Zákaznická a administrativní podpora obchodního úseku

Před 336 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: job@monacoint.com 602639174 Co u nás budete dělat? " Přijímat nové objednávky, posílat je potvrzené na sklad a připravovat finální fakturaci pro kompletaci zboží k expedici " Komunikovat s našimi klienty po telefonu a emailu " Zjišťovat dostupnost zboží a případně navrhovat jiné produkty pro zrychlení zásilky " Komunikovat s jednotlivými úseky (nákupní oddělení, sklad, expedice, ...) " Přijímat reklamace ze strany našich klientů Pozice Vám sedne pokud: " Vás baví obchod a administrativa " Nebojíte se komunikovat, a to jak v emailové tak telefonické podobě " Práce na počítači Vám nedělá problém " Jste spolehlivý dotahujete věci do konce Výhodou, ale ne nezbytnou nutností může ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Obchodní konzultant/zástupce - Brno
Před 6 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Jsme personální agentura PŘEDVÝBĚR.CZ, která pomáhá firmám z různých odvětví vyhledávat nové zaměstnance a rozšiřujeme náš obchodní tým! Hledáme nové kolegy na pozici Obchodního konzultanta/zástupce, kteří se nebojí výzev, mají chuť se rozvíjet v obchodu a rádi komunikují s lidmi, a hlavně rozšíří náš mladý obchodní tým. Co by byla Tvoje náplň práce? Akvizice nových zákazníků a tvorba vlastního portfolia klientů, Aktivní prodej služby v oblasti náboru zaměstnanců, Komunikace s klienty přes telefon nebo formou osobní či online schůzky, Budování a udržování dlouhodobých vztahů s klienty. Jak si Tě představujeme? Komunikativní člověk, který se nebojí oslovit nové klienty a navázat kontakt, Máš zájem o obchod a chceš se v něm rozvíjet, Js... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrátor webu
Před 3 dny - HYPERINZERCE
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ PODPORY NA TELEFONU - 100% PRÁCE Z DOMU Plat 20 000 ‍–‍ 73 000 Kč Pracovní nabídka Nabízíme základní hodinovou částku + provize/bonus Záleží nám na spokojenosti všech spolupracujících a dlouhodobé spolupráci s nimi. · Jste schopni organizovat si vlastní práci a spolupracovat s vedoucím týmu. · Máte proaktivní přístup k navrhování nejlepšího řešení našim zákazníkům. . Víte, že prodej je oblast, ve které se chcete profesně rozvíjet. · Máte rádi kontakt s lidmi a v každé situaci zvládáte reagovat zdvořile. JAKÁ BUDE VAŠE SPOLUPRÁCE? · Telefonický kontakt s klientem, který má o produkt prvotní zájem. .... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční expert, Praha 9, NC Fenix
Před 6 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Co u nás budete dělat? Budete denně v kontaktu se svými klienty a kolegy na poštách., Pečovat o svěřené portfolio klientů a hledat cesty k uskutečnění jejich snů či potřeb., Sami si budete plánovat pracovní den a schůzky s klienty, kterým budete poskytovat finanční poradenství a připravovat nabídky šité na míru.. A tím nekončíme… Nadstandardní motivační programy (zahraniční zájezdy, hodnotné ceny a mnoho dalšího)., V rámci work-life balance 5 týdnů dovolené, možnost vstoupit do programu MultiSport (i pro rodinné příslušníky)., Příspěvek na rekreaci, nebo dětské tábory a možnost využití ubytování České pošty., S... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Specialista IT podpory – junior !STABILNÍ ČESKÁ SPOLEČNOST!
Před 6 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho významného klienta, který provozuje síť maloobchodních prodejen po celých jižních Čechách, supermarketů v Českých Budějovicích, Olomouci a Hradci Králové, velkoobchod a výrobnu lahůdek a teplých jídel, hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Specialista IT podpory – junior. Vaším úkolem bude: poskytování podpory pro HW, SW a síťové požadavky od uživatelů, příjem, prioritizace a následné řešení došlých incidentů a požadavků uživatelů, výjezdy na prodejny na řešení incidentů a požadavků, spolupráce na IT projektech, základní analýza a řešení provozních problémů spojených s podporou běžících aplikací a HW, monitorování provozních systémů a HW. Jste pro nás ten pravý/á pokud: máte analytické schopnosti, jste komunikativní a máte aktivní přístup k řešení úkolů, dokážete pracovat samostatně i v týmu, dokážete správně určovat priority a máte dobrou sebeorganizaci. Co je pro tuto práci nezbytné? znalost Mi... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení, příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízení, administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh, komunikace s tuzemskými odběrateli- telefonicky a emailem. Požadujeme: SŠ vzdělání, praxe na podobné pozici výhodou, není podmínku, logické a kreativní smýšlení, reprezentativní a příjemné vystupování, dobrou znalost PC ( Excel, Word), samostatnost, flexibilitu, důs... (více v detailu)
Neuvedeno
SPECIALISTA / SPECIALISTKA TECHNICKÉ PODPORY
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Kontakt telefonicky nebo emailem na adresu renata.mayova@alpenta.com . Požadujeme: - technické vzdělání nebo zkušenost z oboru chlazení, klimatizace případně alternativních zdrojů energie - technická nebo obchodní zkušenost z oboru chlazení, tepelných čerpadel a nebo TZB výhodou - dobré komunikační a interpersonální schopnosti. Náplň práce: - technická podpora prodeje průmyslových a komerčních chladících a klimat... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice, zákaznická podpora na kontaktním místě
Před 10 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
POŽADAVKY: vzdělání vyučení nebo vyšší, příjemné vystupování, proaktivní přístup, týmový duch, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, znalost práce na PC (MS Office apod.), ŘP sk. B výhodou, časová flexibilita POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčit... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice, zákaznická podpora na kontaktním místě
Před 10 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
POŽADAVKY: vzdělání vyučení nebo vyšší, příjemné vystupování, proaktivní přístup, týmový duch, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, znalost práce na PC (MS Office apod.), ŘP sk. B výhodou, časová flexibilita POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčit... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Finanční expert, Praha 1
Před 9 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Na této pozici získáte: Pošťácký tým, který vám pomůže nejen v prvních měsících, abyste se u nás cítili dobře a stali jste se součástí skvělé party., Mentora, který vám bude k dispozici po celou dobu zaměstnání a ve všem vám pomůže., Na začátku do vás investujeme téměř 100 000 Kč na školení a potřebnou certifikaci., Budete mít svoji vlastní kancelář, žádný open space., Máte jistotu příchozího klienta, ale zároveň i mnoho možností, jak neustále rozšiřovat svoji klientelu., Zapojíte se do exkluzivního motivačního programu Bodovka (hodnotné ceny, např. zahraniční zájezdy)., Dostanete jeden týden dovolené navíc nad rámec zákoníku práce, a k tomu ještě příspěvek na rekreaci, nebo dětské tábory., Stravenkový paušál v hodnotě 80 Kč a sportovce potěší i možnost vstoupit do programu MultiSport., Výhody a slevy na p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obchodník - franšízových samoobslužných kávových stanic
Před 11 dny - HYPERINZERCE
Máte rádi kávu a rádi komunikujete s lidmi? Hledáme nadšeného a komunikativního člověka, který bude klíčovým spojem mezi našimi franšízanty a centrálním týmem. Staňte se součástí inovativní společnosti, která přináší revoluci v podávání kávy – naše samoobslužné kávové stanice nabízejí čerstvě mletou kávu z 100% arabiky! Co vás čeká: Komunikace s franšízanty – telefonická a e-mailová podpora našich partnerů, pomoc s jejich otázkami a potřebami. Rychlé řešení problémů – budete pomáhat franšízantům při řešení provozních otázek a zajistíte, že jejich kávové stanice budou bezproblémově fungovat. Komunikace s novými klienty - Budete aktivně oslovovat potenciální franšízanty, poskytovat jim informace o našich stanicích a odpovídat na jejich dotazy. NEJEDNÁ SE O COLD CALL! Co od vás očekáváme: Výborné komunikační dovednosti – máte příjemné vystupování a umíte efektivně řešit problémy po telefonu. P... (více v detailu)
35 000
 Kč
Obchodní Asistentka - Rychnov nad Kněžnou
Před 11 dny - Královéhradecký kraj - BAZOS
Hledáme Obchodní Asistentku v oboru Financí s možností Home Office Jsme společnost specializující se na finanční služby a hledáme kvalifikovanou a motivovanou Obchodní Asistentku, která se připojí k našemu týmu. Pokud máte zájem o práci v oboru financí, máte výborné organizační schopnosti a jste schopni pracovat nezávisle i ve spolupráci s týmem, pak hledáme právě vás! Co od nás můžete očekávat: Hodinová sazba: 300 Kč na hodinu 25 dní dovolené: Abyste si mohli opravdu odpočinout a načerpat novou energii. Možnost Home Office: Flexibilita v práci, která respektuje vaše potřeby a umožňuje vám efektivně pracovat z pohodlí domova. Růs... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Prodejce/Pracovník obchodního úseku M/Ž
Před 14 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: -Hledáme prodejce, který pomůže zvýšit prodej našeho zboží a výrobků a pomůže k růstu naší společnosti. -Oslovujeme nové zákazníky a snažíme se udržovat dobré obchodní vztahy s těmi současnými. -Vašim úkolem bude vyhledávat nové zákazníky, vytvářet poptávky, zasílat nabídky a získávat nové objednávky. -Náš prodejní tým Vás bude podporovat. -Po zaškolení bude největší podíl práce spočívat v utužování vztahů se současnými zákazníky a navazování nových obchodních vztahů. -Pracovní doba: 7:00 -15:30 -Hledáme člena týmu, který má rád kontakt s lidmi, prodej a rozumí obchodu. -Požadujeme technické znalosti a předchozí zkušenosti na obdobné pozici, dobrou... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Prodejce/Pracovník obchodního úseku M/Ž
Před 14 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: -Hledáme prodejce, který pomůže zvýšit prodej našeho zboží a výrobků a pomůže k růstu naší společnosti. -Oslovujeme nové zákazníky a snažíme se udržovat dobré obchodní vztahy s těmi současnými. -Vašim úkolem bude vyhledávat nové zákazníky, vytvářet poptávky, zasílat nabídky a získávat nové objednávky. -Náš prodejní tým Vás bude podporovat. -Po zaškolení bude největší podíl práce spočívat v utužování vztahů se současnými zákazníky a navazování nových obchodních vztahů. -Pracovní doba: 7:00 -15:30 -Hledáme člena týmu, který má rád kontakt s lidmi, prodej a rozumí obchodu. -Požadujeme technické znalosti a předchozí zkušenosti na obdobné pozici, dobrou... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 14 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
V případě zájmu nás kontaktujte emailem na: daniel.badinka@denbacor.cz, zašlete strukturovaný životopis. Vhodné i pro absolventy. Upřesňující informace: - uživat... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 14 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
V případě zájmu nás kontaktujte emailem na: daniel.badinka@denbacor.cz, zašlete strukturovaný životopis. Vhodné i pro absolventy. Upřesňující informace: - uživat... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Dopravní dispečeři
Před 13 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
• Organizovat přepravy na základě požadavků od zákazníků. • Zajišťování dopravní kapacity pro naše zákazníky. • Vytěžování vozidel smluvních dopravců. • Pravidelně komunikovat s řidiči. • Komunikovat s obchodními partnery. • Sjednávat finan... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/konzultant
Před 14 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Jsme předním poskytovatelem finančních služeb v České republice. Naše firemní hodnoty zahrnují transparentnost, férovost a profesionalitu. Vytváříme prostředí, které podporuje profesní růst a týmovou spolupráci. Hledáme kandidáta, který je pečlivý, samostatný a má alespoň středoškolské vzdělání s maturitou. Praxe v oboru je výhodou, ale rádi přivítáme i nadšené absolventy a nováčky. Náplň práce: " Správa a organizace administrativy " Poskytování konzultačních služeb našim klientům " Podílení se na obchodních a prodejních aktivitách " Budete komunikovat s našimi klienty a zodpovídat jejich dotazy a připomínky " Pracovní doba je flexibilní, s možností pracovat z domova Co od Vás očekáváme: " Minimálně středo... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/konzultant
Před 14 dny - ANNONCE
Jsme předním poskytovatelem finančních služeb v České republice. Naše firemní hodnoty zahrnují transparentnost, férovost a profesionalitu. Vytváříme prostředí, které podporuje profesní růst a týmovou spolupráci. Hledáme kandidáta, který je pečlivý, samostatný a má alespoň středoškolské vzdělání s maturitou. Praxe v oboru je výhodou, ale rádi přivítáme i nadšené absolventy a nováčky. Náplň práce: " Správa a organizace administrativy " Poskytování konzultačních služeb našim klientům " Podílení se na obchodních a prodejních aktivitách " Budete komunikovat s našimi klienty a zodpovídat jejich dotazy a připomínky " Pracovní doba je flexibilní, s možností pracovat z domova Co od Vás očekáváme: " Minimálně středo... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodejce na prodejně, administrativní pracovník/ce - práce v eshopu www.kancelarskezidle.com
Před 13 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
KOHO HLEDÁME? Hledáme nového kolegu (práce vhodná pro ženy i muže), který je komunikativní, zaměřený na zákazníky a má rád hledání nových způsobů, jak oslovit lidi, ať už jsou to jednotlivci nebo firmy. Tato práce je skvělá pro někoho, kdo má rád pestrou náplň práce a chce se zapojit do různých aktivit spojených s obchodem. CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE? " Zpracování objednávek zákazníků: Částečně se budete podílet na zpracování objednávek, čímž zajistíte jejich plynulý průběh od přijetí až po expedici. " Podpora na chatu a telefonu: Poskytnete profesionální podporu našim zákazníkům prostřednictvím chatu a telefonu, odpovíte na jejich dotazy a pomůžete s řešením problémů. " Zpracování emailů a cenových nabídek: Budete zpracovávat příchozí e-maily, připravovat cenové nabídky a vytvářet podklady pro jednání vedení. " Péče o zákazníky na prodejně: Budete v kontaktu s našimi zákazníky, starat se o jejich potřeby a zajišťovat, aby byli spokojení s našimi službami a produkty. To zahrnuje osobní... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Prodejce na prodejně, administrativní pracovník/ce - práce v eshopu www.kancelarskezidle.com
Před 13 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
KOHO HLEDÁME? Hledáme nového kolegu (práce vhodná pro ženy i muže), který je komunikativní, zaměřený na zákazníky a má rád hledání nových způsobů, jak oslovit lidi, ať už jsou to jednotlivci nebo firmy. Tato práce je skvělá pro někoho, kdo má rád pestrou náplň práce a chce se zapojit do různých aktivit spojených s obchodem. CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE? " Zpracování objednávek zákazníků: Částečně se budete podílet na zpracování objednávek, čímž zajistíte jejich plynulý průběh od přijetí až po expedici. " Podpora na chatu a telefonu: Poskytnete profesionální podporu našim zákazníkům prostřednictvím chatu a telefonu, odpovíte na jejich dotazy a pomůžete s řešením problémů. " Zpracování emailů a cenových nabídek: Budete zpracovávat příchozí e-maily, připravovat cenové nabídky a vytvářet podklady pro jednání vedení. " Péče o zákazníky na prodejně: Budete v kontaktu s našimi zákazníky, starat se o jejich potřeby a zajišťovat, aby byli spokojení s našimi službami a produkty. To zahrnuje osobní... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Hledáme španělsky mluvícího obchodního zástupce (80 - 120.000 Kč)
Před 14 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Zvládneš komunikovat ve španělštině a nevadí Ti občas vycestovat do zahraničí? Hledáme obchodního zástupce, který bude ochotný rozvinout Náš zahraniční trh. Pojď se přidat k nám! Náplň práce: Komunikace se zákazníky, porozu... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Vývojář automatizovaných testů JUNIOR - Praha (40 - 60.000 Kč)
Před 13 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Hledáme Testera / Vývojáře automatizovaných testů, který bude úzce spolupracovat s naším týmem vývojářů, kteří vyvíjí weby pro naši klienty a také náš interní systém. Můžete bát i junior, který již testy zkoušel vyvíjet v některém z testovacích fram... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odstartuj svou kariéru obchodního zástupce v IT (30 - 45.000 Kč)
Před 14 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Jste absolventem obchodní akademie nebo IT absolvent a zajímáte se o obchod nebo IT? Rádi byste pronikli do těchto sfér, ale nemáte dostatek zkušeností? Zašlete svůj životopis k nám! Rádi mezi sebe vezmeme a zaučíme nového kolegu, který bude mít ten správný „drive“ a bude se rád učit novým věcem. O společnosti Na trhu působíme již více než 25 let a zaměstnává v průměru 45 zaměstnanců. Vytváříme komplexní řešení v oblasti identifikačních systémů od návrhu až po vlastní realizaci. Mezi zákazníky společnosti patří například AHOLD Czech Republic, a.s., Globus, Pivovar Holba, Fakultní nemocnice Brno a mnoho dalších významných klientů také z oblastí automob... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Product Specialist
Před 14 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim Conviu je komplexní nástroj v oblasti e-commerce. Umožňuje optimalizaci datových XML feedů, monitorování cen konkurence, odesílání produktů na marketplace, automatizaci cenotvorby a inzerce a zpracování dat pro různé marketingové aktivity. Pomáhá e-shopům automatizovat procesy, zlepšovat prezentaci produktů a dosahovat lepších obchodních výsledků. Conviu využívá pokročilé technologie, které šetří čas a peníze provozovatelům e-shopů. Nástroj používají i největší e-shopy v ČR a zahraničí. NÁPLŇ PRÁCE: Aktivní komunikace s klienty a poskytování technické podpory uživatelům Úprava a správa dat v Conviu Organizace a vedení školení pro klienty, účast ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Product Specialist
Před 14 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim Conviu je komplexní nástroj v oblasti e-commerce. Umožňuje optimalizaci datových XML feedů, monitorování cen konkurence, odesílání produktů na marketplace, automatizaci cenotvorby a inzerce a zpracování dat pro různé marketingové aktivity. Pomáhá e-shopům automatizovat procesy, zlepšovat prezentaci produktů a dosahovat lepších obchodních výsledků. Conviu využívá pokročilé technologie, které šetří čas a peníze provozovatelům e-shopů. Nástroj používají i největší e-shopy v ČR a zahraničí. NÁPLŇ PRÁCE: Aktivní komunikace s klienty a poskytování technické podpory uživatelům Úprava a správa dat v Conviu Organizace a vedení školení pro klienty, účast ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce