správce/správkyně kybernetické bezpečnosti

Před 383 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Krajské státní zastupitelství v Plzni vyhlašuje výběrové řízení na pozici: správce/správkyně kybernetické bezpečnosti CO BUDETE MÍT NA STAROSTI: " Správu nástrojů KB. " Analyzování dat KB. " Řešení incidentů KB. " Dohled nad uskutečněnými testy KB. " Spolupráce na tvorbě směrnic v oblasti KB. " Naplňování bezpečnostních politik organizace v souladu se ZKB, VKB a souvisejícími předpisy. " Osvěta uživatelů v KB. POŽADUJEME: " VŠ nebo SŠ vzdělání v oboru IT. " Trestní bezúhonnost. " Znalost stanicových OS Windows 7, 10. " Znalost serverových OS Windows server 2008/2012/2016 - správa Active Directory, Group Policy, základy skriptování v CMD / Powershell. " Znalost linuxových OS, znalost distribuce KALI. " Znalost kancelářského SW MS Office 2010 a vyšší. " Pokročilá znalost LAN - protokoly TCP/IP, síťové analyzéry, znalost switchingu a routingu. " Pečlivost, spo... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

SPRÁVCE SÍTĚ (muži, ženy)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
C04 z:5/6/2025 SŠ/VŠ technického zaměření Profesionální znalost OS Windows Správa a konfigurace sítě LAN, HW a koncových zařízení Správa docházkového systému Podpora uživatelů Znalosti IS Helios a MS SQL výhodou... (více v detailu)
Neuvedeno
*Obchodní zástupce (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. Vedení obchodních schůzek se zákazníky. Příprava cenových nabídek. Vyjednávání a uzavírání smluv. Vedení a udržování vztahů i po uzavření obchodu. Komunikace o ekonomických otázkách. Komunikace se zákazníkem ohledně rozšíření vzájemných vztahů. Evidence klientů a správa CRM systému Co od Vás očekáváme: Prezentační... (více v detailu)
Neuvedeno
220042 - referent/ka v Oddělení kontroly zvláštních činností II Odbor kontroly zvláštních činností
Před 6 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM NEBO TELEFONICKY Správce daně - dotace vykonává tyto činnosti: - Zajišťuje agendu správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků. - Zajišťuje správu dotací a návratných finančních výpomocí, půjček a příspěvků poskytovaných ze státního rozpočtu v souladu s pravidly o hospodaření s rozpočtovými prostředky. - Provádí kontrolu event. místních šetření podle účelu poskytnutých dotací a návratných finančních... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru územního plánování
Před 2 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialisté v oblasti bezpečnosti dat a příbuzní pracovníci
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Sýkorová Darja, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Mininálně bakalářské vzdělání, znalost anglického jazyka výhodou, zkušenost na obdobn... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka Odboru investic a rozvoje
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Zákonné předpoklady podle § 4 zákona: věk nad 18 let, občan ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost českého jazyka. Kvalifikační požadavky: - úplné střední vzdělání (zakončené maturitní zkouškou) nebo vyšší. Hlavní předmět činnosti: - spolupráce při tvorbě a aktualizaci strategických dokumentů a rozvojových plánů města, jejich implementaci, monitoringu a hodnocení - zapracování principů bezpečné a udržitelné dopravy do plánovacích dokumentů, podpora projektů zaměřených na zvyšování bezpečnosti a kvality života, - monitoring dotačních výzev, ověřování způsobilosti, příprava a administrace dotačních žádostí včetně práce v dotačních systémech, - komunikace s poskytovateli dotací, projektanty, úřady, dodavateli a dalšími partnery, - příprava zadávací dokumentace, organizace výběrových řízení a práce s profilem zadavatele, - koordinace a monitoring projektů ve všech fázích realizace, - administrat... (více v detailu)
Neuvedeno
PRODUKTOVÝ MANAŽER - NÁKUP
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Co bude tvým hlavním úkolem? - Aktivní práce s novými a stávajícími dodavateli efektivita portfolia - Budování a udržování vztahů s dodavateli - včetně vyjednávání o bonusech (obratové, marketingové, předplatby) - Sledování trendů v oblasti strojů, nářadí a kování - Optimalizace portfolia - výběr klíčových produktů, vyřazování neprodejných - Analýza prodejů, marží, obrátkovosti a poptávky - Řízení zásob - ve spolupráci se skladem a revize min/maxů - Nastavování cen, příprava ceníků a kontrola skutečných nákupních cen a marží - Vyhodnocování výhodnosti promo akcí a realizace slevových kampaní - Spolupráce s marketingem (podklady pro kampaně, PPC, SEO) - Spolupráce s obchodním týmem a vedením prodejny (školení, provozní podpora) - Zalistování a správa produktů v ERP a na e-shopu - Koordinace nákupů pro Amazon Na čem budeš spolupracovat s ostatními? - S IT a e-shop týmem na technické správě CMS, správě produktů - S marketingem na přípravě ka... (více v detailu)
Neuvedeno
SEKRETÁŘ/KA samostatného oddělení Právních služeb Územního pracoviště Č. Budějovice
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti. Organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce vedoucího samostatného oddělení; koordinace zpracování stanovisek a materiálů; kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených nadřízeným zaměstnancem; plnění operativních úkolů; zajišťování administrativní a organizační podpory samostatného oddělení; příprava podkladů k jednání, zápisů z porad; zajišťování přijímání návštěv. Požadujeme: - praxi v oblasti sekretariátu nebo spisové služby výhodou - výbornou znalost pravidel českého jazyka, znalost pravidel úřední korespondence - vzdělání v oboru veřejnosprávní činnosti nebo práva výhodou - vhodné i pro absolventy/ky středních škol - samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka příspěvkové organizace
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kompletní vedení účetnictví dle platné legislativy pro příspěvkové organizace, zodpovědnost, za sestavování a správu rozpočtu organizace, výkazy, statistiky, účelově vázané dotace, jejich správa a vyúčtování, řízení ekonomického úseku organizace, vypracovávání směrnic ekonomické problematiky Znalost DPH a kontrolního hlášení... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE, ZÁSTUPKYNĚ
Před 6 dny - AVIZO_CZ
KO: Liashenko Kseniia, tel.: +420 601 374 536, e-mail: liashenko@fajn-work.cz Co od Vás očekáváme: - Prezentační, prodejní a organizační schopnosti. - Zkušenost na podobné pozici výhodou - Vzdělání SŠ/VŠ. - Řidičský průkaz sk. B. - Znalost práce na PC (MS Office, CRM). - Zkušenosti v tomto oboru jsou výhodou. Náplň práce: - Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. - Vedení o... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka makléře
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, dokončené SŠ vzdělání s maturitou, zodpovědnost a trestní bezúhonnost, uživatelská znalost práce na PC a MS Office, příjemné vystupování, pracovitost a loajalita, výhodou je praxe na obdobné pozici, případně na pozici realitního makléře, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič). Náplň práce: - pravomoci a zodpovědnosti, běžná administrativní agenda, správa firemních e-mailů, plánování diáře, korespondence, práce s kancelářskou technikou (tisk, kopírování, scan), kompletní starost o vybaven... (více v detailu)
Neuvedeno
Technici provozu informačních a komunikačních technologií, technici programátoři
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Efim Pozdnyakov, tel.: 702017450, e-mail: internavicz@gmail.com Hlavni zodpovědnost: Testování produktu o Zajištění kvality komplexních softwarových funkcí o Provádění testování výkonu hardwaru v laboratorním i terénním prostředí o Návrh a nastavení demo prostředí o Údržba hardwarového stánku a softwaru v naší pražské kanceláři (kamery, testovací servery, obrazovky atd.) Správa podpůrných tiketů: Správa tiketů: o Spolupráce s týmem péče o zákazníky při efektivním řešení složitých případů Podpora vývoje dokumentace a produktů o Příprava interních a externích dokumentačních materiálů o Asistence produktovému manažerovi s úkoly vývoje produktu Požadavky: Dovednosti, které musíte mít: o Funkční testování SW o Zn... (více v detailu)
Neuvedeno
správce/kině výkresové dokumentace
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Budete pracovat v systému Teamcenter, který slouží k evidenci, řízení a kontrole výkresové dokumentace. V tomto systému budete i zaškolovat a mentorovat nové zaměstnance. Povedete tým odborníků, na jejichž podnětech a podkladech vytvoříte validační zprávu k dané technologii, zařízení nebo procesu. Budete udržovat aktuálnost seznamu katalogových položek. Potřebujete: SŠ vzdělání v technickém oboru, znalost CAD softwarů, znalost systému Teamcenter, Solidworks PDM, Autodesk Valut, Windchill výhodou, pokročilá zna... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka soudce
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - vysokoškolské vzdělání v oboru právo (ukončené magisterské studium) na vysoké škole - státní občanství ČR - trestní a morální bezúhonnost - plná svéprávnost - znalost práce na PC Nabízíme: Stravenkový paušál 120/den, Kč, 25 dní dovolené/rok, 5 dnů indispozičního volna/rok. Po roce možnost prodloužení PP. Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., platová třída 7, dle délky dosažené praxe (20.080,- Kč - 28.660,- Kč)... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí prodejny maso - uzeniny
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Pro nově vybudovanou prodejnu MASO - UZENINY v Plzni přijmeme do hlavního pracovního poměru VEDOUCÍHO/VEDOUCÍ PRODEJNY Požadujeme: - samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, loajalita - znalost oboru gastro nebo maso - uzeniny VÝHODOU - schopnost a praxe vést tým lidí - vedení prodejny, organizace směn - zodpovědnost za hygienické standardy - dobré komunikační dovednosti a orientace na zákazníka - práce s finanční hotovostí, odvody tržeb - plnění obratu prodejn... (více v detailu)
Neuvedeno
200526_Správce daně - registrace v Oddělení správy registrů
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: JUDr. Viera Foktová, tel.: 221 593 315, e-mail: viera.foktova@fs.gov.cz Výběrové řízení Náplň práce: - správa registračních spisů; - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu; - zpracování přihlášek k registraci, oznámení změn, ověřování poskytnutých údajů; - příprava podkladů pro vydání rozhodnutí o registraci; Nabízíme: - stabilita a zázemí ve velké státní organizaci - pružná pracovní doba - motivační ohodnocení - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna - příspěvek na ... (více v detailu)
Neuvedeno
Golf & Event manažer (m/ž)
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Nástup červenec 2025. Pracovní poměr na dobu neurčitou. POŽADAVKY: - Znalosti a zkušenosti z oblasti golfu - Zkouška golfové způsobilosti (dříve ZK) - velkou výhodou - SŠ vzdělání se základy ekonomiky a účetnictví - výhodou - Komunikační a organizační schopnosti - Práce s PC (Word/Excel) - pokročilé úrovně - Znalost anglického jazyka slovem i písmem - výhodou - Řidičský průkaz sk. B - Spolehlivost, odpovědnost, flexibilita, osobní aktivita, ochota pracovat o víkendech a ve svátcích NÁPLŇ PRÁCE: - Styk s veřejností - propagace kongresových a firemních akcí, oslav, apod. - Vedení a organizace kongresových akti... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ce v sociálních službách v pečovatelské službě
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Dragounská 2272/12, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: pracovní dny, vč. víkendů a státních svátků (7:00-19:00 h, dle domluvy do 22:00 h). Požadujeme: minimálně výuční list, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka), kurz pracovníků v sociálních službách výhodou, uchazeči s praxí dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (§ 40) budou zvýhodněni, znalost českého jazyka slovem i písmem na úrovni C2, psychická i fyzická o... (více v detailu)
Neuvedeno
ŘEDITEL/-KA
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Přihlášku doručte nejpozději do 17.6.2025 do 10:00 hodin na adresu: Obecní úřad, Štáblovská 35, 747 56 Dolní Životice. Obálku označte: „KONKURZ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA DOLNÍ ŽIVOTICE, příspěvková organizace – NEOTVÍRAT“ Rada obce Dolní Životice vyhlašuje konkurzní řízení na obsazení pracovního místa ředitele/ředitelky ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA DOLNÍ ŽIVOTICE, příspěvková organizace Předpoklady: • odborná kvalifikace pro přímou pedagogickou činnost dle § 3 odst. 1 písm. b) zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů • plná svéprávnost (resp. způsobilost k právním úkonům) dle § 3 odst. 1 písm. a) zákona o pedagogických pracovnících • bezúhonnost dle § 3 odst. 1 písm. c) zákona o pedagogických pracovnících • zdravotní způsobilost dle § 3 odst. 1 písm. d) zákona o pedagogických pracovnících • délka praxe spočívající ve výkonu přímé pedagogické činnosti nebo v činnosti, pro kterou jsou potřebné znalosti stejného... (více v detailu)
Neuvedeno
IT admin s němčinou a angličtinou
Před 12 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Forma spolupráce: IČO / Remote Spolupráce pro prestižní německou automobilovou společnostÍ (s působností i v ČR) 🛠 Co budete dělat: • Řešit požadavky IT podpory (1st & částečně 2nd level) přes ticketovací systém, e-mail, telefon, vzdáleně • Diagnostikovat a řešit problémy s PC/Mac, periferiemi (tiskárny, skenery, USB apod.), MS 365 a e-maily (Outlook, Exchange, IMAP) • Provádět konfigurace zařízení a standardních aplikací • Dokumentovat řešení, eskalovat složitější případy specialistům 🧠 Co potřebujete: • Výbornou angličtinu (technická dokumentace, komunikace) • Znalost němčiny pro běžnou komunikaci se zákazníky • Praxi s Windows/macOS, vzdálenou podporou, MS 365, běžnými periferiemi a e-maily • Analytické myšlení, schopnost samostatně pracovat a komunikovat s klidem a přehledem ✅ Výhodou: • Zkušenost s ticketovacími systémy • Základní síťové znalosti (TCP/IP, DNS) • Znalost mobilních zařízení (iOS/Android) 💻 Technologie, se kterými můžete přijít do kontaktu: • Operační... (více v detailu)
Hlavní město Praha
60 000
 Kč
Úředník/úřednice stavebního úřadu Městského úřadu Sokolov
Před 17 dny - AVIZO_CZ
DRUH PRÁCE: - Povolování záměrů dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů a prováděcích vyhlášek a další činnosti s tím související. - Ve správním řízení projednává přestupky proti stavebnímu zákonu. PŘEDPOKLADY: (DLE § 4 ODST.1 ZÁKONA O ÚŘEDNÍCÍCH) - Uchazeč musí být fyzickou osobou, která je státní občanem ČR, nebo občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je způsobilá k právním úkonům, - je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. - Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu. CO POŽADUJEME: - Ukončené vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležející do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, popř. vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví (podle § 30a, zákona č. 283/2021 Sb., stavební zá... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledám práci-nákupčí,logistika,státní správa Frýdek-Místek a okolí
Před 20 dny - AVIZO_CZ
Hledám práci v oblasti nákupu,logistiky,zásobování,státní správy Lokalita: Frýdek-Místek, Ostrava, Nový Jičín, Frenštát, Hnojník, Příbor Nástup: ihned Zkušenost z oblasti: automotive (nákup,vývoj,sklad), stavební oblast ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 286 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 339 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Řidiči pro převoz osob
Před 658 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Žižková Štěpánka, tel.: 602 833 504, e-mail: stepanka.zizkova@lutan.cz volat 8:00 - 18:00 Jedná se o přepravu osob: zaměstnanců státní správy dle jejich požadavků a převoz dle aplikace Bolt, Uber. Požadujeme: zkušenost s řízením auta, slušné reprezentativní jednání. Nabízíme: práci v Praze a okolí v n... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce