OBCHODNÍ REFERENT/REFERENTKA

Před 262 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Životopis zasílejte na email: pfaff-servis@seznam.cz Náplň práce: aktivní vyhledávání obchodních příležitostí, zpracování došlých objednávek, realizace zakázek včetně jejich evidence, fakturace, evidence zákazníků, aktualizace databáze, objednávky přepravy, správa e-shopu, evidence a vyřizování případných reklamací, spolupráce s kolegy napříč odděleními, zabezpečení dalších podpůrných činností. Věnujeme se jak jednotlivcům, tak i firmám. Více o nás a o tom, co děláme na www.gastropfaff.cz Požadujeme: minimálně středoškolské vzděláním s maturitou, základy anglického nebo německého jazyka (každodenn... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE - pro Pardubický a Jihomoravský kraj
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Co přesně bude spadat do náplně vašich povinností? • Rozvíjení dlouhodobých vztahů se stávajícími zákazníky, • Budování a posilování komunikace nabídky, • Realizace cílů, • Získávání nových zákazníků, • Vedení obchodních jednání, • Příprava obchodních nabídek, • Monitoring trhu, • Implementace moderních konceptů a řešení pro odvětví, Hledáme právě Vás, pokud máte: • Zkušenost s prací na obchodní pozici v odvětví, FMCG, HoReCa, • Dovednosti samostatného plánování a organizace pracovní doby, • Schopnost zvládat zátěžové situace a konstruktivně řešit problémy , • Schopnost vést obchodní rozhovory a jednání, • Znalost MS Of... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Životopis zasílejte na LMARKOVA@VIATHERM.CZ Obchodní praxe a znalost AJ výhodou. Zaměstnanecké výhody: bonusy, služební auto + telefon, noteboo... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE
Před 1 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Hledáme dynamického a komunikativního obchodního zástupce na IČO pro náš autoservis. Pokud máte zkušenosti v oboru a rádi pracujete s lidmi, jste to právě Vy, koho hledáme! Vaše náplň práce: Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a klientů. Udržování a rozvoj vztahů se stávajícími klienty. Prezentace a propagace našich služeb. Spolupráce s týmem autoservisu na realizaci zakázek. Co od Vás očekáváme: Zkušenosti na podobné pozici jsou výh... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE/ZÁSTUPKYNĚ
Kontaktní osoba Ing. Pavel Kobeda, tel.: 777 742 265 (volat Po-Pá 6:00-14:00), e-mail: kobeda@manus.cz Náplň práce: posouzení variant provedení bezbariérového přístupu přímo u zákazníka. Vypracovávaní cenových nabídek pro zákazníky. Podílení se na marketingu. Akční rádius působnosti - celá Morava. Požadujeme: příjemné a reprezentativní vystupování, výborné přesvědčivé komunikační schopnosti, dobrá uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook), schopnost pochopení technických požadavků plošin, pečliv... (více v detailu)
Profesionální administrativní a obchodní služeb
Před 4 dny - Hlavní město Praha - SBAZAR
Nabízím služby v oblasti administrativy, zákaznické péče, back office podpory, navolávání schůzek, tvorby článků pomocí AI a vyhledávání obchodních příležitostí. Mám bohaté zkušenosti jako account manager, manažer cestovní kanceláře pro incoming, operátor zákaznických center a nákupčí IT. Pracuji výhradně z domova jako OSVČ , efektivně a spolehlivě, a zaměřuji se na dlouhodobou spolup... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
MANAŽER/KA PRODEJE
Požadujeme: - SŠ, VŠ vzdělání - praxi na obdobné pozici - anglický a německý jazyk úroveň B2 - dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), znalost IS SAP - výhodou - organizační a řídící schopnosti - samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost - odolnost vůči stresu Náplň práce: - organizace a zpracování zakázek, příprava smluv - obchodní jednání v tuzemsku i zahraničí - aktivní komunikace se zákazníky s cílem zvýšení obratu a marže - vyhledávání nových zákazníků - účast na interních auditech, marketingové aktivity - spolupráce s TPV oddělením Nabízíme: ... (více v detailu)
Obchodník s nemovitostmi
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Na realitním trhu se pohybujeme již od roku 2003 a nyní hledáme do týmu perspektivního kolegu, jehož pracovní náplní bude především: - provázet klienty celým procesem koupě, pronájmu nebo prodeje nemovitosti primárně v okrese Frýdek-Místek, - zajišťovat kompletní servis spojený s procesem prodeje/pronájmu nemovitosti (inzerce, prohlídky nemovitostí, poradenství) Co nabízíme? - zaškolení k výkonu profese na naší pobočce ve Frýdku-Místku, - finanční podporu do začátku ve výši 60.000... (více v detailu)
Neuvedeno
Koordinátor/koordinátorka financování a partnerství v IT neziskovém sektoru
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Možnost výkonu práce i na zkrácený úvazek. Náplň práce: Obchodní činnost - Aktivní navazování a udržování kontaktů s IT firmami a školami, prezentace projektů organizace a získávání finanční i nefinanční podpory. Vyhledávání dotačních titulů - Identifikace a příprava žádostí o vhodné granty a dotace zaměřené na technologie, vzdělávání a bezpečnost. Sponzoring a partnerství - Vyhledávání a oslovování sponzorů z IT sektoru, bud... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka jednatele
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Pracovní pozice jsou přednostně určené pro OZP (práce v „chráněné dílně“). Pracovní náplň: - organizování schůzek a jednání jednatele, vedení evidence a ukládání dokumentů, pořizování písemných záznamů z porad a jednání. Potřebné znalosti a dovednosti: - uživatelská znalost PC - znalost MS Office - organizační schopnosti, flexibilita - řidičský průkaz sk. B - aktivn... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Do našeho přátelského týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Administrativní asistent/ka. Čeká tě zajímavá a rozmanitá práce v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy. Náplň práce kompletní administrativní podpora kanceláře zajištění chodu kanceláře zpracování a příprava podkladů pro účetní evidence pokladny správa objednávek komunikace se zákazníky (zodpovídat dotazy na zákaznické podpoře, reklamace...) publikace obsahu ... (více v detailu)
Neuvedeno
Přípravář/ka staveb
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Provaznická č.p. 737/12 Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 Společnost STAVBY JOŽÁK s.r.o. funguje na trhu téměř 20 let a působí zejména v severních a středních Čechách. Práce u nás je zajímavá, realizujeme totiž jak běžné, tak atypické projekty s architekty. Naše práce je pro nás vášní a díky tomu přenášíme radost ze staveb i do života našich klientů. Firma má nové bezbariérové kanceláře v centru Děčína, kde v současné době rozšiřujeme tým o kolegu/kolegyni na pozici Přípravář staveb. Náplň práce: • studium projektové dokumentace • před-realizační a realizační příprava stavby • poptávání materiálů, VŘ subdodavatelů, zajištění smluvních vztahů s dodavateli • koordinace postupu prací se stavbyvedoucím a investorem, aktualizace harmonogramu stavby • služební cesty - účast na kontrolních d... (více v detailu)
Neuvedeno
MANAŽER / MANAŽERKA EXPORTU PRO KLÍČOVÉ ZÁKAZNÍKY
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: aktivní komunikace s exportními partnery Vyhledávání nových exportních zákazníků a péče o stávající zákazníky Zpracování cenových nabídek a požadavku zákazníka, komunikace napříč firmou Vedení agendy exportních zákazníků Účast na mezinárodních veletrzích Požadujeme: dobré organizační schopnosti, komunikativn... (více v detailu)
Neuvedeno
Zahradník/zahradnice - vedoucí realizačního týmu / vedoucí týmu údržby
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Hledáme do týmu nového kolegu/novou kolegyni, který/á má rád náročnou, ale rovněž smysluplnou a různorodou práci. Uvítá aktivní pohyb na slunci a čerstvém vzduchu, má vztah k přírodě a zájem rozvíjet své manuální schopnosti a odborné znalosti. Pokud byste z práce rádi chodili s čistou hlavou a pocitem spokojenosti, mohla by pro Vás být naše nabídka tou pravou. Náplň práce: - vedení malého týmu zahradníků, - zajištění realizace zahrad podle projektů, - údržba zeleně v zahradách, areálech a na veřejných prostranstvích, - příležitostná komunikace se zákazníkem. Co od Vás očekáváme: - schopnost naplánovat a efektivně rozdělit práci, dohlédnout na výsledek a nést odpovědnost, - pečlivost, důslednost a zájem o kvalitní výsledek, - pozitivní vztah k práci s moderní zahraní technikou, - férovost a smysl pro práci v týmu, rozumná komunikace s kolegy, - sch... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce ABC Díly s.r.o. Praha
Před 8 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Obchodní zástupce – ABC DÍLY s.r.o. (Praha) Jsme společnost ABC DÍLY s.r.o., specializující se na prodej autodílů, doplňků a příslušenství. Aktuálně hledáme posilu na pozici Obchodního zástupce, který bude klíčovou osobou pro vyhledávání nových zákazníků a péči o stávající klientelu v Praze. Co bude náplní Vaší práce? Aktivní vyhledávání nových zákazníků a navazování obchodních vztahů. Péče o stávající zákazníky a jejich potřeby. Plánování a organizace schůzek s klienty. Finanční plánování spojené s obchodní činností. Spolupodílení se na chodu pobočky a plánování jejího rozvoje. Prezentace produktů a akčních nabídek zákazníkům. Co od Vás očekáváme? Zkušenosti s obchodem – ideálně v oblasti autodílů, ale vítáme i zkušené obchodníky z jiných oborů. Minimálně SŠ vzdělání s výučním listem. Výborné komunikační a organizační schopnosti. Flexibilitu, zod... (více v detailu)
Hlavní město Praha
1
 Kč
Obchodní referent skladu s nerezovým materiálem
Před 8 dny - Královéhradecký kraj - BAZOS
Obchodní firma nerezovým materiálem Šindler's Hradec Králové - Rusek přijme do svého týmu obchodního referenta velkoskladu. Co bude Vaší náplní práce: ❇️ Realizace nákupů a prodeje nerezových materiálů - nákup, fakturace, distribuce ❇️ Podpora obchodních procesů, zpracování objednávek, poptávek, nabídek + skladová evidence ❇️ Aktivní komunikace s existujícími i potenciálními zákazníky ❇️ Vzdělání a přehled v oboru (strojírenství) VÝHODOU ❇️ ▶️ Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení v rozmezí : ❇️ 35.000 Kč + ❇️ PRÉMIE (z obratu obchodu) + ❇️ OSOBNÍ OHODNOCENÍ (úspěšné prodeje,... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
35 000
 Kč
Informatik/informatička
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/08 Druh práce: výkon činností správce informačních a komunikačních systémů SMOl zařazených v odboru informatiky Magistrátu města Olomouce Bližší specifikace pracovní činnosti: -správa serverové infrastruktury na platformě Windows (na Linux platformě výhodou), -správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.), -správa systémových aplikací (MS SQL, WSUS, AD), -správa zálohovaní dat i jejich obnova (znalost zálohování v prostředí Veritas Backup výhodou), -sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami, -správa virtuálního prostředí (znalost virtuálního prostředí VMWARE a HYPER-V výhodou), -administrace SQL serveru a databází (výhodou), -správa a přidělování IP rozsahů, -analýza a řešení problémů ve spolupráci s ostatními odděleními odboru informatiky. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem ... (více v detailu)
Neuvedeno
TELEFONNÍ OPERÁTOR/-KA
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Telefonní operátor - fix + odměny z prodeje Naše oddělení péče o klienty je zaměřené na prodej a podporu našich zákazníků. Hledáme posilu do našeho týmu. Pokud jste komunikativní, rádi jednáte s lidmi a chcete si přímo ovlivnit výši vaší mzdy, pak je tahle příležitost stvořena pro vás! Co vás bude čekat: - Prodej našich služeb přes telefon dle jasně nastavených KPIs - Hovory s našimi současnými klienty, kteří mají zájem rozšířit portfolio jejich služeb - Zodpovídání dotazů a podpora současných i nových klientů - Dodržovaní call scriptů, plnění obchodních cílů a KPIs - Práce se systémem a konsolidace dat a informací z hovorů Co od vás očekáváme: - Příjemné vystupování - Ochota komunikovat s klienty dle jasně nastaveného call scriptu - Orientace na výsledek - Pozitivní přístup, spolehlivost a týmového ducha. - Zkušenosti z oblasti telemarketingu nebo prodeje výhodou, niko... (více v detailu)
Neuvedeno
Product Manager International Payments
Před 7 dny - AVIZO_CZ
-Formulace strategické vize v oblasti mezinárodních plateb - Převedení vize do konkrétního plánu včetně správného stanovení priorit - Spolupráce s ostatními vlastníky produktů a technickými odděleními na spoluvytváření plánu a řízení produktů od konceptu až po jejich uvedení na trh. - Správné definování obchodních požadavků pro správné plnění produktového plánu - Aktivní zapojení interních a externích zainteresovaných stran včetně různých rozhodovacích orgánů a pracovních skupin - Budování silné sítě v interních odděleních, ale i navenek. - Zkušenosti s mezinárodními platbami - Zkušenosti na podobných pozicích - Samostatný pracovník, který se dokáže ryc... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční technik/technička do oddělení realizace investic
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/06 Druh práce: komplexní zajišťování realizací staveb odboru investic Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu stavebního nebo technického směru nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe v oblasti zajišťování: dozoru stavebníka nebo výkonu TDS nebo výkonu stavbyvedoucího nebo projektanta, (týká se jen uchazečů se středoškolským vzděláním), -autorizace dle zákona č. 360/1992 výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -orientace ve stavebním zákoně výhodou, -orientace v zákonu o veřejných zakázkách výhodou, -znalost rozpočt... (více v detailu)
Neuvedeno
pracovník obchodního útvaru
Před 11 dny - AVIZO_CZ
z:17.1.2025 Hlavní pracovní náplní je aktivní vyhledávání zákazníků v oblasti výroby a prodeje malosériových dílů a obrábění. Nezbytná orientace ve čtení technických výkresů, obecný přehled. Příjemné, reprezentativní vystupování, orientace v oblasti strojírenského průmyslu se zaměřením na automotive, bílou techniku, nábytkářský průmysl. Nu... (více v detailu)
Neuvedeno
Podpora obchodního oddělení v německém jazyce (m/ž)
Před 11 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mail: ripa@axxel.cz Pro podporu obchodního oddělení hledáme kolegu nebo kolegyni s velmi dobrou němčinou slovem i písmem. Náplní práce bude kontaktování předem určených firem v Německu. Po zaškolení je možné práci vykonávat jako homeoffic... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovník/pracovnice ve strojírenské výrobě
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - vedení evidence zakázkové činnosti - objednávání materiálu, nástrojů a spotřebních produktů - vedení evidence pohybů ve výdejně nástrojů - zpracovávání výstupní dokumentace k realizovaným zakázkám - nákup kancelářských a h... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtářka, rozpočtář – příprava staveb
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava staveb, rozpočty, aktivní komunikace se stavbou, plánování výběrových řízení pro naše projekty, jejich vedení a vyhodnocování, vyhledávání vhodných dodavatelů pro účast ve výběrovém řízení a další práce spojené se stavební činností. Požadujeme: vzdělání stavebního/technického směru popřípadě praxi na podobné pozici, samostatnost, komunikativnost, týmového ducha, orientaci v projektov... (více v detailu)
Neuvedeno
NÁSTROJAŘ/-KA
Před 11 dny - AVIZO_CZ
KO: Batková Zdeňka Mgr., tel.: 724 532 947, e-mail: zbatkova@ksrint.com !!! NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK VE VÝŠI 30.000 KČ!!!! Co Vás čeká? • Zajišťování preventivní a reaktivní údržby lisovacích nástrojů nebo vstřikovacích forem • Aktivní zapojení do procesů zlepšující výrobní procesy k zajištění plynulého chodu výroby • Samostatné vyhledávání a minimalizace příčin poruch a zmetků u speciálního nářadí • Spolupráce při seřizování, zkoušení, vzorkování a ověřování nástrojů a forem v rámci nových i stávajících projektů + realizace změn dle požadavků zákazníků • Práci ve směnném režimu Co splňuje ideální uchazeč? • Vyučení v oboru, případně výuční li... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka vedení společnosti
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Náplň, práce: - zajišťovat administrativní a organizační podporu ředitele a manažerů společnosti - připravovat podklady pro jednání - organizovat porady a zajišťovat péči o návštěvy (zákazníci, auditoři apod.) - zabezpečit bezproblémový chod sekretariátu (pošta, evidence předpisů apod.) - podpora ostatních oddělení společnosti v komunikaci s anglicky hovořícími zákazníky - zajištění dalších administrativních agend dle pokynu ředitele Požadujeme: - minimálně úplné střední vzdělání - výborná znalost MS Office - zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, systematičnost, důslednost při práci a samostatný přístup ke svěřeným úkolům - příjemné a vstřícné vystupování - diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí - organizační a komunikační dovednosti - ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce