Odborná referentka/odborný referent informační bezpečnosti odboru analýz a podpory řízení

Před 339 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Hledáme novou posilu do týmu, který se stará o informační a kybernetickou bezpečnost Kraje Vysočina - nejen interně vůči Krajskému úřadu Kraje Vysočina, ale i externě vůči příspěvkovým organizacím, obcím, veřejnosti a jiným partnerům na národní i mezinárodní úrovni. Co bude Vaším úkolem? o podílení se na provozu systému řízení bezpečnosti informací (to bude zahrnovat činnosti jako např. řízení informačních aktiv, hodnocení ISMS, administrace činností Výboru pro řízení kybernetické bezpečnosti) o kontrola bezpečnostních opatření o udržování bezpečnostních procesů a dokumentace o správa portálu kybernetické bezpečnosti o podílení se na přípravě bezpečnostních školení o nastavovat a udržovat administrativní bezpečnostní procesy o zajišťování tzv. security awareness o podpora uživatelů v oblasti bezpečnosti o pokud budete mít i technické znalosti a dovednosti, pak Vás může čekat i správa a analýza bezpečnostních událostí, zajišťování a koordinace bezpečnostních testů ICT infra... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Finance Associate
Henčlová Věra, e-mail: vera.henclova@sap.com - Podpora procesů licencování třetími stranami, provádění kreditních kontrol a analýza finanční stability zákazníků. - Podílení se na řízení finančních rizik a zajištění včasné a přesné fakturace zákazníků. - Účast na měsíčním uzávěrkovém procesu, uznávání příjmů a ... (více v detailu)
Finance Associate
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Henčlová Věra, e-mail: vera.henclova@sap.com - Podpora procesů licencování třetími stranami, provádění kreditních kontrol a analýza finanční stability zákazníků. - Podílení se na řízení finančních rizik a zajištění včasné a přesné fakturace zákazníků. - Účast na měsíčním uzávěrkovém procesu, uznávání příjmů a ... (více v detailu)
Neuvedeno
referent MÚ, odbor rozvoje a majetku města - péče o památky, administrativa
Prvotní informace: e-mail: vltavska@mubela.cz telefonicky: 602442015 Po-Pá 7-17hod Upřesňujicí informace: obor vzdělání - např. veřejná správna, stavebnictví, architektura, dějiny umění. Více informací k pracovní pozici a dalším požadavkům lze vyhledat na webových strán... (více v detailu)
samostatný referent oddělení ochrany přírody v odboru životního prostředí a zemědělství
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.c... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ce obchodního oddělení - obchodní referent/ka
Práce na HPP, po prvním roce na dobu neurčitou. Možnost i zkráceného pracovního úvazku 30 hodin týdně. Jedná se o komunikaci se zákazníky, zpracovávání poptávek, zadávání objednávek do informačního systému (Helios Orange), vyřizování e-mailů, telefonů, vedení obchodní agendy, zajišťování dopravy apod. Znalost cizího jazyka – AJ, vzdělání obchodního zaměření nebo... (více v detailu)
Referent/referentka Odboru investic a rozvoje
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Zákonné předpoklady podle § 4 zákona: věk nad 18 let, občan ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost českého jazyka. Kvalifikační požadavky: - úplné střední vzdělání (zakončené maturitní zkouškou) nebo vyšší. Hlavní předmět činnosti: - spolupráce při tvorbě a aktualizaci strategických dokumentů a rozvojových plánů města, jejich implementaci, monitoringu a hodnocení - zapracování principů bezpečné a udržitelné dopravy do plánovacích dokumentů, podpora projektů zaměřených na zvyšování bezpečnosti a kvality života, - monitoring dotačních výzev, ověřování způsobilosti, příprava a administrace dotačních žádostí včetně práce v dotačních systémech, - komunikace s poskytovateli dotací, projektanty, úřady, dodavateli a dalšími partnery, - příprava zadávací dokumentace, organizace výběrových řízení a práce s profilem zadavatele, - koordinace a monitoring projektů ve všech fázích realizace, - administrat... (více v detailu)
Neuvedeno
Quality Inspector
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Řízení a implementace projektů Výrobní kvality. Podpora projektů a reportování dat u interního procesu lakování. Spolupráce a podpora systémové kvality v rámci procesu neustálého zlepšování a auditů. Účast na interních a externích projektech... (více v detailu)
Neuvedeno
SEKRETÁŘ/KA samostatného oddělení Právních služeb Územního pracoviště Č. Budějovice
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti. Organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce vedoucího samostatného oddělení; koordinace zpracování stanovisek a materiálů; kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených nadřízeným zaměstnancem; plnění operativních úkolů; zajišťování administrativní a organizační podpory samostatného oddělení; příprava podkladů k jednání, zápisů z porad; zajišťování přijímání návštěv. Požadujeme: - praxi v oblasti sekretariátu nebo spisové služby výhodou - výbornou znalost pravidel českého jazyka, znalost pravidel úřední korespondence - vzdělání v oboru veřejnosprávní činnosti nebo práva výhodou - vhodné i pro absolventy/ky středních škol - samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno
Visa Centre Director
Kontakt: Andreas Robert Janz, e-mail: andy.janz@jjtravel.com V rámci sjednaného druhu práce bude zaměstnanec zajišťovat zejména tyto činnosti: - řízení každodenního provozu vízového centra a podřízených zaměstnanců, - dohled nad zpracováním žádostí, - koordinace s ambasádami a konzuláty, - dohled nad výběrem poplatků, - řešení eskalovaných problémů klientů, - zajištění souladu s předpisy a plnění úkolů zadaných vyšším vedením. Z důvodu každodenní přímé komunikace s čínskými ú... (více v detailu)
Referent/ka Odboru územního plánování
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník - azylový dům, zástup za mateřskou dovolenou
Hlavní cíl: " Zajišťování odborné sociální práce naplňující standardy kvality sociálních služeb stanovené legislativou ČR a vnitřními předpisy Armády spásy. Požadujeme " kvalifikaci podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (minimálně VOŠ sociální), " znalost legislativy (zákon 108/2006 Sb., o sociálních službách) a dalších předpisů zaměřených na sociální práci, " čistý trestní rejstřík, " samostatnost, schopnost pracovat týmu, " komunikativnost, znalost práce na PC - excel, word, " velmi dobrou jazykovou dovednost - ČJ slovem a písmem, " schopnost zpracovávat stresové situace, " vstřícný přístup k uživatelům na základě křesťanských hodnot. Nabízíme " plný úvazek 37,5 hodiny týdně, nástupní plat 35.100 Kč, příplatky a osobní ohodnocení " firemní benefity (5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění), " smysluplnou práci v mezinárodní ... (více v detailu)
ostraha prodejny LIDL
strážní a pochůzková činnost, práce s kamerovým systémem, zajištění ostrahy a ochrany osob a majetku, kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost, věk nad 18 let, výpis z rejstříku trestů, základní znalost PC, znalost ČJ slovem i písmem, příjemné vystupování, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita, schopnost objektivně vyhodnotit a vyřešit mimořádné situace (krádeže), certifikát Strážný nebo Detektiv (možnost zajištění) a praxe... (více v detailu)
skladník-pracovník logistiky (m/ž)
První kontakt se zaměstnavatelem: Milena Ferenčíková, mfere@scangl.com Upřesňující informace: -Popis pracovní náplně: příjem, kontrola a evidence zboží, ukládání materiálu a zboží ve skladu, vyřizování zákaznických objednávek (vychystávání, balení, expedice), práce s informačním skladovým systémem (WMS), obsluha manipulační techniky (např.VZV), spolupráce s kolegy a dalšími odděleními, vedení záznamů o pohybu zásob, inventarizace, dodržování bezpečnostních a hygienických předpisů Požadované kvalifikační předpoklady:základní praxe ve s... (více v detailu)
Copywriter, správce sociálních sítí
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Hledáme kolegu/kolegyni na pozici copywriter, správce sociálních sítí Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje (SVK PK) hledá kolegu nebo kolegyni, který/á se bude podílet na budování pozitivního obrazu organizace, tvorbě veřejných informačních výstupů a rozvoji mediální komunikace. Jedná se o samostatnou, tvůrčí a různorodou pozic... (více v detailu)
Neuvedeno
Strážci, operační důstojníci
Náplň práce: - Koordinační a řídící činnost v OC Olympia Teplice - Srbická - Komunikace pomocí radiostanice - Obsluha zařízení operačního střediska, kamerového systému, zabezpečovacího systému a PC - Zodpovědnost za dodržování pracovního a návštěvního řádu - Zodpovědnost za denní personální zajištění objektu - rozpisy pracovních směn - Vedení evidence o průběhu služby - Komunikace se servisními organizacemi - Zpracovávání dokumentace - Vhodné i pro invalidní důchodce Požadavky: - Chuť pracovat - Trestní bezúhonnost - Zkušenost... (více v detailu)
Sales Manager pro AI startup brainymonkey.ai
Upřesňující informace:6) Jsme brainymonkey.ai, mladý český startup, který přináší revoluci do světa umělé inteligence. Naše platforma funguje jako tržiště a integrační hub pro AI, umožňující firmám snadno nasazovat a spravovat AI modely pro automatizaci, optimalizaci a chytré rozhodování. Naším cílem je zjednodušit složité procesy a pomoci firmám dělat lepší rozhodnutí pomocí umělé inteligence. Co budeš dělat o Samostatně vyhledávat a oslovovat nové B2B klienty v oblasti AI řešení. o Budovat a udržovat vztahy s klíčovými decision makery (C-level, Head of Innovation, IT). o Spolupracovat s produktovým a technickým týmem na přizpůsobení řešení potřebám klientů. o Využívat CRM nástroje pro řízení pipeline, forecastování a reporting. Koho hledáme o Máš zkušenosti s B2B prodejem a dokážeš samostatně řídit c... (více v detailu)
IT BP ISC Planning & Operations
Před 4 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Níže uvedené je vítáno: - Pokročilá znalost anglického jazyka - Schopnost vyvíjet a implementovat strategie zajišťování zdrojů s cílem optimalizovat náklady, kvalitu a výkonnost dodávek - Schopnost provádět průzkum trhu a hodnocení dodavatelů - Schopnost vyjednávat s cílem zajistit ... (více v detailu)
Neuvedeno
*Obchodní zástupce (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. Vedení obchodních schůzek se zákazníky. Příprava cenových nabídek. Vyjednávání a uzavírání smluv. Vedení a udržování vztahů i po uzavření obchodu. Komunikace o ekonomických otázkách. Komunikace se zákazníkem ohledně rozšíření vzájemných vztahů. Evidence klientů a správa CRM systému Co od Vás očekáváme: Prezentační... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ REFERENT (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Nástup možný ihned Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení. - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s klíčovými obchodními partnery. - Budeš zpracovávat obchodní případy, připravovat objednávky a nabídky. - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy. - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů. - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme. - Staneš se pravou rukou obchodního ředitele úseku a spojovacím článkem mezi ním a obchodním oddělením. - Tvým úkolem nebude vyhledávání nových zákazníků. Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, spolehlivého a systematického člověka se smyslem pro detail. - Pro zajištění všech úkolů se Ti budou hodit organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce. - U nás budeš denně použív... (více v detailu)
Neuvedeno
Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - Vzdělání v oblasti informačních technologii nebo praxe v oboru - Analytické myšlení. Flexibilita * Jazykové znalosti: - Ruština C1 nebo rodilý mluvčí - Čeština minimální úroveň A2 - Angličtina výhodou Náplň práce: - ukládání dat, dokumentace databáze, zabezpečení databáze a správa systému. - zálohování dat a provádění operací na obnovu dat; - provozování serverů za úče... (více v detailu)
Neuvedeno
PRODUKTOVÝ MANAŽER - NÁKUP
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Co bude tvým hlavním úkolem? - Aktivní práce s novými a stávajícími dodavateli efektivita portfolia - Budování a udržování vztahů s dodavateli - včetně vyjednávání o bonusech (obratové, marketingové, předplatby) - Sledování trendů v oblasti strojů, nářadí a kování - Optimalizace portfolia - výběr klíčových produktů, vyřazování neprodejných - Analýza prodejů, marží, obrátkovosti a poptávky - Řízení zásob - ve spolupráci se skladem a revize min/maxů - Nastavování cen, příprava ceníků a kontrola skutečných nákupních cen a marží - Vyhodnocování výhodnosti promo akcí a realizace slevových kampaní - Spolupráce s marketingem (podklady pro kampaně, PPC, SEO) - Spolupráce s obchodním týmem a vedením prodejny (školení, provozní podpora) - Zalistování a správa produktů v ERP a na e-shopu - Koordinace nákupů pro Amazon Na čem budeš spolupracovat s ostatními? - S IT a e-shop týmem na technické správě CMS, správě produktů - S marketingem na přípravě ka... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka zákaznického oddělení
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Nákup, prodej, poptávky sortimentu, zajišťování dopravy, vedení agendy spojené s nákupem, prodejem, spolupráce s obchodním zástupcem. Minimálně SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo strojírenského směru. Pokročilá znalost práce s MS Office (především Excel) Anglick... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNIK / TECHNIČKA ZKUŠEBEN pro zkušeby leteckých motorů
Oblasti náplně práce: Aktivní účast při přípravě, realizaci a vyhodnocování vývojových zkoušek letecké techniky, ověřování a vyhodnocování předepsaných parametrů, dle technické dokumentace Technická obsluha zařízení a měřicích jednotek ve zkušebnách Zpracování technologických postupů pro zkoušení specifických letadlových celků Řádné vedení příslušné dokumentace související s provozem zkušeben (deníky, formuláře, protokoly atd.). Provádění a ověřování kalibrace měřících zařízení na zkušebně Spolupráce s kontrolními a auditními orgány v případě kontroly na projektu Dodržování všech relevantních platných předpisů (leteckých, BOZP, apod.) Verbální a písemná komunikace í v anglickém jazyce Podávání návrhů na opatření k trvalému navyšování bezpečnosti a efektivity práce a k odstranění závad Požadujeme: Ukončené středoškolské vzdělání technického typu zakončené maturitní zkouškou Minimálně... (více v detailu)
Fakturant/fakturantka - (20 hodin týdně) - OZZ, OZP
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Vyhrazeno pro OZZ, OZP První kontakt telefonicky nebo e-mailem v pracovní dny 8-15 hodin. Náplň práce: - Vystavování vydaných faktur - Evidence a kontrola přijatých faktur včetně jejich základního zaúčtování - Administrativní podpora účetního oddělení - Aktivní znalost práce v účetním systému POHODA - Aktivní práce... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní referenti
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: • každodenní e-mailová a telefonická komunikace s německy hovořícími zákazníky • příprava obchodních nabídek, vyřizování objednávek zákazníků • práce s informačním systémem • administrativní podpora obchodního oddělení a vedení společnosti • zajištění chodu firemního zázemí • podpora při firemních akcích s obchodními partnery Požadujeme: • SŠ vzdělání ( VŠ výhodou ) • komunikační a organizační schopnosti • příjemné vystupování... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce