Všeobecní administrativní pracovníci

Před 71 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt: tel.: +420 606 039 315, Po - Pa od 9:00 do 16:00 e-mail: personalistika@msmprofi.cz Dobrá znalost českého a ukrajinského jazyka na komunikativní úrovni (slovem a písmem), výborná znalost MS Office a PC, výborn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontak: e-mail: vislousov@seznam.cz Upřesňující informace: znalost ruštiny na dobré úrovni výhodou pracovní poměr... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
kontakt e-mail: Kristiz@post.cz AJ, Rj– aktivní (další jazyk výhodou), organizační schopnosti na vysoké úrovni, znalost práce na PC, schopnost naučit se pra... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bartoš František, tel.: 723 347 485 (9:00-13:00), e-mail: debasist@seznam.cz pracovní poměr... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
kontakt Voiacková tel. 776 265 357 jazyká vybavenost do: 30.06.2025, mzda: 2... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
pracovní poměr od: 31.01.2025, mzda: 20800 Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Neuvedeno
všeobecný administrativní pracovník/ce
Náplň práce: administrativa, skenování dokumentů, zpracování administrativy, pochůzky, zpracování dat, backoffice. Požadujeme: - Spolehlivost, pečlivost, chuť pracovat -... (více v detailu)
DPP - RECEPČNÍ
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Směnnost: převážně noční směny. Náplň práce: - check in, check out hostů, - schopnost řešit mimořádné potřeby a požadavky hostů, - poskytování služeb hotelové recepce, - spolupráce s rezervačním oddělením hotelu a hotelovým wellness, - práce s hotelovým rezervačním software. Nabízíme: - práci v atraktivním prostředí v bezprostřední blízkosti zámku Hluboká; zaměstnan... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledáme obchodní administrativní pracovnici - SPŠ Stavební
Před 2 dny - Olomoucký kraj - BAZOS
Hledáme administrativní pracovnici - účetní s obchodním zaměřením na sestavování zakázek a vedení podvojného účetnictví. Podmínka: Ideálně SPŠ stavební, VŠ stavební, aj. Znalost práce na PC, výborné znalosti při ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Specialisté v oblasti testování softwaru a příbuzní pracovníci
kontakt: e-mailem: jitka.honzakova@ibs-sro.com Znalost anglického jazyka - aktivní znalost Znalosti dalších cizích jazyků výhodou Znalosti:technologie XML and XML Schema, web services (SOAP) - network communication protokoly, konfigurace a management, administrace TCP/IP based network - adm... (více v detailu)
pomocný pracovník v restauraci a prodejně potravin
znalost asijské kuchyně výhodou DPČ, max 20 hodin týdně do: 31.08.2025, m... (více v detailu)
Asistent/ka nákupu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: nákup dle pokynů, vystavování objednávek, potvrzování faktur, komunikace se zákazníky, přijímání a výdej zakázek, fakturace, Požadavky: min. středoškolské vzdělání ekonomického směru, němčina aktiv... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice / zkrácený úvazek
Před 3 dny - AVIZO_CZ
POŽADUJEME: znalost práce na PC (Excel, Outlook) PRACOVNÍ DOBA: v dopoledních hodinách dle domluvy KONTAKT: telefonicky nebo e-mail... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní práce
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Jedná se o dohodu o provedení práce (na cca 1/2 roku) - poté možné převedení na pracovní smlouvu !!! Místo výkonu práce: Lipová 622/1, 352 01 Aš. Nástup možný ihned. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Pracovní doba: dle dohody (4 hod/denně, ranní směna, např. 7:00-11:00 h nebo 10:00-14:00 h). Náplň práce: personální administrativa a třídění, uk... (více v detailu)
Neuvedeno
Učitelé všeobecně vzdělávacích předmětů na SŠ - Španělský jazyk
Před 3 dny - AVIZO_CZ
e-mail: prace@ssgh.cz Učitelé všeobecně vzdělávacích předmětů na SŠ - Španělský jazyk Požadováno vzdělání dle zákona o pedagogických pracovnících, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, dobré komunikační schopnosti, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostatní pracovníci pro přípravu rychlého občerstvení
Před 2 dny - AVIZO_CZ
kontakt emailem qmnguyen@danginvest.com 773 796 292 pondělí-pátek 09:00-12:00 Znalost vietnamštiny výhodou Pracovní dny jsou od pondělí až neděle - turnusové služby Přísp... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK PRO PŘÍPRAVU RYCHLÉHO OBČERSTVENÍ
Před 2 dny - AVIZO_CZ
místo výkonu práce: České Vrbné 2360, České Budějovice Požadavky: Znalost vietnamštiny výhodou Pracovní dny jsou od pondělí až neděle - turnusové služby Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování ve střední směně V příp... (více v detailu)
Neuvedeno
Řídící pracovníci v oblasti informačních technologií a činností/IT Project Manager
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kristýna Richtrová, tel.: 773 588 922, e-mail: kristyna@immigreat.cz Požadujeme znalost angličtiny na vysoké úrovni. Dal... (více v detailu)
Neuvedeno
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH (M+Ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/-CE / PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH Požadavky: - vzdělání splňující podmínky dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách, na pozici sociálního pracovníka. Na pozici pracovníka v soc.službách min. středoškolské vzdělání. - výpis z RT - abstinence od návykových látek, - psychická stabilita, odolnost vůči stresu, - komunikační dovednosti; umění jednat v krizových situacích; rozhodnost; schopnost týmové i samostatné práce, empatie, spolehlivost, zodpovědnost, kreativita. Zodpovědnost za svěřenou práci. - schopnost pracovat bez předsudků s lidmi ohroženými sociálním vyloučením. Výhodou je: - praxe v oboru sociální práce, výcvik v krizové intervenci, v motivačních rozhovorech, znalost sociální sítě, znalost z oboru adiktologie Náplň práce: kontaktní práce a pora... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/asistentka vedoucího pracovníka ve stavebnictví
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Každodenní komunikace a spolupráce s vedoucím pracovníkem a zajištění jeho administrativní podpory; Vyřizování telefonických hohvorů, emailová komunikace; Výpomoc při přípravě a koordinaci stavby; Drobné cenové nabídky, objednávky; Vyplňování protokolů v MS Excel; Administrativa spojená s vedením stavby - zadávání dikumentů do složky stavby (BOZP, zápisy z KD, apod.); Podpora činnosti vedoucího pracovníka, odborných techniků, zaměstnanců, subdodavatelů; Spolupráce na kontrole a dohledu na dodržování kvality a hospodárnosti staveb; Evidence korespondence, dokumentace a záznamů týka... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista/tka robotizace a automatizace výroby
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Specialista/stka automatizace a robotizace Firma ELGAS, s.r.o. hledá pro potřebu zvýšení produktivity práce specialistu/ku automatizace a robotizace. Náplň práce : - Najít ve výrobním procesu operace vhodné pro automatizaci, navrhovat úpravy konstrukce, technologie a výrobního postupu pro zlepšení těchto předpokladů - Navrhovat a realizovat tato pracoviště - Řešit návaznosti mezi pracovišti, přepravu, uložení v zásobnících - Řešit problémy v chodu těchto pracovišť, poskytovat podporu výrobě - Definovat požadavky z pohledu automatizace a podílet se na vývoji nových výrobků Požadavky: - Zkušenost s aplikací robotů do výrobního procesu - Znalost pr... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník ostrahy - strážný
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Jen pro OZP. 12-ti hodinové směny - denní/noční Hledáme: 1) Turniket - kontrola osob - cca 120 Kč/hod. 2) Vážič - vážení a zapisování aut do PC - cca 130 Kč/hod. 3) Vedoucí směny - kontrola a zapisování aut a osob, vedení směny - 150 Kč/hod. Co musíte znát, mít a umět? " Znalost PC " Praxe výhodou Co Vám nabízíme " Příspěvek na dop... (více v detailu)
Neuvedeno
SPECIALISTA/KA KYBERNETICKÉ BEZPEČNOSTI
Pracovní náplň - odpovědnost za správu interní bezpečnostní dokumentace, - podpora IT specialistů při tvorbě bezpečnostní dokumentace, - provádění pravidelné kontroly záloh a testovacích scénářů pro obnovu ICT, - tvorba koncepce rozvoje bezpečnosti v oblasti ICT, - výběr nejvhodnějších technologií pro zajištění bezpečnosti informačních systémů, - řízení změn v ICT dle zákona o kybernetické bezpečnosti, - podpora součástí JU v oblasti bezpečnosti ICT, - konzultace a implementace metodik procesní optimalizace a designu procesů v oblasti bezpečnosti ICT, - popis procesů a návrh potřebných změn pro dodržení kvality ICT služeb v oblasti bezpečnosti ICT, - administrace určených informačních systémů a podpora uživatelů. Požadujeme - VŠ nebo SŠ vzdělání v oblasti IT, - orientace v oblasti ICT – hardware, servery, sítě a v oblasti informačních systémů, - znalost zákona o kybernetické bezpečnosti a ISO 27X, - pokročilá znalost MS Office, příp. Microsoft365, - znalost BPMN a UML, - znalost VŠ pro... (více v detailu)
specialista dodavatelské kvality ( m/ž )
- mít zkušenosti z oblasti dodavatelské kvality výrobní firmy, má výborné komunikační a vyjednávací schopnosti. náplň práce - zajišťovat a udržovat vysokou úroveň kvality dodávek od našich dodavatelů, spolupracovat na zlepšování procesů a řešení reklamací. -i hlavní úkoly zodpovědnost za zajištění dodavatelské kvality zodpovědnost za rozvoj a zlepšování výkonnosti dodavatelů provádění auditů u dodavatelů vedení reklamačního řízení u dodavatelů, kontrola akčních plánů a opatření optimalizace procesů kvality dodavatelů spolupráce na nových projektech spolupráce při tvorbě FMEA a KP zodpovědnost za přenesení SCR v rámci dodavatelského řetězce. Tato práce vyžaduje technicky založeného člověka s ... (více v detailu)
Produktový manažer / produktová manažerka
Kontakt e-mailem na adresu personalni@stamont.eu. Požadujeme: - minimálně 5 let praxe v obchodním sektoru v oblasti nákupu a prodeje - výborná znalost práce na pc (Excel, Word, Power point, Power Bl) - samostatnost a zodpovědnost - proaktivní přístup - řidičský průkaz sk.B. Náplň práce: - odpovědnost za svěřené portfolio produktů a dodavatelů v oblasti stavebnin - výběr dodavatelů a příprava obchodních smluv - rozšiřování portfolia prod... (více v detailu)
BRIGÁDA – PRÁCE V ADMINISTRATIVĚ
Před 2 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
CREDO REAL GROUP a.s. je stabilní obchodní společnost s více než 20letou tradicí, zastřešující své dceřiné společnosti. Zabýváme se především obchodem a službami na trhu nemovitostí, on-line dražbami nemovitostí a službami v oblasti komerční bezpečností. Naše činnost je založena na profesionálním přístupu, kvalitě a komplexnosti poskytovaných služeb, dlouhodobé důvěře a spokojenosti klienta. Hledáme kolegu/kolegyni pro běžnou firemní administrativní agendu, pro archivaci, skenování, evidenci a ukládání dokumentů, administrativní činnosti spojené se zakázkami a provozem firmy, sekretářské služby a pomocné kancelářské činnosti. Co nabízíme? Stabilní práci s možností přechodu na hlavní úvazek, příjemné pracovní prostředí a zázemí plně vybavených kanceláří, odborné zaškolení, možnost seberealizace a dalšího profesního rozvoje, fir... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce