Odborná referentka/odborný referent informační bezpečnosti odboru analýz a podpory řízení

Před 235 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Hledáme novou posilu do týmu, který se stará o informační a kybernetickou bezpečnost Kraje Vysočina - nejen interně vůči Krajskému úřadu Kraje Vysočina, ale i externě vůči příspěvkovým organizacím, obcím, veřejnosti a jiným partnerům na národní i mezinárodní úrovni. Co bude Vaším úkolem? o podílení se na provozu systému řízení bezpečnosti informací (to bude zahrnovat činnosti jako např. řízení informačních aktiv, hodnocení ISMS, administrace činností Výboru pro řízení kybernetické bezpečnosti) o kontrola bezpečnostních opatření o udržování bezpečnostních procesů a dokumentace o správa portálu kybernetické bezpečnosti o podílení se na přípravě bezpečnostních školení o nastavovat a udržovat administrativní bezpečnostní procesy o zajišťování tzv. security awareness o podpora uživatelů v oblasti bezpečnosti o pokud budete mít i technické znalosti a dovednosti, pak Vás může čekat i správa a analýza bezpečnostních událostí, zajišťování a koordinace bezpečnostních testů ICT infra... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Podobné inzeráty

referent odboru investic a údržby
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
odborný referent/ka odboru právního a majetku, oddělení nakládání s majetkem
Zajišťuje ekonomické záležitosti odboru právního a majetku, zejména v oblasti správy bytového a nebytového fondu města; vystavuje objednávky a smlouvy, provádí likvidaci faktur, komunikuje s nájemníky městských bytů, spolupracuje s technikem bytového fondu atd. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - nabídka zaměstnání, zasílejte nebo osobně odevzdejte na podatelně města Hodonín v označené zale... (více v detailu)
SPECIALISTA / SPECIALISTKA PRO REGISTRACE ZDRAVOTNICKÝCH PROSTŘEDKŮ
Co Vás čeká: registrace zdravotnických prostředků v Registru zdravotnických prostředků a správa registrací RZPRO, správa registrací v EUDAMED, správa registrací na Státním ústavu na Slovensku, správa registrací na úhrady VZP. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: min SŠ vzdělání, znalost práce s PC, znalost anglického jazyka - min. úroveň B1, organizační schopno... (více v detailu)
REFERENT / REFERENTKA ODBYTU pro trh v PL
Co Vás čeká: komunikace se zákazníky v PL, zadávání objednávek a komunikace s dopravci, komunikace s ostatními odděleními, záznam a řešení reklamací. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: min. SŠ vzdělání, znalost práce s PC, znalost polského jazyka, schopnost vysokého pracovní nasazení. Co Vám můžeme nabídnout: 5 tý... (více v detailu)
Hospodář/ka cestmistrovství Zvole
Druh práce: zpracovávání ekonomické agendy cestmistrovství Požadujeme: - SŠ ekonomického zaměření, praxe v oboru 3 roky - znalost účetnictví a základní orientace v daňové problematice, DPH - znalost skladové evidence (příjemky, výdejky materiálu) - znalost práce na PC (MS Office) - samostatnost, pečlivost, svědomitost, schopnost jednat s lidmi Nástup: nástup možný 1.4.2025. Po 1 roce na dobu neurčitou. Přihláška do výběrového řízení bude obsahovat: - motivační dopis - profesní životopis - kopii ... (více v detailu)
Stavbyvedoucí
Kontakt:Sára Jiří Ing., tel.: 602 340 235, e-mail: sara@bauing.cz Do stabilní stavební firmy, hledáme klíčové kolegy na pozici stavbyvedoucí, kteří by podpořili další rozvoj a své dovednosti dokázali uplatnit ve flexibilním mladém týmu. Co vás čeká:Samostatné řízení svěřené stavby v souladu s požadavky smlouvy o dílo, projektové dokumentace, legislativy. Spolupráce s kolegy, zástupci investora, stavebním dozorem, projektantem a dodavateli. Vytváření harmon... (více v detailu)
Vedoucí mísícího centra - závod Litice nad Orlicí
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NÁPLŇ PRÁCE: - řízení činnosti mísícího centra a pracovní skupiny POŽADUJEME: - vzdělání nebo praxe ve stavebnictví - základní znalost betonáže NABÍZÍME: - příspěvek na penzijní připojišt... (více v detailu)
PRACOVNÍK/PRACOVNICE v sociálních službách - aktivizace
Žádosti s životopisem zasílejte e-mailem na adresu ved.psp@domovpv.cz , telefonní kontakt: 582 402 131, 607 014 781 Hledáme do týmu aktivizačního pracovníka na zástup za pracovní neschopnost. Charakteristika vykonávané práce: základní výchovná nepedagogická činnost, aktivní podílení na plánování harmonogramu aktivizačních činností, zajišťování skupinových a individuálních aktivizačních činností, napomáhání s upevňováním motorických, psychických a sociálních schopností a dovedností, provádění nácviku chůze a kondičního cvičení s uživateli. Požadujeme:minimální dosažené vzdělání - střední s maturitou + kurz pro PSS (možno absolvovat do 18 měsíců od uzavření pracovní... (více v detailu)
pokladní vstupenek
KONTAKT - Pavel Novák, tel.: +420 607 057 460, e-mail: novak@spejbl-hurvinek.cz Prosíme o zaslání životopisu a krátkého motivačního dopisu. Zajišťování rezervací, prodeje vstupenek, dárkových poukázek a doplňkového zboží. Evidence tržeb v hotovosti, z pokladního terminálu. Vystavování faktur za hromadné objednávky. Poskytování plného servisu zákazníkům pokadny. Požadujeme: dobrou znalost PC, základní znalost Aj, znalost pokladního systému Gemini výhodou, časovou flexibilitu, samostatnost, spolehlivost, admin. i organizační schopnosti, výpis RT, ... (více v detailu)
JEŘÁBNÍK - montér - řidič LKW
Obsluha mobilního jeřábu 25t, 65t a portálového systému 160t Práce v interiérech průmyslových hal Zajištění a plánování realizací. Starost o mechanizaci společnosti, vedení agendy zdvihacích zařízení Nutná údržba strojů Požadavky: Platné oprávnění Smysl pro zodpovědnost, samostatnost a bezpečnost Praxe v oboru nutná Znalost cizích jazyků výhodou ŘP C+E výhodou Obsluha VZV výhodou Nabízené výhody: Zázemí stabilní dynamicky ... (více v detailu)
Techničtí pracovníci - péče o majetek
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Zaměstnání) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p. oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 16. 3. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadujeme: - VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, lesní inženýrství, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství - znalosti v oboru vodního hospodářství, vodních děl, úpravy koryt vodních toků, hydrogeologie, geologie, geotechniky, ocelových, zděných a betonových konstrukcí, hydrauliky, hydrotechniky, hydrolog... (více v detailu)
Makléř/ka
Z důvodu rozšíření úspěšného týmu realitních makléřů společnosti LILAN, s.r.o. hledáme obchodníky s nemovitostmi/realitní makléře pro Českolipsko. Požadujeme: - výborné komunikační schopnosti - reprezentativní vystupování - sebevědomého, vytrvalého obchodníka s orientací na výsledek - spolehlivost, samostatnost, velmi dobré organizační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - přizpůsobení času potřebám klientů - chuť pracovat a stát se profesionálem v oblasti realit - zkušenosti v realitním oboru nebo přímého prodeje výhodou - základní znalost práce na PC - min. středoškolské vzdělání s maturitou, čistý trestní rejstřík - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) Nabízíme: - zajímavou a flexibilní práci - 100% podporu nejen v začátku Vaší práce s on-line poradenstvím - odborné vedení majitelem realitní kanceláře - vše potřebné naučíme, zaškolíme a pravidelně doškolujeme - vysoce motivační systém odměňování, možnost nadstandardních výdělků (náš odměňovací systém nemá strop), fix + provize - ... (více v detailu)
Sociální pracovník/pracovnice - manažer kvality
Náplň práce: zabezpečování sociální agendy včetně řešení sociálně právních problémů, sociálně právní poradenství, analytická, koncepční a metodická činnost, provádění sociálního šetření, zavádění systému kvality sociální práce, stanovení indikátorů kvality, provádění auditů kvality péče, je garantem zavedených konceptů péče. Požadavky: odborná způsobilost podle zákona č. 108/2006 Sb., řidičský průkaz sk. B, komunikační dovednosti, schopnost rozhodovat a nést odpovědnost, znalost zákona o sociálních službách a standardů kvality v sociálních službách (SQSS), způsobilost... (více v detailu)
samostatný referent oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcí v odboru sociálníc
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Zaměstnanecké výho... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodní referent
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Vhodné pro OZP , kontakt telefonicky PO-PÁ 8,30-16 příp. e-mail Hledáme zaměstnance do nově vznikajícího obchodního týmu. Náplň práce je administrativa spojená s obchodem a komunikace se zákazníky. Požadujeme alespoň základní znalost práce na PC, k... (více v detailu)
Neuvedeno
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
Před 11 dny - AVIZO_CZ
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA PRODEJE
Před 11 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - evidence a vyřizování objednávek - vystavování faktur vydaných - komunikace se zákazníky - správa skladu expedice POŽADUJEME: - znalost anglické... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
Před 11 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Neuvedeno
System Administrator
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Vaše povinnosti: o Správa uživatelů systémů RACF, Linux a IMS o Správa uživatelských účtů a hesel interních a externích zákazníků o Definování a udržování bezpečnostních profilů o Sestavování a revize zpráv o zabezpečení systému o Udržování procesů shody zabezpečení pomocí systému správy identit (IIQ) o Údržba digitálních certifikátů o Správa zabezpečení cloudu Váš profil: o Vysokoškolské vzdělání v oboru IT nebo srovnatelná kvalifikace a předchozí zkušenosti z IT zázemí o Zkušenosti se systémem z/OS (vč. TSO, ISPF, R... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník rezervací
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Plecitá Žaneta, e-mail: zaneta.plecita@hotelis.cz Láká Tě práce v dynamicky se rozvíjející společnosti, která spravuje hotely v západočeském kraji? Pokud ano, jsi náš člověk a rádi Tě přivítáme v našemu týmu. Hledáme kolegyni/kolegu na rezervační oddělení na pozici Pracovník rezervací. Klíčové jsou pro nás komunikativní schopnosti, pečlivost a důslednost. Požadujeme: - znalost českého, německého, ruského a anglického jazyka - nebát se komunikovat a rád pracovat s lidmi - pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail - pro... (více v detailu)
Neuvedeno
projektový/á manažer/ka
Před 13 dny - AVIZO_CZ
VŠ - magisterský studijní program staveb. směru se zaměřením na vodní stavby, popř. vodní hospodářství a krajinné inženýrství, případně středoškolské vzdělání v oboru vodní stavby s praxí na pozici tech. dozoru stavby případně vedoucího projektu stavby nebo samostatného stavbyvedoucího, zkušenost s projekční a inženýrskou činností výhodou, dobrá orientace v související oborové legislativě (stavební a vodní zákon), dobré uživatelské znalosti PC (především MS Office, výhodou ASPE), znalost a zkušenosti se samostatným vedením stavby nebo s tech. dozorem nejlépe v oboru vodní stavby, zodpovědnost, schopnost samostatného rozhodování a řešení mimořádných úkolů a situací, smysl pro přesnost, důslednost, aktivní a tvůrčí přístup, velmi dobré organizační a vyjadřovací schopnosti, umění jednat s lidmi, ŘP "B" - aktivní řidič (časté jednodenní služební cesty a řešení prac. úkolů v terénu), ochota a schopnost dalšího odborného vzdělávání, autorizace v oboru výhodou. Zabezpečování komplexního výkon... (více v detailu)
Neuvedeno
PROGRAMÁTOR/KA IS/K2 (JUNIOR/SENIOR) - DELPHI, SQL, ERP
Před 15 dny - AVIZO_CZ
KO: Anna Adámková, tel.: 734 112 500, email: kariera@stoklasa.cz. Nabídky zasílejte na uvedený e-mail. Do našeho týmu hledáme programátora, který se bude věnovat programovým úpravám našeho informačního systému K2. Tahle pozice je ideální pro někoho, kdo už má zkušenost s programováním a je ochoten se naučit pracovat v K2 prostředí. Tvou hlavní náplní práce bude vývoj a úpravy K2 Skriptu a AM sestav, přičemž se zapojíš i do menší správy systému. NÁPLŇ PRÁCE: - programové úpravy informačního systému K2 (Delphi / Pascal) - práce s databázemi MS SQL (dotazy, optimalizace) - spolupráce s analytikem IS na návrhu řešení - minoritně správa IS K2 a jeho konfigurace - podíl na technickém rozvoji a optimalizaci systému POŽADUJEME: - zkušenost s programováním (ideálně Delphi / Pascal, ale pokud máš jiný jazyk, nevadí - zaškolíme) - základní znalost SQL (MS SQL výhodou) - analytické a kritické myšlení - pochopení kompl... (více v detailu)
Neuvedeno
Router D-Link
Před 18 dny - Jihočeský kraj - BAZOS
Prodám nový router D-Link M30/E - AI Wi-Fi 6 AX3000,vyzkoušený,plně funkční a v záruce.D-Link AX3000 Wi-Fi 6 - Smart Mesh Router M30 dokonalé řešení pro chytrou domácí síť s D-Link AQUILA PRO AI, která je postavena s pokročilými funkcemi s umělou inteligencí pro rychlé a spolehlivé Wi-Fi pokrytí celého domova. S krytem vyrobeným z recyklovaných materiálů a dodaným v udržitelných obalech byl M30 navržen tak, aby snížil dopad na životní prostředí. 360° sférické pokrytí díky sofistikovanému designu antény a pokročilé technologii AI, které zajišťují rychlé a konzistentní Wi-Fi v každém rohu vašeho domova podpora Mesh gigabitové kabelové připojení certifikace kybernetické bezpečnosti ETSI EN 303 645 a šifrování WPA3 aplikace AQUILA PRO AI vás provede nastavením a monitoruje vaši síť, aby vám pom... (více v detailu)
Jihočeský kraj
1 400
 Kč
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce