Odborná referentka/odborný referent informační bezpečnosti odboru analýz a podpory řízení

Před 275 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Hledáme novou posilu do týmu, který se stará o informační a kybernetickou bezpečnost Kraje Vysočina - nejen interně vůči Krajskému úřadu Kraje Vysočina, ale i externě vůči příspěvkovým organizacím, obcím, veřejnosti a jiným partnerům na národní i mezinárodní úrovni. Co bude Vaším úkolem? o podílení se na provozu systému řízení bezpečnosti informací (to bude zahrnovat činnosti jako např. řízení informačních aktiv, hodnocení ISMS, administrace činností Výboru pro řízení kybernetické bezpečnosti) o kontrola bezpečnostních opatření o udržování bezpečnostních procesů a dokumentace o správa portálu kybernetické bezpečnosti o podílení se na přípravě bezpečnostních školení o nastavovat a udržovat administrativní bezpečnostní procesy o zajišťování tzv. security awareness o podpora uživatelů v oblasti bezpečnosti o pokud budete mít i technické znalosti a dovednosti, pak Vás může čekat i správa a analýza bezpečnostních událostí, zajišťování a koordinace bezpečnostních testů ICT infra... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Servisní Technik IT
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Instalace, konfigurace a servis síťových prvků (Unifi, MikroTik) Správa a údržba serverů (MS Windows Server, Linux výhodou) Diagnostika a řešení technických problémů u zákazníků Podpora uživatelů a konzultace v oblasti IT Co od Vás očekáváme? Znalost TCP/IP a správy sítí Zkušenosti se systémy MS Windows Server Znalost Linux serverů (výhodou, nikoliv ... (více v detailu)
Neuvedeno
úředník odboru řízení projektů
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Šarochová Pavla, tel.: 354 222 551, e-mail: pavla.sarochova@kr-karlovarsky.cz pracovní poměr... (více v detailu)
Neuvedeno
odborný referent/ka pro zeleň
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Vzdělání: min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou v oboru zahradnictví, krajinářství, zahradní architektura, životní prostředí. Kompletní zajištění realizace projektů zeleně; zajišťuje komplexní správu a péči o městskou zeleň (např. údržba, kontrola péče, rekultivace devastovaných ploch) vede a průběžně doplňuje řádnou evidenci ploch městské zeleně zařazené do údržby, zpracovává návrhy uspořádání trvalé zeleně na veřejných prostranstvích. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - pravý sloupec -nabíd... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Referenti inženýrských služeb - technický dozor staveb
Před 2 dny - AVIZO_CZ
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Kariéra) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p., oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 6.5. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jej... (více v detailu)
Neuvedeno
úředník odboru řízení projektů
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Šarochová Pavla, tel.: 354 222 551, e-mail: pavla.sarochova@kr-karlovarsky.cz bližší informace na Volná místa / Kariéra | KV Kraj (kr-karlovars... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 4 dny - AVIZO_CZ
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 4 dny - AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Stavbyvedoucí
Náplň práce: - řízení subdodavatelský prací - kontrola nákladů projekčních podkladů - dodržování harmonogramu prováděných prací - dodržování kontroly BOZP SŠ nebo VŠ stavebního směru podmínkou! Zaměstnanecké výhody: - podpora autorizace ze strany zaměstnavatel... (více v detailu)
PODPORA / KONTROLA DISEČINKU
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Co budete dělat? Kontrola provozu: - Sledujete, jestli všechno běží podle plánu. - Kontrolujete trasy, časy a zadané úkony - Reportujete data svému nadřízenému - Práce s interním systémem Pomoc dispečerům - Pomáháte dispečerům s kontrolou provedených úkolů / zpětná vazba svému kolegovi - Komunikace s kolegy. - Spolupracujete na zlepšení procesů. Kontrola pravidel a kvality - Kontrolujete, jestli se dodržují bezpečnostní pravidla. - Dbáte na kvalitu prováděných služeb. - Děláte reporty a hodnotíte provoz. Administrativa - Zaznamenáváte provozní události a směny. - Vedení dokumentace a an... (více v detailu)
Neuvedeno
Master Data Specialist
První kontakt e-mailem. Upřesňující informace: Plynulá znalost angličtiny. Práce s daty v interním systému, zakládání dodavatelů, klientů atp. Správa interní databáze, práce v SAP, Oracle. Komunikace s interními odděleními společnosti aj. Zaměstnanecké výhody: dovolená navíc, Stravenky... (více v detailu)
Specialisté v oblasti testování softwaru a příbuzní pracovníci
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Bláhová Žaneta, e-mail: zaneta.blahova@ibs-sro.com - Vzdělání - tech.obor - Zkušenosti s prací na velkých a komplexních projektech vývoje IT.? - Dobrá pracovní znalost Scrumu, Kanbanu nebo jiného agilního rámce. - Znalost podnikových IT procesů, životního cyklu vývoje softwaru (SDLC) a zásad řízení projektů.? - Základní znalost principů inženýrství kvality a implementace CI/CD DevOps.? - Technické zkušenosti s jazykem pro vývoj kódu?? - ... (více v detailu)
Neuvedeno
Provozní vedoucí úklidu - Jihomoravský kraj
První kontakt e-mailem nebo telefonicky od 8:00 do 14:00 hodin NÁPLŇ PRÁCE o zajištění kompletního provozu všech svěřených zakázek (Jihomoravský kraj) o komunikace s klientem, řešení požadavků a stížností o odpovědnost za personální stav zakázek o kontrola a zajištění školení pracovníků : PO a BOZP, používaní chemie a čistících prostředků, vybavení a strojů o zpracovávání podkladů pro fakturaci o podílení se na začlenění pracovníků se zdravotním postižením POŽADUJEME o zkušenost na obdobné pozici o znalost problematiky zajišťování úklidových prací, ostrahy a dalších provozních činností o komunikační dovednosti, zkušenosti z obchodních jednání o uživatelská znalost MS Office... (více v detailu)
Účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ:- evidence a likvidace faktur přijatých - napárování faktur přijatých na skladové příjemky - kontrola formální správnosti daňových dokladů, jejich účtování dle platné účtové osnovy a předání k archivaci- zpracování podkladů pro Intrastat- správa finanční agendy - párování saldokont, úhrady faktur- zpracování pokladních dokladů- správa hotovostních finančních prostředků (příjem/výdej z pokladny)- zpracování agendy DPH, včetně podání kontrolních hlášení na FÚ- vyhotovení podkladů k přiznání ostatních daní- zpracování měsíční účetní uzávěrky- příprava podkladů pro roční účetní závěrku- příprava dokladů souvisejících s poskytováním úvěrových zdrojů u peněžních ústavů- zpracování statistických výkazů -... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní referent/referentka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: komunikace se zákazníky (příprava cenových nabídek, příjem a zpracování objednávek, vyřizování nejasností, reklamací, specifických požadavků); spolupráce s odd. nákupu, výroby, logistiky (předání informací o zakázce); spolupráce s ekonomickým odd. (kontrola objednávky a podkladů pro fakturaci) Požadavky: zkušenost se zákaznickým servisem; výborná schopnost komunikace a zpracování informací, organizace času a priorit; uživatelská znalos... (více v detailu)
Neuvedeno
INŽENÝR / INŽENÝRKA VÝROBY
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Náplň práce: vedení výrobního úseku; podílení se na zlepšování klíčových procesů organizace; tvorba návodů, školení zaměstnanců; podílení se na plánování výroby (ve smyslu koordinace plánu výroby s tech. možnostmi…); spolupráce na projektech spjatých s výrobními terminály, automatizací a zjednodušení výrobních procesů. Požadavky: zápal a nadšení pro práci, pracovitost, spolehlivost, znalost AJ na komunikativní úrovni, předchozí zkušenosti výhodou. Zaměstnavatel nabízí: rozmanitou práci a aktivity na různýc... (více v detailu)
Pracovník/pracovnice pro sociálně terapeutickou dílnu
Pracovní náplň: DLE ÚROVNĚ VZDĚLÁNÍ (PSS nebo SP) Naplňování základních činností služby pro klienty s mentálním handicapem o Podpora klienta při získávání a rozvoji pracovních návyků a dovedností o Pomoc při osobní hygieně o Poskytnutí a pomoc při zajištění stravy o Nácvik dovedností pro zvládání péče o vlastní osobu, podpora soběstačnosti a dalších činností vedoucích k sociálnímu začlenění klienta Individuální práce a plánování v roli klíčového pracovníka, práce s potenciálem klienta. Každodenní práce s různorodou skupinou klientů v rámci jednotlivých programů. Evidence činností, denní zápisy, vedení dokumentace a vykazování činnosti v systému Equip. Doprovod a podpora klientů na venkovní pracovní terapie. Prezentace služby na předváděcích akcích a v komunikaci s veřejností, propagace. Příprava a zpracování smluv, tvorba a hodnocení IP, metodické vedení pracovníků při tvorbě individuálních plánů, vyhledávání informací, práce na metodikách porady, týmové supervize a vzdělávání, vykazov... (více v detailu)
Pracovník údržby hardware (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce poskytování IT podpory a asistence uživatelům evidování a kategorizování požadavků uživatelů, jejich vyřizován, popř. jejich eskalace na vyšší level podpory zpracování telefonických žádostí, závažných problémů a jejich řešení dohled a prevence na základní funkčnost IT hardware a software ve společnosti Požadujeme dobré komunikační dovednosti, schopnost stanovovat priority obecné zkušenosti a přehled v oblasti IT (počítače/notebooky, UPS, tiskárny, atd.) dobrá znalost operačních systémů MS Windows a ... (více v detailu)
Neuvedeno
Site Manager/Construction Manager
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Menclová Aneta, e-mail: amenclova@casaleproject.cz o Vedení a motivace týmu odpovědného za stavební a montážní práce, zajištění kvalitní a efektivní realizace projektů. o Strategické řízení: Plánování a implementace strategií pro zlepšení procesů a dosažení cílů. o Komunikace s projektovým týmem, zákazníky a subdodavateli. o Dohled nad dodržováním technických norem a kv... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka stavebního odboru (stavebního úřadu) MěÚ Odolena Voda
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Platová třída 11 dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 sb., ve znění pozdějších předpisů Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon agendy stavebního úřadu, - koordinace výkonu působnosti obecního stavebního úřadu, - výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona. Povinné požadavky na uchazeče: - kvalifikační požadavky: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo - fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - VŠ nebo SŠ + certifikát daňový a účetní specialista - Orientaci v účetní legislativě a závěrkách - Znalost DPH včetně přenosu DPH a přiznání k DPH - AJ na komunikativní úrovni - Uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook) Náplň práce: - Vedení účetní agendy (mimo mzdové agendy) - Spolupráce na zpracování účetních závěrek - Příprava a tvorba přiznání k DPH - Zpracování přijatých faktur vč. kontroly správnosti - Spolupráce při přípravě podkladů pro audit - Časové rozlišení nákladů a výdajů - Účetní dokumentace k dotacím - S... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNIK IT (muži, ženy)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
TŘ z:7/4/2025 Náplň práce: - nastavování a konfigurace počítačů, tiskáren, čteček, serverů, VPN atd., - administrace serverů - IT a technická podpora pro naše zaměstnance - technická údržba počítačových systémů a jiné výpočetní techniky - spolupráce s externí IT společností. Požadujeme: - min. SŠ vzdělání technického zaměření - výhodou předchozí zkušenost na obdobné pozici (ne podmínkou) - výhodou znalost... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka řízení o přestupcích v silničním provozu oddělení silniční dopravy na odboru dop
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: rozhodování o odvolání proti rozhodnutí prvoinstančních orgánů, přezkoumávání pravomocných rozhodnutí prvoinstančních orgánů, kontrolní a metodická činnost vůči obcím s rozšířenou působností v oblasti přestupků v silničním provozu a přestupků souvisejících Požadavky: -dosažené vzdělání: VŠ -obor vzdělání: silniční doprava, veřejná správa, právo výhodou -znalosti oboru: zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon o silničním provozu, zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a odborná způsobilost úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích podle zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v po... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Iva Drasnarová, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: plynulá znalost angličtiny schopnost efektivně řídit více priorit současně schopnost podpory týmové spolupráce, komunikace a a... (více v detailu)
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Hledáme hlavní účetní (m/ž) do naší společnosti. Náplň práce: • Zodpovědnost za dodání kompletní účetní závěrky pro právnickou osobu v konsolidačním systému Volvo Group. Dodávka by měla být v souladu s příslušnými kapitolami FPP a dalšími pokyny (včetně místních GAAP) pro finanční výkaznictví. • Řízení každodenní kontroly a monitorování v rámci všech relevantních účetních procesů. • Zajištění vyplnění všech statutárních zpráv a zpráv o dodržování právních předpisů pro právnickou osobu. • Konsoliduje, reportuje a poskytuje měsíční a roční uzávěrku výsledků právnické osoby. • Koordinuje audity pro právnickou osobu. • Zajišťuje soulad s cíli vnitřní kontroly, místními GAAP a finančními zásadami a postupy. • Řídí proces měsíční uzávěrky, výkaznictví systému konsolidace podniku a přípravu na roční audit. • Neustále zvyšujte efektivitu všech procesů souvisejících s účetnictvím. • Je profesionálním obchodním partnerem pro interní i externí zainteresované strany.... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce