OBCHODNÍ ZÁSTUPCE/ZÁSTUPKYNĚ

Prodáno
Společnost KARSIT, s.r.o. ráda přivítá nového kolegu/novou kolegyni se zájem o oblast obchodu, s chutí do práce se zaměřením na komplexní péči o stávající i nové zákazníky. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Co bude patřit mezi Vaše hlavní úkoly: komunikace se zákazníky VW a AUDI; provádění analýz trhu a konkurence, cenových průzkumů; zpracování podkladů pro roční, dlouhodobé a strategické plány prodeje; vyhledávání nových obchodních příležitostí; péče o stávající zákazníky; tvorba cenových podkladů pro cenové vyjednávání. Co od Vás zaměstnavatel očekává: angličtina/němčina na pokročilé úrovni; VŠ/SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru; praxi v oblasti zahraničního obchodu (v automotive výhodou); výborné komunikační a prezentační dovednosti,
Neuvedeno

Podobné inzeráty

EXPEDIENT/EXPEDIENTKA (vyhrazeno pro OZP)
z:27/2/2025 (vyhrazeno pro OZP) Příprava podkladů pro fakturaci. Kontakt telefonicky, emailem. pracovní poměr od: 10... (více v detailu)
Stále nemohu sehnat
Stále sháním práci jako kuchařka v jídelně nebo uklízečka úklid a nebo péče o zvířata...... Ale ... (více v detailu)
VŠEOBECNÁ SESTRA ODDĚLENÍ NÁSLEDNÉ LŮŽKOVÉ PÉČE - REHABILITACE PACIENTŮ
4.11.2024 - poskytování ošetřovatelské péče prostřednictvím ošetřovatelského procesu - oddělení následné lůžkové péče - rehabilitace pacientů. min. SŠ, jednosměnný provoz.KONTAKT: Mátlová Hana Bc., tel.: 519 407 303, 7... (více v detailu)
ROZPOČTÁŘ SPECIALISTA/ ROZPOČTÁŘKA SPECIALISTKA
27.2.2025 - Tvorba kalkulace cenových nabídek v oboru vodo-topo-plyn, zasílání poptávek dodavatelům a nabídek objednatelům, součinnost se subdodavateli na stavbách, cenové nabídky se tvoří v programu Build Power S - v programu zaučíme. Min. vyučen, ŘP sk. B. zna... (více v detailu)
400028 rada v Oddělení cenové kontroly II
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění cenových kontrol dle platných cenových předpisů, a to v celém rozsahu působnosti cenového orgánu, - vedení řízení o porušení cenových předpisů v prvém stupni přestupkového řízení, - provádění šetření na zjišťování úrovně obvyklých cen, - vyřizování podnětů, stížností a oznámení právnických a fyzických osob. Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplň... (více v detailu)
REFERENT/ REFERENTKA ODDĚLENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ
28.2.2025 - tvorba a správa inzerce, aktivní vyhledávání kandidátů na pracovní pozice, účast na pracovních pohovorech, administrativní práce spojené s personální agendou, tvorba personálních přehledů, zpracování podkladů pro výplatu mezd. Min. úplné stř... (více v detailu)
Pomocný prodavač/ka - pokladní/k - DPP
Pracoviště Hulín - Náplň práce: doplňování zboží a péče o svěřený sortiment, práce s pokladnou a nářezovým strojem - praxe v oboru výhodou - práce na dohodu o provedení práce, střídání směn v rámci otevírací doby prodejny, nástup možný ihned - Sv... (více v detailu)
Pomocný prodavač/ka - pokladní/k - DPP
Pracoviště Osíčko - Náplň práce: doplňování zboží a péče o svěřený sortiment, práce s pokladnou a nářezovým strojem - praxe v oboru výhodou - práce na dohodu o provedení práce, střídání směn v rámci otevírací doby prodejny Po-Pá, 7.00 - 11.00 hod., 13.00 - 16.00 hod., So 7.00 - 1... (více v detailu)
ASISTENT/ASISTENTKA
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. NÁSTUP MOŽNÝ IHNED. Kontaktní osoba Ochodek Irena, e-mail: info@ochodekestates.cz, tel. 774 214 922 Pracovní doba: pružná pracovní doba v rozmezí 7:00-18:00 Náplň práce: běžná kancelářská agenda, kontaktování zákazníků, správa databáze, příprava a tvorba podklad... (více v detailu)
Lázeňská - obsluha welness
NÁPLŇ PRÁCE: recepční služby, péče o klienty, obsluha technického zázemí saun a van, zajištění ručníkového servisu a úklidu. Pracovní doba: sobota až neděle - 13.00 - 21.00 středa až pátek - 15.00 - 21.00 POŽADUJEME: příjemné a profesionální vystupování, odolnost vůči stresu, samostatno... (více v detailu)
PRACOVNÍK/PRACOVNICE v sociálních službách - aktivizace
Žádosti s životopisem zasílejte e-mailem na adresu ved.psp@domovpv.cz , telefonní kontakt: 582 402 131, 607 014 781 Hledáme do týmu aktivizačního pracovníka na zástup za pracovní neschopnost. Charakteristika vykonávané práce: základní výchovná nepedagogická činnost, aktivní podílení na plánování harmonogramu aktivizačních činností, zajišťování skupinových a individuálních aktivizačních činností, napomáhání s upevňováním motorických, psychických a sociálních schopností a dovedností, provádění nácviku chůze a kondičního cvičení s uživateli. Požadujeme:minimální dosažené vzdělání - střední s maturitou + kurz pro PSS (možno absolvovat do 18 měsíců od uzavření pracovní... (více v detailu)
Techničtí pracovníci - péče o majetek
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Zaměstnání) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p. oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 16. 3. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadujeme: - VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, lesní inženýrství, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství - znalosti v oboru vodního hospodářství, vodních děl, úpravy koryt vodních toků, hydrogeologie, geologie, geotechniky, ocelových, zděných a betonových konstrukcí, hydrauliky, hydrotechniky, hydrolog... (více v detailu)
Životopis na míru od zkušeného personalisty
Přidáno včera - HYPERINZERCE
Personalista stráví nad každým životopisem pouze půl minuty času. Máte třicet vteřin na to zaujmout ho natolik, že vám bude chtít věnovat více pozornosti. Tuctové životopisy napsané podle šablon z internetu končí bez povšimnutí. Váš životopis musí být přesvědčivý, aby vedl k pozvání na pohovor. Profesionálně zpracovaný životopis, se kterým vám pomůžeme, je cestou k novému zaměstnání. 💎 Co pro vás uděláme?💎 1. vámi zaslané materiály a informace si prostudujeme, doptáme se na podrobnosti, které jsou z pohledu personalisty klíčové 2. vytvoříme originální životopis, kterým se odlišíte od desítek ostatních uchazečů 3. vystihneme vaše kvality, vlastnosti a osobnost 4. obecné nicneříkající fráze nahradíme konkrétními a výstižnými vyjádřeními 5. personalisty zaujme i grafická stránka životopisu 6. zvýšíme vaši šanci dostat pozvání na pohovor až o 50 % (vycházíme ze zkušeností našich klientů) 7. ... (více v detailu)
3 000
 Kč
KFC Prague Gate hledá parťáky
Před 4 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Hledáš zaměstnání s možností flexibilního plánování směn a stálou finanční odměnou včetně nadstandardních bonusů? Zajímá tě, jak vypadá práce v KFC? Chceš být součástí týmu, který se pro tebe stane druhou RODINOU a rozhodně se s ním nebudeš nudit? Pak jsi tu správně! Nemus... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Hledáme obchodní konzultanty do týmu - 100% HO!
Před 5 dny - HYPERINZERCE
Telefonicky domlouváme obchodní schůzky pro obchodní týmy a to, co KAŽDÝ DEN děláme, také školíme. A právě HLEDÁME DALŠÍ PARŤAČKU NEBO PARŤÁKA do našeho týmu, která/ý s námi bude telefonovat. 📞Pokud stejně jako my, máte rádi komunikaci s lidmi a telefonování, tak čtěte dál. Hledáme další členy nebo členky do našeho týmu. Našim cílem je změnit svět obchodu po telefonu. Věříme, že komunikace přes telefon může být přirozená, efektivní a příjemná. Takto přistupujeme k našim klientům i kolegům. Co od Vás potřebujeme: Komunikační dovednosti a profesionální přístup na vysoké úrovni Předchozí zkušenosti v oblasti obchodu nebo navolávání schůzek nebo cold cal... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledám práci v administrativě
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Hledám práci v administrativě. (Administrativní pracovník, fakturantka, pomocná účetní, na recepci apod.) Mám zkušenosti ve zpracování podkladů mzdy pro účetní, personalistika, běžná administrativa(dopisy, emaily, datová schránka), vedení a obsluha bank... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodní referent
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Vhodné pro OZP , kontakt telefonicky PO-PÁ 8,30-16 příp. e-mail Hledáme zaměstnance do nově vznikajícího obchodního týmu. Náplň práce je administrativa spojená s obchodem a komunikace se zákazníky. Požadujeme alespoň základní znalost práce na PC, k... (více v detailu)
Neuvedeno
zámečník (m/ž)
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. - možno i absolvent/ka - čtení technických podkladů - příprava materiálu ke zpracování - manuální zručnost - dobrý zdravotní stav - spolehlivost a ... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledáme obchodního zástupce na pobočku Chomutov
Před 10 dny - Ústecký kraj - BAZOS
O nás Jsme Allianz pojišťovna, a.s., největší pojišťovna na světě, která se drží na špičce ve svém oboru již více než 125 let. Naše značka je synonymem pro kvalitu a spolehlivost, a to nejen v Česku, ale ve více než 70 zemích po celém světě. V Chomutově otevíráme zbrusu novou pobočku, která bude nejmodernější a největší v Ústeckém kraji. Naše hodnoty stojí na silných vztazích s klienty a poskytování špičkových služeb. Hledáme přátelskou a ambiciózní posilu, která se k nám připojí a pomůže nám i nadále být jedničkou na trhu. Co bude náplní Vaší práce? Komunikace s klienty – denně budete v kontaktu s klienty po telefonu, e-mailem i osobně na naší nové pobočce. Servis a péče o klienty – budete se starat o stávající klienty a pomáhat novým s výběrem správného produktu. Aktivní prodej a správa smluv – Vaším úkolem bude nabízet naše produkty a zajišťovat jejich správu. Specializace podle Vašich preferencí – možnost zaměření na podnikatelské pojištění nebo hypoteční a spotřebitelské úvěry. ... (více v detailu)
Ústecký kraj
120 000
 Kč
Pomocný pracovník/pracovnice v účetnictví a personalistice
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Kontakt e-mailem. Vyhrazeno pro OZP. Zkrácený úvazek 10-20 hod./týdně. Výše mzdy dle úvazku. Výrobce propagačních a dárkových předmětů s vlastním výrobním a tiskařským zázemím, hledá pomocného pracovníka/pracovnici v účetnictví a personalistice. Požadujeme: Praxi v oboru, samostatnost, spolehli... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/-ka obchodu - pro OZP
Před 11 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem Pouze pro OZP. Zaměstnání na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na neurčito. Tato pozice je určena pro osobu zdravotně postiženou. Jedná se o administrativní práci v kanceláři v Troubsku. Po zaškolení je možná částečná práce z domu. Zaškolení a odborné vedení po dobu práce je zajištěno. Po roce je možné prodloužení pracovní smlouvy na dobu neurčitou. Náplň práce: Práce se SW, který monitoruje stavební projekty v rámci ČR/SR, zápis do systému a komunikace o projektech a potenciálních... (více v detailu)
Neuvedeno
PEČOVATEL/-KA V TERÉNU
Před 11 dny - AVIZO_CZ
KO: Stavinohová Pavla Mgr., tel.: 777 111 613, e-mail: socialnios@vesalius.cz, první kontakt e-mailem. Požadavky: - pečlivost, komunikativnost,samostatnost,příjemné vystupování - možnost pracovat flexibilně, delší či kratší směny - možnostzvolit si směny, délku i počet - příplatk... (více v detailu)
Neuvedeno
VŠEOBECNÁ SESTRA (m/ž)
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Mzda dle odpracovaných let ve zdravotnictví, možnost prodloužení smlouvy na dobu neurčitou, příplatek za směnnost. Provádění odborných zdravotních úkonů, péče o klienty s Alzheimerovou diagnózou. Místo výkonu práce Hrádek nad Nisou. Zaměstnanecké výhody: možnost využ... (více v detailu)
Neuvedeno
Nahaněč (M/Ž) - Farma dojnic Líšnice
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Práce se zvířaty, nahánění skotu do dojírny, hlídání inseminací, péče o telata, přesuny zvířat, hlídání zdravotního stavu zvířat, komunikace se zootechniky. 1 směna nebo 2 směny. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Požadujeme: - kladný vztah ke zvířatům - samostatnost, zodpovědnost - fyzická zdatnost - ochota učit se novým věcem Řidičský průkaz ... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
Před 11 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce