SPECIALISTA KVALITY 40.000 kč

Před 450 dny - ANNONCE
Do výrobní kvality hledáme schopné kolegy na pozici inženýra kvality. Máte již zkušenosti ze strojní kvality, jste silní v komunikaci se zákazníky? Podíleli jste se na výrobkových auditech? Pak se nám neváhejte o... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT ODDĚLENÍ KVALITY (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Bližší informace: jedná se o pracovní poměr na dobu určitou. Náplň práce: Působnost v oddělení kvality, mapování a použití chemických látek v souladu s REACH a CLP, účast na pravidelných auditech extechních certifikačních společností. Požadujeme: Znalost chemického zákona, řízeních REACH a CLP; SŠ/VŠ chemického zaměření, znalost MS Offi... (více v detailu)
Neuvedeno
Produktový specialista ortopedických produktů (m/ž)
Do našeho týmu přijmeme spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici Produktový specialista ortopedických produktů. Jsme stabilní společnost s více než 30letou tradicí na trhu a současně inovativní distributor specializovaných ortopedických a traumatologických produktů americké značky s celosvětovým renomé. Náplní práce na této pozici bude: - Správa portfolia ortopedických produktů - Spolupráce na uvádění nových produktů na trh - Podpora obchodních zástupců - Komunikace s koncovými zákazníky a poskytování odborné podpory - Účast na zahraničních vzdělávacích kurzech a školeních Co od Vás požadujeme: - Min. SŠ vzdělání v oblasti zdravotnictví nebo biomedicínského inženýrství - Aktivní znalo... (více v detailu)
TECHNICKÝ SPECIALISTA / SPECIALISTKA PRO VYHLEDÁVÁNÍ AUTODÍLŮ
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: technický typ s orientací v oblasti autodílů, soběstačnost, zodpovědnost, loajalitu, praxe v oboru velkou výhodou p... (více v detailu)
Neuvedeno
SOCIAL MEDIA MARKETING SPECIALIST
Před 4 dny - AVIZO_CZ
SMM specialista společnosti MIRAI INTEX odpovídá za vytváření, rozvoj a udržování pozitivního obrazu značky na sociálních sítích a v digitálním prostoru. Realizuje obsahovou strategii, podílí se na propagaci ekologických a inovativních iniciativ společnosti a sleduje globální trendy v oblasti udržitelnosti. Náplň práce: - Vypracování a realizace SMM strategie na základě marketingových cílů společnosti. - Správa a rozvoj účtů společnosti na klíčových sociálních sítích (Instagram, VK, Facebook, Telegram, TikTok, LinkedIn atd.). - Příprava obsahového plánu, organizace focení a natáčení, spolupráce s dodavateli (design, video, text). - Spuštění a optimalizace reklamních kampaní na sociálních sítích (cílení). - Spolupráce s blogery a influencery v příbuzných a odborných oblastech. - Monitorování reputace značky, zpětné vazby, recenzí a aktivní zapojení cílové skupiny. - Účast na PR aktivitách, spolupracích a speciálních projektech. - Včasné reagování na komentáře, zprávy, recenze. - Příprav... (více v detailu)
Neuvedeno
Správce daně - kontrola
Nutná podmínka: v termínu do 13. 6. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 301458 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj. Náplň práce: provádění daňových kontrol a dalších kontrolních postupů v oblasti daně z přidané hodnoty. Komunikace s daňovými subjekty, provádění místních šetře... (více v detailu)
SPECIALISTA / SPECIALISTKA TECHNOLOGIE A ÚDRŽBY
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Jsme česká, dynamicky se rozvíjející akciová společnost, která spolupracuje s předními firmami v oblasti automobilového průmyslu, gumárenství apod. V současné době hledáme nového kolegu/novou kolegyni, který/která bude posilou týmu. Co bude Vaší náplní práce: zajišťování technické přípravy výroby; tvorba technologických postupů a optimalizace procesů; správa technické a provozní dokumentace; tvorba dokumentace k projektům (Layout, flowchart, pracovní návodka); optimalizace a navrhování zlepšovacích procesů včetně spolupráce na implementaci nových projektů, analýza rizik, spolupráce na řešení problémů; realizace nápravných opatření; kontrola výrobních procesů - zavádění systémů proti chybám; komunikace se zákazníky i dodavateli; správa a evidence údržby (Palstat), správa budovy a revizí; metodické a organizační vedení údržbáře; udržování a zvyšování kvalifikace v daném oboru. Co by Vám nemělo chybět: vzdělání SŠ/VŠ technického zaměření; zkušenosti na obdobné pozici / v automobilovém prů... (více v detailu)
Neuvedeno
Junior personální a mzdový/mzdová účetní
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Vedení agendy zaměstnanců v interním personálním a mzdovém systému Helios (cca 100 zaměstnanců); Komplexní zpracování mezd (výpočet mezd, cestovních náhrad, srážky ze mzdy, DPN, ELDP, roční zúčtování daně, odhlášky a přihlášky na SP a ZP…); Komunikace se státními institucemi a zdravotními pojišťovnami (OSSZ, ÚP, FÚ, MVCR..); Vydávání potřebných potvrzení pro zaměstnance, reporting, tisk sestav dle požadavků vedoucích; Zajištění potřebných podkladů a procesů při nástupu a výstupu zaměstnanců (PS, LP, školení a další..) Požadavky: vzdělání ekonomického směru a znalost základů pra... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupci
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Jsme stabilní a rostoucí společnost, která se specializuje na opravy a údržby nákladních automobilů, autobusů a zemědělské techniky včetně příslušenství (John Deere, Claas, Kuhn…) v moderních prostorách. Pro posílení stávajícího týmu hledáme zodpovědného a samostatného prodejce. Požadujeme: • Technické znalosti, nejlépe v oblasti zemědělské techniky, zájem o nejnovější trendy • Zodpovědný přístup k práci a spolehlivost • Schopnost práce v týmu a ochotu se podílet na společných cílech • Flexibilitu, schopnost komunikace se zákazníky, samostatná organizace • Řidičský průkaz min. sk. B Nabízíme: • Stabi... (více v detailu)
Neuvedeno
Personální a mzdový/mzdová účetní
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Vedení agendy zaměstnanců v interním personálním a mzdovém systému Helios (cca 100 zaměstnanců); Komplexní zpracování mezd (výpočet mezd, cestovních náhrad, srážky ze mzdy, DPN, ELDP, roční zúčtování daně, odhlášky a přihlášky na SP a ZP…); Komunikace se státními institucemi a zdravotními pojišťovnami (OSSZ, ÚP, FÚ, MVCR..); Vydávání potřebných potvrzení pro zaměstnance, reporting, tisk sestav dle požadavků vedoucích; Zajištění potřebných podkladů a procesů při nástupu a výstupu zaměstnanců (PS, LP, školení a další..) Požadavky: vzdělání ekonomického směru a znalost ... (více v detailu)
Neuvedeno
Data Analyst / Business Intelligence Specialist
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontakt e-mailem. Věříme, že změnou sebe měníme svět. Vyrábíme a nabízíme přírodní kosmetiku, terapeutické esenciální oleje, potraviny a superpotraviny, doplňky výživy, eko drogerii a další produkty bez syntetických látek - s respektem k přírodě, sobě i ostatním. Do našeho týmu hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici: Data Analyst / Business Intelligence Specialist Co tě na této pozici čeká: -Analýza dat o prodeji, marketingu, výkonnosti kampaní a rozvoji sítě partnerů -Zkoumání chování návštěvníků na e-shopu - průchod funnelů, míra opuštění, konverze -Vyhodnocování účinnosti kampaní a optimalizace cesty zákazníka -Analýza výkonu marketingových kanálů včetně SEO -Příprava pravidelných reportů a vizualizací pro vedení společnosti -Hledání trendů, příležitostí a potenciálních slabin -Spolupráce s marketingovým, produktovým a obchodním týmem -Návrh doporučení pro efektivnější řízení růstu a výkonnosti firmy Co od tebe očekáváme: -Praktickou zkušenost s analýzou dat - ideálně z oblasti e-co... (více v detailu)
Neuvedeno
Rada/ odborný rada – vedoucí Oddělení poradenství a trhu práce Kontaktního pracoviště Česká Lípa m/ž
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada – vedoucí Oddělení poradenství a trhu práce Kontaktního pracoviště Česká Lípa Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, v němž je služební místo zařazeno, se služebním působištěm v České Lípě, ID 10002899. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby Nepojistné sociální dávkové systémy Zaměstnanost Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Zpracovávání celostátních analýz a prognóz vývoje, vypracovávání metodických postupů a opatření a sjednocování postupů úřadu práce v jednotlivých oblastech státní politiky zaměstnanosti (zprostředkování zaměstnání, evidence a podpory v nezaměstnanosti, poradenství, kontrolně právní, aktivní politika zaměstnanosti, trh práce... (více v detailu)
Neuvedeno
Procesní inženýr (m/ž)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
z: 21.5.2025 Náplň práce: vývoj a udržování procesní, produktové a výrobní dokumentace, podpora činností ve výrobě, spoluodpovědnost v oblasti kvality, statistické vyhodnocování vad, zaškolování operátorů, tvorba layoutu pracovišt', tvorba MSA sad Požadavky: praxe v automomotive, znalost systému SAP, adaptabilita, samostatnost, pečlivost, komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu, sebevzdělávání, týmová práce, znalost cizího jazyka angličtina neb... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialist GBS P2P
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Markéta Fryčková, e-mail: marketa.fryckova@siemens.com Náplň práce - zpracování a účtování faktur v systému SAP - párování nákupních objednávek s fakturami - kontrola správnosti faktur - každodenní komunikace s klienty prostřednictvím e-mailu nebo telefonu - účast na měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrkách - úzká spolupráce s ostatními odděleními GSS (Pohledávky, Hlavní kniha, Kmenová data) - přínos implementace nových a aktualizovaných procesů - pravidelný reporting Požadavky: - min. dokončené bakalářské vzdělání, adekvátní praxe v oboru výhodou - pokročilá znalost turečtiny a angličtiny - velmi dobrá znalost MS Office (zejména Excelu), SAP - orientace na zákaznický servis a schopnost pracovat pod tlakem - velmi dobré... (více v detailu)
Neuvedeno
Správce daně - kontrola
Před 7 dny - AVIZO_CZ
pozice: Správce daně - kontrola Nástup: 15.7.2025, Mzda: 32167,- až 44936,- Kč Kontakt:Oborníková Dana, tel.: 318 473 221, e-mail: dana.obornikova@fs.mfcr.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPH) - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace na: Nabídka zaměstnání | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.cz) Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placenéh... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA ODBORU VÝSTAVBY A REGIONÁLNÍHO ROZVOJE Městského úřadu Nové Město nad Metují
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možnost nástupu do zaměstnání: leden 2026 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 33.280 Kč - 35.770 Kč + osobní ohodnocení). Co bude náplní Vaší práce: vykonávání působnosti činnosti obecního stavebního úřadu podle zákona č. 283/ 2021 Sb. zejména řízení o povolení záměru, zrychlené řízení, povolení změny využití území, dělení nebo scelování pozemků, stanovení ochranného pásma, rámcového povolení, změny záměru před dokončením, řízení o výjimce z požadavků na výstavbu, kolaudačního řízení, předčasného užívání, zkušebního provozu, změn v užívání stavby, řízení o povolení odstranění stavby, dodatečného povolení, mimořádných postupů (mimořádné opatření a obnova), vydávání předběžných informací a vyjádření, provádění kontrol ve věcech stavebního řádu, opatření k nápravě, opatření na sousedním pozemku nebo stavbě, provádění vyvlastňovacích řízení, výměře a výběru správních poplatků, projednávání přestupků v ... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA Odboru správy úřadu - vztahy s veřejností MěÚ Nové Město nad Metují
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možnost nástupu do zaměstnání: září 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 29.120 Kč - 33.220 Kč + osobní ohodnocení). Co bude náplní Vaší práce: tvorba koncepce komunikační strategie města a její naplňování; budování vztahů s veřejností a médii; příprava tiskových zpráv a servisu pro média; výkon pozice tiskového mluvčího; úzká spolupráce s vedením města a dalšími subjekty; vlastní fotografická a audio/video činnost pro prezentaci města. Co od Vás očekáváme: prokazatelné zkušenosti v oblasti marketingu, PR, komunikace či sdělovacích prostředků; strategické myšlení; umění kultivovaného písemného i ústního projevu a dobrou schopnost formulování rozličných témat; zkušenost s grafickými programy a fotografováním výhodou; publikace vlastních článků v časopisech výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, preciznost, organizační schopnosti, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista dodavatelské kvality (m/ž)
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň: Definuje elementy preventivního zajištění kvality, které jsou založeny jak na znalosti dodavatele, tak s uvážením možných vlivů na funkci produktu. Zajišťuje správné nakládání se speciálními znaky v rámci kompletního dodavatelského řetězce. Účastní se sourcing meetingů se zaměřením na aspekty kvality. Je aktivním partnerem pro témata kvality v rámci SE Teamu. Definuje požadavky na vzorkování, vyhodnocuje a uvolňuje vzorky. Iniciuje a schvaluje srovnávací měření před vlastním vzorkováním. Reviduje obsah P-FMEA a kontrolního plánu. Spolu s dodavateli definuje a... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka maloobchodního prodeje nábytku
Před 11 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-milem nebo telefonicky (Po - Pá: od 7hod - do 15 hod.) Nástup možný ihned nebo dle domluvy. Zaměstnání na zkrácený úvazek 20-30 hodiny týdně dle domluvy. Hledáme spolehlivou a komunikativní posilu na zkrácený úvazek, která nám pomůže zajišťovat skvělý zákaznický servis a podpoří prodej na naší vzorkové prodejně ve Vranovicích. Co bude náplní vaší práce? o Aktivní obsluha zákazníků na prodejně a poskytování odborného poradenství o Práce s objednávkovým systémem a programem na návrhy interiérů o Zpracování zakázek a komunikace se zákazníky (osobně, telefonicky i online) o Prezentace zboží na prodejně o Spolupráce s kolegy z výroby a administrativy o Péče o vzhled a chod prodejny o Spolupráce s výrobou, administrativou a podpora marketingových aktivit (např. akce, letáky) Koho hledáme: o Nadšence pro obchod a komunikaci se zákazníky o Osobu s pozitivním přístupem, samostatností a ochotou učit se nové věci Co od vás očekáv... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialisté v oblasti logistiky
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Iva Drasnarová, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: - předchozí pracovní zkušenost v oblasti logistiky - výborná znalost anglického jazyka - vynikající analytické a komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
Číšník / Servírka (kasírující)
Před 20 dny - HYPERINZERCE
Restaurant SEESTERN na jednom z nejkrásnějších jezer horního Rakouska Attersee hledá k doplnění teamu Číšníka- Servírku (Chef de Rang) Nástup od 01.05.2025 . Podmínky: - vyučení nebo praxe v oboru - znalosti NJ (pokročilé) - motivace, spolehlivost, samostatnost, příjemné vystupování - dodržování hygienických a bezpečnostních předpisů Nabízíme: - finanční ohodnocení dle kvalifikace, získané odbornosti a vzájemné dohody - pracovní poměr na HPP popř. DPP - placené přesčasové hodiny - zdarma ubytování v místě pracoviště, strava, sociální zajištění - příjemné pracovní klima v mladém dynamickém teamu - jednoduchá komunikace s ostatními kolegy české nebo slovenské národnosti - nástup možný od 01.05.2025 Restaurant Seestern provozujeme již desátým rokem a navazujeme tak na dlouholetou tradici původních provozovatelů s kterými jsme spolupracovali již od roku 1995. Restaurant disponuje kapacitou 80 míst uv... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativa, referent, back office
Před 25 dny - AVIZO_CZ
Hledám novou pracovní příležitost na dlouhodobou spolupráci v přátelském a stabilním pracovním prostředí se smysluplnou a různorodou administrativní prací, nejlépe pracovní poměr na HPP či ŽL na pozici v oblasti administrativy, zákaznické podpory, back office nebo referentské činnosti. Mám zkušenosti s běžnou administrativní agendou, komunikací se zákazníky, prací v interní... (více v detailu)
Neuvedeno
ergoterapeut/ka
Před 28 dny - AVIZO_CZ
- odborná způsobilost dle zákona č. 96/2004 Sb., zodpovědný přístup k práci, samostatnost, komunikativní vystupování - bezúhonnost, zdravotní způsobilost - vypracovávání ergoterapeutických analýz a vyšetření s využitím standardizovaných hodnotících testů a nástrojů - provádění orientačních vyšetření kognitivních funkcí ve vztahu k analýze běžných denních činností, hodnocení a nácvik těchto denních činností - poradenství v oblasti adaptace a kompenzace poruch, instruktáže uživatele a ro... (více v detailu)
Neuvedeno
pozice - Referent stavebního úřadu 04 - průběžná výzva
Před 28 dny - AVIZO_CZ
popis činnosti pracovníka: výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s nimi souvisejícími výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního zákona Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, d) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a... (více v detailu)
Neuvedeno
SPECIALISTA / SPECIALISTKA ÚSEKU KVALITY
Před 29 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s předpokladem prodloužení, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky. Požadavky: VŠ nebo SŠ vzdělání - zaměření potravinářská výroba nebo veterinární zaměření, spolehlivost a zodpovědnost, znalost potravinářské legislativy, znalost systémů kvality a zdravotní nezávadnosti (HACCP, ISO, IFS, FSSC, BRC, …), uživatelská znalost ... (více v detailu)
Neuvedeno
Virtuální asistentka - zákaznická péče
Před 71 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Máte plné ruce práce s podnikáním a zákaznická podpora vám zabírá příliš času? Pomohu vám zajistit hladkou komunikaci se zákazníky, ať už jde o e-shop, menší firmu nebo OSVČ. ✅ Zákaznický servis – odpovědi na e-maily a chaty, řešení reklamací a objednávek ✅ Administrativní podpora – správa objednávek, kontrola plateb, fakturace ✅ Sociální sítě – odpovědi na komentáře, recenze a dotazy Spokojený zákazník se vrací, doporučuje a tvoří silnou značku. Kvalitní zákaznický servis znamená rychlé, profesionální a empatické jednání, které buduje důvěru a loajalitu. Automatické odpovědi jsou fajn – rychlé a konzistentní. Ale když zákazník potřebuje vysvětlení nebo trochu uklidnění, nic nenahradí živý přístup. Skutečný člověk naslouchá, reaguje empaticky a dokáže i s trochou humoru dodat jistotu, že se o něj někdo opravdu stará. Jak by mohla vypadat naše... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce