Hlavní účetní

Před 380 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
vedení účetnictví v souladu s platnými předpisy, kompletní zpracování měsíčních a ročních závěrek, uzávěrkové účetní operace, vytváření a rozpouštění rezerv, zpracování podkladů pro audit, spolupráce na tvorbě a aktualizaci vnitřích účetních předpisů, vedení týmu pracovníků účtárny, vzdělání ekonom. směru, praxe v oboru min. 3 roky, dobrá znalost podvoj.... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Hlavní účetní
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Hledáme hlavní účetní (m/ž) do naší společnosti. Náplň práce: • Zodpovědnost za dodání kompletní účetní závěrky pro právnickou osobu v konsolidačním systému Volvo Group. Dodávka by měla být v souladu s příslušnými kapitolami FPP a dalšími pokyny (včetně místních GAAP) pro finanční výkaznictví. • Řízení každodenní kontroly a monitorování v rámci všech relevantních účetních procesů. • Zajištění vyplnění všech statutárních zpráv a zpráv o dodržování právních předpisů pro právnickou osobu. • Konsoliduje, reportuje a poskytuje měsíční a roční uzávěrku výsledků právnické osoby. • Koordinuje audity pro právnickou osobu. • Zajišťuje soulad s cíli vnitřní kontroly, místními GAAP a finančními zásadami a postupy. • Řídí proces měsíční uzávěrky, výkaznictví systému konsolidace podniku a přípravu na roční audit. • Neustále zvyšujte efektivitu všech procesů souvisejících s účetnictvím. • Je profesionálním obchodním partnerem pro interní i externí zainteresované strany.... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní obce
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Komplexní vedení účetnictví obce, komplexní vedení rozpočtu obce, daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání, evidence majetku, závazků a pohledávek obce, inventarizace majetku, zpracování statistických výkazů, zajišťování platebního styku s bankami, finanční administrace dotačních titulů, dal... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledáme účetní
Před 2 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Do firmy zabývající se dopravou hledáme účetní. Náplň práce: vedení kompletní účetní a mzdové agendy. Zpracování daňových přiznání (DPH, silniční daň, …). Kontrola přijatých a vystavených faktur, zajištění schválení a zaúčtování. Správa závazků a pohledávek.
Agenda majetku, příprava majetkových karet, zpracování odpisů (účetní a daňové), vyřazení . Zpracování mezd, spolupráce a komunikace s příslušnými úřady (ČSSZ, ÚP, exekutorské úřady…), vystavování dokladů pro zaměstnance, zpracování výkazů, zpracování exekucí, insolvencí, nemocen... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - VŠ nebo SŠ + certifikát daňový a účetní specialista - Orientaci v účetní legislativě a závěrkách - Znalost DPH včetně přenosu DPH a přiznání k DPH - AJ na komunikativní úrovni - Uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook) Náplň práce: - Vedení účetní agendy (mimo mzdové agendy) - Spolupráce na zpracování účetních závěrek - Příprava a tvorba přiznání k DPH - Zpracování přijatých faktur vč. kontroly správnosti - Spolupráce při přípravě podkladů pro audit - Časové rozlišení nákladů a výdajů - Účetní dokumentace k dotacím - S... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 1 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ:- evidence a likvidace faktur přijatých - napárování faktur přijatých na skladové příjemky - kontrola formální správnosti daňových dokladů, jejich účtování dle platné účtové osnovy a předání k archivaci- zpracování podkladů pro Intrastat- správa finanční agendy - párování saldokont, úhrady faktur- zpracování pokladních dokladů- správa hotovostních finančních prostředků (příjem/výdej z pokladny)- zpracování agendy DPH, včetně podání kontrolních hlášení na FÚ- vyhotovení podkladů k přiznání ostatních daní- zpracování měsíční účetní uzávěrky- příprava podkladů pro roční účetní závěrku- příprava dokladů souvisejících s poskytováním úvěrových zdrojů u peněžních ústavů- zpracování statistických výkazů -... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředníci v oblasti účetnictví, účetní, hlavní účetní
Nabízíme: Sick days, strav. paušál, příspěvek ŽP/DPS/DIP, bonusy, prémie, částečně Home office, cafetérie, poskytnutí zaškolení, vzdělávacích kurzů, dovolená navíc Požadavky: práce s PC, kvalitní znalost MS Office, uživatelsky PC, výhodou účetní program 6k; ekonomika, znalost úče... (více v detailu)
Vedení účetnictví, daňové evidence, mzdové účetnictví
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Spolehlivá účetní nabízí zpracování účetnictví a vedení daňové evidence, včetně zpracování mezd, DPFO, DPP... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ na HPP nebo IČ,DPP
Před 3 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Do malé účetní kanceláře hledáme samostatnou účetní. Místo výkonu práce : Praha 4 Minimální praxe: v délce 4 let v oboru účetnictví a daně, - znalost účetního systému Pohoda výhodou, – zkušenost se samostatným vedením účetnictví, – znalost zákona o dani z přidané hodnoty a dani z příjmu - znalost mzdového účetnictví výhodou - praxe v oboru, ideálně v účetní společnosti (zkušenost s účtováním více účetních jednotek najedn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
60 000
 Kč
MZDOVÁ ÚČETNÍ - home office
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Ekonomka/ mzdová účetní, SŠ vzdělání ekonom. směru, komplexní zpracování mezd včetně personalistky, přijme praco... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ (m/ž)
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Nástup: ihned Co od Vás očekáváme: vzdělání minimálně SŠ s maturitou podmínkou; praxe v oboru výhodou; • znalost podvojného účetnictví výhodou; znalost účtování pokladny výhodou; znalost problematiky DPH výhodou; znalost fakturace výhodou; práce na PC (MS Office, účetní software); samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita Jaký Vám můžeme nabídnout plat: nástupní plat 30 920,- Kč + možnost osobního příplatku po tříměsíční zkušební době, možnost mimořádných odměn; po zapracování možný pl... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 5 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Vedení účetní agendy (mimo mzdové agendy) Spolupráce na zpracování účetních závěrek Příprava a tvorba přiznání k DPH Zpracování přijatých faktur vč. kontroly správnosti Spolu... (více v detailu)
Středočeský kraj
38 000
 Kč
Nabízím účetní služby – KAPLA accounting s.r.o
Před 4 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Hledáte spolehlivého partnera pro vedení účetnictví, daňové evidence nebo zpracování mezd? 📌 KAPLA accounting s.r.o. nabízí: Kompletní vedení účetnictví a daňové evidence Zpracování přiznání k DPH, kontrolních hlášení a KH Mzdové účetnictví a personalistiku Daňové poradenství Komunikaci s úřady a poradenst... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Účetní (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Nástup do zaměstnání ihned dle domluvy. Náplň práce: účtování běžných účetních operací,vystavování režijních faktur ,zajišťování podkladů pro DPH a KH a následné zpracování výstupů, kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence, spolupráce při inventarizaci majetku a závazků, spolupráce při inventarizaci skladových zásob, pod vedením a kontrolou hlavní účetní zpracování a účtování uzávěrkových operací, kon... (více v detailu)
Neuvedeno
všeobecná účetní - fakturantka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Samostatná účetní - podvojné účetnictví, mzdy (10 zaměstnanců),pracovní smlouvy, vystavení faktur,vedení pokladny, DPH, výsledovky a rozvahy - konzultace s externí daňovou poradkyní. Pevná pracovní doba 6.00-14.30.Praxe n... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatná účetní (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, praxi v podvojném účetnictví, znalost účetní a daňové legislativy, dobrou znalost MS Office, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost, trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost. Náplň práce: Zpracování a evidence účetních dokladů (faktury, podkladní doklady, bankovní výpisy atd.), účetní závěrky (měsíční, čtvrtletní a roční), daně a odvody (výpočet a zpracování DPH, daně z příjmů, silniční daně a dalších odvodů), inventarizace (kontrola a inventarizace majetku, zásob a pohledávek), reporting (příprava podkladů pro vedení společnos... (více v detailu)
Neuvedeno
STAVBYVEDOUCÍ
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Koordinace stavebních prací, sledování ziskovosti zakázek, rozdělení a kontrola práce pracovního týmu a činnost subdodavatelů, kontrola a inventarizace materiálu, kontrola provedených prací, kontrola dodržování technologických postupů, zajištění materiálového a technického zabezpečení stavby, přebírání a předání pracoviště, kontrola průběhu zakázek z hlediska plnění termínů, kvalita prací, technologických postupů, plnění rozpočtu, soulad s projektovou dokumentací, vedení stavebního deníku, evidence dodacích listů a faktur, účetních dokladů, koordinace strojní mechanizace, kontrola dodržování BOZP, řízení týmu pracovníků i kapacity dodavatelů, jednání s ... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
VEDENÍ ÚČETNICTVÍ A DAŇOVÉ EVIDENCE, DAŇOVÁ PŘIZNÁNÍ
Před 6 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Vážení podnikatelé, rád bych Vám nabídl komplexní a profesionální služby vedení účetnictví, přizpůsobené potřebám moderních firem. Chápu, že účetnictví je základním pilířem každého podnikání, a proto kladu důraz na pečlivost, transparentnost a individuální přístup ke každému klientovi. Co Vám nabízím? •KOMPLEXNÍ VEDENÍ ÚČETNICTVÍ – zajišťuji veškeré povinnosti spojené s vedením účetní agendy dle platných zákonů a předpisů. •PŘIZNÁNÍ K DANI Z PŘÍJMŮ PRO FYZICKÉ OSOBY - zajišťuji i pro OSVČ Slovensko •MZDOVÁ AGENDA – Nabízím zpracování mezd a vš... (více v detailu)
Hlavní město Praha
1 000
 Kč
Pracovník/pracovnice pro sociálně terapeutickou dílnu
Pracovní náplň: DLE ÚROVNĚ VZDĚLÁNÍ (PSS nebo SP) Naplňování základních činností služby pro klienty s mentálním handicapem o Podpora klienta při získávání a rozvoji pracovních návyků a dovedností o Pomoc při osobní hygieně o Poskytnutí a pomoc při zajištění stravy o Nácvik dovedností pro zvládání péče o vlastní osobu, podpora soběstačnosti a dalších činností vedoucích k sociálnímu začlenění klienta Individuální práce a plánování v roli klíčového pracovníka, práce s potenciálem klienta. Každodenní práce s různorodou skupinou klientů v rámci jednotlivých programů. Evidence činností, denní zápisy, vedení dokumentace a vykazování činnosti v systému Equip. Doprovod a podpora klientů na venkovní pracovní terapie. Prezentace služby na předváděcích akcích a v komunikaci s veřejností, propagace. Příprava a zpracování smluv, tvorba a hodnocení IP, metodické vedení pracovníků při tvorbě individuálních plánů, vyhledávání informací, práce na metodikách porady, týmové supervize a vzdělávání, vykazov... (více v detailu)
Administrativní pracovník/ce
Před 3 dny - AVIZO_CZ
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe ekonomického směru - znalost účetnictví a českých účetních standardů, orientace v daňových zákonech - výhodou: účtování v programu Gordic - bezúhonnost, zdravotní způsobilost - praxe v obdobné pozici minimálně 3 roky Nabízíme: - dovolenou v délce 5 týdnů - stravování za zvýhodněnou cenu - možnost čerpání přís... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovnice/pracovník
Náplň práce: Poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny (dle z. o sociálních službách). Přímá práce v terénu – poskytování sociální pomoci rodinám s dětmi nacházející se v obtížných životních situacích, realizace aktivit v rámci pozice klíčového pracovníka – spolupráce s uživatelem, plánování průběhu poskytování sociální služby, podpora uživatele při naplňování sjednaných cílů, zpracování a vedení individuálního plánu a další dokumentace, spolupráce s návaznými službami a dalšími specialisty, účast na případových konferencích. Každodenní součástí práce je pohyb po terénu služebním automobilem. Doplňující informace: Sociální pracovník/pracovnice poskytuje všechny základní činnosti sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi podrobně zde. Požadujeme: - vzdělání min. VOŠ nebo VŠ orientované na sociální oblast – dle zákona č. 108/2006 Sb., možnost i pro absolventy (nástup možný i před ukončením povinného vzdělání) - způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, - samostatnost, odpo... (více v detailu)
Referenti inženýrských služeb - technický dozor staveb
Před 1 dny - AVIZO_CZ
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Kariéra) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p., oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 6.5. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jej... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabízím vedení účetnictví a daňové evidence a ostatní
Před 7 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím vedení účetnictví a daňové evidence pro firmy i OSVČ vč. zpracování mezd. Hlášení DPH,KH,SH, komunikaci s OSSZ, FU, zdravotními pojišťovn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
1 500
 Kč
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce