Asistent/ka servisu

Před 243 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: Kněnická Jana Ing., e-mail: knenicka@niersberger.cz Náplň práce: " komunikace s dodavateli " příprava objednávek " kontrola dodavatelských dokladů " vedení a evidence smluv " kontakt s uživateli domu " příprava podkladů pro mzdovou účetní " příprava podkladů k fakturaci " zodpovědnost za fungování dalších agend: akce, sály, podatelna Požadujeme: " minimálně středoškolské vzdělání " zkušenosti v oblasti správy a údržby objektů výhodou, ne podmínkou " dobrá znalost práce na PC v programech MS Office (Word,... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Administrativní pracovník/ce - asistent/ka
Před 2 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Správa dokumentů,evidence a archivace, vyřizování korespondence, organizace schůzek a zpracování dat, příprava podkladů pro ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce - asistent/ka
Před 2 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Správa dokumentů,evidence a archivace, vyřizování korespondence, organizace schůzek a zpracování dat, příprava podkladů pro ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Systémový administrátor/ka
Před 2 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Systémový administrátor/ka Do týmu firemní infrastruktury hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Systémový administrátor/ka. Pozice je vhodná pro uchazeče se SŠ a VŠ vzděláním zaměřeným na informační technologie. Požadujeme: znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) analytické a tvůrčí schopnosti, logické myšlení předchozí zkušenost s některou z těchto oblastí: správa on-prem řešení Configuration Manger správa cloudových řešení Microsoft Intune, Microsoft Defender správa on-prem řešení Microsoft Exchange Server správa cloudových řešení Microsoft 365 časovou flexibilitu, vstřícnost, spolehlivost a odpovědnost ochotu dále se vzdělávat a trvale rozvíjet svůj odborný růst anglický jazyk v rozsahu nutném pro studium odborné literatury Výhodou znalost některých těchto oblastí: znalost skriptovacích jazyků nebo základů programování správa operačních systémů společnosti Microsof... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Systémový administrátor/ka
Před 2 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Systémový administrátor/ka Do týmu firemní infrastruktury hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Systémový administrátor/ka. Pozice je vhodná pro uchazeče se SŠ a VŠ vzděláním zaměřeným na informační technologie. Požadujeme: znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) analytické a tvůrčí schopnosti, logické myšlení předchozí zkušenost s některou z těchto oblastí: správa on-prem řešení Configuration Manger správa cloudových řešení Microsoft Intune, Microsoft Defender správa on-prem řešení Microsoft Exchange Server správa cloudových řešení Microsoft 365 časovou flexibilitu, vstřícnost, spolehlivost a odpovědnost ochotu dále se vzdělávat a trvale rozvíjet svůj odborný růst anglický jazyk v rozsahu nutném pro studium odborné literatury Výhodou znalost některých těchto oblastí: znalost skriptovacích jazyků nebo základů programování správa operačních systémů společnosti Microsof... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 2 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: - Vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními (interními) předpisy účetní jednotky. - Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence. - Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (např. účtování závazků, pohledávek, materiálových fa, opravných daňových dokladů, zálohových fa, interních dokladů atd.) - Zpracování DPH, KH, SH a povinných hlášení (INTRASTAT) a statistik. - Vedení pokladní knihy včetně vystavování účetních dokladů o příjmech a výdajích peněžních prostředků, a to i v cizí měně. - Sestavování měsíčního finančního plánu, podpora a příprava podkladů. - Spolupráce na přípravě měsíčních a ročních závěrek, podpora při provádění inventur majetku, rozpracované v... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 2 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: - Vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními (interními) předpisy účetní jednotky. - Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence. - Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (např. účtování závazků, pohledávek, materiálových fa, opravných daňových dokladů, zálohových fa, interních dokladů atd.) - Zpracování DPH, KH, SH a povinných hlášení (INTRASTAT) a statistik. - Vedení pokladní knihy včetně vystavování účetních dokladů o příjmech a výdajích peněžních prostředků, a to i v cizí měně. - Sestavování měsíčního finančního plánu, podpora a příprava podkladů. - Spolupráce na přípravě měsíčních a ročních závěrek, podpora při provádění inventur majetku, rozpracované v... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
SERVISNÍ PORADCE/KYNĚ AUTORIZOVANÉHO SERVISU ŠKODA
Před 2 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Požadujeme: řidičský průkaz, znalost servisních prací, znalost práce na PC, dobré komunikační schopnosti; Nabízíme: práce na HPP, flexibilní pracovní doba, bonusy... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
SERVISNÍ PORADCE/KYNĚ AUTORIZOVANÉHO SERVISU ŠKODA
Před 2 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Požadujeme: řidičský průkaz, znalost servisních prací, znalost práce na PC, dobré komunikační schopnosti; Nabízíme: práce na HPP, flexibilní pracovní doba, bonusy... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 2 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: administrativní referent/ka obchodního oddělení Nástup: ihned Mzda: 30000,- až 35000,- Kč Kontaktní osoba: Bc. Mužíková Simona, tel. 311 548 135, email: h.personalni@pekarnahorovice.cz Misto výkonu práce: Příbram Popis: Náplň práce: - administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení - příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízením - administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh - komunikace s tuzemskými odběrateli - telefonicky a emailem Požadavy: - SŠ vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 2 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: administrativní referent/ka obchodního oddělení Nástup: ihned Mzda: 30000,- až 35000,- Kč Kontaktní osoba: Bc. Mužíková Simona, tel. 311 548 135, email: h.personalni@pekarnahorovice.cz Misto výkonu práce: Příbram Popis: Náplň práce: - administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení - příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízením - administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh - komunikace s tuzemskými odběrateli - telefonicky a emailem Požadavy: - SŠ vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Psycholog/psycholožka
Před 2 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadujeme: ukončené vzdělání jednooborové psychologie, výhodou je praxe v terapeutické práci, znalost sociální oblasti. Nutná je bezúhonnost, požadovaná je jak samostatnost tak týmová multioborová spolupráce, znalost práce s kancelářský... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Psycholog/psycholožka
Před 2 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadujeme: ukončené vzdělání jednooborové psychologie, výhodou je praxe v terapeutické práci, znalost sociální oblasti. Nutná je bezúhonnost, požadovaná je jak samostatnost tak týmová multioborová spolupráce, znalost práce s kancelářský... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Odborný asistent/asistentka
Před 2 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Pozice kombinuje administrativní asistenci týmu vedení organizace s podporou ředitelům a vedoucím strategických služeb organizace, Požadujeme: výborné organizační schopnosti, umění efektivně prioritizovat přidělené úkoly, flexibilitu, samostatnost, kreativitu k řešeným problémům, bezchybné plnění úkolů a aktivit. Výhodou jsou zkušenosti ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Odborný asistent/asistentka
Před 2 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Pozice kombinuje administrativní asistenci týmu vedení organizace s podporou ředitelům a vedoucím strategických služeb organizace, Požadujeme: výborné organizační schopnosti, umění efektivně prioritizovat přidělené úkoly, flexibilitu, samostatnost, kreativitu k řešeným problémům, bezchybné plnění úkolů a aktivit. Výhodou jsou zkušenosti ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
sociální pracovnice/pracovník
Před 2 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
zástup za rodič. dovolenou, sociálně-právní poradenství, analytická a metodická činnost v sociální péči, provádění cíleného soc. šetření u osob v nepříznivé sociální situaci a posuzování jejich individuálních potřeb, zabezpečení základní sociální agendy, jednání s úřady a jinými organizacemi, tvorba a aktualizaci vnitřních předpisů, vyšší odborné ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
sociální pracovnice/pracovník
Před 2 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
zástup za rodič. dovolenou, sociálně-právní poradenství, analytická a metodická činnost v sociální péči, provádění cíleného soc. šetření u osob v nepříznivé sociální situaci a posuzování jejich individuálních potřeb, zabezpečení základní sociální agendy, jednání s úřady a jinými organizacemi, tvorba a aktualizaci vnitřních předpisů, vyšší odborné ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Kuchaři
Před 2 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
3 roky praxe v restauraci, která je součástí hotelu vítána, zkušenost s přípravou společenských akcí, samo... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Kuchaři
Před 2 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
3 roky praxe v restauraci, která je součástí hotelu vítána, zkušenost s přípravou společenských akcí, samo... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Manažer/manažerka odborných služeb
Před 2 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Vedení administrativní části organizace a kooperaci mezi právními, psychologickými, ekonomickými a sociálními službami organizace. Požadujeme: bezúhonnost, samostatnost, kreativitu, multioborovou spolupráci, znalost práce s kancelářským softwarem nutná, očekáváme ochotu dále se v... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Manažer/manažerka odborných služeb
Před 2 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Vedení administrativní části organizace a kooperaci mezi právními, psychologickými, ekonomickými a sociálními službami organizace. Požadujeme: bezúhonnost, samostatnost, kreativitu, multioborovou spolupráci, znalost práce s kancelářským softwarem nutná, očekáváme ochotu dále se v... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 2 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení, příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízení, administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh, komunikace s tuzemskými odběrateli- telefonicky a emailem. Požadujeme: SŠ vzdělání, praxe na podobné pozici výhodou, není podmínku, logické a kreativní smýšlení, reprezentativní a příjemné vystupová... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 2 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení, příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízení, administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh, komunikace s tuzemskými odběrateli- telefonicky a emailem. Požadujeme: SŠ vzdělání, praxe na podobné pozici výhodou, není podmínku, logické a kreativní smýšlení, reprezentativní a příjemné vystupová... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA PEDAGOGA
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pro práci je potřeba vzdělání v oblasti předškolního vzdělání nebo akreditovaný kurz asistenta pedagoga s praxí. Zam. výhody: dovolená jako pedagog, stravování. V případě zá... (více v detailu)
Neuvedeno
STAVEBNÍ A INVESTIČNÍ TECHNIK/TECHNIČKA
Před 2 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - zabezpečení přípravy a realizace stavebních investičních a neinvestičních akcí - řízení a koordinace dodavatelů - kontrola kvality provádění stavebních prací - přebírání prací od dodavatelů - spolupráce při tvorbě smluvní dokumentace s dodavateli - spolupráce při zadávání stavebních zakázek v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek - vedení dokumentace vztahující se ke stavebním akcím - koordinace stavebních i technologických postupů závěrečné vyhodnocení akcí a příprava podkladů pro účetní evidenci Další požadavky: - SŠ, VŠ stavebního zaměření- vhodné také pro absolventy - základní znalost stavebního zákona - dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Windows, MS Office) - základní znalost AJ - řidičský průkaz skupiny B - trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost - komunikační a organizační schopnosti, profesionální vystupování - odpovědnost, sam... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
STAVEBNÍ A INVESTIČNÍ TECHNIK/TECHNIČKA
Před 2 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - zabezpečení přípravy a realizace stavebních investičních a neinvestičních akcí - řízení a koordinace dodavatelů - kontrola kvality provádění stavebních prací - přebírání prací od dodavatelů - spolupráce při tvorbě smluvní dokumentace s dodavateli - spolupráce při zadávání stavebních zakázek v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek - vedení dokumentace vztahující se ke stavebním akcím - koordinace stavebních i technologických postupů závěrečné vyhodnocení akcí a příprava podkladů pro účetní evidenci Další požadavky: - SŠ, VŠ stavebního zaměření- vhodné také pro absolventy - základní znalost stavebního zákona - dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Windows, MS Office) - základní znalost AJ - řidičský průkaz skupiny B - trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost - komunikační a organizační schopnosti, profesionální vystupování - odpovědnost, sam... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce