Referenti majetkové správy

Před 179 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pavlína Pšenáková, tel.: 778 492 923, e-mail: psenakova.pavlina@npu.cz Pracovní náplň: o správa sbírek mobiliárních fondů a historických knihoven na státních objektech Středočeského, Ústeckého a Karlovarského kraje o inventarizace mobiliárních fondů a revize zámeckých knihoven - časté služební cesty služebním automobilem (jednodenní, možnost i vícedenních s noclehem na objektech) o evidence výpůjček, vystavování smluv a reverzů Požadujeme: o ukončené vysokoškolské vzdělání nejlépe humanitního směru (obory dějiny umění, historie, muzeologie, památková peče atd.), případně středoškolské vzdělání s maturitou 9. plat. třída o samostatnost, zodpovědnost, iniciativu, pečlivost, vysoké pracovní nasazení, komunikační schopnosti, týmová spolupráce, časová flexibilita o aktivní znalost jednoho světového jazyka o znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, Zoner Photo Studio) ořidičský průk... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referent - ochrana ovzduší na odboru výstavby a životního prostředí (m/ž)
Náplň práce: výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší. Zpracování akčního plánu v návaznosti na Program zlepšování kvality ovzduší, mapování a kontrola domácností, které provozují kotle na pevná paliva I a II emisní třídy na území ORP, kontrola plnění požadavků kladených na provozovatele spalovacích zdrojů zákonem o ochraně ovzduší na území ORP Rakovník. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (10. platová třída) + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání s vazbou na problematiku ochrany životního prostředí, znalost problematiky ochrany ovzduší, znalost programu GINIS, VITA, VERA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, orientace v dotačních titulech, praxe při podávání žádostí o dotace ... (více v detailu)
samostatný referent oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcí v odboru sociálníc
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Zaměstnanecké výho... (více v detailu)
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Asistent/ka vedoucího provozu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Medkovy Kopce 35. Hledáme asistentku s rozšířenou administrativní působností, uživatelská znalost práce na PC včetně Word, Excel, obsluha a znalost interních programů po zaučení ( Bookolo, Agnis), tvorba obsahu a online marketing, střih videa, úprava fotek, práce s grafickým programem Canva, zkušenosti se správou webu a soc. Sítí- není však podmínkou, obsluha externích reklamních portálů a komunikace s nimi, podílení se na cenotvorbě pobytových balíčků... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedení účetnictví a daňové evidence
Před 8 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Nabízím KOMPLEXNÍ zpracování účetnictví pro OSVČ i firmy. DPH, MZDY (vč.Personální agendy), Silniční daně, zpracování přiznání pro podání DPFO i DPPO. Zastupování n... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA SPLŇUJE: - středoškolské vzdělání v oboru - bezúhonnost - praxi v dané oblasti - výhodou znalost programu ESO9, není podmínkou - znalost účetních a daňových zákonů ČR, problematiky DPH - znalost MS OFFICE, internet - schopnost samostatně pracovat - časová flexibilita, příjemné vystupování - profesionální a komunikativní jednání - zodpovědnost, samostatnost, vstřícnost a ochota. CO BUDE MJ. NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE: - tvorba platebních příkazů, komunikace s bankou - zpracování přijatých a vydaných faktur - tvorba dohadných položek, nákladů a výnosů příštích období - správa dodavatelského salda a zálohových plateb - účtování bankovních výpisů, pokl... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdová/ý účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
pozice: mzdová/ý účetní Nástup: ihned do 31.8.2025 s možností prodloužení Mzda: 29120,- až 33230,- Kč Kontakt: Bambasová Lucie Ing., tel.: 777 758 323, email : info@centrumpribram.cz Požadujeme: o Středoškolské vzdělání ekonomického směru o Praxe v oboru NUTNÁ o Dobrá znalost práce s PC - Word, Excel o Znalost práce v programu Byznys výhodou o Trestní bezúhonnost o Komunikační dovednosti o dobrý zdravotní stav Náplň práce: Výpočet platu a zúčtování náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, srážek z platu, agendy daní ze závislé činnosti a pojistného a sociální a zdravotní p... (více v detailu)
Neuvedeno
Správní cestmistr Bruntál
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Správní cestmistr Bruntál s pravidelným pracovištěm Zahradní 1949/19, 792 01 Bruntál Zodpovědnost za: - výkon majetkové správy silnic včetně součástí a příslušenství - vedení pasportu silnic včetně součástí a příslušenství - provádění prohlídek silnic dle zákona - technický dozor údržby a oprav na silniční síti Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, stavební směr výhodou - znalost výkresové dokumentace - praxe v oboru výhodou - řidičský průkaz skupiny B a praxi v řízení vozidel - uživatelskou znalost práce na PC Nabízíme: - pravidelné pracoviště na výše uvedené adrese - platové ohodnocení - třída T 9 dle NV č. 341/2017 Sb. - po zapracování plat cca 40 - 45 tis. Kč - 5 týdnů dovolené - zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravování, příspě... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční referent / referentka
Před 9 dny - AVIZO_CZ
1. kontakt telefonicky Po-Pá 7:00 - 14:30 hodin, e-mailem. Tel.: 595 220 321; 595 220 322, 595 220 320, e-mail: nabor@vez.her.justice.cz. Požadujeme: - obecnou znalost souvisejících právních předpisů (stavební zákon, zákon o zadávání veřejných zakázek) - orientaci v pasportizačních plánech objektů, v projektové dokumentaci, znalost stavebního řízení a čtení technických výkresů - komunikační dovednosti, organizační schopnosti, smysl pro zodpovědno... (více v detailu)
Neuvedeno
Projektový manažer/manažerka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Hledáme zkušeného projektového manažera pro oddělení dotací. Náplň práce: - Řízení projektů od A do Z: od iniciace a plánování až po realizaci, monitoring, reporting, prezentaci výsledků, vyhodnocení a uzavření. - Tvorba časových a finančních plánů projektů. - Vytváření strategií a opatření pro dosažení cílů projektu. - Kontrola postupu a kvality práce. - Sledování nákladů projektu. Požadavky: - SŠ/VŠ vzdělání (ideálně management, ekonomika nebo technický směr). - Komunikační dovednosti na jedničku, vstřícné a příjemné vystupování. - Pečlivost, spolehlivost a schopnost týmové spolupráce. - Velmi dobrá znalost práce na PC a MS Office. - Zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost. - Praxe a znalost řízení projektů ve všech fázích výhodou. Nabízíme: - Práci na plný úvazek s možností kariérního růstu. - Perspektivní pozici v dynamickém prostředí. - Možnost trvalého vzdělávání a... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodej apartmánu 46 m2, ev.č. 00418
Ev.č. 00418 Apartmán se nachází v objektu Apart Hotel Panorama, resort Czarna Góra. Jedná se o malebný komplex na úpatí masivu Kralický Sněžník. V okolí se nachází mnoho krásných vyhlídek, turistických, lyžařských a cyklistických tras. Oblast je díky svým možnostem využívaná turisty celoročně. Na tomto krásném místě vám nabízíme apartmán o rozloze 46,26 m2 sestávající z obývacího pokoje s kuchyňským koutem, ložnice, předsíně a koupelny. Z obývacího pokoje je vstup na balkon. > Česko-polská státní hranice vzdálená 8km. > Komplex zahrnuje: Wellness & Spa zónu, bazén, lázně, hernu, restauraci. > Apartmán se nachází ve druhém patře ze čtyř. > Nábytek a veškeré vybavení je v ceně. > Poplatky za správu a fond oprav... (více v detailu)
3 470 000
 Kč
Referent/ka stavebního úřadu Městského úřadu Znojmo
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Nástup možný i jinak dle dohody. Požadavky: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 r... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNICKÝ SPECIALISTA / TECHNICKÁ SPECIALISTKA obchodního oddělení
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou (po 1 roce), flexibilní pracovní doba. Nástup možný ihned. Co budete dělat: vytvářet a aktualizovat technologické a pracovní postupy; spolupracovat na vývoji a zavádění nových výrobků nebo jejich vylepšení; podílet se na optimalizaci a zlepšování výrobních procesů; spravovat výkresovou dokumentaci; komunikovat a pečovat o naše velkoobchodní i maloobchodní zákazníky, poskytovat jim potřebnou technickou podporu a poradenství v oblasti stínicí techniky; konzultovat se zákazníkem nestandardní objednávky a jejich možná technická řešení; vyřizovat poptávky a zpracovávat cenové nabídky; vyřizovat a evidovat reklamace i připomínky zákazníků, navrhovat nápravná opatření a podílet se na jejich realizaci; spolupracovat na dalších činnostech obchodního oddělení a výroby. Požadavky:... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledám práci, brigádu na ranní směnu
Před 22 dny - AVIZO_CZ
Dobrý den, Hledám brigádu o víkendech a volných dnech ( státních svátcích). Časem možno HPP. Ranní směna kvůli dětem. Vyučená jsem jako zahradnice. Praxi mám ve fabrikách jak... (více v detailu)
Neuvedeno
IT správa Brno | Admininistrace serverů a sítí
Poskytuji profesionální IT služby a správu serverů v Brně a okolí. Nabízím komplexní outsourcing IT infrastruktury včetně: Správa Linux a Windows serverů Cloudová řešení a... (více v detailu)
Neuvedeno
KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ
Před 36 dny - HYPERINZERCE
KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ se zaměřením na právní problematiku v oblasti justice POPIS SLUŽBY: KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ Psychická i emocionální podpora a pomoc ve složitých životních situacích. Specializace na právní problematiku v oblasti justice, práva, opatrovnických sporů, péče o děti, komunikaci s úřady a institucemi státní správy jako jsou například OSP... (více v detailu)
Neuvedeno
Komplexní podpora pro Vaše podnikání
Před 45 dny - HYPERINZERCE
Zakládání a likvidace společností a neziskových organizací, správa datové schránky, změny ve společnosti (název, sídlo apod.), komunikace s úřady (živnostenský- změna a vyřízení živností, odpovědný zástupce, přerušení, vyřízení, finanční - registrace k daním aj., vyplňování formulářů pro úřady aj.), registr skutečných majitelů, katastr nemovitostí, prověření obchodních partnerů, poskytnutí sídla pro společnost, profesionální předseda SVJ/družstva, poradenství pro SVJ a družstva, životopis na míru, PR texty, konstruktivní kritika webu, svěřenské fondy a další...Většinu věcí lze vyřídit online, popř. s jednou návštěvou Czech POINTu. Důraz klademe na odbornost, kvalitu, vstřícnost a vždy hledáme nejlepší řešení... (více v detailu)
Neuvedeno
Efektivní správa zákaznické komunikace
Před 48 dny - Hlavní město Praha - SBAZAR
Hledáte spolehlivou a profesionální podporu pro svou firmu? Jsem Laura Kičáková, zkušená telefonní operátorka a virtuální asistentka s více než 5 lety praxe v zákaznickém servisu, e-mailové komunikaci a telefonické podpoře. Nabízím své služby malým firmám i jednotlivcům, kteří potřebují profesionální, efektivní a přívětivý přístup k zákazníkům. Mohu nabídnout: Telefonická komunikace: Zkušenosti s odbavováním příchozích i odchozích hovorů (včetně krizové komunikace a nepříjemných situac... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Hledám práci v oblasti administrativy
Před 62 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Dobrý den, hledám práci v oblasti administrativy, nejlépe z doma s občasným dojížděním. Nabízím 18 let praxe v administrativě, jako... objednávání zboží (v rámci EU), fakturace, reklamace, komunikace s dodavateli, vyhledáv... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (80. - 100.000 KČ)
Před 72 dny - ANNONCE
Jste vytrvalí, rádi pracujete v dobře organizovaném systému a pořádek je pro Vás samozřejmostí? Máte zkušenosti jako hlavní účetní v prostředí výrobní společnosti? Angličtina Vám nedělá žádné potíže a zvládáte plynulou komunikaci? Hledáme přeborníka, jste to Vy? Aktivní komunikace se zákazníky, externími partnery a interními odděleními, Hlavní role v podpoře zaměstnanců a zákazníků ve fina... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 173 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
STAVBYVEDOUCÍ
Před 423 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Vitásková Monika, tel.: 721 585 141, e-mail: smpsluzby@smpsluzby.cz. První kontakt: e-mailem: smpsluzby@smpsluzby.cz nebo osobně na adrese: U Vodárny 1855/9, 748 01 Hlučín Požadujeme: - VŠ vzdělání, případně SŠ - nejlépe strojního nebo stavebního oboru, - alespoň 3 - letá odborná praxe v oblasti stavebnictví, technologických staveb nebo technického zařízení budov - znalost procesů projektového řízení - znalost technické legislativy, technické znalosti, orientaci a nadhled, sledování trendů a vývoje v oboru - organizační schopnosti, schopnost řídit, vést a motivovat - uživatelská znalost práce na PC - výborné komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup - autorizace v oboru (není podmínkou) - řidičské oprávnění sk... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 226 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce