Asistent/ka prodeje
Podobné inzeráty

Asistent/ka maloobchodního prodeje nábytku
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: e-milem nebo telefonicky (Po - Pá: od 7hod - do 15 hod.) Nástup možný ihned nebo dle domluvy. Zaměstnání na zkrácený úvazek 20-30 hodiny týdně dle domluvy. Hledáme spolehlivou a komunikativní posilu na zkrácený úvazek, která nám pomůže zajišťovat skvělý zákaznický servis a podpoří prodej na naší vzorkové prodejně ve Vranovicích. Co bude náplní vaší práce? o Aktivní obsluha zákazníků na prodejně a poskytování odborného poradenství o Práce s objednávkovým systémem a programem na návrhy interiérů o Zpracování zakázek a komunikace se zákazníky (osobně, telefonicky i online) o Prezentace zboží na prodejně o Spolupráce s kolegy z výroby a administrativy o Péče o vzhled a chod prodejny o Spolupráce s výrobou, administrativou a podpora marketingových aktivit (např. akce, letáky) Koho hledáme: o Nadšence pro obchod a komunikaci se zákazníky o Osobu s pozitivním přístupem, samostatností a ochotou učit se nové věci Co od vás očekáv... (více v detailu)
Neuvedeno

Recepční - provozní pracovník péče o klienty
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
pozice: Recepční - provozní pracovník péče o klienty Nástup: ihned, Mzda:30000,- Kč Kontakt:Krůtová Lenka, e-mail: kariera@ok-aviation.cz Požadavky: Aktivní znalost práce na PC (word, excel, outlook). Aktivní znalost AJ slovem i písmem (vyřizování telefonátů). Organizační schopnosti. Komunikativní osobnost. Aktivní přístup k práci. Spolehlivost, pečlivost. Řidičské oprávnění sk. B. Náplň práce: Komunikace s klienty a obchodními partnery osobně i telefonicky. Zajištění chodu recepce. Zpracování příchozí, odchozí pošty a jiné administrativní práce. Zpracování... (více v detailu)
Neuvedeno

Prodejce / prodejkyně
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na adresu personalni@stamont.eu. Požadavky: - znalost práce na PC - znalost stavebních materiálů výhodou. Náplň práce: - prodej zboží zákazníkům dle jejich potřeb a požadavků - komunikace se zákazníky a dodavate... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka prodeje /administrativní pracovník/ce
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce * Komunikace se zákazníky - telefonická i e-mailová * Administrativní činnost, jako je zpracování objednávek a příprava nabídek * Prodej zboží, včetně přípravy a expedice objednaného zboží * Evidence výroby a skladových zásob * A další úkoly dle potřeby Požadujeme SŠ vzdělání, ideálně v oboru obchodu nebo ekonomického směru Komunikační dovednosti a schopnost samostatné práce Pečlivost, zodpovědnost a organizační schopnosti Časovou flexibilitu Znalost práce s PC (MS ... (více v detailu)
Neuvedeno

Ředitel exportu
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Kontakt: jana.habertizelova@palirna.cz Co bude Vaší náplní práce? o Vést a rozvíjet exportní strategii společnosti s cílem zvyšovat prodeje na zahraničních trzích. o Identifikovat nové obchodní příležitosti a budovat dlouhodobé vztahy s mezinárodními partnery. o Optimalizovat obchodní procesy a vyjednávat podmínky s distributory a partnery. o Zajistit dodržování legislativních a regulatorních požadavků na export. o Spolupracovat s marketingovým a obchodním týmem na tvorbě a realizaci exportních kampaní. Klíčové odpovědnosti: o Strategie exportu: Vytvářet a implementovat dlouhodobou exportní strategii společnosti. o Obchodní rozvoj: Identifikace a oslovování nových mezinárodních trhů a obchodních partnerů. o Vyjednávání smluv: Uzavírání obchodních dohod a budování dlouhodobých vztahů se zahraničními distributory. o Logistika a regulace: Dohled nad procesy spojenými s exportem včetně cel, daní a legislativy. o Analýza trhů: Monitorování trendů na mezinárodních trzích a identifikace novýc... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník/pracovnice v sociální službách (přímá péče - pečovatel/ka)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
[] VHODNÉ PRO OSOBY ZDRAVÉ A OZZ. Místo výkonu práce: Dolní Chřibská č.p. 302 407 44 Chřibská Požadujeme spolehlivost, ochotu pečovat o klienty s psychiatrickou diagnózou a Huntingtonovou chorobou, s obtížemi v komunikaci a mnohdy také péče o jedince s pohybovým omezením. Praxe v přímé obslužné péči výhodou, řidičský průkaz výhodou. Požadujeme kurz pracovníka v sociálních službách. Jiné kvalifikační kurzy výhodou. Odměna je nastavena individuálně s plánem zapracování a vývojem odměny dle praxe, vzdělání a rychlosti zapracování. Osobní ohodnocení se stanovuje na základě hodnocení po zkušební době a následně minimálně jednou ročně. Pracovní smlouva může být po jednom roce uzavřena již na dobu neurčitou. Výhody: Příspěvek na dopravu; svoz zaměstnanců od zastávky autobusu a zpět (z náměstí a zpět na námě... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní zástupce/zástupkyně (junior/ka)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
1. kontakt e-mailem: career@westlogic.eu OBCHODNÍK/CE SE STÍNÍCÍ TECHNIKOU - JUNIOR/KA Jsme dynamická a rostoucí společnost specializující se na prodej stínící techniky. Naše firma se zaměřuje na inovace i kvalitu a hledáme ambiciózní jednotlivce, kteří by se rádi připojili k našemu týmu a rozvíjeli své dovednosti v oblasti obchodu. Máte technické znalosti nebo zkušenosti v oblasti stínicí techniky? Rádi se s Vámi potkáme. Přidejte se k nám a staňte se klíčovou součástí našeho týmu s možností růstu. Co bude vaší hlavní činností: -Získání hlubokého porozumění našim produktům a službám v oblasti stínící techniky. -Péče o stávající zákazníky prostřednictvím telefonu spojené s dodatečným prodejem produktů. -Po osvědčení se na telefonu možnost povýšení na péči o kmenové B2B klienty. -Následně budování a udržování dlouhodobých vztahů s B2B partnery. -Schůzky s klienty vč. meetingů v našich showroomech. -Práce s CRM systémem. Co od vás očekáváme: -Zkušenosti s obchodováním přes telefon nebo v... (více v detailu)
Neuvedeno

Specialist GBS P2P
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Markéta Fryčková, e-mail: marketa.fryckova@siemens.com Náplň práce - zpracování a účtování faktur v systému SAP - párování nákupních objednávek s fakturami - kontrola správnosti faktur - každodenní komunikace s klienty prostřednictvím e-mailu nebo telefonu - účast na měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrkách - úzká spolupráce s ostatními odděleními GSS (Pohledávky, Hlavní kniha, Kmenová data) - přínos implementace nových a aktualizovaných procesů - pravidelný reporting Požadavky: - min. dokončené bakalářské vzdělání, adekvátní praxe v oboru výhodou - pokročilá znalost turečtiny a angličtiny - velmi dobrá znalost MS Office (zejména Excelu), SAP - orientace na zákaznický servis a schopnost pracovat pod tlakem - velmi dobré... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník/ce prodeje servisních smluv + asistent/ka jednatele
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Pracovník prodeje servisních smluv + asistent/ka jednatele Cílem pozice je: -Prodej servisních smluv z dokončených zakázek -Vyhledávání nových příležitostí -Evidence stávajících servisních smluv -Vyhledávání příležitostí k uzavření servisních smluv ze stávajících zákazníků, kteří smlouvu uzavřenou ještě nemají -Komunikace se zákazníky -Zpracování cenových nabídek na servis -Příprava podkladů + asistentské práce pro jednatele Požadujeme: -Silného obchodnického ducha -Nadšení do kreativní a akční práce plné organizování a komunikace s lidmi -Systematičnost - schopnost určit si priority a dokončovat efektivně úkoly -S... (více v detailu)
Neuvedeno

Ucˇitel/Ucˇitelka hry na bicí na´stroje
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
e-mail: marketing@letsplayprague.com Schopnost vy´uky hry na bicí na´stroje (deˇti i dospeˇlí, zacˇa´tecˇníci i pokrocˇilí) Vy´borna´ znalost cˇeske´ho jazyka Aktivní znalost ruske´ho a kazasˇske´ho jazyka slovem i písmem (k... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní referenti
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
zajištění kompletní prodejní agendy divadla, bližší komunikace s obchod. odděleními ostatních divadel, podíl na tvorbě a realizaci marketingové strategie, práce v prodejním systému, nasazování prodeje, zpracovávání hromadných objednávek vstupenek a zboží včetně fakturace ve spolupráci s ostatními pracovníky oddělení prodeje, každodenní telefonický a písemný kontakt s divákem a vyřizování individuálních požadavků v českém jazyce, podávání informací o repertoáru, prodejním zboží, doprovodných programech, rezervace a další operace se vstupenkami, rozvíjení obchod. vztahů se stávajícími zákazníky, spoluzodpovědnost za plnění obchod. cílů, výborná znalost Č slovem i písme... (více v detailu)
Neuvedeno

ASISTENT/KA MALOOBCHODNÍHO PRODEJE – zkrácený úvazek
Před 8 dny
- Jihomoravský kraj - BAZOS
Rodinná firma NÁBYTEK MIKULÍK s tradicí od roku 1990, rozšiřuje svůj tým! Hledáme spolehlivou a komunikativní posilu na zkrácený úvazek, která nám pomůže zajišťovat skvělý zákaznický servis a podpoří prodej na naší vzorkové prodejně ve Vranovicích.
Co bude náplní vaší práce?
• Aktivní obsluha zákazníků na prodejně a poskytování odborného poradenství
• Práce s objednávkovým systémem a programem na návrhy interiérů
• Zpracování zakázek a komunikace se zákazníky (osobně, telefonicky i online)
• Prezentace zboží na prodejně
• Spolupráce s kolegy z výroby a administrativy
• Péče o vzhled a chod prodejny
• Spolupráce s výrobou, administrativou a podpora marketingových aktivit (např. akce, letáky)
Koho hledáme:
• Nadšence pro obchod a komunikaci se zákazníky
• Osobu s pozitivním přístupem, samostatností a ochotou učit se nové věci
Co od vás očekáváme:
• Minimálně SŠ vzdělán... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Vedoucí kompletační dílny POUZE PRO OZP
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
SDĚLENÍ ZAMĚSTNAVATELE: Pro nově vznikající pobočku chráněného pracoviště se zaměřením na lehkou výrobu hledáme zkušeného a organizačně zdatného uchazeče/uchazečku na pozici manažera/manažerky provozu. Požadujeme: - výborné organizační schopnosti - prokazatelné zkušenosti s vedením pracovního týmu - samostatnost, spolehlivost a schopnost operativního řešení každodenních situací - schopnost základní práce s administrativou a plánováním výroby Výhodou: - zkušenosti z technických nebo výrobních oborů (nejsou podmínkou) Náplň práce: - vedení pobočky chráněného pracoviště - zajištění chodu výroby a kontrola plnění plánovaných úkolů - zaškolování nových zamě... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce - asistent/ka obchodního ředitele
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Denní komunikace se zákazníkem, běžná administrativa, příprava podkladů pro obchodní managery, zpracování obchodních nabídek, naceňování zakázek. Řidičský průkaz sk. B, komunikativnost, znalost produktů MS Office - zejména excel, technické myšle... (více v detailu)
Neuvedeno

specialista/ka náboru a HR
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní náplň: aktivní vyhledávání vhodných kandidátů na určené pracovní pozice; vyhodnocení přijatých životopisů; organizace a samostatné vedení osobních pohovorů s uchazeči o zaměstnání; testování dovedností kandidátů; vyhodnocení průběhu výběrového řízení a komunikace s kandidáty; komunikace s dalšími odděleními výběr/nábor vhodných kandidátů pro dané pozice; pravidelný reporting a administrativa v přidělené oblasti; spolupráce na agendě spojené se zaměstnáváním cizinců; komunikace s úřady podpůrná... (více v detailu)
Neuvedeno

OBCHODNÍ ASISTENT/KA
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Jste komunikativní a zajímají Vás finance? Zkušenosti v oboru nejsou podmínkou, vše Vás naučíme. Pracovní náplň: - akvizice nových klientů - servis a péče o stávající klienty - příprava podkladů pro jednání s klienty - komunikace s obchodními partnery a úřady (banky, pojišťovny, stavební úřady,…) - zajišťování realitních obchodů (náběr, inzerce, prohlídky, realizace,…) - komunikace se zájemci o koupi nemovitosti - vytváření finančních plánů - vyřizování agendy ředitele Požadujeme: - ukončené SŠ vzdělání s maturitou - čistý trestní rejstřík - efektivní komunikace včetně telefonování - zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, tah na branku - týmového a obchodního ducha - chuť vzdělávat se a pracovat na sobě - řidičský průkaz sk. B ... (více v detailu)
Neuvedeno

Číšník/servírka
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Ayrapetov Artur, tel.: 776 880 888, e-mail: cafeemilia@email.cz Náplň práce: organizace a zajištění plynulého chodu restaurace, přijímání a usazování hostů, - přijímání objednávek, stálá komunikace s hosty, - servírování pokrmů a nápojů, - účtování tržeb hostům, vedení pokladny, - příprava a ... (více v detailu)
Neuvedeno

Fakturant/fakturantka
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce bude zejména vystavování a zpracovávání přijatých a vydaných faktur. Kontrola správnosti dokladů a jejich evidence v účetním systému. Spolupráce s dispečerem a řidiči při kompletaci podkladů k fakturaci. Komunikace s obchodními partnery ohledně fakturačních záležitostí. Příprava podkladů pro účetnictv... (více v detailu)
Neuvedeno

Zprostředkování prodeje vozidel – bez starostí
Před 20 dny
- Středočeský kraj - BAZOS
Chcete prodat auto, ale nechcete ztrácet čas inzeráty, telefonáty a prohlídkami?
Nabízím Vám profesionální zprostředkování prodeje vozidla jehož proces bude pro vás takřka bezstarostný.
Co vše pro vás zařídím:
• Profesionální nafocení a vytvoření atraktivního inzerátu
• Navržení optimální prodejní ceny na základě stavu vozidla, aktuální situace trhu a vaši představy
• Kompletní komunikaci se zájemci o vaše vozidlo (telefonická komunikace i fyzické prohlídky vozidla)
• Vyřízení veškeré administrativy spojené s prodejem vozidla (evidenční kontrola, technická kontrola, přehlášení vozidla)
Výhody mé služby:
• Nemusíte vozidlo nikam vozit – přijedu za vámi a vše zařídím
• Voz... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

vedoucí gastroprovozu (m/ž)
Před 21 dny
- AVIZO_CZ
Rozrůstající se síť poboček TURBO PIZZA hledá pro svou pobočku vedoucího provozu Co vás jako Provozního vedoucího v práci čeká? vedení celého týmu pobočky a být jeho součástí být pravá ruka manažera dohled nad provozem, který musí skvěle fungovat zodpovědnost za kvalitu našich produktů a služeb kontrola a objednávání surovin plánování docházky zaměstnanců spolupráce s pobočkami v jiných městech jste v denní telefonické a emailové komunikaci s vedením organizace a motivace týmu - chceme být nejlepší ve městě školení nových zaměstnanců tak, aby se z nich stali profesionálové trénink stávajících zaměstnanců a hodnocení jejich práce odpovědnost při řešení reklamací a nestandardních událostí kontroling a následný reporting vedení Co požadujeme od vás? zkušenosti z pizzerie na jakékol... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistentka/Asistent vedení
Před 27 dny
- Pardubický kraj - HYPERINZERCE
Místo výkonu práce: Práce na dálku
Typ úvazku: Plný úvazek
Nástup: Ihned nebo dle dohody
Náplň práce:
- Administrativní podpora vedení společnosti a jednotlivých oddělení
- Zpracování dokumentů
- Komunikace s partnery a klienty
- Organizace schůzek
Požadavky:
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- Znalost anglického jazyka slovem i písmem
- Znalost balíčku MS Office
- Dobré organizační schopnosti a smysl pro detail
- Zodpovědnost, samostatn... (více v detailu)
Pardubický kraj
1
Kč

Kadeřnické křeslo k pronájmu – flexibilita
Před 39 dny
- HYPERINZERCE
Hledáme fajn kolegyni nebo kolegu na pronájem křesla do našeho kadeřnictví v přátelském a pohodovém týmu!
Jsme parta freelancerů na ŽL, ale táhneme za jeden provaz – vzájemná podpora je pro nás základ. Pracovní dobu si každý určuje sám, nabízíme možnost využití online bookingu a pokud zvládáš angličtinu, otevírá se ti cesta k rozšíření klientely – máme totiž hodně cizinců, kteří k nám chodí pravidelně i nově.
Koho hledáme?
Profesionála, k... (více v detailu)
Neuvedeno

Hledám práci z domova – administrativa / zákaznický servis /
Před 43 dny
- Plzeňský kraj - HYPERINZERCE
Dobrý den,
hledám seriózní práci z domova na částečný nebo plný úvazek. Mám zkušenosti s administrativní činností, zadáváním dat a základní komunikací se zákazníky. Jsem spolehlivý, pečlivý a časově flexibilní.
Uvítám:
Práci na HPP, DPP nebo DPČ
Jednoduchou administrativu, ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Šéfkuchař/ka
Před 436 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Co by Vás v práci čekalo? - skvělá pracovní doba Po-Pá v čase od 5:30-14.00 hod., víkend patří Vám, ne práci - péče o Váš tým - motivace, vedení, organizace práce a jejich podpora - jako šéf kuchyně přjdete do styku nejen s vařečkou, ale i s počítačem - řízení chodu firemní kuchyně - tvorba menu, kalkulace, příprava pokrmů, zajištění zásobování, inventury - za uvařené jídlo hrdě ponesete zodpovědnost - Vaši práci ocení strávníci i osobně, se svými kolegy budete svá jídla z pozice šéfkuchaře i vydávat - příprava menu a gastronomických akcí klienta - průběžně budete pracovat na zlepšení image firemní restaurace a neustále posouvat celý tým kupředu - plánování a implementace nových konceptů - dodržování technologických a hygienických předpisů je pro nás samozřejmostí Co u nás budete... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Pracovník/ce pro práci na obci - řidič
Před 247 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Řízení a ovládání přidělené techniky mechanizačních a dopravních prostředků. Zajištění svozu a rozvozu kontejnerů technikou obce Beňov na BIO odpad, jejich ukládání, provádění obhrnutí a kontroly na skladových místech (traktor Zetor 8441 s čelním nakladačem a natahovacím zařízením na kovové kontejnery typu Portýr). Zajišťování ručního, strojníh odstraňování sněhu, námrazy a následků jiných nepříznivých vlivů počasí, aplikace rozmrazovačů nebo posypu sypkých hmot nebo soli a následný úklid. Zajištění odstraňování náletové zeleně, odborná údržba nezeleně - sekání trávy, zastřihování živých plotů... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce