ASISTENT/KA autoservisu

Před 228 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Vhodné i pro absolventku / absolventa Náplň práce: - běžná administrativa - zajišťování převozu vozidel - zásobování servisu Požadujeme : - středoškolské nebo od... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Asistent/ka ředitele
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Pozice je vhodná pouze pro OZP. Upřesňující informace7): (požadavky, náplň práce apod.) Hledáme asistentku ředitele (chráněné pracovní místo) Do našeho týmu hledáme spolehlivou a komunikativní posilu na pozici asistentky ředitele. Jedná se o chráněné pracovní místo, vhodné pro osoby se zdravotním znevýhodněním. Náplň práce: " administrativní podpora ředitele " telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky " příprava podkladů a dokum... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom (m/ž)
Zajišťování kontroly fin. zúčtování rozpočtových kapitol se st. rozpočtem. Hospodaření a nakládání s vybranými věcmi, majetkovými právy a jinými majetkovými hodnotami v rozsahu stanoveném právním předpisem. Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu. ... (více v detailu)
Mzdová/ý účetní - personalista
pozice: Mzdová/ý účetní - personalista Nástup: ihned, nebo dle dohody, Mzda: 38000,- až 45000,- Kč Kontakt: Zápotočná Lucie, e-mail: lucie.zapotocna@acs-e.com Konkrétní agenda, která Vás na této pozici čeká: - Budete součástí 3-členného týmu - Zpracování mzdové agendy v počtu cca 60 mezd měsíčně. Používaný účetní systém Money S3, přechod na systém Helios - Kompletní vedení a zpracování mzdové agendy. Příprava zaměstnaneckých smluv a dohod a další administrativy spojené s nástupem/odchodem zaměstnanců - Zpracování ročního zúčtování daní - Podpora zaměstnancům v otázkách z oblasti mezd, pojištění a daně z příjmů - Zajištění reportingu z oblasti mzdové agendy pro vedení společnosti - Komunikace a spolupráce s externími subjekty (s daňovým poradcem, institucemi státní správy, úřady, atd.). Spolupráce s auditory - Podílení se na zpracování měsíčních uzávěrek a výkazů závěrky ve spolupráci s ostatními kolegy (kontrola účetních záznamů a účtů) - Procesní a administrativní podpora při zavádění... (více v detailu)
REFERENT / REFERENTKA PERSONALISTIKY A MEZD
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Náplň práce: příjem a evidence nových zaměstnanců, zpracování podkladů pro mzdy, zajišťování administrativní agendy personálního oddělení. Požadavky: SŠ vzdělání s maturitou, uživatelská znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B, základní znalost zákoníku práce, komunikativní a příjemné vystupování, časová flexibilita.... (více v detailu)
Vedoucí skladu
pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: zajišťování provozu skladu, příjem, skladování a včasná expedice, plánování docházky a směn zaměstnanců skladu, dohlížení na dodržování bezpečnosti práce a vnitropodnikových směrnic, koordinace práce pracovníků skladu, spolupráce s dalšími odděleními firmy, evidence a kontrola obalového hospodářství, hlášení technických a bezpečnostních závad nebo potřebných oprav pracovních nástrojů a zařízení skladu - Znalosti a dovednosti: praxe v oboru skladování, řidičský ... (více v detailu)
Strážný/strážná vězeňské stráže s náborovým příspěvkem
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Náplň a druh práce: Vykonávání strážní a kontrolní činnosti v objektech věznice. Vaše úkoly budou spočívat v zajišťování střežení a eskortách vězněných osob. Že nemáte předchozí praxi, nevadí, čeká Vás tříměsíční kurz v Akademii Vězeňské služby. Budete se učit zákony a další předpisy, sebeobranu, pořadovou přípravu, psychologii a také střelbu i vše o zbraních. Očekáváme · minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou · občan České republiky starší 18 let · osobnostní, zdravotní a fyzická způsobilost k výkonu služby · bezúhonnost dle § 14 zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů Nabízíme: Služební příjem od 33.470,- až cca 48.230,- (s ohledem na praxi a zařazení ve služebním pom... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidič/expedient (m/ž)
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Do jednosměnného provozu na ranní směnu hledáme v současné době kolegu/yni na pozici ŘIDIČ/ EXPEDIENT. Pracovní místo se uvolní, protože kolega, který pozici zastává se chystá do důchodu. Tak neváhejte a ozvěte se! Jaká je náplň práce na tomto místě? Jedná se o přepravu různých druhů nákladu dodávkou (do celkové hmotnosti 3,5 t) obvykle mezi našimi výrobními závody v Třešti a při krátkých trasách po České republice. Mezi hlavní úkoly bude patřit: - řízení a údržba dodávky, manipulace se zbožím, příprava a nakládka kooperací a expedic - vychystávání a zásobování materiálu ze skladů dle plánu a výrobních zakázek, kontrola skladových zásob, obsluha VZV. Tato práce vyžaduje platný řidičský průkaz sk. B, ideálně i zkušenost minimálně 1 rok s řízením mot... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/asistentka marketingu a sociálních sítí na částečný úvazek
Pro naši centrálu - Servisní centrum na ulici Košinova 93 v Brně, přijmeme do pracovního týmu asistenta/tku marketingu sociálních sítí na částečný úvazek. Co ti můžeme nabídnout: o zajímavou práci s možností seberealizace a rozvoje v oblasti marketingu o nástupní plat 250 Kč/hod. o částečný úvazek s flexibilní pracovní dobou, naše představa je: od pondělí do pátku 8:00 - 13:00 nebo 13:00 - 17:00 nebo dle dohody o možnost seberealizace a rozvoje v oblasti marketingu o příjemné pracovní prostředí v Brně - Králově Poli v nové klimatizované budově o sympatické kolegy a fajn šéfa o zázemí stabilní a dynamicky rozvíjející se společnosti o multisport kartu, slevy na firemní produkty, servis telefonů a neomezený zaměstnanecký tarif s 3 GB internetem zcela zdarma o dobrou kávu na pracovišti zdarma o možnost nástupu ihned Co bude náplní tvojí práce: o správa a vytváření obsahu pro sociální sítě (Facebook, Instagram, TikTo... (více v detailu)
daňový referent
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Nutná podmínka: v termínu do 30. 4. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 301458 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z přidané hodnoty, včetně vyhotovování zpráv o kontrole, zpracování rozhodnutí, odborných stanovisek a vyřizování ž... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí a obsluha kanceláře/prodejce lyžařské školy
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Nabízíme: o pracovní poměr na DPP o zaměstnání od prosinec - březen (do rozjezdu a otevření lyžařských areálů možnost práce z domu/home office) o místo vhodné pro muže i ženu (vhodné pro absolventy SŠ) o mzdové rozpětí od 150 Kč/hod o zaměstnanecké benefity: - příspěvek na dopravu až 1 500 Kč - firemní oblečení - možnost tréninků s týmem instruktorů Požadujeme: o pro absolventy SŠ o znalost cizích jazyků na komunikativní úrovni slovem i písmem (AJ nebo NJ, popřípadě znalost polštiny velkou výhodou!) o příjemné vystupování a komunikativnost o zkušenosti z prostředí kanceláře lyžařské školy výhodou o znalost práce na PC o časovou flexibilitu o... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka managementu
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Profesní životopis a motivační dopis zasílejte na email: lapkova@cap-plzen.cz (do předmětu uveďte "výběrové řízení"). K ústnímu pohovoru pozveme e-mailem nebo telefonicky pouze vybrané kandidáty. Vyhrazujeme si právo prodloužit nebo zrušit výběrové řízení, případně pracovní pozici dočasně neobsadit. Nástup v červnu 2025, pracovní poměr na dobu určitou. 12 - 20 hod./týdně (0,3 - 0,5 HPP, po vzájemné dohodě.); možnost občasné práce z domova; 25 dní dovolené + 5 dní sick days Požadujeme: - Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), vítána i orientace v Google nástrojích a základní IT přehled - Samostatnost, zodpovědnost a smysl pro pořádek - Schopnost učit se novým věcem a hledat řešení i bez přesného návodu - Dobré organizační schopnosti, pečlivost a schopnost efektivní komunikace Výhodou: - zkušenost s administrativou, orientace v neziskovém sektoru, řidičský ... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNIK/TECHNIČKA NÁKLADNÍ DOPRAVY
Před 4 dny - AVIZO_CZ
KO: Hynarová Eva, tel.: 553 609 277 - volejte Po - Pá 7:00 - 15:00 hod. Životopis zašlete na e-mail: person@tqm.cz Požadujeme: - ÚSO s maturitou nejlépe dopravního zaměření - praxe alespoň 5 let v oboru doprava - řidičský průkaz sk.C, CE + profesní průkaz řidiče - znalost dopravní legislativy - technická znalost dopravní techniky - uživatelská znalost práce s PC - AJ slovem i písmem výhodou - samostatnost, bezúhonnost, komunikační a organizační schopnosti,... (více v detailu)
Neuvedeno
SAMOSTATNÝ/Á REFERENT/KA - Odboru správy a rozvoje města MěÚ Poděbrady ( INVESTIČNÍ REFERENT)
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Obecná charakteristika pozice: Zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, od přípravy až po předání dokončené investice. Průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Místo výkonu práce: Poděbrady Předpokládaný termín nástupu: po skončení výběrového řízení nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída). Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby, 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sickdays), příspěvek na ošacení, stravování, volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění, teambuilding, možnost dalšího vzdělávání. Uchazeč musí splňovat předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o ú... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistentka v advokátní kanceláři
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Chrudim Zavedená advokátní kancelář v centru Chrudimi přijme administrativní pracovnici - asistentku na max. 6 hodin denně. Požadavky : středoškolské vzdělání s maturitou, PC (Word, Excel), psaní deseti výhodou, praxe v oboru výhodou. Nabízíme : zajímavá a variabilní práce, zaškolení, stravenkový benefit, 5 týdnů do... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředníci v oblasti účetnictví, účetní, hlavní účetní
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Nabízíme: Sick days, strav. paušál, příspěvek ŽP/DPS/DIP, bonusy, prémie, částečně Home office, cafetérie, poskytnutí zaškolení, vzdělávacích kurzů, dovolená navíc Požadavky: práce s PC, kvalitní znalost MS Office, uživatelsky PC, výhodou účetní program 6k; ekonomika, znalost úče... (více v detailu)
Neuvedeno
OPERÁTOR/KA VÝROBY
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - provádění výrobních operací dle stanovených technologických postupů (tj. odebírání výlisků a následné ruční opracování, provádění vizuální kontroly a balení hotové výroby). Požadujeme: - manuální zručnost - ... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní obce
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Komplexní vedení účetnictví obce, komplexní vedení rozpočtu obce, daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání, evidence majetku, závazků a pohledávek obce, inventarizace majetku, zpracování statistických výkazů, zajišťování platebního styku s bankami, finanční administrace dotačních titulů, dal... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ (m/ž)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Nástup: ihned Co od Vás očekáváme: vzdělání minimálně SŠ s maturitou podmínkou; praxe v oboru výhodou; • znalost podvojného účetnictví výhodou; znalost účtování pokladny výhodou; znalost problematiky DPH výhodou; znalost fakturace výhodou; práce na PC (MS Office, účetní software); samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita Jaký Vám můžeme nabídnout plat: nástupní plat 30 920,- Kč + možnost osobního příplatku po tříměsíční zkušební době, možnost mimořádných odměn; po zapracování možný pl... (více v detailu)
Neuvedeno
DISPEČER/KA / LOGISTIK/ČKA (specialista) dopravy
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - Koordinace a řízení činnosti zaměstnanců v rámci pobočky (střediska) - Plánování tras a přidělování jednotlivých pracovních úkolů - Dohled nad zakázkami po celou dobu jejich průběhu - Komunikace s řidiči a kontrola pohybu vozidel Zajištění provozu pobočky: - Zařizování a zásobování provozu na pobočce - Komunikace v rámci společnosti i mimo ni - Související administrativa, běžná denní operativa - Zajištění a řízení kvality produktů - Inventarizaci skladu pobočky - Péče a údržba o techniku (vozový park) na pobočce Požadujeme: středoškolské vzdělání, min. 3 - letou praxi v oboru dispečer/logistik dopra... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 9 dny - AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 9 dny - AVIZO_CZ
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti inženýrských služeb - technický dozor staveb
Před 7 dny - AVIZO_CZ
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Kariéra) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p., oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 6.5. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jej... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka prodeje
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Hledáme zaměstnance do nově otevírající prodejny s motopříslušenstvím. Hlavní náplní vaší práce bude aktivní prodej, komunikace se zákazníkem, práce na PC a starost o chod prodejny. Požadujeme od vás dobrou schopnost komunikace, spolehlivost, pečlivost a dobrou orientace na zákazníka. Znalost, či orientace v motorkářském prostředí výhodou. Nabízíme výhodné mzdové ohodnocení a firemní benefity jak for... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka prodeje
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Hledáme zaměstnance do nově otevírající prodejny s motopříslušenstvím. Hlavní náplní vaší práce bude aktivní prodej, komunikace se zákazníkem, práce na PC a starost o chod prodejny. Požadujeme od vás dobrou schopnost komunikace, spolehlivost, pečlivost a dobrou orientace na zákazníka. Znalost, či orientace v motorkářském prostředí výhodou. Nabízíme výhodné mzdové ohodnocení a firemní benefity jak formou ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce