OBCHODNÍ ZÁSTUPCE BANKOVNÍHO SEKTORU

Před 644 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Kompletní administrativní činnost, uživatelská práce na PC, dobré komunikační schopnosti, ŘP sk. B, obchodní dovednost... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

všeobecný administrativní pracovník (m/ž)
První kontakt se zaměstnavatelem: Iryna Voloshynovska,personalistika@msmprofi.cz Upřesňující informace: -Výborná znalost MS Office a PC, výborné organizační a komunikační schopnosti, vysoká míra flexibility a proaktivity, schopnost samostatně řešit úkoly, správa administrativních úkolů, zodpov... (více v detailu)
Specialisté v oblasti strategie a politiky organizací
komunikační a prezentační dovednosti o výborná angličtina (slovem i písmem) o německý jazyk výhodou o administrativní dovednosti o spolehlivost o sebevědomí o odolnost vůči stresu o pracovní znalost Microsoft Office, včetně Microsoft Project výhodou o IT technické zku... (více v detailu)
Hledáme obchodní administrativní pracovnici - SPŠ Stavební
Přidáno dnes - Olomoucký kraj - BAZOS
Hledáme administrativní pracovnici - účetní s obchodním zaměřením na sestavování zakázek a vedení podvojného účetnictví. Podmínka: Ideálně SPŠ stavební, VŠ stavební, aj. Znalost práce na PC, výborné znalosti při ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
ASISTENT / ASISTENTKA VE VZDĚLÁVÁNÍ METIS
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplní práce jsou administrativní a personální činnosti. Požadujeme znalost práce na PC, dobrý písemný a komunikační projev. Máme zájem pouze o dlouhodobou spolupráci. Pozice je vhodná pro absolventy / absolventky nebo studenty VŠ. V případě zájmu zašle... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce - nákupčí
PRACOVIŠTĚ Kroměříž - Pracovní náplň: Příprava poptávek, objednávek, smluv a jejich dodatků, Jednání s dodavateli, Vyhodnocení nabídek po obchodní stránce (cena, kvalita, dodací termíny), Analyzování trhu dodavatelů, Administrativní podpora (výroba, sklad, obchod) - Očekáváme: Praxe v oboru výhodou, Komunikativní - běžná znalost angličtiny, Znalost aplikací MS Office (kontingenční tabulky, funkce), Organizační a komunikační schopnosti, Dobré... (více v detailu)
obchodní ředitel/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - vedení obchodního, marketingového a nákupního týmu, - řízení a rozvoj obchodních, nákupních a marketingových procesů, - tvorba a realizace obchodní strategie společnosti, - tvorba výrobkové a cenové strategie společnosti, - aktivní vyhledávání a realizace nových obchodních příležitostí v tuzemském i zahraničním prodeji v rámci B2B segmentu, - péče o stávající zákazníky, - příprava strategických reportů, - analýza ochodních výsledků, včetně návrhů potřebných opatření; Požadujeme: - vysokoškolské vzdělání, - zkušenosti s vedením obchodních týmů, - zkušenosti s obchodováním v B2B segmentu, - výborné komunikační a vyjednávací dovednosti, - komunikativní znalost anglického ... (více v detailu)
Neuvedeno
osobní asistent/ka / Back office manager/ka
-zajištění zázemí pro provoz zubní kliniky, zajištění plynulého chodu budovy, delegace servisů a údržby, administrativa pojistných událostí a další činnosti vyplývající z potřeb zubní kliniky -organizační a komunikační dovedn... (více v detailu)
PERSONÁLNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplní práce je personální činnost, komunikace s obchodními partnery a klienty. Požadujeme zodpovědnost, znalost práce na PC, dobrý písemný projev. Pozice je vhodná pro absolventy / absolventky nebo studenty VŠ. V případě zájmu zašlete svůj živo... (více v detailu)
Neuvedeno
Trainee/ Junior obchodní zástupce pro český trh s dobrou znalostí NJ
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Pro naši pobočku ve Velkém Přítočně hledáme: Trainee/ Junior obchodního zástupce pro český trh s dobrou znalostí německého jazyka. Náplň práce: Jako IBS-Trainee získáte široký vhled do B2B prodeje. Od telefonického kontaktu v rámci prodejních služeb, přes správu dat, tvorbu a sledování nabídek až po sběr objednávek a mnoho dalších backoffice činností s firemním datovým softwarem CRM. V rámci služby v terénu dáte tvář prémiové značce IBS a budete reprezentovat naši firmu přímo na místě. Svým otevřeným vystupováním nadchnete naše zákazníky i obchodní partnery. Úspěšným absolvováním stáže tak přispějete k udržitelnému rozvoji našich obchodních vztahů. K vašim pozdějším úkolům bude patřit rozšíření stávajících vztahů se zákazníky a strategickými klienty (key accounts), stejně jako získávání nových zákazníků skrz vnitřní či vnější služby. V rámci osobních návštěv v příslušné oblasti nabídnete zákazníkům individuální technické poradenství, jakož i praktické ukázky našich produktů. Požadujeme... (více v detailu)
Neuvedeno
VŠEOBECNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplní práce jsou administrativní činnosti. Požadujeme zodpovědnost, znalost práce na PC, dobrý písemný projev. Pozice je vhodná pro absolventy / absolventky nebo studenty VŠ. V případě zájmu zašlete svůj životopis na e-mailovo... (více v detailu)
Neuvedeno
asistent/ka ředitele (m/ž)
První kontakt se zaměstnavatelem: Alena Zámečníková,zamecnikova@zlinstav.com Upřesňující informace: náplň práce:řízení a organizace práce v sekretariátu, vyřizování administrativní agendy ředitele závodu, vyřizování korespondence podle obecných postupů požadavky na zaměstnance:znalost práce na PC, důslednost, komunikativnost, loajalita, samostatnost,ŘP sk.B Pracovní poměr na dobu určitou, ... (více v detailu)
skladník/ce - řidič/ka
PRACOVIŠTĚ Kroměříž - Náplň práce: práce ve skladě, rozvozy dodávkou po ČR - Požadavky: Vhodné i pro absolventy - firma na pozici zaučí, Znalost práce na PC, průkaz na VZV, řidičský průkaz sk. B, manuální zručnost, zodpovědnost - Pracovní doba: Po-Pá, 6.00-14.30 hod. - Benefity: podnikové stravování, nástup možný ihned - kontak... (více v detailu)
PRODAVAČ/PRODAVAČKA V KANTÝNĚ
TŘ z:14/3/2025 Náplň práce: - prodej zboží a výrobků v kantýně - výdej teplých jídel, výdej a příjem hotovosti - dodržování procesů v rámci hygieny a BOZP. Požadujeme: - vyučení v oboru, praxe výhodou. Nabízíme: - vývojový plat, základní nástupní plat bude stanoven podle dovedností a samostatnosti. - příspěvek na penzijní připojištění 700,- Kč/měsíc, 5 týdnů placené dovolené, mimořádné odměny, příspěvek na stravování, ochranné... (více v detailu)
Investiční referent/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace. Průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, - výhodou vzdělání ve stavebním oboru, - výhodou znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, nebo zákona č. 134/2016 Sb., o ... (více v detailu)
Neuvedeno
Kvalifikovaní stavební dělníci hlavní stavební výroby
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Yuriy Horbach, tel.: +420 608 530 415, e-mail: info@hochmark.cz Způsob prvního kontaktu zájemce i na adrese Chlumecká 527/19, 198 00 Praha - 9 Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně v pondělí - pátek od 10.00 do 14.00. ... (více v detailu)
Neuvedeno
Back office Administrátor
POŽADAVKY: aktivní přístup k práci, středoškolské vzdělání, technická zdatnost a citlivost k detailům, spolehlivost a zodpovědný přístup, komunikativní angličtina, praxe na obdobné pozici VÝHODOU POPIS PRÁCE: Příprava, organizace a digitalizace důležitých firemních dokumentů. Skenování dokumentů a jejich následné zařazení do interního systému. Podpora oddělení logistiky při zpracování objednávek. Zajištění administrativní podpory pro oddělení marketingu a pomoc s firemními akcemi společnosti. Správa personálních záležitostí: koordinace zdravotních prohlídek pro zaměstnance, aktualizace a editace informací o zaměstnancích, tvorba a publikace nábor... (více v detailu)
Stavební technik/ka
PRACOVIŠTĚ Kroměříž - Náplň práce: koordinace mezi interním oddělením výroby a vedoucími stavby zadaných projektů, koordinace projektu (zaměřování, podmínky pro montáž, upřesňování časového harmonogramu dodávek, předávání hotových prací projektu) - Požadujeme: min. vyučení, Vhodné i pro absolventy - firma na pozici zaškolí, Řidičský průkaz skupiny B, Základy práce s MS Office, Technické a logické myšlení, Aktivní přístup a komunikační dovednosti, Samostatnost, pečlivost, logické uvažování - Oceníme: Základy práce v AutoCAD nebo podobné... (více v detailu)
Administrativní práce + Obsluha skladu
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - základní znalost práce na PC, - ŘP sk. B, - preciznost a zodpovědnost. Náplň práce: obsluha skladu (hotová balená jídla), doplňování zboží, příprava produktů a následná doprava (rozvoz po Praze a Střed... (více v detailu)
Neuvedeno
Skladník/ce + Řidič/ka sk. B (rozvoz)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - základní znalost práce na PC, - ŘP sk. B, - preciznost a zodpovědnost. Náplň práce: obsluha skladu (hotová balená jídla), doplňování zboží, příprava produktů a následná doprava (rozvoz po Praze a Středoče... (více v detailu)
Neuvedeno
Documentation Senior Specialist
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Tatyana Seraia (Gvozd), e-mail: seraia.tatyana@ab-inbev.com Plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, SAP, analytické dovednosti výhodou, komunikační dovednosti, práce v mezinárodní společnosti výhodou, orientace na výsledek. Technické doved... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostraha prodejny Lidl
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: strážní a pochůzková činnost, práce s kamerovým systémem, zajištění ostrahy a ochrany osob a majetku, kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost. Požadujeme: věk nad 18 let, doložení výpisu z RT, základní znalost práce na PC, znalost českého jazyka slovem i písmem, příjemné vystupování, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu, schopnost objektivně vyhodnotit a vyřešit mimořádnou situaci (krádeže). Certifikát Strážný nebo Detektiv (zajistíme) a praxe v pozici Ostraha prodejny výhodou. Nabízíme: práci ve stabilní společnosti na HPP/D... (více v detailu)
Neuvedeno
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/ICE PRO OSOBY BEZ DOMOVA- TERÉNNÍ PROGRAM
Charita České Budějovice je nestátní nezisková církevní organizace, poskytující zdravotní a sociální služby na území města České Budějovice a v přilehlých obcích. Zaměřujeme se na pomoc lidem v nouzi. Naší dlouhodobou vizí je pomáhat těm nejzranitelnějším, kteří by jinak zůstali bez pomoci. Popis pracovní pozice: - přímá terénní sociální práce s osobami bez domova a v krizi- vyhledávání a kontaktování osob bez domova, sociální poradenství, doprovody na úřady apod., práce v kanceláři. Požadované dovednosti: - minimální stupeň vzdělání: vyšší odborné, vysokoškolské- dle zákona č. 108/2006 Sb., zákona o sociálních službách (lze přijmout studenta před státnicemi), - znalost SQSS a individuálního plánování, - orientace v sociální sféře, - práce s PC (Word, Excel atd.), - schopnost orientace v administrativě, - řidičský průkaz sk. B výhodou, - trestní bezúhonnost, - schopnost práce v týmu, - ... (více v detailu)
systémový manažer IT - implementace ERP
klíčová role v implementaci ERP řešení, udržování průběžné komunikace s vedením společnosti, členy týmu, zaměstnanci a dodavatelem ERP systému, nutné organizační a komunikační schopnosti, psychická odolnost, schopnost nastavit si priority, pravidelné informace vedení o stavu projektu, problémech a rizicích, pečlivé plánování, koordinace a správa projektu, sběr požadavků, identifikace nedostatků, navrhování nových procesů, definice procesů, reportů i vývoj a implementaci vlastních rozšíření podle potřeb firmy, nastavení a konfigurace ERP systému podle specifikace a požadavků, zajišťování splnění cílů a časového plánu, hlídání změn v procesech, organizaci a pracovních postupech, komunikace s kolegy o důvodech a přínosech změn, poskytování školení a podporu zaměstnancům při adaptaci na nový systém, vyhodnocení spokojenosti zaměstnanců s novým systémem a identifikace oblasti, ve kterých je třeba prov... (více v detailu)
Kontaktní a sociální pracovník/pracovnice do Kontaktního centra
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Nástup po vzájemné dohodě. Profesní životopis a motivační dopis zasílejte na email: chocholaty@cap-plzen.cz (do předmětu uveďte "výběrové řízení") K ústnímu pohovoru pozveme e-mailem nebo telefonicky pouze vybrané kandidáty. Vyhrazujeme si právo prodloužit nebo zrušit výběrové řízení, případně pracovní pozici dočasně neobsadit. Požadujeme: - Minimálně Vyšší odborné vzdělání v oborech Sociální práce, Adiktologie, Psychologie, Speciální pedagogika (případně kurz pracovníka v sociálních službách i započatý, eventuálně zdravotnické vzdělání), - základní orientace v drogové problematice, respektující přístup k cílové skupině, - schopnost empatie, sebereflexe a týmové práce, - uživatelskou znalost práce na PC, - minimální věk 21 let. Výhodou: - předchozí praxe s cílovou skupinou ... (více v detailu)
Neuvedeno
Projektový/á specialista/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Hledáme projektového specialistu, který uvolní obchodníkům prostor pro získávání nových zakázek, převezme obchodní případ po podpisu smlouvy a zajistí hladký průběh všech navazujících činností. Tvým úkolem bude koordinovat proces tak, aby výroba i dodání proběhlo přesně podle plánu. Pokud tě baví organizace, komunikace a chceš být součástí technicky zajímavých projektů, přidej se k nám. Co bude tvojí náplní práce: - Příprava a organizace ukázek balicích strojů a vzorků balení pro zákazníky ještě před samotným prodejem - Koordinace navazujících činností od podpisu smlouvy, výroby a dodání zakázky dle harmonogramu - Zajištění a doručení vzorků od zákazníka pro testování a následné zasílání vzorků balení zákazníkovi - Spolupráce s obchodním a technickým oddě... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce