Samostatná/ý účetní

Před 202 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Možný osobní kontakt: od 7-30-15 hodin Po-Pá - Náplň práce: Pořizování a zajišťování oběhu účetních dokladů, účtování svěřeného typu transakcí, zpracování DPH,KH a SH, závěrkové účetní práce, zpracování docházek a podkladů pro mzdy, archivace dokladů a správa spisovny, tvorba ekonomických reportů a analýz Požadujeme: SŠ vzdělání ekonomického směru, znalost českého po... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

HLAVNÍ ÚČETNÍ
Náplň práce: vedení kompletního účetnictví klientů, samostatné zpracování přiznání k DPH, kontrolních a souhrnných hlášení, zpracování ročních závěrek Požadujeme: alespoň 3 roky prokazatelné praxe na obdobné pozici, VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru, komplexní znalost účetnictví dle české legislativy (účtování přijatých záloh, časového ... (více v detailu)
Kompletní účetní služby - externí vedení účetnictví
Přidáno včera - Zlínský kraj - BAZOS
Externí vedení účetnictví pro OSVČ a menší s.r.o. - daňová evidence (DPH, kontrolní hlášení, souhrné hlášení, DPPO, DPFO, registrace k dani, identifikovaná osoba k DPH) - mzdy, přehledy (OSSZ, ZP), komunikace s úřady - konzultace, pomoc se založením firmy, a další lokalita: Kro... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Účetnictví pro SVJ/družstva
Před 2 dny - Olomoucký kraj - BAZOS
Služby v oblasti vedení účetnictví a administrativní správy SVJ/družstva. Nabízím Vám: - zpracování účetnictví, vedení zákonem stanovených účetních knih - sestavení přehledu o aktuálním stavu prostředků společenství na „fondu oprav“ - sestavení roční účetní závěrky, rozvahy a výkazu zisků a ztrát - pokud je potřeba, sestavení přiznání k dani z příjmů... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Hledám účetní na výpomoc s následným hlavním pracovním poměrem. pracovní poměr od: 01.02.20... (více v detailu)
Účetnictví, DE a účetní poradenství
Před 3 dny - Kraj Vysočina - BAZOS
Hledáte účetní, která Vám usnadní práci s čísly? V tom případě jste na správné adrese! Pro živnostníky a malé firmmy nabízím vedení účetnictví a DE, včetně účetního poradenství. Též nabízím spolupráci i jednorázově p... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Kompletní účetní služby / Daňové přiznání 2024
Před 3 dny - Olomoucký kraj - BAZOS
Rádi se Vám postaráme o Vaše účetnictví, aby jste se vy mohli plně soustředit na své podnikání. - Nabízíme kompletní zpracování podvojného účetnictví a daňové evidence pro malé a střední firmy a pro OSVČ - Zpracování DPH měsíční/čtvrtletní, včetně Kontrolního hlášení a Souhrnného hlášení - Měsíční zpracování mezd - Správa datové schránky včetně komunikace s úřady (OSSZ, ZP, FÚ...) - Zpracování daně z příjmů fyzických i právnických os... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Ekonomický asistent/ka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - Pořizování a zajištění oběhu účetních dokladů, tvorba ekonomických reportů a analýz - Účtování a správa skladových dokladů, zpracování cestovních příkazů - Účetní správa majetku, archivace dokladů a správa spisovny Požadujeme: - Min. SŠ ekonomického směru - znalost IS Helios - výhodou, prac.doba 6,30 - 15 hod., zaškolení - dobrá znalost práce v MS Excel - základní znalost účetnictví - pečlivost, spolehlivost, systematická... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní obce (M/Ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - komplexní vedení účetnictví obce - vedení rozpočtu obce - daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání - zpracování statistických výkazů - zajišťování platebního styku s bankami - fakturace - finanční administrace dotačních titulů - další účetní a rozpočtové úkony - výpisy Czech POINT - ověřování listin a podpisů - další administrativní práce na obecním úřadě Místo výkonu práce: Obecní úřad Košetice, Košetice 146, 394 22 Podmínky: Nástup 01.04.2025 nebo dle dohody. Pracovní poměr na dobu určitou. Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, osob... (více v detailu)
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 6 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: kompletní vedení účetnictví příspěvkové organizace, sestavování účetní závěrky, vedení účetních knih, zajišťování daňové agendy, evidence a účtování přijatých faktur a interních dokladů, fakturace pronájmů a ostatních služeb, účtování pokladny, zpracování bankovních výpisů, zpracování účetních uzávěrek, evidence majetku, inventarizace. POŽADUJEME: organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, SŠ vzdělání, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, výhodou práce s účetním systémem... (více v detailu)
Neuvedeno
MZDOVÁ ÚČETNÍ - externě, zkrácený úvazek
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Ekonomka/ mzdová účetní, SŠ vzdělání ekonom. směru, vedení a zpracování mzdové agendy, přijme pracovní nabídku na ... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 4 dny - AVIZO_CZ
POUZE PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Místo výkonu práce: Jeronýmova č.p. 792/9, Děčín IV-Podmokly, 405 02 Děčín 2 Znalost daňové evidence a podvojného účetnictví. Pracovní poměr je počítán na 5 hodin denně. Požadujeme dlouholetou prax... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka - účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ: Kompletní vedení účetnictví účetní jednotky, koordinace účtování o stavu pohybu a rozdílu majetku a závazků o nákladech a výnosech o výdajích a příjmech a o výsledku hospodaření včetně sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih. Vedení účetních knih, deníku, hlavní knihy, knihy analytické evidence, jejich otevírání a zavírání. Zajišťování styku s bankou, řádné vedení účetní agendy v souladu s... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka příspěvkové organizace
Před 4 dny - AVIZO_CZ
VHODNÉ PRO OSOBY ZDRAVÉ I OZP Místo výkonu práce: Brtníky č.p. 119, Staré Křečany, 407 60 Brtníky Osobnostní předpoklady: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru ekonomie - praxe v oboru nejméně 3 roky - velmi dobrou uživatelskou znalost práce na PC (především MS Office) - znalost práce v softwaru Gordic výhodou - znalost české účetní a daňové legislativy - praxi v oblasti hospodaření příspěvkové organizace - velmi dobré organizační schopnosti, pečlivost, přesnost a zodpovědnost, samostatnost, učenlivost a loajalita, - komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu - trestní bezúhonnost Náplň práce: - zodpovědnost za oblast rozpočtu příspěvkové organizace - odpovědnost za tvorbu a čerpání FKSP, IF a RF - zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků - odpovědnost za hospodaření v souladu s rozpočtem vč. sledování vývoje hospodaření, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření - odpovědnost ... (více v detailu)
Neuvedeno
MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ A PERSONALISTA/KA, ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 4 dny - AVIZO_CZ
KO: Tyburcová Radka, tel.: 728 247 638, e-mail: tyburcova@pam-ucto.cz Praxe v oboru mzdové a personální agendy min. 2 roky. Znalost odměňování platem a programu Vema výhodou. Stravenkový paušál, 5 týdnů dovole... (více v detailu)
Neuvedeno
finanční účetní (M/Ž)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Znalost účetního software Abra výhodou pracovní poměr od: 01.02.2025, mzda: 300... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Do našeho přátelského týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Administrativní asistent/ka. Čeká tě zajímavá a rozmanitá práce v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy. Náplň práce kompletní administrativní podpora kanceláře zajištění chodu kanceláře zpracování a příprava podkladů pro účetní evidence pokladny správa objednávek komunikace se zákazníky (zodpovídat dotazy na zákaznické podpoře, reklamace...) publikace obsahu ... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista/ka na spojovací technologie
První kontakt je možný POUZE e-mailem. Vhodné i pro OZZ. Nástup dle dohody. Náplň práce: - Návrh a zpracování spojovacích zařízení pro nejrůznější spojovací technologie dle specifikací zákazníka. - Vývoj stávajících technologií nebo vývoj nových technologií a jejich možného využití - Provádění poptávek u dodavatelů a porovnávání cen Požadavky: - SŠ/VŠ vzdělání technického směru - Zkušenosti v oboru svařovací techniky výhodou - pokročilá znalost MS Excel - komunikativní AJ neb... (více v detailu)
Vychovatel/ka s vyšším odborným vzděláním - pracovník/ice odborného zacházení ve vězeňství
Požadujeme: - minimálně vyšší odborné vzdělání pedagogického směru nebo vyšší odborné vzdělání + specializační pedagogické studium v akreditované formě, uznává se i doplňkové pedagogické studium absolvované/zahájené před účinností zákona č. 563/2004 Sb.), - zdravotní a osobnostní způsobilost, - schopnost týmové práce, spolehlivost, bezúhonnost, - praxe v oboru výhodou, - znalost práce na PC. Nástup možný i v jiný termín dle domluvy. Výhody: - dovolená 5 týdnů + 5 dnů dodatkové dovolení + 5 dnů indispozičního volna, - příspěvky na ... (více v detailu)
SPECIALISTA / SPECIALISTKA ÚSEKU KVALITY
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Náplň práce: tvorba specifikací, provádění interních auditů, vedení laboratoře, kontrola nad dodržováním legislativních požadavků. Požadavky: znalost potravinářské legislativy, znalost systémů kvality a zdravotní nezávadnosti (HACCP, ISO, IFS, FSSC, BRC, …), uživatelská znalost práce na PC, znalost problematiky zpracování masa a masných výrobků, senzorické zkoušky, školení na funkci interního... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabízím účetní služby
Před 8 dny - Královéhradecký kraj - BAZOS
Momentálně mám volnou kapacitu pro nové klienty ☺️ nabízím komplexní účetní služby včetně mezd, komunikace s úřady, zp... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT: NA VÝBĚROVÉM ŘÍZENÍ (Technické služby Města Nová Bystřice, s.r.o. - datum a čas po domluvě) Požadujeme: - znalost podvojného účetnictví, mzdové agendy - praxe min. 2 roky - znalost práce na PC - pečlivost, samostatnost, zodpovědnost Přihlášku včetně příloh (stručný životopis, kopie o ukončeném vzdělání, výpis z rejst... (více v detailu)
Neuvedeno
Nákupčí potravin - junior
Před 6 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: telefonicky nebo e-mailem Nástup dle dohody. Výhodou: zkušenosti s programem K2, znalost sortimentu Požadavky: analytické myšlení, samostatnost, pečlivost, dobré komunikační a organizační schopnosti, uživatelská znalost MS Office Náplň práce: nákup potraviná... (více v detailu)
Neuvedeno
pozice - Referent stavebního úřadu 02
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Popis činnosti pracovníka: výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s nimi souvisejícími výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního zákona Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, ovládání PC (Microsoft 365, poštovní klient), výhodou znalost práce v pr... (více v detailu)
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 24.790,-Kč do 35.770,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek n... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní služby
Před 9 dny - Jihomoravský kraj - SBAZAR
Nabízím kompletní účetní služby na míru po celé ČR - externí v... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce