Specialista/ka péče o zákazníky
Podobné inzeráty

PROVOZNÍ MANAŽER / MANAŽERKA
Před 28 dny
- AVIZO_CZ
Lokální zavedená neziskovka poskytující volnočasové a vzdělávací aktivity pro rodiny s dětmi na Třebechovicku již téměř 20 let. Koho hledáme? Tvůrčího, empatického a samostatného kandidáta, který se postará o veškerý praktický chod našeho centra a stane se jeho novou tváří. Co požadujeme? - Minimálně úplné střední vzdělání s maturitou - Pokročilou uživatelskou znalost práce na PC - Výborné organizační dovednosti, smysl pro pořádek a schopnost samostatné zodpovědné práce - Velkou výhodou (ne podmínkou) je řidičský průkaz skupiny B a vzdělání v pedagogické nebo ekonomické oblasti Co nabízíme? - Zkrácený pracovní úvazek s částečným home-office (ideální pro kandidáty na rodičovské dovolené nebo bezprostředně po ní) - Velmi různorodou náplň práce (organizace akcí, zabezpečení chodu zařízení, vedení základního účetnictví a mnoho dalšího) - Možnost kariérního růstu a růstu mzdy... (více v detailu)
Neuvedeno

*Obchodní zástupce (m/ž)
Před 33 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. Vedení obchodních schůzek se zákazníky. Příprava cenových nabídek. Vyjednávání a uzavírání smluv. Vedení a udržování vztahů i po uzavření obchodu. Komunikace o ekonomických otázkách. Komunikace se zákazníkem ohledně rozšíření vzájemných vztahů. Evidence klientů a správa CRM systému Co od Vás očekáváme: Prezentační... (více v detailu)
Neuvedeno

administrativní pracovník / pracovnice - vedení týmu
Před 34 dny
- AVIZO_CZ
Soudní exekutor, JUDr. Ondřej Mareš, LL.M., EÚ Litoměřice, přijme vhodného uchazeče na pozici vedoucího pracovníka v administrativě, který po zaškolení povede tým pracovníků svěřeného oddělení úřadu. Náplň práce: administrativní práce v programu soudního exekutora, vedení menšího (cca pětičlenného) týmu pracovníků - plánování a kontrola odvedené práce zaměstnanců na svěřeném oddělení, motivace týmu i v náročnějších situacích, kontrola provozních procesů a denních činností. Požadujeme: min. středoškolské vzdělání, zkušenosti v administrativě a s vedením týmu, schopnost rozv... (více v detailu)
Neuvedeno

OBCHODNÍ REFERENT (m/ž)
Před 35 dny
- AVIZO_CZ
Nástup možný ihned Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení. - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s klíčovými obchodními partnery. - Budeš zpracovávat obchodní případy, připravovat objednávky a nabídky. - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy. - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů. - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme. - Staneš se pravou rukou obchodního ředitele úseku a spojovacím článkem mezi ním a obchodním oddělením. - Tvým úkolem nebude vyhledávání nových zákazníků. Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, spolehlivého a systematického člověka se smyslem pro detail. - Pro zajištění všech úkolů se Ti budou hodit organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce. - U nás budeš denně použív... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovníci
Před 35 dny
- AVIZO_CZ
Velebová Zdeňka, tel.: 725 995 862 - od 9:00 do 17:00 h , e-mail: info@stochlgroup.cz Náplň práce: • Koordinace a řízení provozu (vozidel / zakázek / techniků) • Komunikace se zákazníky a řidiči (telefonicky, e-mailem, systémem) • Operativní řešení vzniklých situací • Zpracování a evidence zakázek v systému • Spolupráce s kolegy v týmu Požadujeme: • SŠ... (více v detailu)
Neuvedeno

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE, ZÁSTUPKYNĚ
Před 37 dny
- AVIZO_CZ
KO: Liashenko Kseniia, tel.: +420 601 374 536, e-mail: liashenko@fajn-work.cz Co od Vás očekáváme: - Prezentační, prodejní a organizační schopnosti. - Zkušenost na podobné pozici výhodou - Vzdělání SŠ/VŠ. - Řidičský průkaz sk. B. - Znalost práce na PC (MS Office, CRM). - Zkušenosti v tomto oboru jsou výhodou. Náplň práce: - Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. - Vedení o... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka makléře
Před 37 dny
- AVIZO_CZ
Požadavky: - dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, dokončené SŠ vzdělání s maturitou, zodpovědnost a trestní bezúhonnost, uživatelská znalost práce na PC a MS Office, příjemné vystupování, pracovitost a loajalita, výhodou je praxe na obdobné pozici, případně na pozici realitního makléře, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič). Náplň práce: - pravomoci a zodpovědnosti, běžná administrativní agenda, správa firemních e-mailů, plánování diáře, korespondence, práce s kancelářskou technikou (tisk, kopírování, scan), kompletní starost o vybaven... (více v detailu)
Neuvedeno

SPECIALISTA/-TKA DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE
Před 472 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
SPECIALISTA/-tka DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE - pracovní poměr na dobu URČITOU (zástup za rodičovskou dovolenou se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Poskytování poradenství v oblasti dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky. - Plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí. Kvalifikační a další požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - svéprávnost, bezúhon... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Technolog/technoložka programátor/ka - junior
Před 369 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
POŽADAVKY: odborné vzdělání v oblasti strojírenství, uživatelskou znalost ovládání PC (MS Windows, MS Office), organizační schopnosti, vysoká zodpovědnost a schopnost pracovat samostatně POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, dvousměnný provoz, práce vhodná i pro absolventy, tvorba NC programů pro CNC lasery a vysekávací stroje, optimalizace technologických procesů ve výrobě, spolupráce s konstrukcí při ověřování technologičnosti konstrukce nových výrobků ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: možnost pracovat pro prosperující českou společnost, která v rámci ČR opakovaně získala ocenění Nejlépe řízená strojírenská firma (2021, 2022, 2023, 2024), nové, velmi moderní a čisté pracovní prostředí, jaké byste ve strojírenství nečekali, velmi dobrou mzdu s bonusy, jejichž výši máte možnost sami ovlivňovat, dojíždění Vám budeme kompenzovat příspěvky na dovolenou, cestování, kino, divadlo, sport, masáže, zdravotní potřeby atd., zastávka autobusu je cca 200 m od firmy a k dispozici je několik firemních parkovi... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

SAP Technical Architect
Před 580 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Košťálová Kateřina, e-mail: katerina.kostalova@ab-inbev.com plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, SAP, analytické a technické dovednosti podmínkou, zkušenosti s kloudovým prostředím v mezinárodní společnosti, komunikační dovednosti, silné organizační schopnosti, zkušenosti ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Event Manager na Hradě Vildštejn
Před 490 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Hrad Vildštejn, Pod Hradem 81, 351 34 Skalná. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno i na dohodu o provedení práce. Náplň práce: zodpovědnost za navrhování, plánování, organizování a realizování společenských akcí, komunikování s klienty ohledně charakteru a hlavní myšlenky organizovaných akcí. Požadujeme: ekonomické vzd... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit
Před 369 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problemat... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Hlavní stavbyvedoucí
Před 855 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
- SŠ, VŠ stavebního směru - Pracovní zkušenosti - Zodpovědnost, cit pro detail, organizační a vyjednávací schopnosti, - Znalost a orientace v projektové dokumentaci a kalkulacích - Znalost práce na PC (MS Office), AutoCad - Autorizace v oboru výhodou Zaměstnanecké výhody: Služební voz... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

ODBORNÝ VRCHNÍ REFERENT/REFERENTKA V ODDĚLENÍ MAJETKOVÝCH DANÍ (270330)
Před 323 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; - zpracování daňových přiznání k dani z nemovitých věcí a dani silniční, - komunikaci s daňovými subjekty; - zpracování úřední korespondence; - práci s nedoplatky daní; - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení Mezi další požadavky... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

INŽENÝR/KA DODAVATELSKÉ KVALITY
Před 296 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
POPIS POZICE: Každodenní aktivní komunikace s dodavatelem Řízení dodavatelských reklamací a řešení nápravných opatření ve spolupráci s ostatními odděleními Návrhy, zavádění a kontroly nápravných opatření, Koordinace akčních plánů a jejich plnění Provádění auditů u dodavatelů / subdodavatelů dle VDA 6.3 Nastavení úrovně vstupní kvality dílů, proces schvalování vzorků Zpracování, příprava a vedení dokumentace k určeným projektům POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání technického směru Aktivní znalost AJ Uživatelská znalost PC a MS Office Praxe na obdobné pozici v oddělení kvality je výhodou Znalost IATF 16949, norem VDA je výhodou Znalost metody 8D, CP, 5 WHY, Ishikawa a řešení reklamací Znalost P-FMEA, Kontrolních plánů a SPC je výhodou Znalost metod vzorkování (PPAP) je výhodou Organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči st... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce
Před 368 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatného a logického uvažování, čtení technických výkresů, uživatelská znalost MS Office Z... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 369 dny
- ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno

specialista/specialistka obchodu
Před 336 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Nutně požadujeme: Znalost MS Office (zejména Excel) a anglického jazyka podmínkou Organizační a komunikační dovednosti, pečlivost, spolehlivost, samostatnost Zaměstnanecké výhody: nadlimitní stravenky, příspěvek na dojíždění, dovolená navíc, pl... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

OBCHODNÍK/OBCHODNICE A PROJEKTOVÝ MANAŽER/MANAŽERKA
Před 553 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
TŘ z:4/1/2024 Hledáme nadšeného a zkušeného kolegu/kolegyni na sloučenou pozici obchodníka a projektového manažera. Tato role vyžaduje schopnost efektivní komunikace se zákazníky a současně zajistit úspěšnou realizaci projektů od počáteční fáze až po jejich dokončení. Náplň práce: - obchodníci a projektoví manažeři ve výrobě lisovaných kovových dílů pro automobilový průmysl Požadujeme: - znalost anglického jazyka na komunikační úrovni - zkušenost s PPAP a APQP - znalost MS Office na uživatelské úrovni - schopnost číst a interpretovat výkresovou dokumentaci - zkušenost se získáváním a péčí o zákazníky - platný řidičský průkaz skupiny B - flexibilitu v řešení různorodých úkolů - samostatnost a asertivní jednání - schopnost efektivního a týmového vedení projektů - dobré organizační a ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Obchodní referent/ka pro internetové obchody
Před 341 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
O nás: Hledáme zkušeného a zodpovědného Obchodního referenta/ku pro internetové obchody, který/á se přidá k našemu týmu! Pokud se zajímáte o svět online obchodování, máte rádi excel a rozumíte si s čísly, pracujete systematicky, máte analytické myšlení a vidíte věci v širších souvislostech, řekli byste o sobě, že máte obchodního ducha a baví Vás komunikace, pak hledáme právě Vás! Rádi bychom Vám nabídli možnost stát se členem našeho týmu! Jsme BRAVSON GROUP s.r.o., přední český dodavatel chovatelských potřeb pro drůbež, který nabízí také mnoho jiných zajímavých produktů v našem portfoliu, přesvědčte se sami na www.bravson.cz. Co bude náplní Vaší práce? • Komunikace se zákazníky a dodavateli: Budete komunikovat s našimi zákazníky i zahraničními dodavateli • Analýza prodejů a správa zásob: Budete analyzovat prodeje zboží, hlídat skladovou dostupnost a tvořit objednávky zásob • Řízení logistických procesů: Budete zajišťovat logistické procesy spojené s dodávkami zboží od našich dodava... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

referent/ka skladu
Před 431 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
organizace práce ve skladu, zajištění evidence příjmů a výdejů materiálů, výrobků, polotovarů a zboží ve firemním systému, spolupráce s dopravci při manipulaci s dodaným zbožím, zajišťování kvalitního zabalení zboží při expedici, komunikace s interními odděleními (výroba, prodej, kvalita), spolupráci při řešení reklamací, řízení dopravy mezi závody v Uh. Hradišti a Šternberkem, další vzdělávání, práce v české rodinné firmě s tradici výroby ventilů více jak 30 let, ŘP "B" (aktivní řidič), zkušenost s prací s manipulačními prostředky (oprávnění na VZV výhodou), organizační a komunikační schopnosti, zkušenosti s vedením skladu hut. materiálu a ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

technik jakosti
Před 560 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
-první kontakt se zaměstnavatelem: Vladislav Lukyanets,hr@as-composite.com, osobně na adrese Mezi stromy (hala č.11) Jinočany -náplň práce: vedení a rozvíjení týmu kontrolorů kvality ve výrobním závodě, organizace vstuní kontroly materiálů, kooperace s dodavateli týkající se kvality materiálů, vyřizování reklamací a kontrola plnění reklamací, stanovení požadavků na kvalitu nakupovaných materiálů a vypracování s nimi spojených specifikujících dokumentů,organizace kontroly kavlity výrobků v rámci vývojově-testovacích prací,organizace kontroly plnění seřizování strojů na všech úsecích výroby a kontrola kvality prvních následně vyhotovených výrobků,organizace provedení dílčí a finální kontroly kvality zhotovených výrobků, analýza příčin vzniku škod a výroby produkce neodpovídající kvality, zajištění opatření ke snížení p... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Specialista péče o zákazníky s maďarštinou - operátor call centra
Před 664 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy. Pracovní doba 9-17h, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře. Maďarský jazyk velmi dobře slovem i písmem a český či slovenský ja... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Service Design Leading Expert
Před 485 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Straková Tereza, tel.: +420 272 078 142, e-mail: Tereza.strakova@ab-inbev.com plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, analytické a technické dovednosti podmínkou, zkušenosti v oblasti service design, IT service management a podpory uživatelů v rámci IT Service Desk/help desk. Zkušenosti s projekt... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Projektový manažer, Městský úřad Sokolov
Před 496 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Příprava a realizace výběrových řízení veřejných zakázek malého rozsahu. Projektový manažer zajišťující organizaci a komunikaci subjektů zapojených do transformace Sokolovska. Pružná pracovní doba, sociální fond, stravenky. Dobrá znalost českého jazyka slovem a písmem. Velmi dobr... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce