Administrativní referent/ka obchodního oddělení

Náplň práce: administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení, příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízení, administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh, komunikace s tuzemskými odběrateli- telefonicky a emailem. Požadujeme: SŠ vzdělání, praxe na podobné pozici výhodou, není podmínku, logické a kreativní smýšlení, reprezentativní a příjemné vystupování, dobrou znalost PC ( Excel, Word), samostatnost, flexibilitu, důs... (více v detailu)

Podobné inzeráty

referent/ka silniční dopravy oddělení silniční dopravy
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OD - doba neurčitá Úřední deska (jmk.cz) pracovní poměr o... (více v detailu)
Referent/ka obchodního oddělení s NJ
Před 5 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Administrativní podpora obchodního zástupce Aktivní komunikace se zákazníky CZ + DE Zpracován... (více v detailu)
Středočeský kraj
40 000
 Kč
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 2 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: všeobecná administrativa na PC, práce v informačním systému, zákaznická podpora na telefonu a e-mailu, správa objednávek. Požad... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 2 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: všeobecná administrativa na PC, práce v informačním systému, zákaznická podpora na telefonu a e-mailu, správa objednávek. Požad... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
pracovní poměr od: 20.09.2024, mzda: 19500 Obor činnosti: Stavebnictví nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 2 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Rustam Galeev, e-mail: rustam.galeew@gmail.com Administrativní práce v oblasti pojišťovnictví. Nepožadujeme odborné vzd... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 2 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Rustam Galeev, e-mail: rustam.galeew@gmail.com Administrativní práce v oblasti pojišťovnictví. Nepožadujeme odborné vzd... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Místo výkonu práce: Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Pracovní doba: dle domluvy. Požadujeme: znalost gruzínštiny a angličtiny výhodou (součástí pracovní náplně je e-mailová a telefonická komunikace), znalost práce na PC (základní znalost Excel, Word), řidičský průkaz sk. B. Nabízíme: možnost ubytov... (více v detailu)
Ostatní úředníci
pracovní poměr od: 01.11.2024, mzda: 25280 - 37170 Obor činnosti: Ad... (více v detailu)
Vrchní referent / vrchní referentka, rada v Oddělení kontrolním I (270537)
Přihlášky doručit nejpozději do 1.10.2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění komplexní daňové kontroly u složitých, či vzájemně provázaných daňových subjektů - vyhledávací a analytická činnost - komunikace s daňovými subjekty - vedení jednání v sídle územního pracov... (více v detailu)
Referent/ka skladu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Přivítáme do našeho týmu referenta/referentku skladu. Na této pozici budete zodpovědní za příjem, skladování, výdej a evidenci zboží, převoz materiálu mezi sklady v Jihlavě. Společnost SCHURTER Electronics spol. s r.o. se zabývá návrhem, výrobou a prodejem systémových řešení v oblasti vstupních systémů, dotykov... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka kanceláře
Před 2 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Vhodné i pro OZZ. Jedná se o krátkodobou výpomoc v oblasti správy nemovitostí. Požadavky: - organizační schopnosti, komunikativní dovednosti - smysl pro odpovědnost - dobrá znalost práce na PC Popis činnosti: - evidence a zápis dokladů do informačním systém... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka kanceláře
Před 2 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Vhodné i pro OZZ. Jedná se o krátkodobou výpomoc v oblasti správy nemovitostí. Požadavky: - organizační schopnosti, komunikativní dovednosti - smysl pro odpovědnost - dobrá znalost práce na PC Popis činnosti: - evidence a zápis dokladů do informačním systém... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Dohoda o provedení práce, práce s PC, znalost podvoj. účetnictví, znalost AJ (ItJ výhodou) pracovní poměr ... (více v detailu)
Administrativní pracovník/pracovnice majetkového oddělení (OZP)
Před 6 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
(Jobmatch) POPIS ČINNOSTI: - evidence majetkového/technického oddělení - evidence služebních vozů - administrativní práce spojená s evidencí vozidel, zajištění servisu, vypracování předávacích protokolů, měsíční vyúčtování aj. - práce s PC (ko... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice majetkového oddělení (OZP)
Před 6 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
(Jobmatch) POPIS ČINNOSTI: - evidence majetkového/technického oddělení - evidence služebních vozů - administrativní práce spojená s evidencí vozidel, zajištění servisu, vypracování předávacích protokolů, měsíční vyúčtování aj. - práce s PC (ko... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
administrativní pracovníci
Před 2 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Práce na PC a v účetním programu POHODA- zaučíme, fakturace, příprarva podkladů pro účetn... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovníci
Před 2 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Práce na PC a v účetním programu POHODA- zaučíme, fakturace, příprarva podkladů pro účetn... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupci
Hledání nových zákazníků pro prodej vína - region Čechy, účast na vinařských prezentačních a prodejních akcích, základní mzda 21 300-Kč + provize z prodeje , ŘP sk.B, znalost v oblasti problematiky vína, praxe v obchodní činnosti výhodou, časová flexibilit... (více v detailu)
administrátor (m/ž)
výhodou: pokročilá úroveň anglického jazyka požadujeme: organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, odpovědnost za úkoly kontakt: eva.kr... (více v detailu)
Obchodní manažeři pro Německo
Místo výkonu práce: Obrněné brigády 20/20, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno i na dohodu o provedení práce. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: pružná pracovní doba (jednosměnný provoz). Náplň práce: aktivní vyhledávání nových zakázek, dle předem stanovených postupů, každodenní komunikace s partnery v německ... (více v detailu)
Administrativní pracovník/pracovnice, zákaznická podpora na kontaktním místě
Před 2 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
POŽADAVKY: vzdělání vyučení nebo vyšší, příjemné vystupování, proaktivní přístup, týmový duch, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, znalost práce na PC (MS Office apod.), ŘP sk. B výhodou, časová flexibilita POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčit... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice, zákaznická podpora na kontaktním místě
Před 2 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
POŽADAVKY: vzdělání vyučení nebo vyšší, příjemné vystupování, proaktivní přístup, týmový duch, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, znalost práce na PC (MS Office apod.), ŘP sk. B výhodou, časová flexibilita POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčit... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Recepční
kontakt e-mail: v.veverkova@cpihotels.com směny krátký/dlouhý týden recepční a administrativní práce anglický jazyk na komunikativní úrovni podmínkou další jazyky výhodou možno... (více v detailu)
obchodní zástupce a specialista pro Asii (m/ž)
Náplň práce : příprava registrační dokumentace, zpracování dat z polních pokusů v anglickém jazyce, komunikace s místními a mezinárodními autoritami, obchodní činnost a komunikace se zákazníky zejména v Asii, realizace obchodních případů výhody: pracovní telefon a PC, příspěvek na stravu ko... (více v detailu)
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce