REFERENT/KA ODBORU MAJETKU MĚSTA MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Podobné inzeráty

odborný referent/ka odboru právního a majetku, oddělení nakládání s majetkem
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Zajišťuje ekonomické záležitosti odboru právního a majetku, zejména v oblasti správy bytového a nebytového fondu města; vystavuje objednávky a smlouvy, provádí likvidaci faktur, komunikuje s nájemníky městských bytů, spolupracuje s technikem bytového fondu atd. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - nabídka zaměstnání, zasílejte nebo osobně odevzdejte na podatelně města Hodonín v označené zale... (více v detailu)
Neuvedeno

referent odboru investic a údržby
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Neuvedeno

Techničtí pracovníci - péče o majetek
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Zaměstnání) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p. oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 16. 3. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadujeme: - VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, lesní inženýrství, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství - znalosti v oboru vodního hospodářství, vodních děl, úpravy koryt vodních toků, hydrogeologie, geologie, geotechniky, ocelových, zděných a betonových konstrukcí, hydrauliky, hydrotechniky, hydrolog... (více v detailu)
Neuvedeno

Hospodář/ka cestmistrovství Zvole
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Druh práce: zpracovávání ekonomické agendy cestmistrovství Požadujeme: - SŠ ekonomického zaměření, praxe v oboru 3 roky - znalost účetnictví a základní orientace v daňové problematice, DPH - znalost skladové evidence (příjemky, výdejky materiálu) - znalost práce na PC (MS Office) - samostatnost, pečlivost, svědomitost, schopnost jednat s lidmi Nástup: nástup možný 1.4.2025. Po 1 roce na dobu neurčitou. Přihláška do výběrového řízení bude obsahovat: - motivační dopis - profesní životopis - kopii ... (více v detailu)
Neuvedeno

Kuchař/ka
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
POŽADUJEME: dobrý zdravotní stav, min. SŠ vzdělání s výučním listem nebo maturitou v oboru požadované práce, znalost dietního vaření výhodou, schopnost týmové práce, zdravotní způsobilost, trestní bezúhonnost. NABÍZÍME: stravování, příplatky za soboty a neděle, možnost prodlo... (více v detailu)
Neuvedeno

pokladní vstupenek
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
KONTAKT - Pavel Novák, tel.: +420 607 057 460, e-mail: novak@spejbl-hurvinek.cz Prosíme o zaslání životopisu a krátkého motivačního dopisu. Zajišťování rezervací, prodeje vstupenek, dárkových poukázek a doplňkového zboží. Evidence tržeb v hotovosti, z pokladního terminálu. Vystavování faktur za hromadné objednávky. Poskytování plného servisu zákazníkům pokadny. Požadujeme: dobrou znalost PC, základní znalost Aj, znalost pokladního systému Gemini výhodou, časovou flexibilitu, samostatnost, spolehlivost, admin. i organizační schopnosti, výpis RT, ... (více v detailu)
Neuvedeno

Makléř/ka
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Z důvodu rozšíření úspěšného týmu realitních makléřů společnosti LILAN, s.r.o. hledáme obchodníky s nemovitostmi/realitní makléře pro Českolipsko. Požadujeme: - výborné komunikační schopnosti - reprezentativní vystupování - sebevědomého, vytrvalého obchodníka s orientací na výsledek - spolehlivost, samostatnost, velmi dobré organizační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - přizpůsobení času potřebám klientů - chuť pracovat a stát se profesionálem v oblasti realit - zkušenosti v realitním oboru nebo přímého prodeje výhodou - základní znalost práce na PC - min. středoškolské vzdělání s maturitou, čistý trestní rejstřík - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) Nabízíme: - zajímavou a flexibilní práci - 100% podporu nejen v začátku Vaší práce s on-line poradenstvím - odborné vedení majitelem realitní kanceláře - vše potřebné naučíme, zaškolíme a pravidelně doškolujeme - vysoce motivační systém odměňování, možnost nadstandardních výdělků (náš odměňovací systém nemá strop), fix + provize - ... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/KA PRODEJE
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - evidence a vyřizování objednávek - vystavování faktur vydaných - komunikace se zákazníky - správa skladu expedice POŽADUJEME: - znalost anglické... (více v detailu)
Neuvedeno

úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Neuvedeno

Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Neuvedeno

MANAŽER / MANAŽERKA štíhlé výroby (LEAN MANAGER)
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Náplň práce: implementace lean projektů, jejich sledování, vyhodnocení a prezentace, budování štíhlé kultury ve firmě, zodpovědnost za neustálé zlepšování výrobních procesů, kontrola zavedených metod, procesů a standardů, provádění interních lean tréninků a koučování vedoucích v Shopfloor Managementu, úzká spolupráce s kolegy. Požadavky: SŠ vzdělání technického zaměření nebo praxe v oboru, znalost NJ na komunikativní úrovni, AJ - výhodou, znalost principů a metod štíhlé výroby, znalost práce s PC - MS Office... (více v detailu)
Neuvedeno

Vychovatel/ka s vyšším odborným vzděláním - pracovník/ice odborného zacházení ve vězeňství
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme: - minimálně vyšší odborné vzdělání pedagogického směru nebo vyšší odborné vzdělání + specializační pedagogické studium v akreditované formě, uznává se i doplňkové pedagogické studium absolvované/zahájené před účinností zákona č. 563/2004 Sb.), - zdravotní a osobnostní způsobilost, - schopnost týmové práce, spolehlivost, bezúhonnost, - praxe v oboru výhodou, - znalost práce na PC. Nástup možný i v jiný termín dle domluvy. Výhody: - dovolená 5 týdnů + 5 dnů dodatkové dovolení + 5 dnů indispozičního volna, - příspěvky na ... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník technické kontroly
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
POŽADUJEME: - vzdělání strojírenského zaměření - praxe v oddělení kontroly nebo ve strojírenství výhodou - čtení výkresové dokumentace - znalost práce na PC - spolehlivost, preciznost, samostatnost, odpovědnost NABÍZÍME: - možnost kariérního růstu - práci v příjemném prostředí a vstřícnou komunikaci - motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků - mzdové rozpětí závisí na do... (více v detailu)
Neuvedeno

projektový/á manažer/ka
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
VŠ - magisterský studijní program staveb. směru se zaměřením na vodní stavby, popř. vodní hospodářství a krajinné inženýrství, případně středoškolské vzdělání v oboru vodní stavby s praxí na pozici tech. dozoru stavby případně vedoucího projektu stavby nebo samostatného stavbyvedoucího, zkušenost s projekční a inženýrskou činností výhodou, dobrá orientace v související oborové legislativě (stavební a vodní zákon), dobré uživatelské znalosti PC (především MS Office, výhodou ASPE), znalost a zkušenosti se samostatným vedením stavby nebo s tech. dozorem nejlépe v oboru vodní stavby, zodpovědnost, schopnost samostatného rozhodování a řešení mimořádných úkolů a situací, smysl pro přesnost, důslednost, aktivní a tvůrčí přístup, velmi dobré organizační a vyjadřovací schopnosti, umění jednat s lidmi, ŘP "B" - aktivní řidič (časté jednodenní služební cesty a řešení prac. úkolů v terénu), ochota a schopnost dalšího odborného vzdělávání, autorizace v oboru výhodou. Zabezpečování komplexního výkon... (více v detailu)
Neuvedeno

Venkovní obsluha čerpací stanice
Před 19 dny
- AVIZO_CZ
Naše společnost hledá zkušené zaměstnance na pracovní pozici venkovní obsluha čerpací stanice. Obsluha čerpací stanice tankuje zákazníkům palivo do motorových vozidel, snaží se zákazníkům nabízet lepší prémiová paliva a zodpovídá za správné tankování. Další náplní práce je mytí oken zákazníkům, úklízení okolí čerpací stanice včetně mytí stojanů na pohonné hmoty, atd. Po zaučení je výhodou, když zaměstnanec obsluhuje i myčku na vozidla, která je součástí čerpací stanice. nekoukáme na vzdělání uchazeče, hledáme uchazeče, kteří mají zájem pracovat dlouhodobě na stejné pracovní pozici, fyzicky nenáročná pracovní pozice, výhodou je pozitivní komunikace se zákazníky, (nabízení prémiových paliv a dalších doplňových služeb-voda do ostřikovačů, atd.), praxe v oboru výhodou, samostatnost, ochota pracovat ve 12 hodinových směnách (6-18) cca 15 dní v měsíci, práce venku v pohybu, zodpovědný přístup, zdravotní stav vyhovující pracovní pozici Nástup na HPP, měsíční mzda až 25 600 Kč (hrubého) , + pr... (více v detailu)
Neuvedeno

Nabízím práci - Asistentka prodeje
Před 43 dny
- HYPERINZERCE
30.000,- čistého plus provize z prodeje
ASISTENTKA PRODEJE
UMĚLECKÝCH PŘEDMĚTŮ V GALERII PRAHA - VINOHRADY
Hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistentka prodeje uměleckých předmětů a vedoucí galerie.
Náplň práce:
Prodej uměleckých předmětů, obrazů, šperků, mincí a jiných investičních zajímavostí.
Provozní činnosti galerie, organizace výstav, starost o sociální sítě, návrhy obsahu a spolupráce s externími spolupracovníky.
Práce s penězi.
Objednávání a evidence zboží na prodejně.
Požadujeme:
Charismatický proaktivní prodejce, organizační schopnosti, pečlivost při plnění úkolů, samostatná osobnost.
Velmi dobrá znalost práce na PC (Excell, Word, Google Tabulky, atd)
Zkušenosti s fotografováním předmětů a úprava fotografií.
Plynul... (více v detailu)
30 000
Kč

Dispečer/ka dopravy MKD
Před 204 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - práce v prosperující společnost - příprava plánu práce řidičů kamionové dopravy - komunikace s řidiči - komunikace se zákazníky - objednávání přeprav - zpracování prvotní evidence Požadujeme: - úplné středoškolské vzdělání zakončené maturitou - praxe v oblasti řízení dopravy výhodou - není podmínkou - or... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 183 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 236 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

REFERENT/KA ODBORU DOTACÍ, ROZVOJE MĚSTA A KULTURY
Před 363 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA, MÍSTO VÝKONU PRÁCE - HRÁDEK NAD NISOU, PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležito... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

SPECIALISTA/-TKA DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE
Před 339 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
SPECIALISTA/-tka DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE - pracovní poměr na dobu URČITOU (zástup za rodičovskou dovolenou se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Poskytování poradenství v oblasti dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky. - Plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí. Kvalifikační a další požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - svéprávnost, bezúhon... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Prodejce plastových oken a dveří
Před 322 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadovaná praxe + speciální požadavky: - Min. středoškolské vzdělání s maturitou, nejlépe obchodního nebo technického směru - Praxe v obchodu výhodou, v prodeji plastových oken velkou výhodou - Vysoké pracovní nasazení, kreativita, všeobecný přehled - Schopnost operativního jednání a otevřené komunikace - Pokročilá znalost p... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Controller
Před 493 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Náplň práce: Support závodu v oblasti controllingu, tvorba rozpočtu ve spolupráci s centrálou společnosti, příprava a aktualizace interních kalkulací, metodika provádění propočtu racionalizačních projektů a zhodnocení jejich efektivnosti, spolupráce na rozvoji metodiky controllingu společnosti Co požadujeme: VŠ vzdělání ekonomického směru, 2 roky praxe na ekonomickém, účetním či finančním oddělení podmínkou, praxe z výrobního závodu výhodou, zkušenosti v oblasti controllingu, znalost p... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 351 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce