OBCHODNÍ MANAGER ZAHRANIČÍ 70.000KČ

Před 145 dny - ANNONCE
Máte zkušenost se zahraničním obchodem B2B a zajímá vás oblast vývoje farmaceutických doplňku a léčiv? Jsme ryze česká firma a hledáme kolegu, který bude rozvíjet vztahy se zahraničními partnery. Čeká vás pestrá a dynamická práce s velmi zajímavým prodejním artiklem. A protože vaším cílem bude navazování v... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

obchodní ředitel/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - vedení obchodního, marketingového a nákupního týmu, - řízení a rozvoj obchodních, nákupních a marketingových procesů, - tvorba a realizace obchodní strategie společnosti, - tvorba výrobkové a cenové strategie společnosti, - aktivní vyhledávání a realizace nových obchodních příležitostí v tuzemském i zahraničním prodeji v rámci B2B segmentu, - péče o stávající zákazníky, - příprava strategických reportů, - analýza ochodních výsledků, včetně návrhů potřebných opatření; Požadujeme: - vysokoškolské vzdělání, - zkušenosti s vedením obchodních týmů, - zkušenosti s obchodováním v B2B segmentu, - výborné komunikační a vyjednávací dovednosti, - komunikativní znalost anglického ... (více v detailu)
Neuvedeno
Trainee/ Junior obchodní zástupce pro český trh s dobrou znalostí NJ
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Pro naši pobočku ve Velkém Přítočně hledáme: Trainee/ Junior obchodního zástupce pro český trh s dobrou znalostí německého jazyka. Náplň práce: Jako IBS-Trainee získáte široký vhled do B2B prodeje. Od telefonického kontaktu v rámci prodejních služeb, přes správu dat, tvorbu a sledování nabídek až po sběr objednávek a mnoho dalších backoffice činností s firemním datovým softwarem CRM. V rámci služby v terénu dáte tvář prémiové značce IBS a budete reprezentovat naši firmu přímo na místě. Svým otevřeným vystupováním nadchnete naše zákazníky i obchodní partnery. Úspěšným absolvováním stáže tak přispějete k udržitelnému rozvoji našich obchodních vztahů. K vašim pozdějším úkolům bude patřit rozšíření stávajících vztahů se zákazníky a strategickými klienty (key accounts), stejně jako získávání nových zákazníků skrz vnitřní či vnější služby. V rámci osobních návštěv v příslušné oblasti nabídnete zákazníkům individuální technické poradenství, jakož i praktické ukázky našich produktů. Požadujeme... (více v detailu)
Neuvedeno
Sekretář jednatele
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Vzhledem ku komunikaci se zahraničními klienty je zaměstnanec povinen znát turecký jazyk. Znalost angličtiny na dobré úrovni výhodou. Řidičský průkaz skupiny B vý... (více v detailu)
Neuvedeno
Kompletní podpora pro Vaše podnikání
Přidáno včera - Hlavní město Praha - BAZOS
Zakládání a likvidace společností a neziskových organizací, správa datové schránky, změny ve společnosti (název, sídlo apod.), komunikace s úřady (živnostenský- změna a vyřízení živností, odpovědný zástupce, přerušení, vyřízení, finanční - registrace k daním aj., vyplňování formulářů pro úřady aj.), registr skutečných majitelů, katastr nemovitostí, prověření obchodních partnerů, poskytnutí sídla pro společnost, profesionální předseda SVJ/družstva, poradenství pro SVJ a družstva, životopis na míru,... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Facility manager m/ž
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Do našeho týmu hledáme Facility Managera, který zajistí bezproblémový chod a údržbu našeho areálu, optimalizaci provozních nákladů a splnění všech legislativních požadavků v oblasti BOZP, PO a odpadového hospodářství. Pokud máte zkušenosti na obdobné pozici a hledáte stabilní zaměstnání v rostoucí společnosti, přidejte se k nám! Co Vás čeká: - Správa firemního areálu (dohled nad technickým stavem budov, plánování a zajištění a provedení oprav a údržby nemovitosti, výběrové řízení na dodávku, jednání s dodavateli) - Zajištění stavebních úprav - zajištění projektů, účast na výběrovém řízení, archivace projektů, komunikace s úřady a dodavateli, kontrolní činnost stavby. - Revize a kontroly - zajištění revizí ke stavbám a instalovaným zařízením, (PO, EZS, EPS, systému odvodu tepla a kouře, aktivního hasícího zařízení atd.), archivace a správa této dokumentace, výběr dodavatelů. - Spolupráce se specialistou v oblasti BOZP, PO - zajištění a organizace provádění školení v oblasti BOZP, PO, ve... (více v detailu)
Neuvedeno
Projektový/á specialista/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Hledáme projektového specialistu, který uvolní obchodníkům prostor pro získávání nových zakázek, převezme obchodní případ po podpisu smlouvy a zajistí hladký průběh všech navazujících činností. Tvým úkolem bude koordinovat proces tak, aby výroba i dodání proběhlo přesně podle plánu. Pokud tě baví organizace, komunikace a chceš být součástí technicky zajímavých projektů, přidej se k nám. Co bude tvojí náplní práce: - Příprava a organizace ukázek balicích strojů a vzorků balení pro zákazníky ještě před samotným prodejem - Koordinace navazujících činností od podpisu smlouvy, výroby a dodání zakázky dle harmonogramu - Zajištění a doručení vzorků od zákazníka pro testování a následné zasílání vzorků balení zákazníkovi - Spolupráce s obchodním a technickým oddě... (více v detailu)
Neuvedeno
ZAHRANIČNÍ OBCHODNÍK/ICE, JR.
Před 8 dny - AVIZO_CZ
KO: Boščíková Lucie, tel.: +420 725 353 174, volat PO - ČT od 8:30 do 15:30 hod., e-mail: lucie.boscikova@tipa.eu Co byste měl/a dělat: - aktivně se podílet na průzkumu trhu, - vyhledávat vhodné zahraniční obchodní partnery, - realizovat první telefonický kontakt v rámci akvizice nových partnerů, - administrativní činnosti spojené s obchodními případy, - spravovat databázi, - připravovat reporty, - řešit případné reklamace, - spolupracovat s marketingovým oddělením, - reprezentovat společnost na veletrzích a konferencích. Ucházet o pozici se mohou TI, kdo: - mají chuť učit se o našich produktech, - jsou e... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce / zástupkyně
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na e-mail personalni@stamont.eu. Požadujeme: - SŠ - stavební nebo obchodní obor výhodou - velmi dobrá znalost MS Office - zkušenosti na pozici obchodníka alespoň 2 roky - vynikající prodejní a prezentační dovednosti - řidičský průkaz sk. B. Náplň práce: - péče, udržování a rozvoj obchodních vztahů se stávajícími odběrateli a aktivní vyhledávání nových odběratelů - zpracování a pravidelné vyhodnocení cenovýc... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce (m/ž)
Před 13 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: aktivní znalost anglického jazyka, znalost jazyka igala POPIS PRÁCE: obchodní zástupce pro oblast severní Afriky a oblast Guinejského zálivu KONTAKT... (více v detailu)
Neuvedeno
IT administrátor/administrátorka
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Glazura s.r.o. založena v roce 1925 se sídlem v Roudnici nad Labem je součástí nadnárodní skupiny Torrecid Group, která se zabývá poskytováním produktů, služeb, komplexních řešení a budoucích trendů v keramickém, sklářském a hutním průmyslu. Tato skupina má pobočky v 29 zemích po celém světě se zákazníky ve více než 130 zemích světa. Hledáme spolehlivého, komunikativního kolegu/yni, který/á doplní náš tým na IT oddělení. Jste schopen/na samostatné práce a láká Vás možnost rozvíjet se v prostřední mezinárodní společnosti? Pak máme pracovní příležitost právě pro Vás! Náplň práce: " Správa koncových stanic (Win XP, Win 7, Win 8, Win 10, Win 11) " Správa serverů (Win server 2008, 2012, 2016, 2019 a Linux) " Správa stolních a mobilních telefonů " Správa zabezpečení (Eset, Fortigate) " Správa ERP systému (ROSS) " Správa SW a HW (nákup, evidence a údržba) " Správa monitoringu (Zabbix) " Správa log manageru (IBM Qradar) " Správa zálohování (Veeam) " Správa tiskáren " Správa síťových prvků (swi... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodavači/Floristé
Před 12 dny - AVIZO_CZ
místo výkonu práce : Kaufland Bruntál Do květinářství hledáme novou kolegyni s kreativním cítěním a láskou ke květinám. Vyučení a praxe v oboru není podmínkou-uchazečky si rádi sami zaškolíme. Důležité je, aby měla uchazečka vztah ke květinám a práce s květinami pro ni byla koníčkem. Do této prodejny hledáme opravdu jen zodpovědné zájemce, kteří jsou zvyklí pracovat v rychlém tempu a nebojí se práce. Práce je nadstandardně ohodnocená, platové ohodnocení je závislé na výsledcích. Jedná se o náročnější práci, která musí bavit, proto životopisy zasílejte pouze v případě vážného zájmu, pokud splňujete výše zmíněné požadavky. Požadujeme - úsměv profesionalitu - zodpovědnost - chuť se učit novým věcem a stále se rozvíjet - minimálně středoškolské vzdělání - samostatnost - kreativní myšlení - schopnost jednat s lidmi - základní znalost PC Co Vás u nás čeká: - Přátelské prostředí, ve kterém se může stále učit a zdokonalovat ve vazbě... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ PROJEKTU
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Koho hledáme? Projektového/ou manažera/manažerku pro správu a rozvoj spolupráce s našimi dlouhodobými partnery. Jaké máme požadavky? - schopnost vést samostatně projekt - vhodné i pro absolventy a studenty vyšších ročníků VŠ - znalost práce s PC (MS Office) - středoškolské či vysokoškolské vzdělání - podmínkou: vzdělání se zaměřením na strojírenství a čtení výkresové dokumentace - obchodní dovednosti - řidičský průkaz skupiny B - komunikativnost, schopnost týmové spolupráce - spolehlivost, samostatnost, flexibilita Co nabízíme? - mzdu v rozpětí od 35.000,- Kč do 60.000,- Kč podle dosavadních zkušeností a praxe - zajímavou pracovní náplň s komplexním náhledem na činnost celé skupiny DTZ a multiobo... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka jednatele
Před 13 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: Šustová Zuzana, tel.: 605 229 814, Po - Pá 9 - 15 hod e-mail: zuzana.sustova@huegli.cz Staňte se součástí týmu administrativního oddělení a poznejte mezinárodní potravinářskou společnost Hügli Food. Máme téměř stoletou tradici a jsme jednou z vedoucích společností v Evropě, pokud jde o vývoj, výrobu a uvádění na trh výrobků, jako jsou suché polévkové směsi, omáčky, bujóny, hotová jídla, dezerty, dietní výrobky a funkční potraviny. Od roku 2018 jsme součástí silného koncernu Bell Food Group. Přidejte se k jejím 12 000 zaměstnancům. Asistent/ka jednatele/ Managing Director Assistant Vaše pracovní náplň a povinnosti: * Administrativní práce kanceláře jednatele/lů * Objednávky dle požadavků * Korespondence - včetně komunikace se zahraničními pobočkami * Komunikace s dodavateli služeb * Další asistentské práce * Zastupování druhé asistentky. Vaše předpoklady: * Min. SŠ s maturitou * Znalost anglického jazyka nutná (NJ výhodou) * Samostatnost, pečlivo... (více v detailu)
Neuvedeno
odborný prodejce nábytku a matrací (m/ž)
Před 13 dny - AVIZO_CZ
První kontakt se zaměstnavatelem: Lucie Boščíková,778 413 629 (po-Čt 9-15 hod.),boscikova@jelinek.eu, na základě zaslaného CV se bude organizovat výběrové řízení mzda 35000,- až 45000,- platí při plném úvazku!!!!! Upřesňující informace: umět naslouchat zákazníkům a hledat, zda pro ně máme řešení o prezentovat obchodní nabídky o znát celý náš sortiment o znát naši konkurenci o umět argumentovat a vyjednávat o být precizní v činnostech a loajální vůči firmě o reprezentativně a příjemně vystupovat o pracovat na počítači o chuť se učit novým věcem a mít nadšení pro kvalitní práci Co je pro nás výhodou (ne podmínkou), když: o Vás baví design a třeba je i Vaším koníčkem o máte ideálně 2 roky zkušenosti v obdobné pozici nebo v nábytkářském odvětví o umíte navrhnout rozložení nábytku v interiéru (např. SketchUp) a máte estetické cítění o domluvíte se anglicky Zaměstnanecké výhody: stabilní a moderní zázemí české... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledáme obchodní konzultanty do týmu - 100% HO!
Před 19 dny - HYPERINZERCE
Telefonicky domlouváme obchodní schůzky pro obchodní týmy a to, co KAŽDÝ DEN děláme, také školíme. A právě HLEDÁME DALŠÍ PARŤAČKU NEBO PARŤÁKA do našeho týmu, která/ý s námi bude telefonovat. 📞Pokud stejně jako my, máte rádi komunikaci s lidmi a telefonování, tak čtěte dál. Hledáme další členy nebo členky do našeho týmu. Našim cílem je změnit svět obchodu po telefonu. Věříme, že komunikace přes telefon může být přirozená, efektivní a příjemná. Takto přistupujeme k našim klientům i kolegům. Co od Vás potřebujeme: Komunikační dovednosti a profesionální přístup na vysoké úrovni Předchozí zkušenosti v oblasti obchodu nebo navolávání schůzek nebo cold cal... (více v detailu)
Neuvedeno
Učitel/ka MŠ
Před 27 dny - AVIZO_CZ
Jazyková mateřská škola Smart Kids Velké Přílepy hledá paní učitelku nebo pana učitele, kteří vnímají práci s dětmi jako poslání a chtějí jim dát do života to nejlepší. U nás nebudete jen učitelem – budete průvodcem dětským světem plným radosti, objevování a lásky k učení. Proč právě k nám? Komorní prostředí – ve třídě je max. 10 dětí, takže máte čas se jim opravdu věnovat Angličtina jako přirozená součást dne – děti si jazyk osvojují hravě a nenásilně Rodinná atmosféra – u nás se b... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce
Před 35 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Přidejte se k nám jako obchodník/ce – hledáme šikovného parťáka do týmu, který má rád výzvy! Jsme skvělý tým lidí v pojišťovně a právě hledáme někoho, kdo se chce stát součástí našeho rostoucího týmu. Pokud jsi komunikativní, motivovaný a máš zájem pomáhat lidem najít to nejlepší řešení, máme pro tebe skvělou příležitost. Co tě u nás čeká? Budeš aktivně hledat nové obchodní příležitosti a navazovat kontakty s potenciálními klienty. Pomůžeš klientům pochopit jejich potřeby a nabídneš jim řešení, které jim opravdu sedí. Budeš rozvíjet dlouhodobé vztahy s klienty, kteří se na tebe budou obracet, když budou potřebovat tvou pomoc. Samozřejmě, čeká tě i administrativa a pravidelný reporting, ale s tím se už určitě dobře vypořádáš. Co od tebe očekáváme? Je nutné středoškolské vzdělání (zakončené maturitní zkouškou). Máš zkušenosti v prodeji nebo tě zajímá s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Vše pro Vaše podnikání
Před 41 dny - HYPERINZERCE
Osvoboďte se od podnikatelských starostí. 💎 Svěřte je nám a soustřeďte se na to, co je pro Vás důležité! 💎 Poskytujeme komplexní podporu pro Vaše podnikání! Co pro Vás uděláme? 💎Založení firmy (s.r.o, v.o.s. apod.) 💎Založení spolku, SVJ, družstva 💎Likvidace firmy, spolku, družstva 💎Správa datové schránky 💎Virtuální sídlo (1 platba navždy) 💎Změny ve společnosti (sídlo, kapitál, jednatel, název, živnost aj.). 💎Komunikace s úřady (živnostenský, finanční, rejstříkový soud aj.) 💎Profesionální předseda... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní podpora Vašeho podnikání
Před 41 dny - HYPERINZERCE
Osvoboďte se od podnikatelských starostí. 💎 Svěřte je nám a soustřeďte se na to, co je pro Vás důležité! 💎 Poskytujeme komplexní podporu pro Vaše podnikání! Co pro Vás uděláme? 💎Založení firmy (s.r.o, v.o.s. apod.) 💎Založení spolku, SVJ, družstva 💎Likvidace firmy, spolku, družstva 💎Správa datové schránky 💎Virtuální sídlo (1 platba navždy) 💎Změny ve společnosti (sídlo, kapitál, jednatel, název, živnost aj.). 💎Komunikace s úřady (živnostenský, finanční, rejstříkový soud aj.) 💎Profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zastoupění
Před 43 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Slovenská firma nabízí obchodní spolupráce českým výrobcúm pro slovenský trh. email. furdapeter@centrum.sk
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Chráněná dílna domů
Před 55 dny - HYPERINZERCE
KDO JSME A CO DĚLÁME Chráněná dílna Bogi zaměstnává šedesát lidí s fyzickým, psychickým nebo mentálním postižením a kombinovanými vadami. (Firmám a organizacím nabízíme náhradní plnění) Nákupem v našem obchodě pomáháte lidem s handicapem najít společenské uplatnění. Podporujete člověka v nesnázích, který se do nich nedostal vlastní vinou, zdravotně postiženému člověku, který se snaží držet s námi (zdravými) krok. Zaměstnáváme lidi, pro které je mnohdy možnost pracovat životním snem a vysokým cílem. Hledáme každý den práci pro každého z nich, i když jejich možnosti a schopnosti jsou pro bolesti těla i duše v čase velmi proměnlivé. ŠITÍ A TEXTILNÍ VÝROBA šijeme originální textil pro butiky, sportovní oddíly, firmy šijeme dětské, pánské a dámské textilní výrobky - trička, mikiny, sportovní oblečení, tepláky, teplákové soupravy, větrovky, zástěry, vesty a další oděvy šijeme tašky, batohy, pouzdra a peněženky materiály: bavlna, biobavlna, směsové materiály, funkční materiál... (více v detailu)
18 400
 Kč
Nabízím práci - Asistentka prodeje
Před 56 dny - HYPERINZERCE
30.000,- čistého plus provize z prodeje ASISTENTKA PRODEJE UMĚLECKÝCH PŘEDMĚTŮ V GALERII PRAHA - VINOHRADY Hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistentka prodeje uměleckých předmětů a vedoucí galerie. Náplň práce: Prodej uměleckých předmětů, obrazů, šperků, mincí a jiných investičních zajímavostí. Provozní činnosti galerie, organizace výstav, starost o sociální sítě, návrhy obsahu a spolupráce s externími spolupracovníky. Práce s penězi. Objednávání a evidence zboží na prodejně. Požadujeme: Charismatický proaktivní prodejce, organizační schopnosti, pečlivost při plnění úkolů, samostatná osobnost. Velmi dobrá znalost práce na PC (Excell, Word, Google Tabulky, atd) Zkušenosti s fotografováním předmětů a úprava fotografií. Plynul... (více v detailu)
30 000
 Kč
Komplexní podpora pro Vaše podnikání
Před 68 dny - HYPERINZERCE
Zakládání a likvidace společností a neziskových organizací, správa datové schránky, změny ve společnosti (název, sídlo apod.), komunikace s úřady (živnostenský- změna a vyřízení živností, odpovědný zástupce, přerušení, vyřízení, finanční - registrace k daním aj., vyplňování formulářů pro úřady aj.), registr skutečných majitelů, katastr nemovitostí, prověření obchodních partnerů, poskytnutí sídla pro společnost, profesionální předseda SVJ/družstva, poradenství pro SVJ a družstva, životopis na míru, PR texty, konstruktivní kritika webu, svěřenské fondy a další...Většinu věcí lze vyřídit online, popř. s jednou návštěvou Czech POINTu. Důraz klademe na odbornost, kvalitu, vstřícnost a vždy hledáme nejlepší řešení... (více v detailu)
Neuvedeno
Junior OBCHODNÍK Německo
Před 68 dny - Jihočeský kraj - HYPERINZERCE
Pro naši neustále se rozvíjející společnost se sídlem v Českých Budějovicích potřebujeme nového obchodníka pro oblast Německa, především pak regionu Bavorska. Zajímá Vás, jak bude vypadat Vaše nová práce? Váš den v Bohemia Works Montagen Management: • Vyhledávání nových zákazníků, ale také péče o ty stávající. Navrhování konkrétních řešení dle požadavků zákazníka, hledání možností, jak zefektivnit práci. • Řízení obchodních procesů • Prezentace produktů a novinek z našeho portfolia • Uzavírání obchodních dohod a dohled nad jejich naplňováním • Sledování vývoje trhu a identifikace nových příležitostí • vedení obchodních jednání • příprava cenových nabídek • dohled nad realizací obchodních případů včetně správy pohledávek • služební cesty do zahraničí služebním vozidlem, které budete mít k dispozici Jak si představujeme n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
KEY ACCOUNT MANAGER
Před 70 dny - Jihočeský kraj - HYPERINZERCE
KEY ACCOUNT MANAGER Vzhledem k neustálému růstu naší společnosti hledáme specializovaného a zkušeného Key Account Managera s praxí, region Bavorsko, nástup leden 2025. Vaše úkoly: • aktivní vyhledávání a správa klientů v Německu - Bavorsku • rozšiřování stávajících vztahů s klienty • samostatná tvorba a sledování nabídek a poptávek • plánování a koordinace obchodních činností • kompletní dokumentace obchodních aktivit v interním CRM společnosti • příprava rozpočtů, reporting • jednodenní obchodní cesty za německými klienty Očekáváme od Vás: • ukončené vzdělání v oboru strojírenství nebo příbuzném oboru • znalost něme... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce