Referent

Před 263 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.cz) - správa insolvenčních řízení u daňových subjektů příslušných k Finančnímu úřadu pro Jihomoravský kraj - komplexní zajištění přihlašování pohledávek správce daně za dlužníky do insolvenčních řízení a zpracování související agendy, tj. především uplatňování pohledávek za majetkovou podstatou - poskytování součinnosti insolvenčním správcům a soudu - zpracování žalob a vyjádření k žalobám, podávání námitek. - správa insolvenčních částí spisů a zpracování plateb příchozích z insolvenčních řízení Zaměstnanecké výhody... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Koordinátor/ka expedice a prodeje
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Administrativní pracovník/ce
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Administrativní pracovníci
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
REFERENT NA ÚSEKU STAVEBNÍHO ŘÁDU (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) Hlavní činnost referenta úřadu stavebního řádu: - poskytuje informace tak, aby žadatel měl snadnou orientaci v požadovaných postupech stavebního zákona - provádí stavební řízení a povoluje stavby všeho druhu, účel a dobu trvání, jakož i jejich změny - provádí státní stavební dohled na stavbách - spolupracuje s ostatními odbory úřadu - řeší stížnosti vyplývající z působnosti stavebního zákona - provádí posouzení standardů kvality bydlení. - provádí zapisování údajů v informačním systému územní identifikace (ISÚI), adres a nemovitostí (RÚIAN) - vykonává další činnosti podle zákona č. 283/2021 Sb., v platném znění - pořizuje zápisy z jednání vyvolaných odborem regionálního rozvoje - dbá na dodržování platných právních předpisů na úseku stavebního řádu a územního plánování... (více v detailu)
Neuvedeno
DISPEČER/KA / LOGISTIK/ČKA (specialista) dopravy
Náplň práce: - Koordinace a řízení činnosti zaměstnanců v rámci pobočky (střediska) - Plánování tras a přidělování jednotlivých pracovních úkolů - Dohled nad zakázkami po celou dobu jejich průběhu - Komunikace s řidiči a kontrola pohybu vozidel Zajištění provozu pobočky: - Zařizování a zásobování provozu na pobočce - Komunikace v rámci společnosti i mimo ni - Související administrativa, běžná denní operativa - Zajištění a řízení kvality produktů - Inventarizaci skladu pobočky - Péče a údržba o techniku (vozový park) na pobočce Požadujeme: středoškolské vzdělání, min. 3 - letou praxi v oboru dispečer/logistik dopra... (více v detailu)
Fakturant/fakturantka
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NÁPLŇ PRÁCE: Vytváření faktur ve firemním systému Odesílání faktur odběratelům Zpracování dodaných faktur Vedení evidence faktur Kontrola správnosti údajů na fakturách POŽADUJEME: Základní orientace v daňových předpisech Pečlivost, odpovědnost, přesnost při zadávání dat Dobrá znalost práce na PC NABÍZÍME: možnost kariérního růstu práci v příjemném prostředí a vstřícnou komunikaci motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků - ... (více v detailu)
Specialisté v oblasti testování softwaru a příbuzní pracovníci
Bláhová Žaneta, e-mail: zaneta.blahova@ibs-sro.com - Vzdělání - tech.obor - Zkušenosti s prací na velkých a komplexních projektech vývoje IT.? - Dobrá pracovní znalost Scrumu, Kanbanu nebo jiného agilního rámce. - Znalost podnikových IT procesů, životního cyklu vývoje softwaru (SDLC) a zásad řízení projektů.? - Základní znalost principů inženýrství kvality a implementace CI/CD DevOps.? - Technické zkušenosti s jazykem pro vývoj kódu?? - ... (více v detailu)
Finanční účetní, mzdová účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Hledám práci jako finanční účetní, příp. hlavní účetní v podnikatelské sféře. Mám 25 let praxe ve vedení kompletního finančního a mzdového účetnictví ... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ pracovnice úklidu / DPP
Charakter vykonávané činnosti: • pracovník vykonává úklid prostor sociální služby NZDM EMKO ve Vysokém Mýtě • pracovní doba – 3 hodiny 2x týdně - dle domluvy (práce v dopoledních nebo pozdních odpoledních hodinách) Požadujeme: • spolehlivost, preciznost, samostatnost Nabízíme: • dohodu o provedení práce • mzda 125,- Kč/ hod • nástup možný ihned • zázemí zavedené neziskové organizace Náležitosti písemné přihlášky: • strukturovaný životopis s uvedením kontaktních údajů; • Životopis je třeba doplni... (více v detailu)
Stavební a investiční technik/technička
Předpokládaný nástup: od 1.8 2025, případně dříve dle dohody Náplň práce: - příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo části velkých investic, - zpracovávání návrhů investičních plánů, - příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce, - zpracování žádostí o dotace, - provádění dozoru investora staveb, - příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení, - vyřizování žádostí o zřízení služebností (věcných břemen) včetně přípravy smluv. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, - občan České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a ovládá český jazyk, - způsobilý k právním úkonům, - bezúhonný (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné služby, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jak... (více v detailu)
OPERÁTOR VÝROBY - OBSLUHA STROJNÍHO ZAŘÍZENÍ
Hledáme nové kolegy na pozici Operátora výroby pro obsluhu strojního zařízení. Zabýváme se výrobou obalů z vlnité lepenky. POŽADUJEME: zkušenost s obsluhou strojního zařízení nebo vysokou motivaci naučit se nové dovednosti, manuální zručnost a dobrá fyzická kondice, spolehlivost a schopnost pracovat v týmu, samostatnost a schopnost pracovat bez neustálého dohledu PRACOVNÍ DOBA: ranní směna NABÍZÍME: konkurenceschopné finanční ohodnocení, atraktivní ... (více v detailu)
Obchodní zástupce/kyně pro rozvoz a zákaznický servis
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Něměcký jazyk a řidičský průkaz sk. B podmínkou, ochota cestovat na služební cesty, samostatnost, zodpovědnost a časová flexibila. Nabízíme služební auto, 25 dní dovolené, přátelský a vstřícný tým, cafet... (více v detailu)
Neuvedeno
PODPORA / KONTROLA DISEČINKU
Co budete dělat? Kontrola provozu: - Sledujete, jestli všechno běží podle plánu. - Kontrolujete trasy, časy a zadané úkony - Reportujete data svému nadřízenému - Práce s interním systémem Pomoc dispečerům - Pomáháte dispečerům s kontrolou provedených úkolů / zpětná vazba svému kolegovi - Komunikace s kolegy. - Spolupracujete na zlepšení procesů. Kontrola pravidel a kvality - Kontrolujete, jestli se dodržují bezpečnostní pravidla. - Dbáte na kvalitu prováděných služeb. - Děláte reporty a hodnotíte provoz. Administrativa - Zaznamenáváte provozní události a směny. - Vedení dokumentace a an... (více v detailu)
Právník/právnička
Výběrové řízení č. 2025/26 Druh práce: výkon komplexních koncepčních právních činností při zajišťování výkonu státní správy na úseku přestupkové agendy Magistrátu města Olomouce zařazených v odboru správních činností Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Obor: právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice Praxe v přestupkové agendě výhodou Jiné požadavky: -všeobecný přehled o ustanoveních právních předpisů - zejména zákona o odpovědnos... (více v detailu)
MZDOVÁ ÚČETNÍ - home office
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Ekonomka/ mzdová účetní, SŠ vzdělání ekonom. směru, komplexní zpracování mezd včetně personalistky, přijme praco... (více v detailu)
Neuvedeno
ŠKOLNÍ PSYCHOLOG/PSYCHOLOŽKA
C04 z:7/4/2025 Práce školního psychologa na zkrácený úvazek 0,5 (20 hodin týdně), plat dle praxe. Nabízíme penzijní připojištění. Kontakt telef... (více v detailu)
Kuchař/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava hotových a minutkových jídel v zařízení Lázeňského domu úpravu a ošetření jatečního masa, drůbeže, ryb a masných výrobků řízení a organizace práce zaměstnanců na společné pracovní směně stanovování a provádění technologických postupů a kalkulací stanovování a zajišťo... (více v detailu)
Neuvedeno
Snídaňový/á kuchař/ka
Příprava snídaňového bufetu - American breakfast buffet Pracovní doba: Kátký a dlouhý týden (6:00-11:30) Zaměstnanecké výhody: Personální strava, finanční bonusy... (více v detailu)
disponent/ka logistiky
Před 3 dny - AVIZO_CZ
znalost NJ na komunikační úrovni, samostatnost a praxe na podobné pozici vítána, plánování výroby a jejich kapacit, koordinace potřeb zákazníka a výrobních kapacit na základě týdenních, měsíčních a ročních plánů, řízení potřeb surových a montážních dílů, kontakt pro zákazníka v oblasti termínů a množství dodávek, evidence a zpracování všech odvolávek, kontrola jejich správnosti, tvorba odvolávek, sledování dodržování termínů dodávek, plánování a provádění roční... (více v detailu)
Neuvedeno
Skladníci, obsluha manipulačních vozíků
Před 2 dny - AVIZO_CZ
d.bizkova@schmenk.cz Požadujeme: znalost PC, spolehlivost, zodpovědnost, VZV-výhodou Příspěvek na stravování, penzijní připojištění, příspěvek n... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodník
Požadujeme: • Minimálně SŠ vzdělání ekonomického nebo strojírenského zaměření • Praxe v oblasti obchodu alespoň 5 let • ŘP sk. B – aktivní řidič • Výborné komunikační a prezentační dovednosti • Velmi dobrá znalost PC (Excel, PowerPoint, Word) • AJ nebo NJ na komunikativní úrovni Pracovní náplň: • Zodpovědnost za poptávkové a nabídkové řízení ve svěřené oblasti obchodu • Vyhledávání nových obchodních příležitostí • Zodpovědnost za jednotlivé zakázky • Organizace přezkoumání smluv dodaných zákazníkem, kontrola požadavků odpovídající nabí... (více v detailu)
Samostatná účetní (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, praxi v podvojném účetnictví, znalost účetní a daňové legislativy, dobrou znalost MS Office, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost, trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost. Náplň práce: Zpracování a evidence účetních dokladů (faktury, podkladní doklady, bankovní výpisy atd.), účetní závěrky (měsíční, čtvrtletní a roční), daně a odvody (výpočet a zpracování DPH, daně z příjmů, silniční daně a dalších odvodů), inventarizace (kontrola a inventarizace majetku, zásob a pohledávek), reporting (příprava podkladů pro vedení společnos... (více v detailu)
Neuvedeno
Stavbyvedoucí dopravních staveb (m/ž)
Požadujeme: - SŠ/VŠ stavebního zaměření - Znalost pracovních postupů a technické dokumentace - Organizační schopnosti - Zkušenosti s řízením staveb - Samostatnost - Časovou flexibilitu - Zodpovědnost - Spolehlivost - Řidičský průkaz sk. B - Autorizace výhodou Nabízíme: - stravné, o... (více v detailu)
pomocníci v kuchyni (M/Ž)
-znalost pokrmů tradiční čísnké kuchyně, použitých surovin a jejich zpracování -pečlivost, spolehlivost, samostatnost, týmová práce, dodolnost vůči stresu -práce o víkendech a večerech Oso... (více v detailu)
Nabídka spolupráce: Hledám tipaře v oblasti financí! 🤑💼💰
Přidáno včera - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
💼💰 Hledám šikovného člověka, který se chce zapojit do zajímavé práce v oblasti financí a zároveň mít flexibilitu a volnost. Hledám tipaře, který bude propojením mezi lidmi, kteří potřebují finanční poradenství, a naším odborným týmem. Náplň práce: -Vyhledávání lidí, kteří mají zájem o finanční produkty (např. pojištění, spoření, investice, důchod, hypotéka, reality...). -Doporučení těchto kontaktů mně – o klienty se postarám já. -Jednoduchá práce, kterou můžete dělat odkudkoliv a kdykoliv. Co nabízím: -Provize za každého úspěšně doporučeného klienta 100-3.000,- / doporučení. -Flexibilní spolupráci – pracujete, kdy ch... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce