obchodní a marketingový(á) specialist(k)a

Před 70 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Náplň práce: adiministrátorská správa e-shopu a webových stránek společnosti, zabývající se návrhem a výrobou oblečení, řízení online kampaní na podporu webu a e-shopu, mailing, zákaznická podpora, podpora prodeje a správa sociálních sítích, podíl na realizaci marketingové a obchodní strategie, zajištění včasného odbavení objednávek, pomocné účetní a administrativní práce. Požadavky: VŠ/SŠ s maturitou ekonom., textilního nebo IT oboru, prokazatelná zkušenost z oblasti e-commerce či z vedení internetového obchodu, zkušenosti s analýzou trhu a s interpretací výstupů, znalost taktik produktového marketingu (např. integrované ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

obchodní referent/-ka
z: 15.1.2025 - Vhodné pro souběžné zaměstnanecké karty. Pracovní náplň: komunikace se zákazníkem, evidence a vyřizování objednávek podpora obchodníka na front office zpracování poptávek a nabídek Požadujeme: zkušenosti se zajišťováním administrativních úkonů na obchodním oddělení základní zkušenost s je... (více v detailu)
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRO TUZEMSKÝ TRH (M/Ž)
Jsme obchodní společnost AEK svařovací technika s.r.o. a s více než 20letou historií působíme na trhu se svařovací technikou, polohovadly, svářečskými stoly, upínacím nářadím, ochrannými prostředky nejen pro svářeče. Hledáme posilu našeho týmu na pozici OBCHODNÍ ZÁSTUPCE pro tuzemský trh. Náplň práce: " Aktivní hledání nových zákazníků a péče o stávající zákazníky. " Služební cesty v regionu ČR a SR. " Řešení obchodních a technických případů. " Tvorba obchodních nabídek a zpracování kalkulací. " Prezentace produktového portfolia společnosti - předváděcí akce. " Technické poradenství zákazníkům. " Občasná účast na veletrzích a zahraničních cestách. " Samostatné vedení obchodních jednání. " Plnění obchodního plánu. Očekáváme: " Obchodního ducha s orientací na zákazníka. " Ko... (více v detailu)
Obchodní zástupce/zástupkyně (pouze pro OZP)
POUZE pro OZP NÁPLŇ: přijmeme obchodního zástupce/zástupkyni na zkrácený úvazek 15 hodin týdně, jedná se o aktivní oslovování potencionálních klientů (firem) s nabídkou našich služeb, získávání nových zákazníků (oslovování zákazníků přes telefon, e-mail, osobně), udržovávní kontaktů se zákazníkem, komunikace s klienty - práce na internetu a PC POŽADAVKY: příjemné vystupování, spolehlivost, dochvilnost, služební cesty po ČR, aktivní řidič, ochota cestovat, znalost ,or... (více v detailu)
Obchodní zástupci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Popis pozice: Hledáme motivovaného a dynamického obchodního zástupce, který se připojí k našemu týmu. Co bude Vaší náplní práce: Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí Udržování a rozvoj vztahů se stávajícími klienty Prezentace našich služeb a vyjednávání podmínek Příprava obchodních nabídek a analýza trhu Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání Prokazatelné zkušenosti na pozici obchodního zástupce minimálně 10 let Vynikající komunikační a vyjednávací dovednosti Orientaci na výs... (více v detailu)
Neuvedeno
SPECIALISTA/KA KYBERNETICKÉ BEZPEČNOSTI
Pracovní náplň - odpovědnost za správu interní bezpečnostní dokumentace, - podpora IT specialistů při tvorbě bezpečnostní dokumentace, - provádění pravidelné kontroly záloh a testovacích scénářů pro obnovu ICT, - tvorba koncepce rozvoje bezpečnosti v oblasti ICT, - výběr nejvhodnějších technologií pro zajištění bezpečnosti informačních systémů, - řízení změn v ICT dle zákona o kybernetické bezpečnosti, - podpora součástí JU v oblasti bezpečnosti ICT, - konzultace a implementace metodik procesní optimalizace a designu procesů v oblasti bezpečnosti ICT, - popis procesů a návrh potřebných změn pro dodržení kvality ICT služeb v oblasti bezpečnosti ICT, - administrace určených informačních systémů a podpora uživatelů. Požadujeme - VŠ nebo SŠ vzdělání v oblasti IT, - orientace v oblasti ICT – hardware, servery, sítě a v oblasti informačních systémů, - znalost zákona o kybernetické bezpečnosti a ISO 27X, - pokročilá znalost MS Office, příp. Microsoft365, - znalost BPMN a UML, - znalost VŠ pro... (více v detailu)
Vývojáři softwaru
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Radim Miech, e-mail: Radim.Miech@ibs-sro.com - Dobré zkušenosti s vývojem v prostředí Oracle APEX, zejména s vývojem sestav a webových aplikací. - Znalost frontendových technologií včetně JavaScriptu, jQuery, SQL, Oracle PL/SQL, AJAX, HTML a CSS. - Dobré znalosti a zkušenosti s jazykem Oracle PL/SQL pro interakci s databází. - Znalost systémů pro správu verzí, jako je Git, a nástrojů pro ... (více v detailu)
Neuvedeno
Analyst tester
První kontakt e-mailem. Níže uvedené dovednosti jsou vítány: - Zkušenosti s Microsoft .NET a C# - Znalost a zkušenosti s programem Selenium webdriver - Znalost a zkušenosti s testováním Rest API - Vysokoškolské vzdělání - Zkušenosti s předchozí prací v oblasti analýzy nebo testování - Sebevědomí a schopnost převzít iniciativu vzhledem k prostředí zaměřenému na klienty a dodávky - Nezávislý, samostatný a na dodávku zaměřený sty... (více v detailu)
SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ
Společnost PROMA REHA, s.r.o., člen skupiny VCL, český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá posilu do svého týmu - zaměstnance/zaměstnankyni na pozici "SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ". Jeho/jejím hlavním úkolem bude zajištění účetního příjmu a výdeje materiálů a zboží. Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek. Nástup možný ihned. Náplň práce: komunikace s nákupním oddělením, spolupráce a komunikace s ostatními zaměstnanci účtárny a zaměstnanci společnosti, vedení skladového účetnictví, komunikace s dodavateli. Požadavky: min. SŠ vzdělání - ekonom... (více v detailu)
Customer Care Specialist II
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Martinková Zuzana, e-mail: hr@vshosting.cz Poskytování seniorní zákaznické podpory - technických, administrativních nebo obchodních záležitostí. Pracovní zkušenosti se zákaznickou péčí. Velmi dobrá znalost angličtiny - písemná i mluvená. Dobré IT dovednosti. Schopnost efektivně a trpělivě jednat se zákazníky. Základní znalost síťového inžen... (více v detailu)
Neuvedeno
CNC operátor (m/ž)
Náplň práce: - obrábění dílců dle požadavků zákazníka za pomoci různých postupů dle technické dokumentace. Mezi hlavní úkoly bude patřit: o obsluha CNC soustružnického nebo frézovacího zařízení s cílem kvalitního a přesného zbroušení výrobku s pomocí základních měřidel o výměna nástrojů o denní údržba stroje o práce s výkresovou dokumentací o kontrola a přeměření hotového výrobku. Požadujeme: o manuální zručnost, samostatný přístup k práci a smysl pro detail a přesnost. o znalost čtení technické dokument... (více v detailu)
specialista dodavatelské kvality ( m/ž )
- mít zkušenosti z oblasti dodavatelské kvality výrobní firmy, má výborné komunikační a vyjednávací schopnosti. náplň práce - zajišťovat a udržovat vysokou úroveň kvality dodávek od našich dodavatelů, spolupracovat na zlepšování procesů a řešení reklamací. -i hlavní úkoly zodpovědnost za zajištění dodavatelské kvality zodpovědnost za rozvoj a zlepšování výkonnosti dodavatelů provádění auditů u dodavatelů vedení reklamačního řízení u dodavatelů, kontrola akčních plánů a opatření optimalizace procesů kvality dodavatelů spolupráce na nových projektech spolupráce při tvorbě FMEA a KP zodpovědnost za přenesení SCR v rámci dodavatelského řetězce. Tato práce vyžaduje technicky založeného člověka s ... (více v detailu)
Produktový manažer / produktová manažerka
Kontakt e-mailem na adresu personalni@stamont.eu. Požadujeme: - minimálně 5 let praxe v obchodním sektoru v oblasti nákupu a prodeje - výborná znalost práce na pc (Excel, Word, Power point, Power Bl) - samostatnost a zodpovědnost - proaktivní přístup - řidičský průkaz sk.B. Náplň práce: - odpovědnost za svěřené portfolio produktů a dodavatelů v oblasti stavebnin - výběr dodavatelů a příprava obchodních smluv - rozšiřování portfolia prod... (více v detailu)
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Specialista/tka robotizace a automatizace výroby
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Specialista/stka automatizace a robotizace Firma ELGAS, s.r.o. hledá pro potřebu zvýšení produktivity práce specialistu/ku automatizace a robotizace. Náplň práce : - Najít ve výrobním procesu operace vhodné pro automatizaci, navrhovat úpravy konstrukce, technologie a výrobního postupu pro zlepšení těchto předpokladů - Navrhovat a realizovat tato pracoviště - Řešit návaznosti mezi pracovišti, přepravu, uložení v zásobnících - Řešit problémy v chodu těchto pracovišť, poskytovat podporu výrobě - Definovat požadavky z pohledu automatizace a podílet se na vývoji nových výrobků Požadavky: - Zkušenost s aplikací robotů do výrobního procesu - Znalost pr... (více v detailu)
Neuvedeno
Procesní inženýr (m/ž)
Aktuálně hledáme procesního inženýra pro nově vznikající montážní středisko. Budete mít možnost působit v nově vznikajícím týmu, který bude zodpovědný za převod výroby ze zahraničí z mateřské společnosti. Náplň práce: zavádění výrobních i nevýrobních procesů ve výrobě zaměřené na montážní linky a výrobní stroje návrh optimalizačních řešení pro již započaté projekty správa a tvorba výrobní dokumentace zavádění metod štíhlé výroby a nástrojů průmyslového inženýrství Požadujeme: minimálně středoškolské vzdělání technického zaměření orientac... (více v detailu)
RECEPČNÍ
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Hledáme Recepční pro Naši Pobočku! Chceš být součástí mladé a dynamické firmy, která si zakládá na rodinné atmosféře a růstovém prostředí? Recepce je první místo, které naši klienti vidí - a právě ty můžeš být jejich prvním úsměvem. Co bude tvým úkolem? - Zajištění chodu recepce a péče o naše klienty. - Komunikace s návštěvníky, poštou a telefonicky. - Podpora týmu v administrativních úkolech. - Udržování příjemného prostředí na naší pobočce. Co od tebe očekáváme? - Reprezentativní a příjemné vystupování. - Komunikační a organizační schopnost... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice ve věcech stavebního řádu
Charakteristika vykonávané činnosti: správní řízení zejména ve věcech stavebního řádu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem a splňuje požadavky dané zákonem o úřednících a zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Kvalifikační požadavky: v souladu s § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Další požadavky: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti stavební výhodou, - velmi dobrá znalost práce s PC (Windows, MS Word, Excel, Outlook), - praxe ve veřejné správě výhodou, - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, - ochota dalšího vzdělává... (více v detailu)
KUCHAŘ / KUCHAŘKA
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou, turnusové služby. Náplň práce: příprava jídel, výdej. Požadavky: podmínkou vyučení a praxe v oboru, výpis z rejstříku trestů, komunikativnost, flexibilita, smysl pro pořádek, práce i během víkendů a svátků, snaha učit se novým věcem, znalost přípravy hotových i minutkových pokrmů.... (více v detailu)
Neuvedeno
Právník/právnička - Věznice Pardubice
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň a druh práce: - zabezpečení právní agendy věznice - příprava a sepis smluv, revize smluv druhých stran - účast na interních jednáních a poskytování právní podpory - příprava a vypracování právních stanovisek - příprava vnitřních předpisů - zpracování správních rozhodnutí - podíl na přípravě veřejných zakázek - zastupování v řízení před soudy a orgány státní správy - agenda veřejných zakázek, agenda svobodného přístupu k informacím Předpoklady k přijetí: - dobré komunikační schopnosti - trestní bezúhonnost - spolehlivost, flexibilitu a asertivní jednání - schopnost samostatné práce i práce v týmu - ukončené VŠ vzdělání v magisterském stud... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní práce
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Jedná se o dohodu o provedení práce (na cca 1/2 roku) - poté možné převedení na pracovní smlouvu !!! Místo výkonu práce: Lipová 622/1, 352 01 Aš. Nástup možný ihned. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Pracovní doba: dle dohody (4 hod/denně, ranní směna, např. 7:00-11:00 h nebo 10:00-14:00 h). Náplň práce: personální administrativa a třídění, uk... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/asistentka vedoucího pracovníka ve stavebnictví
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Každodenní komunikace a spolupráce s vedoucím pracovníkem a zajištění jeho administrativní podpory; Vyřizování telefonických hohvorů, emailová komunikace; Výpomoc při přípravě a koordinaci stavby; Drobné cenové nabídky, objednávky; Vyplňování protokolů v MS Excel; Administrativa spojená s vedením stavby - zadávání dikumentů do složky stavby (BOZP, zápisy z KD, apod.); Podpora činnosti vedoucího pracovníka, odborných techniků, zaměstnanců, subdodavatelů; Spolupráce na kontrole a dohledu na dodržování kvality a hospodárnosti staveb; Evidence korespondence, dokumentace a záznamů týka... (více v detailu)
Neuvedeno
BRIGÁDA – PRÁCE V ADMINISTRATIVĚ
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
CREDO REAL GROUP a.s. je stabilní obchodní společnost s více než 20letou tradicí, zastřešující své dceřiné společnosti. Zabýváme se především obchodem a službami na trhu nemovitostí, on-line dražbami nemovitostí a službami v oblasti komerční bezpečností. Naše činnost je založena na profesionálním přístupu, kvalitě a komplexnosti poskytovaných služeb, dlouhodobé důvěře a spokojenosti klienta. Hledáme kolegu/kolegyni pro běžnou firemní administrativní agendu, pro archivaci, skenování, evidenci a ukládání dokumentů, administrativní činnosti spojené se zakázkami a provozem firmy, sekretářské služby a pomocné kancelářské činnosti. Co nabízíme? Stabilní práci s možností přechodu na hlavní úvazek, příjemné pracovní prostředí a zázemí plně vybavených kanceláří, odborné zaškolení, možnost seberealizace a dalšího profesního rozvoje, fir... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Osobní asistence u dítěte/osoby s poruchami autistického spektra / DPP / Ústí nad Orlicí
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Ústí nad Orlicí Požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání - výborné komunikační dovednosti, pozitivní přístup, - schopnost pracovat samostatně, - spolehlivost, zodpovědnost, ochotu ke vzdělávání, flexibilitu, kreativitu a empatii, - výbornou znalost práce s počítačem, Výhodou: - sociální/pedagogická praxe s dětmi/osobami, - zkušenosti s cílovou skupinou dětí/osob s poruchami autistického spektra. - řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: - dohodu o provedení práce, - 170,-- Kč/hodina, - možnost odborného růstu a vzdělávání, - prostor pro vlastní činorodos... (více v detailu)
Neuvedeno
Osobní asistence u dítěte/osoby s poruchami autistického spektra / DPP / Zámrsk
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Zámrsk Požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání - výborné komunikační dovednosti, pozitivní přístup, - schopnost pracovat samostatně, - spolehlivost, zodpovědnost, ochotu ke vzdělávání, flexibilitu, kreativitu a empatii, - výbornou znalost práce s počítačem, Výhodou: - sociální/pedagogická praxe s dětmi/osobami, - zkušenosti s cílovou skupinou dětí/osob s poruchami autistického spektra. - řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: - dohodu o provedení práce, - 170,-- Kč/hodina, - možnost odborného růstu a vzdělávání, - prostor pro vlastní činorodost a s... (více v detailu)
Neuvedeno
Osobní asistence u dítěte/osoby s poruchami autistického spektra / DPP / Stradouň
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Stradouň Požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání - výborné komunikační dovednosti, pozitivní přístup, - schopnost pracovat samostatně, - spolehlivost, zodpovědnost, ochotu ke vzdělávání, flexibilitu, kreativitu a empatii, - výbornou znalost práce s počítačem, Výhodou: - sociální/pedagogická praxe s dětmi/osobami, - zkušenosti s cílovou skupinou dětí/osob s poruchami autistického spektra. - řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: - dohodu o provedení práce, - 170,-- Kč/hodina, - možnost odborného růstu a vzdělávání, - prostor pro vlastní činorodost a ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce