Odborný/vrchní referent - referentka v Oddělení vyměřovacím I (270637)
Podobné inzeráty

daňový referent
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Nutná podmínka: v termínu do 7. 5. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 300368 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj Náplň práce: zajišťování výkonu správy v podatelně územního pracoviště, včetně evidenčního zpracování učiněných podání a jejich vypravování. Provádění dílčích procesních úkonů podle daňového řád... (více v detailu)
Neuvedeno

Rada v oddělení kontrolním IV (SM č. 280092)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Služba zahrnuje: - vedení daňových kontrol, postupů k odstranění pochybností, místních šetření - spolupráci s Policií ČR, Celní správou a dalšími státními orgány - provádění kompletního důkazního řízení včetně výslechu svědků a následného hodnocení důkazů Plat: 10. platová třída dle dosaženépraxe, včetně o... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka v Oddělení kontrolním II (SM č. 280095)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Zástup za MD a RD. Služba zahrnuje: - vedení daňových kontrol, postupů k odstranění pochybností, místních šetření - spolupráci s Policií ČR, Celní správou a dalšími státními orgány - provádění kompletního důkazního řízení včetně výslechu svědků a následného hodnocení důkazů Plat: 10. platová třída dle dos... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT / REFERENTKA Oddělení správy nemovitostí, Odboru majetku města MěÚ Nové Město nad Metují
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: červenec 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 29.120 Kč - 33.220 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: správa budov v majetku města; příprava návrhu plánu oprav a provádění všech úkonů potřebných k plnění schváleného ročního plánu oprav těchto budov; kontrola fakturované práce, reklamace a odstraňování vad a nedodělků u dodavatelů; zajištění odstraňování havárií a následků havárií. Co od Vás očekáváme: zkušenost se správou budov výhodou; zkušenost s jednáním s dodavateli energií výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat; řidičský průkaz skupiny B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon, a v prováděcích vyhláškách, zákoně č.137/2006 Sb., o v... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT / REFERENTKA PERSONALISTIKY A MEZD
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Náplň práce: příjem a evidence nových zaměstnanců, zpracování podkladů pro mzdy, zajišťování administrativní agendy personálního oddělení. Požadavky: SŠ vzdělání s maturitou, uživatelská znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B, základní znalost zákoníku práce, komunikativní a příjemné vystupování, časová flexibilita.... (více v detailu)
Neuvedeno

samostatný referent oddělení ochrany přírody v odboru životního prostředí a zemědělství
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Zaměstnanecké výhody:7) Viz výčet uvedený ... (více v detailu)
Neuvedeno

VEDENÍ ÚČETNICTVÍ
Před 6 dny
- Ústecký kraj - BAZOS
Nabízíme široké spektrum služeb pro firmy
i podnikatele:
✓ Kompletní účetnictví a daňová evidence
✓ Zpracování mezd
✓ Podání daňových přiznání (DPH, daň z příjmu, daň z nemovitostí a další)
✓ Zastupování při kontrolách
✓ Podání přehledů OSSZ a... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

daňový referent
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Nutná podmínka: v termínu do 30. 4. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 301458 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z přidané hodnoty, včetně vyhotovování zpráv o kontrole, zpracování rozhodnutí, odborných stanovisek a vyřizování ž... (více v detailu)
Neuvedeno

Úředník/úřednice odboru výstavby a územního plánování Městského úřadu Písek
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Druh práce: Místo výkonu práce: zajišťování správních činností na úseku územního rozhodování a stavebního řádu, popř. ve věcech vodohospodářských staveb správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba určitá Předpokládaný nástup: 01.08.2025 nebo dle dohody Platové podmínky: Bonusy: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky, pružná pracovní doba, 4 dny/rok indispozičního volna Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice... (více v detailu)
Neuvedeno

SAMOSTATNÝ/Á REFERENT/KA - Odboru správy a rozvoje města MěÚ Poděbrady ( INVESTIČNÍ REFERENT)
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Obecná charakteristika pozice: Zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, od přípravy až po předání dokončené investice. Průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Místo výkonu práce: Poděbrady Předpokládaný termín nástupu: po skončení výběrového řízení nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída). Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby, 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sickdays), příspěvek na ošacení, stravování, volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění, teambuilding, možnost dalšího vzdělávání. Uchazeč musí splňovat předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o ú... (více v detailu)
Neuvedeno

Nabídka účetních služeb
Před 7 dny
- Moravskoslezský kraj - BAZOS
Dobrý den,
dovoluji si Vám nabídnout profesionální účetní služby, které Vám pomohou zjednodušit administrativu, optimalizovat daně a zajistit bezchybný chod účetnictví podle aktuálně platné legislativy.
Mé služby zahrnují:
🔹 Vedení účetnictví a daňové evidence
– kompletní zpracování účetní agendy pro OSVČ, malé a střední firmy
– účtování dokladů, bankovních výpisů, pokladen, skladových pohybů aj.
🔹 Zpracování mezd a personalistiky
– výpočty mezd, odvody, přihlášky a odhlášky zaměstnanců
– mzdové listy, výplatní pásky, roční zúčtování daně
🔹 Zpracování daňových přiznání
– DPH, silniční daň, daň z příjmu (fyzické i právnické osoby), kontrolní hlášení
– komu... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

č. 211396 - rada v Oddělení kontrolním II
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů v oblasti daně z přidané hodnoty, - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního vol... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno

Účetní
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ:- evidence a likvidace faktur přijatých - napárování faktur přijatých na skladové příjemky - kontrola formální správnosti daňových dokladů, jejich účtování dle platné účtové osnovy a předání k archivaci- zpracování podkladů pro Intrastat- správa finanční agendy - párování saldokont, úhrady faktur- zpracování pokladních dokladů- správa hotovostních finančních prostředků (příjem/výdej z pokladny)- zpracování agendy DPH, včetně podání kontrolních hlášení na FÚ- vyhotovení podkladů k přiznání ostatních daní- zpracování měsíční účetní uzávěrky- příprava podkladů pro roční účetní závěrku- příprava dokladů souvisejících s poskytováním úvěrových zdrojů u peněžních ústavů- zpracování statistických výkazů -... (více v detailu)
Neuvedeno

účetní obce
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Komplexní vedení účetnictví obce, komplexní vedení rozpočtu obce, daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání, evidence majetku, závazků a pohledávek obce, inventarizace majetku, zpracování statistických výkazů, zajišťování platebního styku s bankami, finanční administrace dotačních titulů, dal... (více v detailu)
Neuvedeno

Sociální pracovnice/pracovník
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny (dle z. o sociálních službách). Přímá práce v terénu – poskytování sociální pomoci rodinám s dětmi nacházející se v obtížných životních situacích, realizace aktivit v rámci pozice klíčového pracovníka – spolupráce s uživatelem, plánování průběhu poskytování sociální služby, podpora uživatele při naplňování sjednaných cílů, zpracování a vedení individuálního plánu a další dokumentace, spolupráce s návaznými službami a dalšími specialisty, účast na případových konferencích. Každodenní součástí práce je pohyb po terénu služebním automobilem. Doplňující informace: Sociální pracovník/pracovnice poskytuje všechny základní činnosti sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi podrobně zde. Požadujeme: - vzdělání min. VOŠ nebo VŠ orientované na sociální oblast – dle zákona č. 108/2006 Sb., možnost i pro absolventy (nástup možný i před ukončením povinného vzdělání) - způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, - samostatnost, odpo... (více v detailu)
Neuvedeno

Referenti inženýrských služeb - technický dozor staveb
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Kariéra) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p., oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 6.5. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jej... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník/pracovnice pro sociálně terapeutickou dílnu
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní náplň: DLE ÚROVNĚ VZDĚLÁNÍ (PSS nebo SP) Naplňování základních činností služby pro klienty s mentálním handicapem o Podpora klienta při získávání a rozvoji pracovních návyků a dovedností o Pomoc při osobní hygieně o Poskytnutí a pomoc při zajištění stravy o Nácvik dovedností pro zvládání péče o vlastní osobu, podpora soběstačnosti a dalších činností vedoucích k sociálnímu začlenění klienta Individuální práce a plánování v roli klíčového pracovníka, práce s potenciálem klienta. Každodenní práce s různorodou skupinou klientů v rámci jednotlivých programů. Evidence činností, denní zápisy, vedení dokumentace a vykazování činnosti v systému Equip. Doprovod a podpora klientů na venkovní pracovní terapie. Prezentace služby na předváděcích akcích a v komunikaci s veřejností, propagace. Příprava a zpracování smluv, tvorba a hodnocení IP, metodické vedení pracovníků při tvorbě individuálních plánů, vyhledávání informací, práce na metodikách porady, týmové supervize a vzdělávání, vykazov... (více v detailu)
Neuvedeno

POMOCNÝ PERSONÁL (HPP, DPP, zástup, muži, ženy)
Před 31 dny
- AVIZO_CZ
z:27/11/2024 (zástup) a:1/4/2025 Náplň práce: - pomocný personál - pomocné práce v úklid, kuchyň. Požadujeme: - zdravotní předpoklady pro výkon dané činnosti - samostatnost, důslednost, schopnost spolupráce v týmu, flexibilita. Nabízíme: - smlouva na zkrácený úvazek 0,5 - 0,7 úvazku dle dohody (zástup do konce roku 2024, možnost prodloužení), možnost i DPP - 7,5 hodinové směny v úklidu ve dnech pondělí - sobota, 11 hodinové směny v kuchyni ve dnech pondělí - neděli, dle rozpisu - nástupní hrubá mzda u 0,5 úvazku 10 400 Kč, po zkušební době pohyblivá složka mzdy až 1050 Kč, zaměstnanecké ... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedení účetnictví
Před 33 dny
- Jihomoravský kraj - SBAZAR
Nabízím vedení účetnictví jak podvojné tak daňovou evidenci pro fyzické osoby podnikající nebo právnické osoby. Dále zpracování DPH, kontrolního hlášení respektive souhrnné hlášení. Nabízím vyplnění daňového přiznání FO (OSVČ, zaměstnanci, studenti) do 24h o... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Virtuální asistentka - zákaznická péče
Před 34 dny
- Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Máte plné ruce práce s podnikáním a zákaznická podpora vám zabírá příliš času? Pomohu vám zajistit hladkou komunikaci se zákazníky, ať už jde o e-shop, menší firmu nebo OSVČ.
✅ Zákaznický servis – odpovědi na e-maily a chaty, řešení reklamací a objednávek
✅ Administrativní podpora – správa objednávek, kontrola plateb, fakturace
✅ Sociální sítě – odpovědi na komentáře, recenze a dotazy
Spokojený zákazník se vrací, doporučuje a tvoří silnou značku. Kvalitní zákaznický servis znamená rychlé, profesionální a empatické jednání, které buduje důvěru a loajalitu.
Automatické odpovědi jsou fajn – rychlé a konzistentní. Ale když zákazník potřebuje vysvětlení nebo trochu uklidnění, nic nenahradí živý přístup. Skutečný člověk naslouchá, reaguje empaticky a dokáže i s trochou humoru dodat jistotu, že se o něj někdo opravdu stará.
Jak by mohla vypadat naše... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Zcela legální daňové triky 2023 - Hnátek Miloslav
Před 36 dny
- Hlavní město Praha - SBAZAR
Podívejte se i na mé další nabídky :) Autor provádí čtenáře spletitým souborem daňových předpisů, pokynů a stanovisek s cílem je přivést k zamyšlení, zda z nevědomosti neplatí daňové správě zbytečně více na dani z příjmů fyzických osob než je jejich zákonnou povinností. Je řada technik a chytrých postupů jak prozíravým konáním, avšak v rámci zákonů, snížit svoje daňové zatížení. Publikace přitom nesleduje postupy, jak zkreslit v ro... (více v detailu)
Hlavní město Praha
140
Kč

💎 Likvidace společnosti💎
Před 42 dny
- HYPERINZERCE
💎 Likvidace společnosti💎
Nabízíme komplexní službu likvidace společnosti od A až do Z.
Máte v plánu ukončit podnikání a bojíte se složitého procesu likvidace společnosti? Nemějte obavy. S odbornou asistencí to půjde hladce a bez komplikací.
Co znamená likvidace?
Likvidace společnosti = její vymazání z obchodního rejstříku.
Jedná se o právní postup vedoucí k ukončení podnikání, vypořádání majetku a vyrovnání dluhů věřitelům. Úspěšná likvidace společnosti vede k jejímu vymazání z obchodního rejstříku.
Proč likvidovat společnost?
Likvidace společnosti neznamená neúspěch v podnikání. Stačí životní změna, kdy se chcete vydat jiným směrem, posunout někam dál a s původní společností již nechcete být spojováni nebo pro ni nemáte další využití. Co t... (více v detailu)
Neuvedeno

💎 Likvidace společnosti💎
Před 42 dny
- HYPERINZERCE
Nabízíme komplexní službu likvidace společnosti od A až do Z.
Máte v plánu ukončit podnikání a bojíte se složitého procesu likvidace společnosti? Nemějte obavy. S odbornou asistencí to půjde hladce a bez komplikací.
Co znamená likvidace?
Likvidace společnosti = její vymazání z obchodního rejstříku.
Jedná se o právní postup vedoucí k ukončení podnikání, vypořádání majetku a vyrovnání dluhů věřitelům. Úspěšná likvidace společnosti vede k jejímu vymazání z obchodního rejstříku.
Proč likvidovat společnost?
Likvidace společnosti neznamená neúspěch v podnikání. Stačí životní změna, kdy se chcete vydat jiným směrem, posunout někam dál a s původní společností již nechcete být spojováni nebo pro ni nemáte další využití. Co teď? Nenechá... (více v detailu)
Neuvedeno

vedení účetnictví, zpracování mezd - 30 let praxe
Před 48 dny
- Hlavní město Praha - SBAZAR
Nabízím kompletní vedení účetní agendy - podvojné účetnictví i daňová evidence. 30 let vedu účetnictví pro fyzické i právnické osoby, včetně SVJ a bytových družstev. Zpracování přiznání k dani z příjmu právnických i fyzických osob. Přehledy na sociálku a na zdravotní pojišťovny, dále přiznání k DPH, souhrnné a kontr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce