Asistent/ka obchodního oddělení

Před 350 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která pro své zákazníky staví moderní nízkoenergetické dřevostavby v nejvyšší kvalitě, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/ka obchodního oddělení. Náplň práce: Telefonická a e-mailová komunikace s klienty, Vyřizování došlých poptávek a dotazů, Zpracování a uzavírání obchodních případů, Práce s interním systémem. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontakto... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Obchodní asistent/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice Co nabízíme: - PP na dobu neurčitou - pružná pracovní doba - zázemí ve stabilní a perspe... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Pracovník zákaznického oddělení. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Náplň práce: " telefonické kontaktování zákazníků " evidence v interním informačním systému " práce s PC Požadujeme: " příjemné vystupování " uživatelskou úroveň práce na PC " svědomitý přístup k práci NEPOŽADUJEME cizí jazyky Nabízíme: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc " pracovní poměr se standardní pracovní smlouvou " nabízíme hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek " motivace dřívějších odchodů (když máte hotovou svoji práci, můžete v poledne odejít domů) " dovolená až 28 dní " žádné přesčasy, volné víkendy i svátky " dobré platové ohodnocení s fixní složkou mzdy " benefity - stravenky 210 Kč,- , sick days, příspěvek na dopravu, multisport karta, penzijní připojištění... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní ředitel/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplní práce je rozvoj obchodní strategie a propagace společnosti: - Analyzovat tržní trendy, konkurenční prostředí a příležitosti pro růst. - Navrhovat a implementovat dlouhodobé i krátkodobé obchodní strategie. - Koordinovat marketingové a propagační aktivity ve spolupráci s příslušnými odděleními. - Budovat a posilovat značku společnosti na trh... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/Asistentka. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Co u nás budete dělat: " telefonicky sjednávat schůzky " plánovat časový harmonogram manažera " všechno se eviduje do našeho systému, který vás hned v den nástupu naučíme používat Co byste měl/a umět: " základní práci s počítačem a internetem " svědomitě a pečlivě odvádět svou práci " k práci je potřeba mluvit česky / slovensky, znalost jiného cizího jazyka není třeba " příjemně vystupovat jak v pracovní komunikaci, tak i mezi kolegy Co pro Vás máme my: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc , po zapracování profesní i mzdový růst " dlouhodobou spolupráci, pracovní poměr na standardní pracovní smlouvu " pracovní úvazek 20-40 hodin / týden dle dohody (odpracované hodiny v týdnu lze rozdělit dle vašeho požadavku) " pracovní doba je pouze PO... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční controller - controllerka International
Před 3 dny - AVIZO_CZ
O nás: ADEXXOS je přední společnost v České republice, specializující se na prumyslove technologie. Díky dlouholetým zkušenostem a nejmodernějším technologiím jsme spolehlivým partnerem pro naše zákazníky. Pro naši budoucí dceřinou společnost v Žacléři hledáme Finančního controllera/ku International, který/á posílí náš tým. Vaše úkoly: " Controlling a pravidelný reporting vedení společnosti " Příprava business plánů, rozpočtů a analýza cash-flow " Spolupráce na účetních závěrkách a jejich reportingu " Hodnocení efektivity projektů a poboček, zejména z hlediska nákladů a ziskovosti " Poskytování analytické a informační podpory v rámci mezinárodní skupiny " Implementace nových procesů v controllingu a reportingu " Aktivní účast na projektech zaměřených na rozvoj procesů a interních směrnic " Příprava ad-hoc reportů a návrhy relevantních opatření " Příprava prognóz a forecastů " Ekonomické analýzy a vyhodnocení " Analýza zákazníků (rentabilita, ziskovost, benchmarking) " Podpora interních... (více v detailu)
Neuvedeno
Každá osoba s půjčkou
Před 5 dny - HYPERINZERCE
Rozlučte se s [na trhu spolehlivých nabídek půjček] díky naší [nabídce]" "Jsme si vědomi, že vaše společnost zažívá vaše koncové problémy, náš tým vám n... (více v detailu)
160 000
 Kč
OBCHODNÍ ASISTENT/-KA
Před 7 dny - AVIZO_CZ
OBCHODNÍ ASISTENT/-KA - nabízíme zázemí stabilní firmy, na trhu 28 let. Možnost karierního postupu, silná firemní kultura, nadstanadardní benefity - systém propracovaného vzdělávání, možnost doplnit si certifikace u ČNB Nabízíme zaměstnání pro uchazeče se znalostí práce na PC (Excel, Word, Power Point). Orientace v sociálních sítích - FB, Instagram. Práce v administrativě, vedení kan... (více v detailu)
Neuvedeno
Telefonní asistent / asistentka obchodního oddělení (25 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalid
Před 9 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM: kariera@digiday.cz Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 50 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonní asistent/ka obchodního oddělení. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se telefonu. (Nejedná se o prodej). Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou. Jaká bude tvá pracovní náplň Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor V... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka ředitele
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Přijmeme asistenta/ku ředitele s možností pracovat i na zkrácený úvazek. Požadujeme příjemné a vstřícné vystupování, zajišťování spisové služby a administrativy spojené s provozem sekretariátu ško... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ice obchodního úseku
Před 7 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: správa plánu tržeb a přehledu pohledávek dle pokynů nadřízeného, zpracování dokumentace nutné pro zahájení analýzy realizovatelnosti poptávek, sledování průběhu zpracování analýz realizovatelnosti, zpracování interních kalkulací, další administrativní činnosti obchodního úseku DALŠÍ POŽADAVKY: SŠ vzdělání, nadstandardn... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka pedagoga
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - střední vzdělání pedagogického směru, nebo střední vzdělání s maturitou a kurz pro asistenty pedagoga Možnost: - prodloužení pracovní smlouvy - přizpůsobit datum nástupu Zaměstnanecké výhody: - příspěvek ... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodejní asistent/ka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem Popis podmínek a očekávání: · základní orientace a zájem o přírodní kosmetiku je výhodou · příjemné a reprezentativní vystupování nutností · výborné komunikační dovednosti · pracovní režim - 12h směny (krátký/dlouhý týden) · otevírací doba prodejny: 9:00 - 21:00 · práce na plný hlavní úvazek HPP · ochota pracovat 2 víkendy v měsíci · pracoviště v lokalitě OC Olympia Brno - Modřice · uvítáme životopis včetně fotografie a motivačního dopisu Nabízíme... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT/KA NÁKUPNÍHO ODDĚLENÍ
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Mikulášovice č.p. 11 407 79 Mikulášovice Administrativní podpora nákupního oddělení • Pomoc při objednávání zboží od dodavatelů. • Vytváření a údržba databází dodavatelů, cenových nabídek a produktů. • Správa licenčních smluv s grafickými studii. • Plnění ad hoc úkolů dle potřeb nákupního oddělení. Správa produktů a kategorií na e-shopu • Přidávání nových produktů na e-shop včetně popisů, parametrů a fotografií. • Aktualizace stávajících produktů - úprava cen, popisů a dalších informací. • Kontrola správnosti produktových dat a jejich pravidelná aktualizace. • Správa cross-sell na úrovni každého produktu. • Spolupráce s marketingovým oddělením při tvorbě popisů produktů. • Spolupráce s překladateli. • Správa kategorií. • Vytváření virtuálních kategorií pro marketingové akce. Spolupráce na produktových fotografiích a vizualizacích • Koordinace procesů při tvorbě fotografií a vizualizací. • Spolupráce s fotografkou na produktových fotografiích. • Spolupráce s grafikem... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice reklamačního oddělení
Před 7 dny - AVIZO_CZ
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED PRACOVNÍ NÁPLŇ: - příjem, evidence a zpracování reklamací - zavádění nápravných opatření POŽADUJEME: - znalost NJ podmínkou nebo AJ perfektní slovem i písmem - znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) - spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, komunikativnost VÝHODOU: praxe v oblasti kvality, znalost nástrojů kvality (8D report, atd…)... (více v detailu)
Neuvedeno
Zajistíme změnu sídla, názvu, kapitálu, stanov, živnosti aj.
Před 6 dny - HYPERINZERCE
V každém podnikání občas nastane moment, kdy je potřeba provést ve společnosti nějakou změnu a zapsat ji do veřejného rejstříku (obchodního, živnostenského apod.). Hledáte profesionálního partnera, který by vám pomohl se všemi změnami ve vaší společnosti? Nechte vše na nás a ušetřete si čas i námahu. S námi vše proběhne hladce, bez zbytečných komplikací... (více v detailu)
Neuvedeno
Zajistíme změnu sídla, názvu, kapitálu, stanov, živnosti aj.
Před 6 dny - HYPERINZERCE
V každém podnikání občas nastane moment, kdy je potřeba provést ve společnosti nějakou změnu a zapsat ji do veřejného rejstříku (obchodního, živnostenského apod.). Hledáte profesionálního partnera, který by vám pomohl se všemi změnami ve vaší společnosti? Nechte vše na nás a ušetřete si čas i námahu. S námi vše proběhne hladce, bez zbytečných komplikací ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 6 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstřík... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 6 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstříko... (více v detailu)
Neuvedeno
Dělník/ice ve strojírenské výrobě ( Zámečník/ice )
Před 7 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: samostatná zámečnická práce, včetně technické kontroly vyráběných dílců ( měření posuvnými měřítky, mikrometry, kalibry). Odpis práce v interním informačním systému. NABÍZÍME: 5 týdnů dovolené za rok, 2 dny sick days, závodní stravování (vlastní kuchyň), příspěvek na penzijní připojištění po roce zaměstnání, výhodný telefonní tarif i pro rodinné příslu... (více v detailu)
Neuvedeno
Odpolední telefonní asistent / asistentka obchodního odděolení (20 hodin týdně) - OZP s max. 2. stup
Před 9 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM: kariera@digiday.cz Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. - sociální podnik. Jsme stabilní společnost se 40 zaměstnanci. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonního operátora. Nejedná se o prodej, to má na starosti obchodník. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody.Jedná se o práci od 13:00 - 17:00 hodin (4 hodiny). Jaká bude tvá pracovní náplň? Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů. Práce s interním systémem RAYNET (zaučíme tě) Příprava a zpracování obchodních nabídek Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít: Profesionální jednání a empa... (více v detailu)
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍKÚCE DO OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - SŠ vzdělání - NJ podmínkou - dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), znalost IS SAP - výhodou - samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost Náplň práce: - příjem a potvrzení objednávek - expedice a fakturace zakázek - řešení pohledávek a reklamací Nabízíme: - 5 týdnů dovolené - příspěvky na penzijní a životní pojištění - příspěvky na tábory dětí a dov... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní manažer/ka
Před 8 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: vyhledávání nových dodavatelů, přijetí zákaznických poptávek, zpracování předepsané interní dokumentace a zahájení procesu analýzy realizovatelnosti, koordinace zpracování analýzy, tvorba související dokumentace, zpracování a odeslání nabídky zákazníkům, analýza ziskovosti projektu, spolupráce s ostatními odděleními zaměstnavatele, jednání se zákazníkem atd. POŽADUJEME: SŠ/VŠ vzdělání,... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce/zástupkyně
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Kontakt telefonicky ve Středu 9-16 hod., e-mailem. Náplň práce: -Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. -Vedení obchodních schůzek se zákazníky. -Příprava cenových nabídek. -Vyjednávání a uzavírání smluv. -Vedení a udržování vztahů i po uzavření obchodu. -Komunikace o ekonomických otázkách. -Komunikace se zákazníkem ohledně rozšířen... (více v detailu)
Neuvedeno
Zámečník
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Hledáme zámečníka pro montáž a seřizování odpojovačů a pohonů Co vás u nás čeká: • Montáž a seřizování skupin a podskupin odpojovačů VN, VVN a pohonů Co očekáváme: • SŠ s výučním listem (technické zaměření) • Orientace v technické dokumentaci • Manuální zručnost • Praxe výhodou Proč se k nám přidat: • 5 týdnů dovolené • 3 sick days • Pracovní doba 37,5 hodin týdně • Roční bonus • Příspěvky na dovolenou a vánoční svátky • Věrnostní a jubilejní odměny • Stravování přímo v areálu • Příspěvek na stravování ve výši 115 Kč/den • Moti... (více v detailu)
Neuvedeno
Zajistíme změnu sídla, názvu, kapitálu, stanov, živnosti aj.
Před 6 dny - HYPERINZERCE
V každém podnikání občas nastane moment, kdy je potřeba provést ve společnosti nějakou změnu a zapsat ji do veřejného rejstříku (obchodního, živnostenského apod.). Hledáte profesionálního partnera, který by vám pomohl se všemi změnami ve vaší společnosti? Nechte vše na nás a ušetřete si čas i námahu. S námi vše proběhne hladce, bez zbytečných komplikací ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce