pracovník/ pracovnice infocentra okresního soudu

Před 478 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Náplň práce: zajišťování komplexní konzultační a poradenské činnosti v oblast rozhodovací činnosti soudů včetně právních jednání a dalších úkonů účastníků řízení podle procesních předpisů zajistit komunikaci s účastníky soudního řízení a veřejností podávání informací o stavu jednání zprostředkování nahlížení do soudních spisů pro oprávněné osoby pořizování kopií ze soudních spisů vyznačování doložek právní moci a vykonatelnosti na stejnopisy rozhodnutí pokladní služby příjem a zpracování el. podání, přidělení podání ke spisové značce nebo do příslušného odd., ověřování správnosti a platnosti el. podpisu, provádění autorizované konverze, a to vše v souladu s VKŘ, JŘ a vnitřními předpisy soudu pseudonymizace rozhodnutí vykonávat všechny práce spojené se zajišťováním chodu spisovny okresního soudu zástup vyššího podacího oddělení – samostatné přidělování věcí v souladu s rozvrhem práce soudu na základě právního posuzování obsahu návrhů a žalob s osobní odpovědností za důkladné respektován... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Osobní asistent/ka u dítěte/osoby s poruchou autistického spektra
Před 32 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: -minimálně středoškolské vzdělání -výborné komunikační dovednosti, pozitivní přístup, -schopnost pracovat samostatně, -spolehlivost, zodpovědnost, ochotu ke vzdělávání, flexibilitu, kreativitu a empatii, Výhodou: -sociální/pedagogická praxe s dětmi/osobami, -zkušenosti s cílovou skupinou dětí/osob s poruchami autistického spektra. Nabízíme: -možnost odborného růstu a vzdělávání, -prostor pro vlastní činorodost a sebeuplatnění, -pružná pracovní doba, -nástup dle dohody s možností zaškolení. Vhodné pro... (více v detailu)
Neuvedeno
vedoucí odboru regionálního rozvoje
Před 32 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-uste... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/pracovnice nebo pracovník/pracovnice v soc. službách do služby - osobní asistence
Před 32 dny - AVIZO_CZ
Nástup dle dohody. Práce je rozdělena: dopoledne Speciální základní škola, Do Nového 1131, Pardubice, odpoledne domácí prostředí Pardubice a blízké okolí Charakter práce: -osobní asistence u dítěte s poruchami autistického spektra Požadujeme: - osoby s fyzickou zdatností, z důvodu náročnosti péče, - u sociálního pracovníka - vyšší nebo vysokoškolské vzdělání (speciální pedagog, sociální pracovník), - výborné komunikační dovednosti, pozitivní přístup, - schopnost pracovat samostatně, - spolehlivost, zodpovědnost, ochotu ke vzdělávání, flexibilitu, kreativitu a empatii, - minimálně 1 rok praxe v sociálních službách. Výhodou: - sociální/pedagogická praxe s dětmi/osobami, - zkušenosti s cílovou skupinou dětí/osob s poruchami autistického spektra, - kurz pro pracovníka v SS,... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník - azylový dům, zástup za mateřskou dovolenou
Před 35 dny - AVIZO_CZ
Hlavní cíl: " Zajišťování odborné sociální práce naplňující standardy kvality sociálních služeb stanovené legislativou ČR a vnitřními předpisy Armády spásy. Požadujeme " kvalifikaci podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (minimálně VOŠ sociální), " znalost legislativy (zákon 108/2006 Sb., o sociálních službách) a dalších předpisů zaměřených na sociální práci, " čistý trestní rejstřík, " samostatnost, schopnost pracovat týmu, " komunikativnost, znalost práce na PC - excel, word, " velmi dobrou jazykovou dovednost - ČJ slovem a písmem, " schopnost zpracovávat stresové situace, " vstřícný přístup k uživatelům na základě křesťanských hodnot. Nabízíme " plný úvazek 37,5 hodiny týdně, nástupní plat 35.100 Kč, příplatky a osobní ohodnocení " firemní benefity (5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění), " smysluplnou práci v mezinárodní ... (více v detailu)
Neuvedeno
Logopedický/á terapeut/ka se zaměřením na AAK
Před 35 dny - AVIZO_CZ
Nástup dle dohody. Charakter práce: - výkon logopedické terapie se zaměřením na AAK u dětí s poruchami autistického spektra, poruchami komunikace a sociální interakce, - spolupráce se sociálními pracovníky při plnění individuálních plánů rodin s dětmi. Požadujeme: - ukončené vysokoškolské magisterské vzdělání v oboru speciální pedagogika (státní zkoušky logopedie, surdopedie), - dobré komunikační dovednosti, pozitivní přístup, schopnost pracovat v týmu i samostatně, - spolehlivost, výpis z rejstříku trestů, zodpovědnost, trpělivost, - ochotu k průběžnému vzdělávání, flexibilitu, kreativitu a empatii, - praxe 1 rok v oblasti speciální pedagogiky výhodou. Nabízíme: - možnost odborného růstu a vzdělávání, - prostor pro vlastní tvořivost a seberealizaci, - mo... (více v detailu)
Neuvedeno
Visa Centre Director
Před 35 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Andreas Robert Janz, e-mail: andy.janz@jjtravel.com V rámci sjednaného druhu práce bude zaměstnanec zajišťovat zejména tyto činnosti: - řízení každodenního provozu vízového centra a podřízených zaměstnanců, - dohled nad zpracováním žádostí, - koordinace s ambasádami a konzuláty, - dohled nad výběrem poplatků, - řešení eskalovaných problémů klientů, - zajištění souladu s předpisy a plnění úkolů zadaných vyšším vedením. Z důvodu každodenní přímé komunikace s čínskými ú... (více v detailu)
Neuvedeno
Manažer vzdělávání a konferenčních služeb
Před 37 dny - AVIZO_CZ
zástup za mateřskou (1. 9. 2025 - 31. 8. 2028) Zaškolení do všech požadovaných činností Požadujeme: Komunikativní a organizační schopnosti na vysoké úrovni Orientaci v problematice vzdělávání dospělých výhodou Nabízená pracovní pozice zahrnuje: o Přípravu a realizaci vzdělávacích akcí pro veřejnost i na zakázku o Přímou komunikaci s veřejností o Management pronájmů místností a konferenčních služeb o Man... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru územního plánování
Před 37 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno
rozhodování o povolení vkladu (systemizované místo) M/Ž
Před 38 dny - AVIZO_CZ
Platová třída 11., platový stupeň dle předchozí započitatelné praxe. Požadováno minimálně VŠ bakalářský studijní program v oboru právo. Vzdělání a orientace/praxe v oblasti katastru nemovitostí výhodou. Náplň práce: - viz souhrnné informace zveřejněné v Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Úplné info k VŘ viz úřední deska Katastrálního ú... (více v detailu)
Neuvedeno
samostatný referent oddělení ochrany přírody v odboru životního prostředí a zemědělství
Před 38 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.c... (více v detailu)
Neuvedeno
SEKRETÁŘ/KA samostatného oddělení Právních služeb Územního pracoviště Č. Budějovice
Před 39 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti. Organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce vedoucího samostatného oddělení; koordinace zpracování stanovisek a materiálů; kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených nadřízeným zaměstnancem; plnění operativních úkolů; zajišťování administrativní a organizační podpory samostatného oddělení; příprava podkladů k jednání, zápisů z porad; zajišťování přijímání návštěv. Požadujeme: - praxi v oblasti sekretariátu nebo spisové služby výhodou - výbornou znalost pravidel českého jazyka, znalost pravidel úřední korespondence - vzdělání v oboru veřejnosprávní činnosti nebo práva výhodou - vhodné i pro absolventy/ky středních škol - samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno
PRODEJ POHLEDÁVKY ZA SPOLEČNOSTÍ O2 CZECH REPUBLIC A.S.
Před 66 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Nabídka prodeje majetku - pohledávka za O2 Usnesením Městského soudu v Praze ze dne 05.10.2022, sp. zn. MSPH 60 INS 6571 / 2021 bylo rozhodnuto o úpadku dlužníka: Kubištová & Co., v.o.s., IČ: 26473062 se sídlem Trojská 69/112, 171 00 Praha 7 ("Dlužník"). Insolvenčním správcem byla jmenována společnost Langmeier & Co., insolvenční správci v.o.s. V rámci tohoto insolvenčního řízení nabízíme k prodeji z majetkové podstaty dlužníka následující pohledávku (číslováno číslem položky soupisu majetkové podstaty): 113 - O2 - FA 20220063 Jedná se o pohledávku za společností O2 Czech Republic, a.s., se sídlem Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4, IČO: 60193336 ("O2") ve výši 280 266 767,00 Kč s příslušenstvím. Pohledávka za O2 byla dlužníkem uplatněna daňovým dokladem (fakturou) č. 20220063 vystaveným dlužníkem dne 12. května 2022 a uplatněna žalobou v řízení vedeném u Obvodního soudu pro Prahu 4, sp. zn. 51 C 279/2022. Jedná se o pohledávku za poskytnuté právní služby vzniklou na z... (více v detailu)
Hlavní město Praha
23 000 000
 Kč
Pohledávka ZÁMEČEK SLUNCOVÁ s.r.o. ve výši 1.518.702,00 Kč
Před 71 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
Zrůstek a partneři v.o.s., IČ 25589644, se sídlem Praha, Arbesovo nám. 257/7, PSČ 150 00, s adresou pro doručování Brno, Orlí 27, PSČ 602 00, zastoupená Mgr. Jiřím Zrůstkem, ohlášeným společníkem, jako insolvenční správce dlužníka ZÁMEČEK SLUNCOVÁ s.r.o., IČ 28896921, se sídlem U Sluncové 64/10, 186 00 Praha 8 – Karlín (dále též jen „vyhlašovatel“), tímto vyhlašuje výběrové řízení o nejvhodnější návrh na uzavření smlouvy o postoupení pohledávky (dále jen „pohledávka“): uvedené v soupisu majetkové podstaty v části IV. Pohledávky, poř. č. 1: - Pohledávka za ČKD PRAHA DIZ, a.s., IČ 00565997, se sídlem Kolbenova 499, 190 02 Praha, ve výši 1.518.702,00 Kč. Přílohou k tomuto oznámení je soupis majetkové podstaty, ve kterém je zmíněná pohledávka uvedena. V příloze k tomuto oznámení je dále uveden text sml... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
STAVBYVEDOUCÍ
Před 570 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Vitásková Monika, tel.: 721 585 141, e-mail: smpsluzby@smpsluzby.cz. První kontakt: e-mailem: smpsluzby@smpsluzby.cz nebo osobně na adrese: U Vodárny 1855/9, 748 01 Hlučín Požadujeme: - VŠ vzdělání, případně SŠ - nejlépe strojního nebo stavebního oboru, - alespoň 3 - letá odborná praxe v oblasti stavebnictví, technologických staveb nebo technického zařízení budov - znalost procesů projektového řízení - znalost technické legislativy, technické znalosti, orientaci a nadhled, sledování trendů a vývoje v oboru - organizační schopnosti, schopnost řídit, vést a motivovat - uživatelská znalost práce na PC - výborné komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup - autorizace v oboru (není podmínkou) - řidičské oprávnění sk... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 373 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
VÝVOJOVÝ PRACOVNÍK/ VÝVOJOVÁ PRACOVNICE PRO OBLAST POTRAVINÁŘSTVÍ - JUNIOR
Před 348 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
1.8.2024 - vývoj potravinářských aditiv a aplikací především v oblasti pekárenství, masných produktů a sýrárenství, zajišťování technické a aplikační podpory našich produktů, včetně výrobních pokusů u zákazníka, spolupráce s technologem na zavádění a optimalizaci nových i stávajících produktů, práce v laboratoři. VŠ vzdělání chemicko-technologické - technologie potravin nebo příbuzné, praxe na pozici vývojového pracovníka, technologa či jiné obdobné pozici v potravinářství min. 2 roky, výhodou je zkušenost s potravinářským provozem a znalost potravinářských technologií ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK ODBORNÉHO ZACHÁZENÍ VE VĚZEŇSTVÍ - VYCHOVATEL
Před 297 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
VYCHOVATEL na oddělení výkonu trestu odnětí svobody Místo působiště: Vazební věznice Liberec Zákonné a další požadavky: - min. vyšší odborné vzdělání pedagogického směru - trestní bezúhonnost - zdravotní způsobilost pro výkon práce - organizační schopnosti a komunikační dovednosti - znalost a orientace v zákoně č. 169/1999 Sb. o výkonu trestu odnětí svobody - znalost práce na PC (WORD, EXCEL, INTERNET). Nabízíme: - platová třída 10 (od 29.790,- Kč do 40.770,- Kč dle dosažené praxe) - jednosměnný pracovní režim s nerovnoměrným rozvržením pracovní doby - příspěvky z Fondu kulturních a sociálních potřeb na penzijní připojištění (zajištěno ve vazební věznici) a na stravné, na kulturní a sportovní vyžití, apod. Předpokládaný termín nástupu: dle domluvy. Náležitosti písemné přihlášky: - přihláška k výběru - strukturovaný pr... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Technický pracovník
Před 490 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Samostatné zajišťování a provádění oprav a údržby technologických zařízení, budov a majetku, zajišťování technického provozu a servisních činností, obsluha kotelen, vedení agendy BOZP a PO, zajišťování revizí dle příslušných právních předpisů, organizace autoprovozu a řízení osobních vozidel, údržba... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Před 501 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu • organizační a řídící schopnosti • komunikativnost a flexibilita • morální bezúhonnost • dobrý kulturní přehled • koncepce rozvoje organizace na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 • orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B • praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.05.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Noční Recepční
Před 1204 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
MVP: Milevská 1695/7, 140 63 Praha 4 Kontakt: barbora.jelinkova@panoramahotelprague.com Jaká bude Váše pracovní noc: o Zajišťování služeb Front Desk v souladu se standardy hotelu. o Noční směny (22:00- 6:00). o Check-in a check-out, vyúčtování služeb a zboží hostů. o Hotovostní a bezhotovostní operace na recepci. o Zodpovídání telefonních hovorů, vyřizování vzkazů klientům a spolupracovníkům. o Evidence a aktualizace veškerých údajů v hotelovém programu Opera. o Evidence všech požadavků a přání hostů a zajištění jejich splnění v požadované kvalitě. Co by měl mít náš nový kolega/kolegyně: o Úsměv. o Pokročilou znalost AJ (denní využití), další jazyk výhodou. o Předchozí praxi na obdobné pozici výhodou. o Ochotu pracovat ve všední dny a občas i o víkendu. o Příjemné vystupování a p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
sociální pracovník do služby odborně sociální poradenství (m/ž)
Před 476 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Do našeho týmu nízkoprahového zařízení pro děti a mládež v Postoloprtech hledáme sociálního pracovníka. Požadované vzdělání: VOŠ v oblasti sociální práce, sociální pedagogika, sociální a humanitární činnost, sociálně právní činnost Pracovní úvazek ve výši 1,0. Další požadavky: - praxe v oblasti služeb sociální prevence výhodou (vč. NZDM) - chuť a motivace pracovat s dětmi a mládeží - zájem o druhé a sociální témata - empatie, dobré komunikační dove... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 553 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka stavebního úřadu
Před 321 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
V případě zájmu je nutné přihlásit se do výběrového řízení dle informací na webové stránce: https://jobs.ckrumlov.cz Zaměstnaneck... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 501 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 335 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce