Specialista/ka péče o zákazníky
Podobné inzeráty

Techničtí pracovníci - péče o majetek
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Zaměstnání) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p. oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 16. 3. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadujeme: - VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, lesní inženýrství, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství - znalosti v oboru vodního hospodářství, vodních děl, úpravy koryt vodních toků, hydrogeologie, geologie, geotechniky, ocelových, zděných a betonových konstrukcí, hydrauliky, hydrotechniky, hydrolog... (více v detailu)
Neuvedeno

Logistik / Logistička
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
První kontakt je možný POUZE e-mailem. Vhodné i pro OZZ. Nástup dle dohody. Náplň práce - Plánování a koordinace přepravy - Organizování vývozů a exportů - Zajištění celních formalit a dokumentace pro export - Zajištění objednávek materiálu pro montáž dle kusovníků - Práce se systémem SAP (tvorba výrobních zakázek, dodací listů, příjmy materiálu do systému) - Skladové činnosti (příjem a výdej materiálu, kontrola průvodních dokumentů, expedice) Požadujeme - Min SŠ vzdělání v oboru logistiky nebo příbuzném oboru - Znalost MS Office podmínkou, SAP výhodou - Schopnost řešit problémy a ... (více v detailu)
Neuvedeno

stavbyvedoucí
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Stavbyvedoucí území celé ČR Ke své práci budete potřebovat: " SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru " Praxe na pozici stavbyvedoucího v oblasti výstavby a rekonstrukce železničních tratí (min. 3 roky) " Znalost problematiky výstavby železničních objektů a předpisů " Schopnost řídit a koordinovat tým pracovníků " Organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, spolehlivost " Znalost práce s PC (MS Office, projektové softwary) " řidičský průkaz skupiny B Co Vás u nás čeká: " Řízení výstavby a rekonstrukce železničních tratí " Koordinace a kontrola pracovníků na stavbě " Zajištění dodržování termínů, kvality a bezpečnostních předpisů " Komunikace s investory, dodavateli a dalšími subjekty " Vedení technické dokumentace a kontrola projektové dokumentace A co Vám za práci u nás můžeme nabídnout? " Odpovídající finanční ohodnocení " výkonnostní odměny/prémie " služební telefon, not... (více v detailu)
Neuvedeno

referent odboru investic a údržby
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Neuvedeno

SAMOSTATNÝ REFERENT - SPRÁVA VEŘEJNÉ ZELENĚ A PROSTRANSTVÍ (m/ž)
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1. 4. 2025 Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 10 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání vysokoškolské – magisterský nebo bakalářský studijní program Město Týn nad Vltavou si vyhrazuje právo přijmout do výběrového řízení i zájemce, kteří dosáhli středního vzdělání s maturitní zkouškou, a to pro případ, že nebude z objektivních důvodů možné obsadit pozici uchazečem, který dosáhl vzdělání potřebného pro 10. platovou třídu 2. znalosti oboru 3. ZOZ (zvláštní odborná způsobilost dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů) Nevyžaduje se 4. Praxe - Praxe v oboru zahradnictví výhodou 5. Další znalosti, dovednosti a předpoklady - znalost Standardů péče o přírodu a krajinu AOPK výhodou - dovednost prac... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
Neuvedeno

NÁKUPČÍ
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Požadavky: komunikativní znalost NJ nebo AJ, vyjednávací a organizační schopnosti, komunikativnost, uživatelská znalost MS Office, znalost IS Helios - výhodou, spolehlivost, pečlivost a týmový přístup, řidičský průkaz sk. B. Zaměstnavatel nabízí: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, zvýhodněné mob... (více v detailu)
Neuvedeno

projektový/á manažer/ka
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
VŠ - magisterský studijní program staveb. směru se zaměřením na vodní stavby, popř. vodní hospodářství a krajinné inženýrství, případně středoškolské vzdělání v oboru vodní stavby s praxí na pozici tech. dozoru stavby případně vedoucího projektu stavby nebo samostatného stavbyvedoucího, zkušenost s projekční a inženýrskou činností výhodou, dobrá orientace v související oborové legislativě (stavební a vodní zákon), dobré uživatelské znalosti PC (především MS Office, výhodou ASPE), znalost a zkušenosti se samostatným vedením stavby nebo s tech. dozorem nejlépe v oboru vodní stavby, zodpovědnost, schopnost samostatného rozhodování a řešení mimořádných úkolů a situací, smysl pro přesnost, důslednost, aktivní a tvůrčí přístup, velmi dobré organizační a vyjadřovací schopnosti, umění jednat s lidmi, ŘP "B" - aktivní řidič (časté jednodenní služební cesty a řešení prac. úkolů v terénu), ochota a schopnost dalšího odborného vzdělávání, autorizace v oboru výhodou. Zabezpečování komplexního výkon... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativa
Před 33 dny
- AVIZO_CZ
Spolehlivá a pečlivá s výbornou znalostí kancelářských prací hledá práci na HPP a nové pracovní uplatnění v oboru. Mé dovednosti: práce s dokumenty, vedení administrativy, komunikace se zákazníky, práce na PC (MS Office), organizační schopnosti, flexibilita, přesnost a zodpovědnost Mám z... (více v detailu)
Neuvedeno

SPECIALISTA/-TKA DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE
Před 339 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
SPECIALISTA/-tka DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE - pracovní poměr na dobu URČITOU (zástup za rodičovskou dovolenou se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Poskytování poradenství v oblasti dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky. - Plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí. Kvalifikační a další požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - svéprávnost, bezúhon... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Technolog/technoložka programátor/ka - junior
Před 235 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
POŽADAVKY: odborné vzdělání v oblasti strojírenství, uživatelskou znalost ovládání PC (MS Windows, MS Office), organizační schopnosti, vysoká zodpovědnost a schopnost pracovat samostatně POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, dvousměnný provoz, práce vhodná i pro absolventy, tvorba NC programů pro CNC lasery a vysekávací stroje, optimalizace technologických procesů ve výrobě, spolupráce s konstrukcí při ověřování technologičnosti konstrukce nových výrobků ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: možnost pracovat pro prosperující českou společnost, která v rámci ČR opakovaně získala ocenění Nejlépe řízená strojírenská firma (2021, 2022, 2023, 2024), nové, velmi moderní a čisté pracovní prostředí, jaké byste ve strojírenství nečekali, velmi dobrou mzdu s bonusy, jejichž výši máte možnost sami ovlivňovat, dojíždění Vám budeme kompenzovat příspěvky na dovolenou, cestování, kino, divadlo, sport, masáže, zdravotní potřeby atd., zastávka autobusu je cca 200 m od firmy a k dispozici je několik firemních parkovi... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

SAP Technical Architect
Před 446 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Košťálová Kateřina, e-mail: katerina.kostalova@ab-inbev.com plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, SAP, analytické a technické dovednosti podmínkou, zkušenosti s kloudovým prostředím v mezinárodní společnosti, komunikační dovednosti, silné organizační schopnosti, zkušenosti ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Event Manager na Hradě Vildštejn
Před 356 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Hrad Vildštejn, Pod Hradem 81, 351 34 Skalná. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno i na dohodu o provedení práce. Náplň práce: zodpovědnost za navrhování, plánování, organizování a realizování společenských akcí, komunikování s klienty ohledně charakteru a hlavní myšlenky organizovaných akcí. Požadujeme: ekonomické vzd... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit
Před 236 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problemat... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Hlavní stavbyvedoucí
Před 721 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
- SŠ, VŠ stavebního směru - Pracovní zkušenosti - Zodpovědnost, cit pro detail, organizační a vyjednávací schopnosti, - Znalost a orientace v projektové dokumentaci a kalkulacích - Znalost práce na PC (MS Office), AutoCad - Autorizace v oboru výhodou Zaměstnanecké výhody: Služební voz... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

ODBORNÝ VRCHNÍ REFERENT/REFERENTKA V ODDĚLENÍ MAJETKOVÝCH DANÍ (270330)
Před 190 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; - zpracování daňových přiznání k dani z nemovitých věcí a dani silniční, - komunikaci s daňovými subjekty; - zpracování úřední korespondence; - práci s nedoplatky daní; - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení Mezi další požadavky... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

INŽENÝR/KA DODAVATELSKÉ KVALITY
Před 163 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
POPIS POZICE: Každodenní aktivní komunikace s dodavatelem Řízení dodavatelských reklamací a řešení nápravných opatření ve spolupráci s ostatními odděleními Návrhy, zavádění a kontroly nápravných opatření, Koordinace akčních plánů a jejich plnění Provádění auditů u dodavatelů / subdodavatelů dle VDA 6.3 Nastavení úrovně vstupní kvality dílů, proces schvalování vzorků Zpracování, příprava a vedení dokumentace k určeným projektům POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání technického směru Aktivní znalost AJ Uživatelská znalost PC a MS Office Praxe na obdobné pozici v oddělení kvality je výhodou Znalost IATF 16949, norem VDA je výhodou Znalost metody 8D, CP, 5 WHY, Ishikawa a řešení reklamací Znalost P-FMEA, Kontrolních plánů a SPC je výhodou Znalost metod vzorkování (PPAP) je výhodou Organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči st... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce
Před 235 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatného a logického uvažování, čtení technických výkresů, uživatelská znalost MS Office Z... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 236 dny
- ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno

specialista/specialistka obchodu
Před 203 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Nutně požadujeme: Znalost MS Office (zejména Excel) a anglického jazyka podmínkou Organizační a komunikační dovednosti, pečlivost, spolehlivost, samostatnost Zaměstnanecké výhody: nadlimitní stravenky, příspěvek na dojíždění, dovolená navíc, pl... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

OBCHODNÍK/OBCHODNICE A PROJEKTOVÝ MANAŽER/MANAŽERKA
Před 420 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
TŘ z:4/1/2024 Hledáme nadšeného a zkušeného kolegu/kolegyni na sloučenou pozici obchodníka a projektového manažera. Tato role vyžaduje schopnost efektivní komunikace se zákazníky a současně zajistit úspěšnou realizaci projektů od počáteční fáze až po jejich dokončení. Náplň práce: - obchodníci a projektoví manažeři ve výrobě lisovaných kovových dílů pro automobilový průmysl Požadujeme: - znalost anglického jazyka na komunikační úrovni - zkušenost s PPAP a APQP - znalost MS Office na uživatelské úrovni - schopnost číst a interpretovat výkresovou dokumentaci - zkušenost se získáváním a péčí o zákazníky - platný řidičský průkaz skupiny B - flexibilitu v řešení různorodých úkolů - samostatnost a asertivní jednání - schopnost efektivního a týmového vedení projektů - dobré organizační a ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Obchodní referent/ka pro internetové obchody
Před 207 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
O nás: Hledáme zkušeného a zodpovědného Obchodního referenta/ku pro internetové obchody, který/á se přidá k našemu týmu! Pokud se zajímáte o svět online obchodování, máte rádi excel a rozumíte si s čísly, pracujete systematicky, máte analytické myšlení a vidíte věci v širších souvislostech, řekli byste o sobě, že máte obchodního ducha a baví Vás komunikace, pak hledáme právě Vás! Rádi bychom Vám nabídli možnost stát se členem našeho týmu! Jsme BRAVSON GROUP s.r.o., přední český dodavatel chovatelských potřeb pro drůbež, který nabízí také mnoho jiných zajímavých produktů v našem portfoliu, přesvědčte se sami na www.bravson.cz. Co bude náplní Vaší práce? • Komunikace se zákazníky a dodavateli: Budete komunikovat s našimi zákazníky i zahraničními dodavateli • Analýza prodejů a správa zásob: Budete analyzovat prodeje zboží, hlídat skladovou dostupnost a tvořit objednávky zásob • Řízení logistických procesů: Budete zajišťovat logistické procesy spojené s dodávkami zboží od našich dodava... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

referent/ka skladu
Před 298 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
organizace práce ve skladu, zajištění evidence příjmů a výdejů materiálů, výrobků, polotovarů a zboží ve firemním systému, spolupráce s dopravci při manipulaci s dodaným zbožím, zajišťování kvalitního zabalení zboží při expedici, komunikace s interními odděleními (výroba, prodej, kvalita), spolupráci při řešení reklamací, řízení dopravy mezi závody v Uh. Hradišti a Šternberkem, další vzdělávání, práce v české rodinné firmě s tradici výroby ventilů více jak 30 let, ŘP "B" (aktivní řidič), zkušenost s prací s manipulačními prostředky (oprávnění na VZV výhodou), organizační a komunikační schopnosti, zkušenosti s vedením skladu hut. materiálu a ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

technik jakosti
Před 427 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
-první kontakt se zaměstnavatelem: Vladislav Lukyanets,hr@as-composite.com, osobně na adrese Mezi stromy (hala č.11) Jinočany -náplň práce: vedení a rozvíjení týmu kontrolorů kvality ve výrobním závodě, organizace vstuní kontroly materiálů, kooperace s dodavateli týkající se kvality materiálů, vyřizování reklamací a kontrola plnění reklamací, stanovení požadavků na kvalitu nakupovaných materiálů a vypracování s nimi spojených specifikujících dokumentů,organizace kontroly kavlity výrobků v rámci vývojově-testovacích prací,organizace kontroly plnění seřizování strojů na všech úsecích výroby a kontrola kvality prvních následně vyhotovených výrobků,organizace provedení dílčí a finální kontroly kvality zhotovených výrobků, analýza příčin vzniku škod a výroby produkce neodpovídající kvality, zajištění opatření ke snížení p... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Specialista péče o zákazníky s maďarštinou - operátor call centra
Před 530 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy. Pracovní doba 9-17h, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře. Maďarský jazyk velmi dobře slovem i písmem a český či slovenský ja... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce