Specialista/ka péče o zákazníky

Před 203 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
pracoviště Hulín - Naplň práce: komunikace se zákazníkem, nákladová kalkulace servisních akcí, stanovení ceny pro konkrétní servisní případy, organizační zajištění a řízení servisních zakázek, agenda spojená s výjezdy techniků (víza, zvací dopisy, rezervace hotelů), spolupráce na logistice servisních akcí, reporting výsledků oddělení, administrativní podpora v rámci oddělení - Požadujeme: práce s PC (MS Windows, MS Office), anglický jazyk na komunikativní úrovni, organizační dovednosti, prozákaznický přístup, zkušenosti z administrat... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Administrativa
Spolehlivá a pečlivá s výbornou znalostí kancelářských prací hledá práci na HPP a nové pracovní uplatnění v oboru. Mé dovednosti: práce s dokumenty, vedení administrativy, komunikace se zákazníky, práce na PC (MS Office), organizační schopnosti, flexibilita, přesnost a zodpovědnost Mám z... (více v detailu)
Specialista/ka na spojovací technologie
Před 2 dny - AVIZO_CZ
První kontakt je možný POUZE e-mailem. Vhodné i pro OZZ. Nástup dle dohody. Náplň práce: - Návrh a zpracování spojovacích zařízení pro nejrůznější spojovací technologie dle specifikací zákazníka. - Vývoj stávajících technologií nebo vývoj nových technologií a jejich možného využití - Provádění poptávek u dodavatelů a porovnávání cen Požadavky: - SŠ/VŠ vzdělání technického směru - Zkušenosti v oboru svařovací techniky výhodou - pokročilá znalost MS Excel - komunikativní AJ neb... (více v detailu)
Neuvedeno
MANAŽER/KA PRODEJE
Požadujeme: - SŠ, VŠ vzdělání - praxi na obdobné pozici - anglický a německý jazyk úroveň B2 - dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), znalost IS SAP - výhodou - organizační a řídící schopnosti - samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost - odolnost vůči stresu Náplň práce: - organizace a zpracování zakázek, příprava smluv - obchodní jednání v tuzemsku i zahraničí - aktivní komunikace se zákazníky s cílem zvýšení obratu a marže - vyhledávání nových zákazníků - účast na interních auditech, marketingové aktivity - spolupráce s TPV oddělením Nabízíme: ... (více v detailu)
investiční technik
Před 5 dny - AVIZO_CZ
návrhy na tech. zhodnocení budov pro optimalizaci provozu, spolupráce na vývoji nových investičních záměrů a na tech. rozvoji zařízení, zajišťování úplnosti projektové dokumentace investičních akcí, koordinace přípravy a realizace investic, dozorování průběhu a harmonogramu realizace investičních akcí, zpracovávání rozpočtů a plánů nákladů na přípravné, průzkumové a projektové práce, dohlídka BOZP a PO, práce v týmu, VŠ nebo SŠ vzdělání s maturitní zkouškou staveb. nebo tech. směru, praxe na obdobné pozici, zkušenost s tvořením zakázek velkého a malého rozsahu a investičních záměrů výhodou, samostatnost, pečlivost, přesnost, dobré organizační a komunikační dovednosti, flexibilit... (více v detailu)
Neuvedeno
Operátor v provozu povrchových úprav
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: MEGA a.s. - pracoviště Iveco Czech Republic, a.s., , Dobrovského č.p. 74, Pražské Předměstí, 566 01 Vysoké Mýto Kvalifikační požadavky: - výuční list (v chemickém oboru výhodou) - základní znalost chemické technologie, zejména problematiky odpadních vod - základní znalost systémů povrchových úprav a používání systémů barev - základní znalost analytické a jakostní instrumentalistiky - základní znalost práce na PC (MS Office) Pracovní náplň: - stará se o řádný chod, logistiku a obsluhu neutralizační stanice, odstředivky a skladu chemikálií - zajišťuje kvalitu a dodržování technologických postupů neutralizační stanice a odstředivky - zajišťuje dodržování bezpečnostních a hygienických předpisů na pracovišti neutralizační stanice, odstř... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka jednatele
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní pozice jsou přednostně určené pro OZP (práce v „chráněné dílně“). Pracovní náplň: - organizování schůzek a jednání jednatele, vedení evidence a ukládání dokumentů, pořizování písemných záznamů z porad a jednání. Potřebné znalosti a dovednosti: - uživatelská znalost PC - znalost MS Office - organizační schopnosti, flexibilita - řidičský průkaz sk. B - aktivn... (více v detailu)
Neuvedeno
ZDRAVOTNÍ SESTRA domova pro osoby se zdravotním postižením (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Diakonie ČCE - středisko Náchodsko vyhlašuje výběrové řízení na pozici: Zdravotní sestra domova pro osoby se zdravotním postižením. Pro naši organizaci hledáme pohodovou kolegyni či kolegu na pozici zdravotní sestry. Přijďte pracovat do různorodého týmu lidí, kdy základem je společná práce celého týmu střediska s cílem pomáhat na profesionální úrovni - vytvářet každý den podmínky pro to, aby se naši klienti cítili "jako doma". Vaší náplní práce bude: zajišťovat každodenní péči o klienty - ošetřovatelská činnost (dvousměnný režim - ranní, noční); provádět a vykazovat zdravotní úkony hrazené ZP; komunikovat s ostatními členy týmu a vedením organizace; nést odpovědnost za kvalitu ošetřovatelského procesu; zajišťovat dodržování hygienických norem a předpisů v každodenním chodu; přicházet s nápady na inovace, které nás posunou dál. Očekáváme od Vás: SZŠ, VOŠ, VŠ s odbornou způsobilostí k výkonu všeobecné zdravotní sestry, další specializace v oblasti zdravotnictví výhodou /ověřené potvrzení... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka příspěvkové organizace
Před 5 dny - AVIZO_CZ
VHODNÉ PRO OSOBY ZDRAVÉ I OZP Místo výkonu práce: Brtníky č.p. 119, Staré Křečany, 407 60 Brtníky Osobnostní předpoklady: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru ekonomie - praxe v oboru nejméně 3 roky - velmi dobrou uživatelskou znalost práce na PC (především MS Office) - znalost práce v softwaru Gordic výhodou - znalost české účetní a daňové legislativy - praxi v oblasti hospodaření příspěvkové organizace - velmi dobré organizační schopnosti, pečlivost, přesnost a zodpovědnost, samostatnost, učenlivost a loajalita, - komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu - trestní bezúhonnost Náplň práce: - zodpovědnost za oblast rozpočtu příspěvkové organizace - odpovědnost za tvorbu a čerpání FKSP, IF a RF - zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků - odpovědnost za hospodaření v souladu s rozpočtem vč. sledování vývoje hospodaření, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření - odpovědnost ... (více v detailu)
Neuvedeno
Provozní pracovník/ce - Administrátor/ka - výrobce čokoládových výrobků - OZP
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. pracoviště Holešov - Náplň práce: Nákup služeb, surovin, obalových materiálů, Vedení příslušné dokumentace, evidence a pokladny, Příjem, kontrola, skladování surovin a pomocného materiálu, Výroba výrobků z čokolády, Vedení skladového hospodářství a výroby IS Helios, Obsluha a seřizování strojů a zařízení na výrobu produktů, Balení, aranžování a vystavování výrobků, Expedice a prodej hotových výrobků, Zákaznický servis - Požadujeme: Středoškolské vzdělání - s ekonomickým zam... (více v detailu)
Neuvedeno
MANAŽER / MANAŽERKA EXPORTU PRO KLÍČOVÉ ZÁKAZNÍKY
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: aktivní komunikace s exportními partnery Vyhledávání nových exportních zákazníků a péče o stávající zákazníky Zpracování cenových nabídek a požadavku zákazníka, komunikace napříč firmou Vedení agendy exportních zákazníků Účast na mezinárodních veletrzích Požadujeme: dobré organizační schopnosti, komunikativn... (více v detailu)
Neuvedeno
Přípravář/ka staveb
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Provaznická č.p. 737/12 Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 Společnost STAVBY JOŽÁK s.r.o. funguje na trhu téměř 20 let a působí zejména v severních a středních Čechách. Práce u nás je zajímavá, realizujeme totiž jak běžné, tak atypické projekty s architekty. Naše práce je pro nás vášní a díky tomu přenášíme radost ze staveb i do života našich klientů. Firma má nové bezbariérové kanceláře v centru Děčína, kde v současné době rozšiřujeme tým o kolegu/kolegyni na pozici Přípravář staveb. Náplň práce: • studium projektové dokumentace • před-realizační a realizační příprava stavby • poptávání materiálů, VŘ subdodavatelů, zajištění smluvních vztahů s dodavateli • koordinace postupu prací se stavbyvedoucím a investorem, aktualizace harmonogramu stavby • služební cesty - účast na kontrolních d... (více v detailu)
Neuvedeno
Nákupčí potravin - junior
Před 7 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: telefonicky nebo e-mailem Nástup dle dohody. Výhodou: zkušenosti s programem K2, znalost sortimentu Požadavky: analytické myšlení, samostatnost, pečlivost, dobré komunikační a organizační schopnosti, uživatelská znalost MS Office Náplň práce: nákup potraviná... (více v detailu)
Neuvedeno
SUPERVISOR/SUPERVISORKA SKLADU/LOGISTIKY (HPP, DPP)
Před 8 dny - AVIZO_CZ
z:20/1/2025 (HPP, DPP) Náplň práce: - Koordinace každodenních operací ve skladu - Komunikace s ostatními odděleními - Administrativní úkony spojené s chodem skladu - Řešení operativních problémů a návrhy na zlepšení. Požadujeme: - Organizační a komunikační schopnosti - Znalost práce s počítačem (MS Office... (více v detailu)
Neuvedeno
Koordinátor Erasmus projektů
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Koordinátor Erasmus projektů Do našeho týmu hledáme spolehlivého kolegu či kolegyni na pozici Koordinátor projektů. Uvítáme jak zkušené profesionály, tak i kandidáty s menšími zkušenostmi nebo absolventy, kteří se chtějí rozvíjet a získat nové dovednosti. Náplň práce: • Organizace a vedení projektů zaměřených na pracovní procesy a vzdělávání • Koordinace práce na projektech, komunikace s klienty a týmem • Příprava pracovněprávní dokumentace (nástupy, výstupy, smlouvy) • Řízení náborových procesů – od tvorby inzerátů až po realizaci pohovorů • Řešení pracovně-právní agendy, komunikace s úřady a institucemi Požadujeme: • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou • Výbornou znalost práce na PC (Excel, Outlook, MS Office) • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič • Výborné organizační a komunikační schopnosti... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT/KA Ústavu sociálních a speciálněpedagogických věd ZSF JU
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň - výuka v bakalářských a navazujících magisterských studijních programech sociálního zaměření - vedení kvalifikačních prací - podílení se na tvorbě učebních textů - řešení vědeckých, výzkumných a vývojových úkolů včetně grantové činnosti - publikační činnost v oboru Požadujeme - vysokoškolské vzdělání – Mgr. - způsobilost sociálního pracovníka dle zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb. v platném znění - absolvované či zahájené Ph.D. studium výhodou - organizační a koordinační schopnosti, znalosti v oblasti supervize a odborné praxe výhodou - dobré komunikační schopnosti – pro práci s klinickými pracovišti jazykové znalosti – zejména znalost anglického jazyka, němčina či další jazyky jsou výhodou Nabízíme - zajímavou práci s možností profesního rozvoje - perspektivu zaměstnání - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování - zaměstnanecké bene... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka vedení společnosti
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Náplň, práce: - zajišťovat administrativní a organizační podporu ředitele a manažerů společnosti - připravovat podklady pro jednání - organizovat porady a zajišťovat péči o návštěvy (zákazníci, auditoři apod.) - zabezpečit bezproblémový chod sekretariátu (pošta, evidence předpisů apod.) - podpora ostatních oddělení společnosti v komunikaci s anglicky hovořícími zákazníky - zajištění dalších administrativních agend dle pokynu ředitele Požadujeme: - minimálně úplné střední vzdělání - výborná znalost MS Office - zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, systematičnost, důslednost při práci a samostatný přístup ke svěřeným úkolům - příjemné a vstřícné vystupování - diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí - organizační a komunikační dovednosti - ... (více v detailu)
Neuvedeno
úřednice/úředník na úseku investic a správy realit odboru majetkového
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností Výhodou: autorizace ČKAIT, orientace v problematice BIM (Building Information Modeling), znalost rozpočtování staveb, ovládání programů KROS, CALIDA, ASPE, MS projekt Nabízíme: pers... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRO TUZEMSKÝ TRH (M/Ž)
Před 14 dny - AVIZO_CZ
Jsme obchodní společnost AEK svařovací technika s.r.o. a s více než 20letou historií působíme na trhu se svařovací technikou, polohovadly, svářečskými stoly, upínacím nářadím, ochrannými prostředky nejen pro svářeče. Hledáme posilu našeho týmu na pozici OBCHODNÍ ZÁSTUPCE pro tuzemský trh. Náplň práce: " Aktivní hledání nových zákazníků a péče o stávající zákazníky. " Služební cesty v regionu ČR a SR. " Řešení obchodních a technických případů. " Tvorba obchodních nabídek a zpracování kalkulací. " Prezentace produktového portfolia společnosti - předváděcí akce. " Technické poradenství zákazníkům. " Občasná účast na veletrzích a zahraničních cestách. " Samostatné vedení obchodních jednání. " Plnění obchodního plánu. Očekáváme: " Obchodního ducha s orientací na zákazníka. " Ko... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista/ka logistiky
Před 64 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Hlinsko - Za Radnicí 476, Wilsonova 579, Karlova 1688 Zástup za MD. POŽADAVKY: rutinnní zvládání práce s PC,maturita, organizační talent, přesnost a spolehlivost, ŘP sk. B, základy angličtiny výhodou, smysl pro pořádek a zodpovědnost. ZAMĚSTNAN... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Specialista/ka logistiky
Před 64 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Hlinsko - Za Radnicí 476, Wilsonova 579, Karlova 1688 Zástup za MD. POŽADAVKY: rutinnní zvládání práce s PC,maturita, organizační talent, přesnost a spolehlivost, ŘP sk. B, základy angličtiny výhodou, smysl pro pořádek a zodpovědnost. ZAMĚSTNAN... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Kontrolor kvality ve směnném provozu (25 - 35.000 Kč)
Před 64 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Hledáme zodpovědného a samotného kolegu/kolegyni pro oddělení kvality. Na starosti budete mít samotnou kontrolu kvality vyrobených kusů, měření a vážení výlisků, zaznamenávání do příslušných dokumentů, vedení administrativy a kooperaci s výrobou. Práce je nenáročná a vhodná i pro ženy. Nelpím... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Specialista/ka správy nemovitostí
Před 64 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadavky: o Min. středoškolské vzdělání s maturitou. Vzdělání technického či ekonomického zaměření výhodou. o 2 a více let zkušeností se správou/pronájmem nemovitostí výhodou. o Základní orientace v realitách, projekčních výkresech, technologiích staveb a související legislativě. o Znalost obchodních principů a samostatnost. o Dovednost práce na PC (MS Office) a pečlivá práce s dokumenty. o Řidičský průkaz skupiny B (celoroční provoz). Náplň práce: Komplexní správa vybraných nemovitostí: o Vyhledávání nových obchodních příležitostí a potenciálních nájemců. o Prezentace volných prostor v inzerci a průzkum trhu. o Operativní komunikace s nájemci. o Příprava smluvní dokumentace (nájemní smlouvy, dodatky, protokoly, pojištění). o Sledování spotřeby energií jednotlivých odběrných míst. o Koordinace údržby, oprav, re... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Specialista/ka správy nemovitostí
Před 64 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadavky: o Min. středoškolské vzdělání s maturitou. Vzdělání technického či ekonomického zaměření výhodou. o 2 a více let zkušeností se správou/pronájmem nemovitostí výhodou. o Základní orientace v realitách, projekčních výkresech, technologiích staveb a související legislativě. o Znalost obchodních principů a samostatnost. o Dovednost práce na PC (MS Office) a pečlivá práce s dokumenty. o Řidičský průkaz skupiny B (celoroční provoz). Náplň práce: Komplexní správa vybraných nemovitostí: o Vyhledávání nových obchodních příležitostí a potenciálních nájemců. o Prezentace volných prostor v inzerci a průzkum trhu. o Operativní komunikace s nájemci. o Příprava smluvní dokumentace (nájemní smlouvy, dodatky, protokoly, pojištění). o Sledování spotřeby energií jednotlivých odběrných míst. o Koordinace údržby, oprav, re... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
HR Business Partner
Před 64 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta hledáme zkušeného HR Business Partnera, který bude hrát klíčovou roli v rozvoji a optimalizaci HR procesů. Tato seniorní pozice vyžaduje komplexní zkušenosti v oblasti HR a schopnost samostatně řídit a podporovat všechny HR aktivity. Náplň práce: Komplexní vedení a řízení všech HR aktivit, Podpora vedení v klíčových HR oblastech (pracovní vztahy, motivace a zapojení zaměstnanců, talent management, změny organizační struktury, podpora týmové kultury), Správa klíčových HR procesů jako nábor, onboarding, rozvoj kariérních plánů a řízení talentů, Zavádění a řízení lokálních i globálních HR systémů, včetně organizace zdravotních prohlídek a zákonných školení, Vedení jednání s odbory, tvorba interních předpisů a s... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce