Investiční specialista/ka IČO

Před 492 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Náplň práce: Vedení obchodních jednání. Příprava cenových nabídek a kalkulací pro klienty. Komunikace s obchodními partnery. Administrativa spojená s přípravou smluv. Vedení a rozvoj týmu, dohled na jeho fungování. Aktivní účast na poradách a školeních. Důležitou součástí je i orientace na finančním trhu. Práce s interním systémem společnosti. Požadavky: Zkušenosti s vedením týmu lidí. Středoškolské vzdělání s maturitou. Komun... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Asistent/-ka obchodu - pro OZP
Před 2 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem Pouze pro OZP. Zaměstnání na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na neurčito. Tato pozice je určena pro osobu zdravotně postiženou. Jedná se o administrativní práci v kanceláři v Troubsku. Po zaškolení je možná částečná práce z domu. Zaškolení a odborné vedení po dobu práce je zajištěno. Po roce je možné prodloužení pracovní smlouvy na dobu neurčitou. Náplň práce: Práce se SW, který monitoruje stavební projekty v rámci ČR/SR, zápis do systému a komunikace o projektech a potenciálních... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatný/á finanční účetní s praxí
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Životopis zasílejte na e-mail: luciehromadova@apos.info Praktická znalost vedení účetnictví min. 1 rok. Znalost práce s PC a internetem, schopnost rychle se orientovat a učit se novým věcem. Požadujeme samostatnost, pečlivost, komunikativnost a flexibilitu, zájem o obor a ochotu vzdělávat se. Uvítáme praktickou znalost daňových zákonů (DPH, silniční daň, daň z ... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
Před 2 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Neuvedeno
Pomocný kuchař/kuchařka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - samostatnost, zodpovědnost, profesionální přístup - časovou flexibilitu Náplň práce: - příprava surovin pro další zpracování - příprava příloh hotových jídel - zodpovědnost za kvalitu a dodržování technologických postupů při zpracování surovin - kontrola kvality vstupních surovin - dodržování systému pravidel FIFO Nabízíme: - zázemí úspěšné potravinářské firmy - perspektivní a stabilní zaměstnání - práci na plný úvazek, nerovnoměrná pracovní doba denní 6,00-18... (více v detailu)
Neuvedeno
Programátor/ka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Třemošnice Náplň práce Implementace systému pro Technickou Přípravu Výroby Podpora při implementaci a instalaci Požadujeme: Znalost programování v jazyku MS SQL Kreativní myšlení a schopnost analyzovat a nalézat řešení problému oSchopnost zorientovat se v základní problematice strojírenských procesů a dívat se na produkt pohledem uživatele Schopnost a ochota pracovat v dynamicky se měnícím prostředí, agilně přizpůsobovat postupy a metody své práce měnící se situaci a prioritám, při udržení kvality vý... (více v detailu)
Neuvedeno
technolog výroby M/Ž
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Jsme menší až střední, ale dynamická výrobní firma, kde se věci hýbou dopředu. Zaměřujeme se na komplexní strojírenskou výrobu od kusové po sériovou, včetně vývoje a vzorkování. Pracujeme pro špičkové zákazníky v zajímavých oborech, máme moderní technologie (robotické svařování, profilový a plochý laser, práškové lakování, ruční svařování a montáže, 3D tisk) a díky nedávnému spojení se silným investorem máme velké plány do budoucna. Hledáme technologa výroby, který chce vidět výsledky své práce, mít pestrou agendu a být součástí týmu, kde na lidech záleží. Co Vás čeká? ? Tvorba cenových kalkulací - budete klíčovým hráčem při nacenění projektů ? Technologická příprava výroby - od pracovních postupů až po výrobní dokumentaci ? Spolupráce na optimalizaci výroby - hledáme cesty, jak věci dělat lépe ? Práce s informačním systémem - podklady pro nákup materiálu a výrobu Co nabízíme: ? Rozmanitou práci, která má smysl - vidíte výsledek ? Stabilní zázemí donedávna ... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista - specialistka obchodu
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme - vzdělání stavebního oboru - počítačovou gramotnost - práce v CAD výhodou - komunikativnost, spolehlivost, organizační schopnosti, zodpovědnost a kreativita - příjemné vystupování - řidičský průkaz skupiny B - časovou flexibilitu v zaměstnání - počítačová gramotnost Nabízíme - měsíční mzdu ve výši od 40000 Kč po zaškolení (strop nemáme, záleží jen na vás, kolik si chcete vydělat) na tržbách firmy - práci v dlouhodobě prosperující firmě - dlouhodobou perspektivu uplatnění - odborný růst - příjemné pracovní prostředí - pracovní vybavení - notebook, mobilní telefon - nástu... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ZAKÁZEK A LOGISTIKY
Před 8 dny - AVIZO_CZ
z:13/2/2025 Pracovní náplň: - Koordinace průběhu zakázek a jejich vyhodnocování, komunikace se zákazníky - Zajišťování kamionových přeprav, komunikace s dopravci - Vyhledávání nových dopravců pro budoucí spolupráci - Zodpovědnost za expedici výrobků a s tím spojená administrativa - Vystavování faktur tuzemských i zahraničních v systému SAP - Práce v systému SAP (možnost zaučení) - Příprava podkladů pro výrobu - Měsíční přehledy a výkazy v excelu - Další administrativní úkoly dle požadavků vedení společnosti. Požadavky na praxi, vzdělání, znalosti a schopnosti: - SŠ nebo VŠ vzdělání - Aktivní znalost NJ nebo AJ - Výborné organizační a komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí sociální služby
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: • organizuje a řídí poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a chod Centra pomoci pro rodiny s dětmi v souladu se zákonem o sociálních službách v aktuálním znění a příslušnou prováděcí vyhláškou v aktuálním znění a ostatními právními normami souvisejícími (i vnitřními předpisy) s provozem služby – organizace, • odpovídá za činnost týmu sociálních pracovníků při poskytování činností sociálně aktivizační služby pro rodinu s dětmi (SASRD), • poskytuje základní i odborného sociálního poradenství pro zájemce, uživatele a jejich rodinné příslušníky, • se zájemci o službu sjednává smlouvu o poskytování sociální služby a zpracovává další dokumentaci pro poskytování služby (SASRD), • schvaluje a kontroluje individuální plány a jejich revize pro poskytování sociální služby (SASRD), • odpovídá za řádné vedení dokumentace související se sociální službou a dokumentací klientů • podílí se na aktualizaci vnitřních pravidel, standardů kvality služby a auditech souvisejíc... (více v detailu)
Neuvedeno
business analytik
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Vede a spravuje odpovědnosti analytika, aby poskytoval přesnou analýzu obchodních dat a plánování scénářů, které pomáhají našim zákazníkům usnadnit rozhodování na základě dat. Hlavní odpovědnosti Úzce spolupracuje s generálním manažerem a komerčními týmy zákazníků, aby poskytoval obchodní vhledy, analýzy a odborné znalosti pro dosažení celkových obchodních cílů zákazníků. 1. Analyzovat prodeje, provádět analýzu objemu-ceny, modelovat obchodní scénáře, připravovat prodejní zprávy, generovat zprávy na požádání. 2. Analyzovat tržní data, hodnotit výkon produktů a kategorií, sledovat klíčové h... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 10 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - Vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními (interními) předpisy účetní jednotky. - Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence. - Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (např. účtování závazků, pohledávek, materiálových fa, opravných daňových dokladů, zálohových fa, interních dokladů atd.) - Zpracování DPH, KH, SH a povinných hlášení (INTRASTAT) a statistik. - Vedení pokladní knihy včetně vystavování účetních dokladů o příjmech a výdajích peněžních prostředků, a to i v cizí měně. - Sestavování měsíčního finančního plánu, podpora a příprava podkladů. - Spolupráce na přípravě měsíčních a ročních závěrek, podpora při provádění inventur majetku, rozpracované výroby a zásob, příprava podkladů pro audit, komunikace s audi... (více v detailu)
Neuvedeno
Kuchař/ka
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Lázeňská 295, 354 91 Lázně Kynžvart. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden (5:15-18:45 h, víkendy 5:15-13:45 h). Náplň práce: spolupráce při sestavování jídelního lístku a sledu pokrmů, přijímání kuchyňských objednávek, volba vhodného technologického postupu pro přípravu pokrmů, výroba teplých a studených pokrmů, cukrářských a pekařských výrobků, zpracování a úprava polotovarů, ošetřování kuchyňského náčiní a vybavení, výdej jídel, provádění hygienicko-sanitační činnosti v kuchyňském provozu. Požadujeme: vyučení v oboru, výhodou praxe v oboru a práce v kuchyni zdravotnického zař... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativa
Před 23 dny - AVIZO_CZ
Spolehlivá a pečlivá s výbornou znalostí kancelářských prací hledá práci na HPP a nové pracovní uplatnění v oboru. Mé dovednosti: práce s dokumenty, vedení administrativy, komunikace se zákazníky, práce na PC (MS Office), organizační schopnosti, flexibilita, přesnost a zodpovědnost Mám z... (více v detailu)
Neuvedeno
Vydělávej až 150.000 měsíčně!!!
Před 34 dny - HYPERINZERCE
Už Tě nebaví otročit někde za pár korun celé dny někde v korporátu, nebo nevíš, co bys po škole chtěl dělat a nechceš naopak být někde od ráda do večera téměř zadarmo? Anebo nejsi spokojen ve své stávající finanční skupině a zvažuješ změnu? Pak si budeme rozumět, jelikož jsem si prošla každým tímhle bodem a tohle je přesně co potřebuješ. Ideální kandidát jsi tehdy, pokud se nebojíš výzvy, máš obchodního ducha a nechceš otročit nikde pro korporáty, chceš být pánem času a mít vysoké výdělky. Můžeš být nováček bez zkušeností nebo ostřílený v obchodní praxi jak z finanční oblasti nebo mimo ni. Nikdo Tě nebude soudit za to, že nemáš dostatečné znalosti, jelikož Tě vše naučíme. Našim cílem bude společně kariérně růst, učit lidi finanční gramotnosti, představovat jim pro ně lepší produkty a nastavení a kontrolovat pravidelně jejich portfolia. Se vším Ti pomůžeme, nebudeš na nic sám. Ale ideální je si vše povědět osobně... (více v detailu)
150 000
 Kč
Junior OBCHODNÍK Německo
Před 45 dny - Jihočeský kraj - HYPERINZERCE
Pro naši neustále se rozvíjející společnost se sídlem v Českých Budějovicích potřebujeme nového obchodníka pro oblast Německa, především pak regionu Bavorska. Zajímá Vás, jak bude vypadat Vaše nová práce? Váš den v Bohemia Works Montagen Management: • Vyhledávání nových zákazníků, ale také péče o ty stávající. Navrhování konkrétních řešení dle požadavků zákazníka, hledání možností, jak zefektivnit práci. • Řízení obchodních procesů • Prezentace produktů a novinek z našeho portfolia • Uzavírání obchodních dohod a dohled nad jejich naplňováním • Sledování vývoje trhu a identifikace nových příležitostí • vedení obchodních jednání • příprava cenových nabídek • dohled nad realizací obchodních případů včetně správy pohledávek • služební cesty do zahraničí služebním vozidlem, které budete mít k dispozici Jak si představujeme n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
IT SPECIALISTA PRO DISPEČERSKÁ ŘEŠENÍ (45-55.000 Kč)
Před 62 dny - ANNONCE
Máte zkušenosti oživením, provozem a údržbou komunikačních systémů? Zajímají Vás komunikační systémy se zaměřením na dispečerská řešení? Chcete pracovat na zajímavých projektech spolu s vývojáři, techniky a projektovými manažery? Pak je tato pozice právě pro Vás. Stabilní společnost poskytuj... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (80. - 100.000 KČ)
Před 73 dny - ANNONCE
Jste vytrvalí, rádi pracujete v dobře organizovaném systému a pořádek je pro Vás samozřejmostí? Máte zkušenosti jako hlavní účetní v prostředí výrobní společnosti? Angličtina Vám nedělá žádné potíže a zvládáte plynulou komunikaci? Hledáme přeborníka, jste to Vy? Aktivní komunikace se zákazníky, externími partnery a interními odděleními, Hlavní role v podpoře zaměstnanců a zákazníků ve fina... (více v detailu)
Neuvedeno
MANAŽER PROJEKTŮ JUNIOR (40-45.000 KČ)
Před 73 dny - ANNONCE
Hledáme Manažera projektů, který bude mít na starosti vedení a koordinaci projektů a komunikaci se zákazníky. Vhodné i pro absolventy s technickým nebo ekonomickým vzděláním a angličtinou. Hledáte novou výzvu, kde byste mohl využít svůj potenciál a nastartovat svoji kariéru? ... (více v detailu)
Neuvedeno
Finance
Před 80 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
Obchodní vedoucí – rozšiřujeme tým profesionálů ve financích Máte zkušenosti s obchodem, vedením lidí nebo financemi? Hledáte nové výzvy a příležitost k rozvoji své kariéry? Připojte se k týmu zkušeného lídra v oblasti financí, který hledá nové kolegy na pozici obchodní vedoucí! Co vás čeká: Vedení a rozvoj týmu obchodníků. Budování a správa dlouhodobých vztahů s klienty. Řízení obchodních aktivit a zodpovědnost za výsledky týmu. Podílení se na strategii a rozvoji společnosti. Co nabízíme: Stabilní zázemí a podporu zkušeného lídra v oboru. Možnost profesního i osobního růstu. ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
25 000
 Kč
Global OT Infrastructure Architect
Před 1052 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Role Úkol / Odpovědnost Zajištění podpory infrastruktury OT Podnikové potřeby k analýze nových a stávajících požadavků infrastruktury OT aplikací na identifikaci potřeby změn a vývoje. Zajišťuje, aby infrastruktura fungovala optimálně, a analyzujte obchodní požadavky Identifikace potřeb nového hardwaru, operačních systémů nebo řešení konektivity. Doporučuje alternativní technologie nebo vylepšení pro vylepšení stávajících systémů OT. Zajišťuje správnou dokumentaci systémů OT Automation podle požadavků OT Odpovídá za udržování aktuálnosti po celý životní cyklus: -seznam všech aktiv OT (včetně jejich stavu a kritičnosti) -síťová architektura podle průmyslových modelů a bezpečnostních standardů -technická dokumentace v oblasti odpovědnosti (tj. seznam I/O, architektura systému atd.) Spravuje globální standardy OT Vede návrh automatizačního systému společně s místním týmem prosazováním používání globálních standardů OT. Eskaluje a rozhodujte, pokud dojde k jakémukoli porušení globálního st... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
obchodní zástupce a specialista pro Asii (m/ž)
Před 304 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Náplň práce : příprava registrační dokumentace, zpracování dat z polních pokusů v anglickém jazyce, komunikace s místními a mezinárodními autoritami, obchodní činnost a komunikace se zákazníky zejména v Asii, realizace obchodních... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka státní správy a samosprávy -pedagogický specialista
Před 292 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Kateřina Ullmannová, e-mail: k.ull@institutpraha.cz Administrativní příprava vzdělávacích kurzů. Příprava vzdělávacích kurzů k akreditačnímu řízení. Zajištění zkoušek odborné způsobilosti úředníků, spol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 292 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
STAVBYVEDOUCÍ
Před 347 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Náplň práce: řízení a koordinace jednotlivých stavebních prací v souladu s plánem výstavby, přerozdělovaní kompetencí podřízeným zaměstnancům, koordinace dodávek materiálu a jeho kontrola, řešení zmeškání dodávek materiálu a případné reklamace, jednání se subdodavateli a příprava potřebných podkladů, kontrola dodržování BOZP a PO na stavbách dle platné legislativy, řízení pracovníků na stavbě, příprava podkladů pro fakturaci, vedení stavebního deníku. Požadavky: min. SŠ vzdělání stav... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 153 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce