Office manager
Podobné inzeráty
Junior manager
Před 8 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Slemzin Alexander, e-mail: lotos7577@gmail.com Náplň práce: komunikace se zákazníky, práce s objednávkami a fakturami, tvorba marketingových materiálů, organizace propagační akce. Požadavky – znalost programů: Word, Exc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Junior manager
Před 8 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Slemzin Alexander, e-mail: lotos7577@gmail.com Náplň práce: komunikace se zákazníky, práce s objednávkami a fakturami, tvorba marketingových materiálů, organizace propagační akce. Požadavky – znalost programů: Word, Exc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Mechanik/mechanička servisní technik/technička pro automatizaci
Před 6 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: Pro realizaci dlouhodobého projektu pro zákazníka v Mladé Boleslavi hledáme zaměstnance, který bude mít všeobecné znalosti automatizovaného zařízení nebo výrobních linek. Dále požadujeme přesnost, pečlivost, vysoké p... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Mechanik/mechanička servisní technik/technička pro automatizaci
Před 6 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: Pro realizaci dlouhodobého projektu pro zákazníka v Mladé Boleslavi hledáme zaměstnance, který bude mít všeobecné znalosti automatizovaného zařízení nebo výrobních linek. Dále požadujeme přesnost, pečlivost, vysoké p... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
OFFICE MANAŽER/KA
Před 7 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Náš ideální kandidát musí být komunikativní slovem i písmem v českém jazyce, s minimálně středoškolským vzděláním (stavební či technický obor výhodou), samostatný, spolehlivý, pečlivý a proaktivní, s výbornou uživatelskou znalostí práce na PC (Microsoft Office), s organizačními schopnostmi, mít řidičské oprávnění s... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
OFFICE MANAŽER/KA
Před 7 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Náš ideální kandidát musí být komunikativní slovem i písmem v českém jazyce, s minimálně středoškolským vzděláním (stavební či technický obor výhodou), samostatný, spolehlivý, pečlivý a proaktivní, s výbornou uživatelskou znalostí práce na PC (Microsoft Office), s organizačními schopnostmi, mít řidičské oprávnění s... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník home office
Před 7 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Dobrý den, hledám příležitost na pozici administr. pracovníka, kterou bych mohl vykonávat z domova (cca 80 hod. měsíčně). Mám zkušenosti s administrativními úkoly a jsem připraven nabídnout své služby na dočasné či dlouhodobé... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Junior Key Account Manager (v režimu home office) - vhodné pro OZZ
Před 7 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1. kontakt telefonicky každý den od pondělí do pátku v čase od 9:00 do 17:00 hodin, e-mailem. Tel.: +48 661 437 654, e-mail: bartlomiej.chomicki@politan.pl Vhodné i pro osoby se zdravotním omezením (OZZ). Práce na celém území České republiky, občasné návštěvy v centrále společnosti v Rybniku. V Politan klademe důraz na budování dlouhodobých vztahů s klienty a neustálý rozvoj. Hledáme osobu, která se dobře orientuje v prodejních procesech, má zkušenosti s B2B prodejem a jejím hlavním cílem je aktivní získávání nových zákazníků. Hlavním úkolem na této pozici bude zvýšení našeho podílu a prodeje na českém trhu. Vaší povinností bude aktivně se účastnit klíčových fází prodejního procesu, přičemž hlavním cílem vaší práce bude přeměnit leady v spokojené zákazníky. Na této pozici je také vyžadována znalost angličtiny na úrovni umožňující plynulou komunikaci (náborové rozhovory proběhnou v angličtině). Budete spolupracovat s týmem, který vás podpoří na každém kroku - od prvních kroků v CRM sy... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Junior Key Account Manager (v režimu home office) - vhodné pro OZZ
Před 7 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1. kontakt telefonicky každý den od pondělí do pátku v čase od 9:00 do 17:00 hodin, e-mailem. Tel.: +48 661 437 654, e-mail: bartlomiej.chomicki@politan.pl Vhodné i pro osoby se zdravotním omezením (OZZ). Práce na celém území České republiky, občasné návštěvy v centrále společnosti v Rybniku. V Politan klademe důraz na budování dlouhodobých vztahů s klienty a neustálý rozvoj. Hledáme osobu, která se dobře orientuje v prodejních procesech, má zkušenosti s B2B prodejem a jejím hlavním cílem je aktivní získávání nových zákazníků. Hlavním úkolem na této pozici bude zvýšení našeho podílu a prodeje na českém trhu. Vaší povinností bude aktivně se účastnit klíčových fází prodejního procesu, přičemž hlavním cílem vaší práce bude přeměnit leady v spokojené zákazníky. Na této pozici je také vyžadována znalost angličtiny na úrovni umožňující plynulou komunikaci (náborové rozhovory proběhnou v angličtině). Budete spolupracovat s týmem, který vás podpoří na každém kroku - od prvních kroků v CRM sy... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Specialista v produkčním středisku s plynulou angličtinou
Před 6 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Tereza Karpalová, tel.: 222 120 121, e-mail: Tereza.Karpalova@kearney.com Náplň práce: - Příprava prezentací v PowerPoint na základě zadaných podkladů - Grafická úprava dokumentů ve Word a Excel - Infografika, letáky, newslettery, pozvánky apod. - Kresba rukou - Finalizace dokumentů (tisk, vazba, pálení CD) - Komunikace se zákazníky - Pravidelný reporting - Aktivní týmová spolupráce na nových a stávajících projektech Nabízíme: - Zázemí stabilní mezinárodní společnosti - Firemní benefity - Pestré portfolio pracovních úkolů - Vstupní školení Požadujeme: - Výbornou znalost následujících software: MS PowerPoint, Word, Excel, Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop, Adobe Acrobat, - Praxe v oboru gr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Specialista v produkčním středisku s plynulou angličtinou
Před 6 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Tereza Karpalová, tel.: 222 120 121, e-mail: Tereza.Karpalova@kearney.com Náplň práce: - Příprava prezentací v PowerPoint na základě zadaných podkladů - Grafická úprava dokumentů ve Word a Excel - Infografika, letáky, newslettery, pozvánky apod. - Kresba rukou - Finalizace dokumentů (tisk, vazba, pálení CD) - Komunikace se zákazníky - Pravidelný reporting - Aktivní týmová spolupráce na nových a stávajících projektech Nabízíme: - Zázemí stabilní mezinárodní společnosti - Firemní benefity - Pestré portfolio pracovních úkolů - Vstupní školení Požadujeme: - Výbornou znalost následujících software: MS PowerPoint, Word, Excel, Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop, Adobe Acrobat, - Praxe v oboru gr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Sociální pracovník/pracovnice v přímé péči v denním stacionáři
Před 7 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Co u nás budete dělat: - Poskytovat dospělým lidem s mentálním postižením, příp. kombinovaným s tělesným či smyslovým postižením individuální podporu v rozvoji či zachování jejich znalostí, schopností a dovedností, - plánovat, provádět a vyhodnocovat ve spolupráci s nimi průběh poskytování služby, - podílet se na řešení jejich nepříznivé sociální situace, - spolupracovat s jejich rodinou nebo opatrovníkem. Co od Vás požadujeme: - Vysokoškolské či vyšší odborné vzdělání v jednom z oborů uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (zaměření sociální nebo speciální pedagogika), - flexibilitu, odpovědnost, empatii, asertivitu, - orientaci v problematice osob s postižením, - administrativní a organizační dovednosti, - připravenost dále se rozvíjet a vzdělávat, - bezúhonnost, - výbornou znalost práce na PC. Výhodou je praxe v oboru, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) a zkušenosti s: - S expresivními terapiemi (zejména s taneční a pohybovou terapií, mu... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Sociální pracovník/pracovnice v přímé péči v denním stacionáři
Před 7 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Co u nás budete dělat: - Poskytovat dospělým lidem s mentálním postižením, příp. kombinovaným s tělesným či smyslovým postižením individuální podporu v rozvoji či zachování jejich znalostí, schopností a dovedností, - plánovat, provádět a vyhodnocovat ve spolupráci s nimi průběh poskytování služby, - podílet se na řešení jejich nepříznivé sociální situace, - spolupracovat s jejich rodinou nebo opatrovníkem. Co od Vás požadujeme: - Vysokoškolské či vyšší odborné vzdělání v jednom z oborů uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (zaměření sociální nebo speciální pedagogika), - flexibilitu, odpovědnost, empatii, asertivitu, - orientaci v problematice osob s postižením, - administrativní a organizační dovednosti, - připravenost dále se rozvíjet a vzdělávat, - bezúhonnost, - výbornou znalost práce na PC. Výhodou je praxe v oboru, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) a zkušenosti s: - S expresivními terapiemi (zejména s taneční a pohybovou terapií, mu... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Investiční technik/technička odboru správy majetku MěÚ Odolena Voda
Před 6 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: Charakteristika vykonávané investorsko-inženýrské činnosti ve fázi přípravy záměru, realizace a předání přidělených staveb: - vypracování investičního záměru a zajištění zadání staveb, studie staveb, projektovou dokumentaci staveb včetně konzultací (i s budoucím uživatelem) a konečného odsouhlasení, zadání měřičských a průzkumových prací, podklady pro výstavbu - územní rozhodnutí, stavební povolení až po kolaudaci, výběr a předání staveniště, - vedení písemné agendy v informačním systému, technické dokumentace a veškeré předepsané doklady k jednotlivým akcím, - zajištění přejímacích řízení, kontrolu a potvrzení faktur, dodacích listů v souladu s cenovými předpisy, kontrola realizace a fakturaci dle rozpočtu stavby, - spolupráce na přípravě podkladů pro žádosti o dotace či granty, dohled na dodržování dotačních podmínek v oblasti přípravy a realizace stavby a příprava podkladů pro závěrečné vyhodnocení akce dle podmínek provázejících přidělení finančních prostředků v ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Investiční technik/technička odboru správy majetku MěÚ Odolena Voda
Před 6 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: Charakteristika vykonávané investorsko-inženýrské činnosti ve fázi přípravy záměru, realizace a předání přidělených staveb: - vypracování investičního záměru a zajištění zadání staveb, studie staveb, projektovou dokumentaci staveb včetně konzultací (i s budoucím uživatelem) a konečného odsouhlasení, zadání měřičských a průzkumových prací, podklady pro výstavbu - územní rozhodnutí, stavební povolení až po kolaudaci, výběr a předání staveniště, - vedení písemné agendy v informačním systému, technické dokumentace a veškeré předepsané doklady k jednotlivým akcím, - zajištění přejímacích řízení, kontrolu a potvrzení faktur, dodacích listů v souladu s cenovými předpisy, kontrola realizace a fakturaci dle rozpočtu stavby, - spolupráce na přípravě podkladů pro žádosti o dotace či granty, dohled na dodržování dotačních podmínek v oblasti přípravy a realizace stavby a příprava podkladů pro závěrečné vyhodnocení akce dle podmínek provázejících přidělení finančních prostředků v ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Pracovník soudního infocentra
Před 7 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KUMULOVANÁ FUNKCE PRACOVNICE/NÍK CIVILNÍHO ODDĚLENÍ A ZASTUPUJÍCÍ PRACOVNICE/NÍK SOUDNÍHO INFOCENTRA Náplň práce: - příprava spisů k jednáním (jejich kompletace, příprava protokolů o jednání) - vede komplexní zajišťování agendy rejstříků soudu dle vnitřního kancelářského řádu - plnění dalších písemných pokynů soudce a asistenta soudce ve spisech (písemné či telefonické předvolávání účastníků k soudním jednáním, rozesílání soudních rozhodnutí, vyhotovování a rozesílání různých soudních vzorů účastníkům a dalším orgánům činným v civilním řízení apod.) - zajišťuje soustředění, vyhodnocování a poskytování informací veřejnosti, především účastníkům řízení, o aktuálním stavu řízení u soudu, - provádí vyznačování doložky právní moci a vykonatelnosti na stejnopisy rozhodnutí, - provádí zajišťování a předkládání spisů k nahlédnutí oprávněným osobám dle VKŘ, - zajišťuje ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pracovník soudního infocentra
Před 7 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KUMULOVANÁ FUNKCE PRACOVNICE/NÍK CIVILNÍHO ODDĚLENÍ A ZASTUPUJÍCÍ PRACOVNICE/NÍK SOUDNÍHO INFOCENTRA Náplň práce: - příprava spisů k jednáním (jejich kompletace, příprava protokolů o jednání) - vede komplexní zajišťování agendy rejstříků soudu dle vnitřního kancelářského řádu - plnění dalších písemných pokynů soudce a asistenta soudce ve spisech (písemné či telefonické předvolávání účastníků k soudním jednáním, rozesílání soudních rozhodnutí, vyhotovování a rozesílání různých soudních vzorů účastníkům a dalším orgánům činným v civilním řízení apod.) - zajišťuje soustředění, vyhodnocování a poskytování informací veřejnosti, především účastníkům řízení, o aktuálním stavu řízení u soudu, - provádí vyznačování doložky právní moci a vykonatelnosti na stejnopisy rozhodnutí, - provádí zajišťování a předkládání spisů k nahlédnutí oprávněným osobám dle VKŘ, - zajišťuje ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
teamleader (m/ž)
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
POŽADUJEME Iniciativní pracovní nasazení Manuální zručnost, pečlivost, spolehlivost Zkušenost s vedením pracovníků na podobné pozici Ochota pracovat v týmu Samostatnost Uživatelské dovednosti práce s MS WORD, EXCEL, Outlook Vyučení v technickém oboru výhodou Základní znalost SAP výhodou Připravenost k práci ve dvousměnném/třísměnném/nepřetržitém provozu NABÍZÍME Jistotu v prosperující firmě Dobré finanční a pracovní podmínky Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu v rámci nadnárodního koncer... (více v detailu)
Neuvedeno
PROJECT MANAGER (50-80.000 Kč)
Před 22 dny
- ANNONCE
Láká Vás řídit projekty v oblasti stavby výstavních ploch dle přání klienta? Baví Vás organizace, komunikace a hledání správného řešení? Je pro Vás komunikace v německém či anglickém jazyce denní chleba?
Pak je tato pozice právě pro Vás!
Stabilní česká společnost, která expanduje na zahraniční trh hledá posilu na pozici:
PROJECT MANAGER... (více v detailu)
Neuvedeno
FACILITY MANAGER (90 – 120.000,-Kč)
Před 22 dny
- ANNONCE
Máte zkušenosti s technickou správou budov? Umíte vést tým a řešit krizové situace?
Pak hledáme právě Vás!
Pro našeho významného klienta hledáme zkušeného Facility Managera, který bude zodpovědný za správu a údržbu budov v Brně.
FACILITY MANAGER
Řízení provozu portfolia budov v centru Brna – opravy, údržby, úklid, bezpečnost., Vedení a koordinace týmu údržby a... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách
Před 22 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontakt POUZE telefonicky - v pracovní dny od 8:00 do 14:00 nebo e-mailem. Co u nás budete dělat: - Provádět přímou obslužnou péči a základní výchovnou nepedagogickou činnost vůči lidem s mentálním postižením kombinovaným s tělesným postižením, - rozvíjet individuální manuální zručnosti a fixovat získané společenské a pracovní návyky svěřených klientů Klíče v souladu s obecně závaznými právními normami ČR a veškerými předpisy a nařízeními, platící uvnitř Klíče, - poskytovat svěřeným klientům podporu a vedení v oblastech stravování, nakupování osobních potřeb, v domácích pracích, v péči o osobní hygienu s přihlédnutím k jejich individuálním schopnostem, - v případě potřeby zajišťovat ošetřovatelskou péči o klienty, - odpovídat za bezpečnost a zdraví svěřených klientů. Co od Vás požadujeme: - Akreditovaný kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách a střední vzdělání s výučním listem, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou či vysokoškolské vzdělání v oborech zaměřených... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách
Před 22 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontakt POUZE telefonicky - v pracovní dny od 8:00 do 14:00 nebo e-mailem. Co u nás budete dělat: - Provádět přímou obslužnou péči a základní výchovnou nepedagogickou činnost vůči lidem s mentálním postižením kombinovaným s tělesným postižením, - rozvíjet individuální manuální zručnosti a fixovat získané společenské a pracovní návyky svěřených klientů Klíče v souladu s obecně závaznými právními normami ČR a veškerými předpisy a nařízeními, platící uvnitř Klíče, - poskytovat svěřeným klientům podporu a vedení v oblastech stravování, nakupování osobních potřeb, v domácích pracích, v péči o osobní hygienu s přihlédnutím k jejich individuálním schopnostem, - v případě potřeby zajišťovat ošetřovatelskou péči o klienty, - odpovídat za bezpečnost a zdraví svěřených klientů. Co od Vás požadujeme: - Akreditovaný kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách a střední vzdělání s výučním listem, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou či vysokoškolské vzdělání v oborech zaměřených... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Před 34 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/Asistentka. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Co u nás budete dělat: " telefonicky sjednávat schůzky " plánovat časový harmonogram manažera " všechno se eviduje do našeho systému, který vás hned v den nástupu naučíme používat Co byste měl/a umět: " základní práci s počítačem a internetem " svědomitě a pečlivě odvádět svou práci " k práci je potřeba mluvit česky / slovensky, znalost jiného cizího jazyka není třeba " příjemně vystupovat jak v pracovní komunikaci, tak i mezi kolegy Co pro Vás máme my: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 28 000,- Kč /měsíc , po zapracování profesní i mzdový růst " dlouhodobou spolupráci, pracovní poměr na standardní pracovní smlouvu " pracovní úvazek 20-40 hodin / týden dle dohody (odpracované hodiny v týdnu lze rozdělit... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Před 34 dny
- ANNONCE
Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/Asistentka. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Co u nás budete dělat: " telefonicky sjednávat schůzky " plánovat časový harmonogram manažera " všechno se eviduje do našeho systému, který vás hned v den nástupu naučíme používat Co byste měl/a umět: " základní práci s počítačem a internetem " svědomitě a pečlivě odvádět svou práci " k práci je potřeba mluvit česky / slovensky, znalost jiného cizího jazyka není třeba " příjemně vystupovat jak v pracovní komunikaci, tak i mezi kolegy Co pro Vás máme my: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 28 000,- Kč /měsíc , po zapracování profesní i mzdový růst " dlouhodobou spolupráci, pracovní poměr na standardní pracovní smlouvu " pracovní úvazek 20-40 hodin / týden dle dohody (odpracované hodiny v týdnu lze rozdělit... (více v detailu)
Neuvedeno
Sr IT Manager
Před 53 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: Lažková Mirka, e-mail: volna-pracovni-mista@email.cz Níže uvedené je vítáno: - pokročilá znalost anglického jazyka; - dobré k... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce