Vedoucí odboru hospodářské správy (m/ž)

Před 1 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Vyhlášená výběrová řízení: https://www.usti-nad-labem.cz/cz/ur... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Vedoucí odboru hospodářské správy (m/ž)
Před 1 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Vyhlášená výběrová řízení: https://www.usti-nad-labem.cz/cz/ur... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent přestupků, stavební odd., Odbor územního plánování a stavebního řádu MmÚ
Před 1 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Vyhlášená výběrová řízení: https://www.usti-nad-labem.cz/cz/ure... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent přestupků, stavební odd., Odbor územního plánování a stavebního řádu MmÚ
Před 1 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Vyhlášená výběrová řízení: https://www.usti-nad-labem.cz/cz/ure... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ SPRÁVY PC SÍTĚ, ODBOR INFORMAČNÍHO SYSTÉMU
Před 1 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ SPRÁVY PC SÍTĚ, ODBOR INFORMAČNÍHO SYSTÉMU Vyhlášeno výběrové řízení - bližší informace včetně vzoru přihlášky a požadovaných dokladů jsou zveřejněny na webových stránkách města Mostu. Odkazhttps://www.mesto-most.cz/referent%2Dka%2Doddeleni%2Dspravy%2Dpc%2Dsite/d-47409 Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené,... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ SPRÁVY PC SÍTĚ, ODBOR INFORMAČNÍHO SYSTÉMU
Před 1 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ SPRÁVY PC SÍTĚ, ODBOR INFORMAČNÍHO SYSTÉMU Vyhlášeno výběrové řízení - bližší informace včetně vzoru přihlášky a požadovaných dokladů jsou zveřejněny na webových stránkách města Mostu. Odkazhttps://www.mesto-most.cz/referent%2Dka%2Doddeleni%2Dspravy%2Dpc%2Dsite/d-47409 Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené,... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 1 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, odborná praxe v ekonomických agendách rozpočtových organizací nebo při vedení účetnictví v délce minimálně 3 roky, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), znalost práce s ekonomickým informačním systémem, znalost právních předpisů souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 1 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, odborná praxe v ekonomických agendách rozpočtových organizací nebo při vedení účetnictví v délce minimálně 3 roky, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), znalost práce s ekonomickým informačním systémem, znalost právních předpisů souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Vedoucí odboru kontroly
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, městskou část Prahy 3, hledáme vhodné kandidáty na pozici Vedoucí odboru kontroly. Náplň práce: Provádění operačních, revizních a hodnotících postupů při průběžné a následné kontrole v souladu s vyhláškou MF, Kontrola oprávněnosti, hospodárnosti a efektivnosti vynaložených finančních prostředků, Zajišťování a odpovědnost za návrhy usnesení Rady městské části a Zastupitelstva městské části, Odpovědnost za plnění usnesení Rady městské části a Zastupitelstva městské části, Administrace evidence smluv dle zákona o registru smluv, archivace a skartace dokumentů, Přijímání a zpracování stížností, petic a podnětů občanů v souladu s předpisy, Výkon veřejnosprávní finanční kontroly, včetně přípravy kontrolních plánů a protokolů o kontrolních akcích, Vypracování ročních zpr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení technických služeb, odboru místního hospodářství a údržby majetku
Před 1 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 18.11.2024 Vyhlášení výběrového řízení č. 7/2024 více k kolnému místu: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/vyhlaseni-vyberoveho-rizeni-c-7-2024-6126cs.html Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, doručovací adresa uchazeče (pokud je odlišná od místa trvalého pobytu uchazeče), číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje - e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče. Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/. Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit poštou nebo podat osobně na podatelnu Městského úřadu Studénka do 02.... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení technických služeb, odboru místního hospodářství a údržby majetku
Před 1 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 18.11.2024 Vyhlášení výběrového řízení č. 7/2024 více k kolnému místu: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/vyhlaseni-vyberoveho-rizeni-c-7-2024-6126cs.html Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, doručovací adresa uchazeče (pokud je odlišná od místa trvalého pobytu uchazeče), číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje - e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče. Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/. Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit poštou nebo podat osobně na podatelnu Městského úřadu Studénka do 02.... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY
Přidáno včera - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpově... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY
Přidáno včera - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpově... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Vedoucí účetní (M/Ž)
Přidáno včera - Kraj Vysočina - ANNONCE
Kontakt e-mailem nebo telefonicky v čase 6 - 14 hod.
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Vedoucí účetní (M/Ž)
Přidáno včera - Kraj Vysočina - ANNONCE
Kontakt e-mailem nebo telefonicky v čase 6 - 14 hod.
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Vedoucí pekárny (m/ž)
Před 1 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Požadujeme řidičský průkaz sk. B. Vhodné i pro OZP. Možnost také zkráceného úvazku. Nabízíme služební auto, telefon... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí pekárny (m/ž)
Před 1 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Požadujeme řidičský průkaz sk. B. Vhodné i pro OZP. Možnost také zkráceného úvazku. Nabízíme služební auto, telefon... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU VNITŘNÍCH VĚCÍ
Před 1 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:18.11.2024 http://fulnek.cz/assets/File.ashx?id_org=3544&id_dokumenty=21385 Služební telefon, stravenky, školení a vzdělá... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU VNITŘNÍCH VĚCÍ
Před 1 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:18.11.2024 http://fulnek.cz/assets/File.ashx?id_org=3544&id_dokumenty=21385 Služební telefon, stravenky, školení a vzdělá... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
úředník/úřednice na úseku investic a správy realit odboru majetkového
Přidáno včera - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problematice BIM (Building Information Modeling) o z... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
úředník/úřednice na úseku investic a správy realit odboru majetkového
Přidáno včera - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problematice BIM (Building Information Modeling) o z... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Samostatný referent oddělení ekonomiky krajských financí v odboru školství mládeže a tělovýchovy (m/ž)
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce