Vhodné pro OZP. Jedná se o kompletní vedení personální agendy cca 220 zaměstnanců, uzavírání hpp a dpp a zpracování mzdové agendy. Praxe v účetním programu pohoda a pamica. Komunikace se státními institucemi. Z... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Personalista/ka a mzdový/á účetní
Před 58 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Naše firma přijme personalistu/ku a mzdovou účetní. Vhodné pro OZP. Jedná se o kompletní vedení personální agendy cca 220 zaměstnanců, uzavírání hpp a dpp a zpracování mzdové agendy. Praxe v účetním programu pohoda a pamica. Komunikace se státními institucemi. Z... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Mzdový/á účetní
Před 58 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Náměstí Míru č.p. 122 407 21 Česká Kamenice Nástup možný ihned. PP nejdříve na rok, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou. Nabízíme místo na pozici "mzdová/ý účetní" v dobře zavedené společnosti orientované na dopravní, logistické a související služby. Náplní práce je zpracování mezd, vedení mzdové a personální agendy, komunikace s úřady, pojišťovnami a exekutory a spolupráce s vedoucími poboček při přípravě mzdových podkladů. Předpokladem pro přijetí je znalost mzdové a personální problem... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Mzdový/á účetní
Před 58 dny - ANNONCE
Místo výkonu práce: Náměstí Míru č.p. 122 407 21 Česká Kamenice Nástup možný ihned. PP nejdříve na rok, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou. Nabízíme místo na pozici "mzdová/ý účetní" v dobře zavedené společnosti orientované na dopravní, logistické a související služby. Náplní práce je zpracování mezd, vedení mzdové a personální agendy, komunikace s úřady, pojišťovnami a exekutory a spolupráce s vedoucími poboček při přípravě mzdových podkladů. Předpokladem pro přijetí je znalost mzdové a personální problem... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce