Manažer Obchodních Vztahů

Před 369 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Robert William Seifert, tel.: 222 220 348, e-mail: lucie.h@webgroup-limited.com Náplň práce: - udržování znalostí o produktech a službách společnosti - budování a udržování pevných vztahů s potenciálními i stávajícími klienty - udržování si dobré znalosti obsahu, historie a charakteru partnerů - identifikace potřeb a požadavků partnerů, navrhování vhodných řešení - poskytování komplexní konzultace partnerům o produktech/službách a pomoc při jejich rozhodování - efektivní a včasné řešení stížností a problémů - zajištění spokojenosti partnerů - přezkum obsahu Požadavky: - velmi dobrá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Obchodní zástupce
Požadujeme: o Minimálně 1 rok praxe na obdobné pozici; o Orientace v oblasti stavebnictví, ideálně dopravního stavitelství - výhodou; o Výborné komunikační a prezentační dovednosti; o Samostatnost, zodpovědnost a obchodní myšlení; o Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič); o Uživatelská znalost práce na PC (MS Office). Pracovní náplň: o Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a klientů; o Péče o stávající zákazníky a budování dlouhodobých vztahů; o Prezentace služeb a nabídek společnosti; o Zpracování obchodních nabídek a smluv; o Účast na obchodních jednáních a výběrových řízeních; o Sp... (více v detailu)
Hlavní účetní
Hledáme hlavní účetní (m/ž) do naší společnosti. Náplň práce: • Zodpovědnost za dodání kompletní účetní závěrky pro právnickou osobu v konsolidačním systému Volvo Group. Dodávka by měla být v souladu s příslušnými kapitolami FPP a dalšími pokyny (včetně místních GAAP) pro finanční výkaznictví. • Řízení každodenní kontroly a monitorování v rámci všech relevantních účetních procesů. • Zajištění vyplnění všech statutárních zpráv a zpráv o dodržování právních předpisů pro právnickou osobu. • Konsoliduje, reportuje a poskytuje měsíční a roční uzávěrku výsledků právnické osoby. • Koordinuje audity pro právnickou osobu. • Zajišťuje soulad s cíli vnitřní kontroly, místními GAAP a finančními zásadami a postupy. • Řídí proces měsíční uzávěrky, výkaznictví systému konsolidace podniku a přípravu na roční audit. • Neustále zvyšujte efektivitu všech procesů souvisejících s účetnictvím. • Je profesionálním obchodním partnerem pro interní i externí zainteresované strany.... (více v detailu)
Obchodní referent/referentka
Náplň práce: komunikace se zákazníky (příprava cenových nabídek, příjem a zpracování objednávek, vyřizování nejasností, reklamací, specifických požadavků); spolupráce s odd. nákupu, výroby, logistiky (předání informací o zakázce); spolupráce s ekonomickým odd. (kontrola objednávky a podkladů pro fakturaci) Požadavky: zkušenost se zákaznickým servisem; výborná schopnost komunikace a zpracování informací, organizace času a priorit; uživatelská znalos... (více v detailu)
Obchodní zástupce
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Velkoobchod s profesionální vlasovou kosmetikou hledá zaměstnance na pozici obchodního zástupce pro region Brno a okolí. Jedná se o hlavní pracovní poměr. Tvým úkolem bude hledání nových klientů, zadávání objednávek, prezentace společnosti. Jsme velkoobchod nabízející produkty a spolupracující zejména s kadeřnickými salony, kosmetickými centry, popřípadě obchody s vlasovou... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Koordinátor/ka expedice a prodeje
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
Servisní Technik IT
Náplň práce: Instalace, konfigurace a servis síťových prvků (Unifi, MikroTik) Správa a údržba serverů (MS Windows Server, Linux výhodou) Diagnostika a řešení technických problémů u zákazníků Podpora uživatelů a konzultace v oblasti IT Co od Vás očekáváme? Znalost TCP/IP a správy sítí Zkušenosti se systémy MS Windows Server Znalost Linux serverů (výhodou, nikoliv ... (více v detailu)
Pracovník údržby hardware (m/ž)
Náplň práce poskytování IT podpory a asistence uživatelům evidování a kategorizování požadavků uživatelů, jejich vyřizován, popř. jejich eskalace na vyšší level podpory zpracování telefonických žádostí, závažných problémů a jejich řešení dohled a prevence na základní funkčnost IT hardware a software ve společnosti Požadujeme dobré komunikační dovednosti, schopnost stanovovat priority obecné zkušenosti a přehled v oblasti IT (počítače/notebooky, UPS, tiskárny, atd.) dobrá znalost operačních systémů MS Windows a ... (více v detailu)
PRODAVAČ/KA
Do specializované prodejny s výběrovým alkoholem, pivem a vínem v Liberci, hledáme kolegyni nebo kolegu na pozici asistent/ka prodeje. Nabízíme dobré platové a pracovní podmínky. Požadujete dobrou znalost práce s PC-pokladní systém, praxi na pozici v oblasti maloobchodního prodeje, samostatnost. Po zkušební době osobní ohodnocení. Náplň... (více v detailu)
Obchodní zástupce pro německy mluvící země (m/ž)
• péče o stávající zákazníky • akvizice nových zákazníků • služební cesty do Německa, Rakouska – týden na firmě, týden na služební cestě Požadujeme • znalost německého jazyka slovem i písmem • aktivní přístup ke svěřeným úkolům • samostatnost, zodpovědnost, loajálnost • uživatelskou znalost práce na PC • řidičský průkaz sk. B • vhodné i pro absolventy/ky SŠ Nabízíme • 4 denní pracovní týden • až 5 týdnů dovolené • zázemí velké stabilní společnosti • ... (více v detailu)
Obchodní zástupce pro anglicky mluvící země (m/ž)
• péče o stávající zákazníky • akvizice nových zákazníků • služební cesty – týden na firmě, týden na služební cestě Požadujeme • znalost anglického jazyka slovem i písmem • aktivní přístup ke svěřeným úkolům • samostatnost, zodpovědnost, loajálnost • uživatelskou znalost práce na PC • řidičský průkaz sk. B • vhodné i pro absolventy/ky SŠ Nabízíme • 4 denní pracovní týden • až 5 týdnů dovolené • zázemí velké stabilní společnosti • zaměstnání... (více v detailu)
Obchodní zástupce pro Česko (m/ž)
Náplň práce • péče o stávající zákazníky • akvizice nových zákazníků Požadujeme • aktivní přístup ke svěřeným úkolům • samostatnost, zodpovědnost, loajálnost • uživatelskou znalost práce na PC • řidičský průkaz sk. B Nabízíme • 4 denní pracovní týden • až 5 týdnů dovolené • zázemí velké stabilní společnosti • zaměstnání na hlavní pracovní poměr • smlouva na dobu neurčitou • závodn... (více v detailu)
Obchodní zástupce / STŘEDOČESKÝ KRAJ a okolí
Před 2 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Chceš mít smysluplnou práci, která pomáhá lidem šetřit energii i peníze? Zajímají tě moderní technologie a komunikace s lidmi ti jde od ruky? Pak možná hledáme právě tebe! Do našeho týmu ve společnosti Energie do domu s.r.o. uvítáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici obchodně-technického zástupce, který/á nám pomůže rozvíjet oblast dotačních programů Oprav dům po babičce a Nová zelená úsporám Light. 📍 Kde budeš působit? Středočeský kraj + okolí 🤝 Forma spolupráce: HPP nebo IČO – domluvíme se podle preferencí 🕒 Nástup: Klidně ihned 💼 Co bude náplní tvojí práce? Zpracování obchodních příležitostí, které ti dodáme Aktivní oslovování nových zákazníků Osobní schůzky u klientů v místě realizace Příprava nabídek na míru a návrh vhodného řešení Uzavírání smluv a péče o vztahy se zákazníky Plnění... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PRODAVAČ / PRODAVAČKA V CHOVATELSKÝCH POTŘEBÁCH
Požadavky: Znalost práce s PC, znalost sortimentu chovatelských potřeb, samostatnost Náplň práce:Prodej krmiv a chovatelských potřeb, příjem a kontrola dodaného zboží, objednávky Péče o zvířata, úklid Možnost zkráceného úvazku. V případě zájmu zašl... (více v detailu)
obchodník
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: • Minimálně SŠ vzdělání ekonomického nebo strojírenského zaměření • Praxe v oblasti obchodu alespoň 5 let • ŘP sk. B – aktivní řidič • Výborné komunikační a prezentační dovednosti • Velmi dobrá znalost PC (Excel, PowerPoint, Word) • AJ nebo NJ na komunikativní úrovni Pracovní náplň: • Zodpovědnost za poptávkové a nabídkové řízení ve svěřené oblasti obchodu • Vyhledávání nových obchodních příležitostí • Zodpovědnost za jednotlivé zakázky • Organizace přezkoumání smluv dodaných zákazníkem, kontrola požadavků odpovídající nabí... (více v detailu)
Neuvedeno
PRONÁJEM OBCHODNÍCH PROSTOR V CENTRU PROSTĚJOVA - 722771111
Přidáno dnes - Olomoucký kraj - BAZOS
Dovolujeme si Vám nabídnout k pronájmu obchodní prostory v cihlové stavbě v těsné blízkosti centra města Prostějova. Tyto prostory se nacházejí na atraktivní přízemní pozici a nabízejí užitnou plochu o velikosti 144 m2 (obchodní prostor 76 m2; skladový prostor 68 m2). Jedná se o komerční objekt ve velmi dobrém stavu, který je ideální pro provozování různých obchodních aktivit. Tento prostor se vyznačuje exkluzivním zastoupením, což zajišťuje vyšší míru soukromí a přizpůsobení potřebám nájemce. Měsíční nájemné činí 19 900 Kč, ke kterému je třeba přičíst náklady na energie. Při podpisu nájemní smlouvy j... (více v detailu)
Olomoucký kraj
19 900
 Kč
business development manager/ka pro smart systémy - Asia region
PRACOVIŠTĚ Holešov - Náplň práce: obchodní aktivity pro prodej výrobků na území Středního Východu a Asie - Požadavky: praxe v oboru výhodou, komunikativní znalost AJ - Benefity: podnikové ubytování - Kontakt osobní je možný každé pondělí v čas... (více v detailu)
ROZPOČTÁŘ / ROZPOČTÁŘKA
Požadujeme min. SŠ vzdělání ve stavebním oboru, praxe výhodou ne podmínkou, dobrá orientace ve stavební dokumentaci, znalost technologických postupů při realizaci staveb výhodou, dobrá znalost práce na PC - Excel, Word, AutoCAD. Organizační schopnosti, pracovitost, spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost. Řidičský průkaz skupiny B. ... (více v detailu)
SEŘIZOVAČ/KA TEXTILNÍCH STROJŮ
Co vás čeká Stabilní zaměstnání v menší firmě s dlouholetou tradicí a jistou budoucností. Dvousměnný a částečně třísměnný provoz s individuálním přístupem k zaměstnancům a přátelskou rodinnou atmosférou. Seřizování strojů stávající výroby, příprava a rozjíždění nové výroby, údržba a opravy textilních strojů. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: - min. SOU-vyučení nebo 5 let praxe ve výrobní společnosti - manuální zručnost a schopnost umět si poradit - chuť pracovat - převzít zodpovědnost za svoji práci a schopnost týmové spolupráce Co vám můžeme nabídnout: - zaškolení ve výrobě od zkušených kolegů, lidský přístup a sociální zázemí - práce ve dvousm... (více v detailu)
Ošetřovatel/ka drůbeže
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem nebo telefonicky. Nástup možný ihned. Požadujeme: aktivní přístup k práci, pečlivost, důslednost a spolehlivost, kladný vztah ke zvířatům Náplň práce: krmení a napájení drůbeže, naskladnění, přebírání a vyskladnění drůbeže, udržování pořá... (více v detailu)
Neuvedeno
Přípravář/ka - rozpočtář/ka stavebních zakázek
Kontakt e-mailem. Požadavky: -Vzdělání SŠ/VŠ stavebního směru -ŘP sk. B -Uživatelská znalost práce na PC -Praxe v oboru nutná -Časová flexibilita -Velmi dobré organizační a komunikační s... (více v detailu)
Prodavač/ka smíšeného zboží
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Znalost vietnamštiny výhodou, Schopnmost pracovat pod tlakem. Zvedání břemen nad 15 kg. Pozice vhodná i pro cizince. Nabízíme: dotované obědy. Místa jsou vhodná i pro cizince. P... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledám práci z domova – administrativa / zákaznický servis /
Před 2 dny - Plzeňský kraj - HYPERINZERCE
Dobrý den, hledám seriózní práci z domova na částečný nebo plný úvazek. Mám zkušenosti s administrativní činností, zadáváním dat a základní komunikací se zákazníky. Jsem spolehlivý, pečlivý a časově flexibilní. Uvítám: Práci na HPP, DPP nebo DPČ Jednoduchou administrativu, ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Operátor/ka PC
Upřesňující informace: - náplň práce - administrativní práce, práce na PC, digitalizace dokumentů. - speciální požadavky - znalosti: dobrá znalost práce na PC a schopnost samostatné práce na PC, pečlivost, spolehlivost POUZE PRO OZP! Zaměstnavatel uznan... (více v detailu)
TECHNIK IT (muži, ženy)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
TŘ z:7/4/2025 Náplň práce: - nastavování a konfigurace počítačů, tiskáren, čteček, serverů, VPN atd., - administrace serverů - IT a technická podpora pro naše zaměstnance - technická údržba počítačových systémů a jiné výpočetní techniky - spolupráce s externí IT společností. Požadujeme: - min. SŠ vzdělání technického zaměření - výhodou předchozí zkušenost na obdobné pozici (ne podmínkou) - výhodou znalost... (více v detailu)
Neuvedeno
Technolog/technoložka SENIOR
Před 5 dny - AVIZO_CZ
VÝZVY, KTERÉ VÁS ČEKAJÍ: - Tvorba technologických postupů a normování výrobních časů - Tvorba cenových kalkulací - Příprava a aktualizace výkresové dokumentace - Optimalizace a zefektivňování technologie výroby svěřených produktů - Úzká spolupráce s výrobou na řešení technologických problémů - Podílení se na projektech s cílem snižování výrobních nákladů, zvyšování produktivity a efektivity výroby PRO DOSAŽENÍ POŽADOVANÝCH VÝSLEDKŮ SE VÁM BUDE HODIT: - SŠ/VŠ vzdělání v oboru strojírenství (případně jiné technické vzdělání) - Praxe ve výrobním závodě na pozici technolog min. 3 roky (znalost problematiky tvorby technologických postupů a normování ve výrobě) - Velmi dobrá znalost strojírenské technologie (dělení, frézování, broušení) - Znalost čtení výkresové dokumentace - Orientace v ocelových materiále... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce