Asistent/ka obchodního oddělení

Před 249 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: Vokál Petr Ing., tel.: 312 316 336, Po - Pá 8 - 14 hod e-mail: montex@montex.cz osobně: Po - Pá 8 - 14 hod. Náplň práce: Zajištění kompletní administrativy spojené s chodem obchodního oddělení, podpora obchodníků, správa průběhu obchodních případů, komunikace se zákazníky, administrativní podpora technického a ekonomickému oddělení s oběhem a zpracováním dokladů, spolupráce na vystavování homologačních dokumentů nástaveb. Předpoklady: Minimálně SŠ technického ne... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Asistent/ka obchodního oddělení
Před 3 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Zástup za MD a RD. NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce v informačním systému Helios, práce s MS Office, komunikace s obchodními partnery. POŽADUJEME: pečlivost, spolehlivost a schopnost komunikace v anglick... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka obchodního oddělení
Před 3 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Zástup za MD a RD. NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce v informačním systému Helios, práce s MS Office, komunikace s obchodními partnery. POŽADUJEME: pečlivost, spolehlivost a schopnost komunikace v anglick... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Referentka obchodního oddělení
Před 4 dny - Olomoucký kraj - HYPERINZERCE
Administrativní podpora obchodního zástupce Zpracování nabídek a objednávek Příprava ku... (více v detailu)
Olomoucký kraj
33 000
 Kč
obchodní asistent/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno absolvent/ka. Jste-li společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učíte novým věcem, hledám do svého týmu právě Vás. Na této pozici budete mít na starosti svoje vlastní klienty, komunikaci se stávajícími klienty a vedení agendy. Po zapracování příjem až 50.000 Kč. Praxe výhodou, nikoliv podmínkou. Vše potřebné naučíme. Koho hledáme: - min. SŠ vzdělání - řidičský průkaz skupiny B - práce s PC - příjemné vystupování - systematičnost - flexibilita,... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 3 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: administrativní referent/ka obchodního oddělení Nástup: ihned Mzda: 30000,- až 35000,- Kč Kontaktní osoba: Bc. Mužíková Simona, tel. 311 548 135, email: h.personalni@pekarnahorovice.cz Misto výkonu práce: Příbram Popis: Náplň práce: - administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení - příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízením - administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh - komunikace s tuzemskými odběrateli - telefonicky a emailem Požadavy: - SŠ vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 3 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: administrativní referent/ka obchodního oddělení Nástup: ihned Mzda: 30000,- až 35000,- Kč Kontaktní osoba: Bc. Mužíková Simona, tel. 311 548 135, email: h.personalni@pekarnahorovice.cz Misto výkonu práce: Příbram Popis: Náplň práce: - administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení - příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízením - administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh - komunikace s tuzemskými odběrateli - telefonicky a emailem Požadavy: - SŠ vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 3 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení, příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízení, administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh, komunikace s tuzemskými odběrateli- telefonicky a emailem. Požadujeme: SŠ vzdělání, praxe na podobné pozici výhodou, není podmínku, logické a kreativní smýšlení, reprezentativní a příjemné vystupová... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 3 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení, příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízení, administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh, komunikace s tuzemskými odběrateli- telefonicky a emailem. Požadujeme: SŠ vzdělání, praxe na podobné pozici výhodou, není podmínku, logické a kreativní smýšlení, reprezentativní a příjemné vystupová... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupci
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Hledání nových zákazníků pro prodej vína - region Čechy, účast na vinařských prezentačních a prodejních akcích, základní mzda 21 300-Kč + provize z prodeje , ŘP sk.B, znalost v oblasti problemat... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupci
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Hledání nových zákazníků pro prodej vína - region Čechy, účast na vinařských prezentačních a prodejních akcích, základní mzda 21 300-Kč + provize z prodeje , ŘP sk.B, znalost v oblasti problemat... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice
Před 3 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Administrativní podpora obchodního oddělení, zpracování příchozích zakázek. Požadujeme spolehlivost, bezúhonnost, pracovitost. Nabízíme možnost zaškolení a od... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice
Před 3 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Administrativní podpora obchodního oddělení, zpracování příchozích zakázek. Požadujeme spolehlivost, bezúhonnost, pracovitost. Nabízíme možnost zaškolení a od... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/Asistentka. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Co u nás budete dělat: " telefonicky sjednávat schůzky " plánovat časový harmonogram manažera " všechno se eviduje do našeho systému, který vás hned v den nástupu naučíme používat Co byste měl/a umět: " základní práci s počítačem a internetem " svědomitě a pečlivě odvádět svou práci " k práci je potřeba mluvit česky / slovensky, znalost jiného cizího jazyka není třeba " příjemně vystupovat jak v pracovní komunikaci, tak i mezi kolegy Co pro Vás máme my: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 28 000,- Kč /měsíc , po zapracování profesní i mzdový růst " dlouhodobou spolupráci, pracovní poměr na standardní pracovní smlouvu " pracovní úvazek 20-40 hodin / týden dle dohody (odpracované hodiny v týdnu lze rozdělit... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Před 3 dny - ANNONCE
Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/Asistentka. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Co u nás budete dělat: " telefonicky sjednávat schůzky " plánovat časový harmonogram manažera " všechno se eviduje do našeho systému, který vás hned v den nástupu naučíme používat Co byste měl/a umět: " základní práci s počítačem a internetem " svědomitě a pečlivě odvádět svou práci " k práci je potřeba mluvit česky / slovensky, znalost jiného cizího jazyka není třeba " příjemně vystupovat jak v pracovní komunikaci, tak i mezi kolegy Co pro Vás máme my: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 28 000,- Kč /měsíc , po zapracování profesní i mzdový růst " dlouhodobou spolupráci, pracovní poměr na standardní pracovní smlouvu " pracovní úvazek 20-40 hodin / týden dle dohody (odpracované hodiny v týdnu lze rozdělit... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce (M/Ž)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Uvedená mzda je mzda minimální při nástupu, po zaškolení se předpokládá její navýšení. NÁPLŇ PRÁCE: komunikace se zákazníky, příprava nabídky dle požadavků zákazníka/investora, zpracování návrhu obchodní smlouvy, zajištění komplexního průběhu přiděleného kontraktu, zodpovědnost za včasné předání díla POŽADAVKY: znalost občanského zákoníku a da... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách - osobní asistent/ka
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Terénní forma služby - místo výkonu v přirozeném prostředí uživatele Osobní asistence. Nástup dle dohody na pracovní smlouvu - 4 hodiny/den. Popis pracovní náplně: - přímá práce s klientem - zprostředkování společenského kontaktu, výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti, pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí - spolupráce na individuálním plánování dle potřeb klienta sociální asistence - rozvoj komunikace klientů, zajištění náplně činností na nácvikových místech - poskytování služby sociální asistence dle Metodiky OA pod vedením sociálního pracovníka, vedení úseku - podpora samostatnosti klienta, podpora rozvoje klientových dovedností a kompetencí - další rozvoj a vzdělávání - účastní se pravidelných porad s ostatními pracovníky služby a intervizí - sledování e-mailů a telef... (více v detailu)
Neuvedeno
KEY ACCOUNT MANAGER
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou,s nástupem IHNED Do našeho teamu v Olomouci hledáme kolegu/kolegyni na pozici: KEY ACCOUNT MANAGER s aktivní NJ Hledáme právě tebe, bez ohledu na to, zda jsi na začátku kariéry nebo zkušený profesionál. Věříme v tuto filozofii: poskytneme ti prostor a podporu pro tvůj rozvoj a růst. Chceme, aby naši lidé neustále rostli a zlepšovali se v tom, co dělají. Očekáváme, že i ty budeš mít stejnou chuť se posouvat dál. OUR PEOPLE ARE OUR BUSINESS Hledáme parťáka do našeho týmu! Co ti nabízíme: Atraktivní finanční odměna: Fixní mzda a po zkušební době odměny až 40 %! Tvůj úspěch je náš úspěch. Konkurenční výhody: Pracuj s moderními technologiemi a v rámci zavedených procesů, které ti usnadní práci. Podnětné pracovní prostředí: Pracuj v dynamickém týmu, kde se nikdy nenudíš. Extra výhody: Až 5 dní dovolené navíc, stravenkový paušál a další bonusy. Flexibilní pracovní doba: Plný úvazek, možnost home office a plovoucí pracovní doba - zařiď si to a dosáhni cíle. Růs... (více v detailu)
Neuvedeno
Zásobovač/ka
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Co bude Vaší náplní práce? Realizace nákupů (objednání, odvoz, dovoz dle potřeby atd.) v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů; Vedení evidence smluvních dodavatelů, včetně kontroly dodržování uzavřených obchodních podmínek; Realizace a komunikace s dodavateli při řešení reklamačních řízení; Manipulace s interním systémem firmy a využití dalších komunikačních kanálů sloužících pro objednávání zboží; Čtení výkresové dokumentace (výrobní příkazy, kusovníky, soupisy materiálu) - NUTNÉ; Práce na PC a v programech Helios, AutoCAD a Inventor - základní znalost. Co očekáváme my od Vás? SŠ s výučním listem nebo s maturitou technického zamě... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupci pro Moravu
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce, pravomoc a zodpovědnost - prodej a distribuce svářecí a brusné techniky, ochranných pracovních pomůcek v moravském regionu - rozvoz zboží vozidlem do 3,5t, - péče současné zákazníky, - péče o agendu obchodního zástupce, - průzkum trhu, - hledaní nových možností na prodej, - občasná práce s VZV. Termín nástupu: dohodou Zaměstnanecké výhody, benefity - služební auto, mobil, notebook pro služební účely, - progresivní odměňovaní - podíl na zisku podle dohodnutých podmínek, - možnost seberealizace, - stálá pracovní doba od 6:30 do 15:00 /jen pracovní dny/. Informace o výběrovém řízení Práce zahrnuje: péči o současné zákazníky, rozvoz zboží, průzkum trhu, vyhledávání nových zákazníků. Profesní životopisy s motivačním dopi... (více v detailu)
Neuvedeno
IT Implementation Specialist
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Máte zájem podílet se na implementaci moderních informačních systémů? Chcete být součástí týmu, který přináší inovativní řešení našim klientům? Připojte se k nám jako Implementátor IS a využijte své dovednosti v oblasti IT. Vaše hlavní úkoly: - Implementace a konfigurace informačních systémů dle požadavků klientů - Analýza potřeb klientů na implementační úrovni a návrh optimálních řešení - Spolupráce s vývojovým týmem na vylepšování a úpravách systému - Školení a podpora uživatelů při zavádění IS - Migrace dat Požadujeme: - SŠ, VOŠ nebo VŠ v oboru informačních technologií nebo příbuzném oboru, případně technického nebo matematického zaměření, - všeobecné znalosti a přehled v oboru IT, - analytické myšlení, systematické a logické uvažovaní, - pozitivní přístup a týmového ducha. Výhodou: - Znalost da... (více v detailu)
Neuvedeno
SEŘIZOVAČKA/ SEŘIZOVAČ
Před 3 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pro rozjezd nového projektu v našem výrobním závodě ve Šternberku hledáme nového kolegu. Co vás na této pozici čeká? Seřizování, nastavování a obsluha strojů pro vrtání děr do trubek; příprava a úprava přípravků pro vrtání děr; kontrola nastavených parametrů; uvolňování stroje dle nastavených kritérií dílů; provádění zápisů a evidence kontrol; provádění a podpora při přestavbě linky; proaktivní řešení problémů a hledání příležitostí ke zlepšení; dodržování zásad BOZP a 5S. Co hledáme my? SOU vzdělání technického směru - výhodou; praxe výhodou; technická zdatnost, manuální zručnost, logické uvažování; ochota učit se novým věce... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
SEŘIZOVAČKA/ SEŘIZOVAČ
Před 3 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pro rozjezd nového projektu v našem výrobním závodě ve Šternberku hledáme nového kolegu. Co vás na této pozici čeká? Seřizování, nastavování a obsluha strojů pro vrtání děr do trubek; příprava a úprava přípravků pro vrtání děr; kontrola nastavených parametrů; uvolňování stroje dle nastavených kritérií dílů; provádění zápisů a evidence kontrol; provádění a podpora při přestavbě linky; proaktivní řešení problémů a hledání příležitostí ke zlepšení; dodržování zásad BOZP a 5S. Co hledáme my? SOU vzdělání technického směru - výhodou; praxe výhodou; technická zdatnost, manuální zručnost, logické uvažování; ochota učit se novým věce... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
RADA/ODBORNÝ RADA - vedoucí oddělení projektů EU Odboru zaměstnanosti a EU
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Rada / odborný rada – vedoucí oddělení projektů EU Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, v němž je služební místo zařazeno, se služebním působištěm v Liberci, ID 11003701. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oborech služby Zaměstnanost Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Metodické a odborné vedení Oddělení projektů EU s důrazem na kvalitu a garanci zabezpečovaných projektových aktivit. Koordinace a usměrňování procesů v Oddělení projektů EU, včetně řízení projektových týmů. Garance projektového řízení realizovaných projektů, včetně finančního řízení. Organizace procesů a činnos... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Uvítáme hráče na dechový hudební nástroj. Požadujeme výbornou znalost anglického jazyka. Obchodní zástupce se bude pohybovat služebním vozem po Evropě a letecky po celém světě. Na uvedený e-mail zašlete svůj životopis. Zaměstnanecké výhody: k základ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent skladu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň: - kompletní vyřizování zakázek v informačním systému (Vision) - komunikace se zákazníky včetně poskytnutí technického poradenství - komunikace s dodavateli a přepravci zboží - příjem a výdej zboží, včetně balení a expedice - podpora prodeje náhradních dílů Požadujeme: - SŠ vzdělání technického směru - znalost cizího jazyka výhodou (německý jazyk, anglický jazyk) - znalost problematiky skladového hospodářství - komunikační dovednost... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce