referent/referentka ochrany přírody a krajiny oddělení ochrany přírody a krajiny odboru životního prostředí

Před 411 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: Úřední deska (jmk.cz)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

referent/ka agendy územního plánování odboru územního plánování
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OÚP - doba neurčitá - Úřední deska pracovní poměr od: ... (více v detailu)
Neuvedeno
samostatný referent oddělení ochrany přírody v odboru životního prostředí a zemědělství
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Zaměstnanecké výhody:7) Viz výčet uvedený ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka odboru výstavby a územního plánování
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Obor stavebnictví, pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hodpodářství, mosty, statika staveb, městské inženýrství apod. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní Sick Days, stravenková karta Edenred, příspěvek na penzijní připojištění 500 Kč/měs., osobní př... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA Oddělení správy nemovitostí, Odboru majetku města MěÚ Nové Město nad Metují
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: červenec 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 29.120 Kč - 33.220 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: správa budov v majetku města; příprava návrhu plánu oprav a provádění všech úkonů potřebných k plnění schváleného ročního plánu oprav těchto budov; kontrola fakturované práce, reklamace a odstraňování vad a nedodělků u dodavatelů; zajištění odstraňování havárií a následků havárií. Co od Vás očekáváme: zkušenost se správou budov výhodou; zkušenost s jednáním s dodavateli energií výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat; řidičský průkaz skupiny B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon, a v prováděcích vyhláškách, zákoně č.137/2006 Sb., o v... (více v detailu)
Úředník/úřednice odboru výstavby a územního plánování Městského úřadu Písek
Druh práce: Místo výkonu práce: zajišťování správních činností na úseku územního rozhodování a stavebního řádu, popř. ve věcech vodohospodářských staveb správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba určitá Předpokládaný nástup: 01.08.2025 nebo dle dohody Platové podmínky: Bonusy: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky, pružná pracovní doba, 4 dny/rok indispozičního volna Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice... (více v detailu)
Hrobové místo
Před 3 dny - Olomoucký kraj - SBAZAR
v Olomouci na hlavním hřbitovu, rozměry místa cca 200 x 110 cm, náhrobní deska cca 80 x 60 cm.
Olomoucký kraj
35 000
 Kč
ASISTENT/ ASISTENTKA ODDĚLENÍ KVALITY
Před 3 dny - AVIZO_CZ
16.4.2025 - zpracovávání a vyhodnocování dat v oblasti kvality a životního prostředí, vedení dokumentace a veškeré evidence, úzká spolupráce s manažerkou kvality, Min. ÚSO s vyučením i maturitou, velmi dobrá znalost MS Office, komunikativní znalost AJ ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Pořizování územních plánů, územně analytických podkladů, územních studií, výkon úřadu územního plánování. Požadavky zaměstnavatele: 1. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe dle § 44 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, splňuje: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie a nejméně 24 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě. Úředník nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat územně plánovací činnost úřadu územního plánování do ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka oddělení vodního hospodářství, Odbor životního prostředí MmÚ
Před 7 dny - AVIZO_CZ
https://www.usti-nad-labem.cz/cz/uredni-portal/sprava-mesta/uredni-deska/vyberova-rizeni-magistrat/ pracovní poměr od:... (více v detailu)
Neuvedeno
SAMOSTATNÝ/Á REFERENT/KA - Odboru správy a rozvoje města MěÚ Poděbrady ( INVESTIČNÍ REFERENT)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Obecná charakteristika pozice: Zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, od přípravy až po předání dokončené investice. Průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Místo výkonu práce: Poděbrady Předpokládaný termín nástupu: po skončení výběrového řízení nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída). Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby, 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sickdays), příspěvek na ošacení, stravování, volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění, teambuilding, možnost dalšího vzdělávání. Uchazeč musí splňovat předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o ú... (více v detailu)
Neuvedeno
Recepční
V případě zájmu nás kontaktujte: - osobně denně na adrese místa výkonu práce - emailem na: ticha@rezidenceklinovec.cz, zašlete strukturovaný životopis - telefonicky od 7:00 do 19:00 hod na tel.č. 737 446 408. Požadované vzdělání: - úplné střední všeobecné (gymnázium) - úplné střední odborné s maturitou (bez... (více v detailu)
Řidič VZV, manipulant
[] Místo výkonu práce: Dělnická č.p. 1408/29 Děčín VI-Letná, 405 02 Děčín 2 Jsme ryze česká, rodinná firma s více než stoletou tradicí, umíme revidovat a opravovat nákladní železniční vozy. Děláme to profesionálně, s nadšením, respektem a láskou. Najdete nás v Děčíně. Své služby ve špičkové kvalitě poskytujeme zákazníkům z celé Evropy. Dokud budou jezdit vlaky, budeme tu taky. K našim přednostem patří třeba rychlé rozhodování, přehledné procesy, umíme naslouchat, reagujeme na podněty, problémy řešíme. Jsme stabilní, spolehlivý a slušný zaměstnavatel. O svých 380 zaměstnanců se staráme, vážíme si svých lidí a lidské práce. I díky tomu rosteme, rozvíjíme se, modernizujeme a daří se nám. U nás platí podání ruky, neslibujeme co nemůžeme splnit, jednáme na rovinu. Šikovní, ochotní a pracovití se u nás mají dobře. Rádi mezi nás přijmeme zručné lidi, kteří se nebojí práce. Právě teď... (více v detailu)
Nákupčí
pozice: nákupčí Nástup: dle dohody, Mzda: 38000,- až 45000,- Kč Kontakt:Zápotočná Lucie, e-mail: lucie.zapotocna@acs-e.com Jsme dynamicky se rozvíjející a mezinárodně působící společnost v oblasti projektování a poskytování technických řešení, zastoupena především v oblasti energetiky a výstavby industriálních celků. S našimi společnostmi v Bulharsku, Německu a Polsku podporujeme naše renomované zákazníky v oblasti výroby rozvaděčů, instalací, uvádění technologií do provozu a údržby systémů. Pro náš tým hledáme motivovaného a zkušeného kolegu v oblasti nákupu. Konkrétní agenda, která Vás na této pozici čeká: - Budete součástí 4-členného týmu v oddělení Nákupu, skladů a expedice. - Zajišťování dodavatelů pro jednotlivé nakupované díly, materiály, suroviny, režijní materiál, vyřízení dopravy. - Aktivní vyhledávaní dodavatelů, udržování kontaktu s dodavateli, vedení jednání s dodavateli. - Spolupráce na vytváření nabídek, podpora oddělení projekce a obchodu. - Vyhodnocování nabídek, sledo... (více v detailu)
Brigáda i pro začínající fotomodelky
Před 3 dny - HYPERINZERCE
Dívkám a ženám ve věku 18 až 24 let nabízíme jednoduché focení v šatech a silonkách. Focení trvá 2 hodiny, probíhá venku na Praze 2 a ihned na místě Vám za něj vyplatíme 3000 Kč na ruku. Termín lze domluvit individuálně. Požadavky: - věk od 18 do 24 let - výška 160 až 180 cm - štíhlá posta... (více v detailu)
3 000
 Kč
PERSONALISTA / PERSONALISTKA
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Nabízíme volné pracovní místo na pozici personalisty, mzdové účetní ve školském zařízení. Pracovní poměr na poloviční úvazek 20 hod./týdně, s nástupem po dohodě po roce s prodloužením. Požadujeme: Vzdělání ekonomického, humanitního směru. Znalost programu VEMA podmínkou! (pracovní smlouvy, DPP, DPČ, stanovení odborné praxe, dosažené vzdělání) Vedení personální agendy zaměstnanců v systému VEMA. Znalost zákoníku p... (více v detailu)
Neuvedeno
Brigáda v Anglii
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Na jahodových plantážích. Brigáda je 1,5 km od města Worcester. Platové ohodnocení je 18 (cca 540 Kč )liber na hodinu s maximální délkou pracovní doby 8 hodin denně. Možnost pracovat 6 dní v týdnu. Ubytování zajištěno včetně snídaní a večeří. Odlety 2.7.2025 a 2.8.2025. Maximální délka pobytu 45 dní.Možno registrovat i osoby mladší 18 let s možností doprovodu rodičů. Na místě bude Český koordinátor a zaměstnanci pedagogických služeb pro kontrolu osob mladších 18 let. U mladistvých vyžadován souhlas zákonných zástupců nebo opatrovníků. Letenky a dopravu v den odjezdu zařizuje agentura se spoluúčastí zájemců. Možnost sjednání připojištění na cesty, které zajišťuje pojišťovna Allianz. Náklady na ubytování 10 liber za týden a osobu. Ubytování možné po 2;3;4;6 na pokoji dle dohody s Naší agenturou. Nabídka je omezená místy v současné době inzerujeme na Více portálech ... (více v detailu)
Neuvedeno
Pojizdná prodejna food truck
Před 6 dny - Olomoucký kraj - BAZOS
Naše nástavby lze zakoupit s přívěsem nebo bez něj. Pokud máte pevné místo a nepotřebujete přívěs, přivezeme vám nástavbu a umístíme ji na požadované místo. Navrhujeme naše nástavby tak, aby splňovaly různé požadavky. Vyrábíme je pro různá použití, jako je gastronomická činnost, kanceláře, ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Mzdová/ý účetní - personalista
Před 3 dny - AVIZO_CZ
pozice: Mzdová/ý účetní - personalista Nástup: ihned, nebo dle dohody, Mzda: 38000,- až 45000,- Kč Kontakt: Zápotočná Lucie, e-mail: lucie.zapotocna@acs-e.com Konkrétní agenda, která Vás na této pozici čeká: - Budete součástí 3-členného týmu - Zpracování mzdové agendy v počtu cca 60 mezd měsíčně. Používaný účetní systém Money S3, přechod na systém Helios - Kompletní vedení a zpracování mzdové agendy. Příprava zaměstnaneckých smluv a dohod a další administrativy spojené s nástupem/odchodem zaměstnanců - Zpracování ročního zúčtování daní - Podpora zaměstnancům v otázkách z oblasti mezd, pojištění a daně z příjmů - Zajištění reportingu z oblasti mzdové agendy pro vedení společnosti - Komunikace a spolupráce s externími subjekty (s daňovým poradcem, institucemi státní správy, úřady, atd.). Spolupráce s auditory - Podílení se na zpracování měsíčních uzávěrek a výkazů závěrky ve spolupráci s ostatními kolegy (kontrola účetních záznamů a účtů) - Procesní a administrativní podpora při zavádění... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidič/expedient (m/ž)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Do jednosměnného provozu na ranní směnu hledáme v současné době kolegu/yni na pozici ŘIDIČ/ EXPEDIENT. Pracovní místo se uvolní, protože kolega, který pozici zastává se chystá do důchodu. Tak neváhejte a ozvěte se! Jaká je náplň práce na tomto místě? Jedná se o přepravu různých druhů nákladu dodávkou (do celkové hmotnosti 3,5 t) obvykle mezi našimi výrobními závody v Třešti a při krátkých trasách po České republice. Mezi hlavní úkoly bude patřit: - řízení a údržba dodávky, manipulace se zbožím, příprava a nakládka kooperací a expedic - vychystávání a zásobování materiálu ze skladů dle plánu a výrobních zakázek, kontrola skladových zásob, obsluha VZV. Tato práce vyžaduje platný řidičský průkaz sk. B, ideálně i zkušenost minimálně 1 rok s řízením mot... (více v detailu)
Neuvedeno
EKONOM / EKONOMKA ODBORU KULTURY, PAMÁTKOVÉ PÉČE A CESTOVNÍHO RUCHU (VR_18_2025)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Uzávěrka přihlášek je 5. 5. 2025 v 15:00 hod. Bližší informace k výběrovému řízení a vzor přihlášky najdete na webových stránkách Královéhradeckého kraje - sekce Krajský úřad - Volná místa KÚ - Informace k výb... (více v detailu)
Neuvedeno
Royal Catering RC-GGF600. ZÁRUKA
Před 6 dny - Středočeský kraj - SBAZAR
Prodám dvojitý plynový gril velká plocha spousta místa pro potraviny na dvou topných deskách o celkové velikosti 60 x 40 cm síla dva 3 100W silné hořáky pro rychlé zahřátí až do 300 °C efektivita hladká deska pro přípravu různých jídel Rozměry S x V x H: 65 x 32 x 57cm Po servisu a umy... (více v detailu)
Středočeský kraj
6 499
 Kč
Rferent/ka v oddělení kontrolním I
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: 315 639 741, e-mail: jirina.stastna@fs.mfcr.cz Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňo... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní referent/ka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Věříte v prozákaznický přístup? Udržíte systém tam, kde ostatní vytvářejí chaos? Rád/a při práci používáte zdravý selský rozum? Co začnete, také dokončíte? Pak je tato pozice určena přesně pro vás! Hledáme člověka, který nečeká, až mu někdo práci přidělí, ale naopak dokáže pracovat samostatně a těší ho komunikace s druhými lidmi! Co bude výsledkem Vaší práce? Kompletně vyřízená a odeslaná objednávka na místo určení Perfektně zodpovězené dotazy zákazníků Aktuální databáze zákazníků i produktů Bez čeho se u nás neobejdete? Ochota být samostatný a pečlivý Uživatelská znalost práce na PC ... (více v detailu)
Neuvedeno
č. 211396 - rada v Oddělení kontrolním II
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů v oblasti daně z přidané hodnoty, - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního vol... (více v detailu)
Neuvedeno
úředník odboru investic (veřejné zakázky)
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Šarochová Pavla, tel.: 354 222 551, e-mail: pavla.sarochova@kr-karlovarsky.cz bližší informace na Volná místa / Kariéra | KV Kraj (kr-karlovars... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce