Vedoucí odboru dopravy a silničního hospodářství
Podobné inzeráty
Vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
z:7.2.2025 https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ Druh práce: vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku Odbor městského úřadu: odbor místního hospodářství a údržby majetku Počet obsazovaných míst: 1 Pracovní poměr: na dobu neurčitou Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení dle dohody s vybraným uchazečem Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka Zařazení: vedoucí úředník - požadavek na absolvování vzdělávání vedoucích úředníků do 2 let ode dne zahájení výkonu funkce vedoucího úředníka. Platové zařazení: 11. platová třída (platový tarif od 26 680 Kč do 38 570 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příplatek za vedení a možnost přiznání osobního příplatku a pravidelných mimořádných odměn v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Charakteristika vykoná... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka stavebního úřadu
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Referent/referentka stavebního úřadu, pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 11 Požadujeme: • vzdělání prioritně: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo c) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo d) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, e) minimálně však střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví; • dále: řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič, dobré komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidiči autobusů
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Gottvald Zdeněk, tel.: 731 137 707 úterý 9-11 hod., e-mail: eva.vinohradnikova@umbrellabuses.com - řidič autobusů, dálková přeprava osob - doklady potřebné k řízen... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Investiční referent/ka - Vykonávaná agenda: příprava a realizace jednotlivých investičních akcí, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace, zpracování návrhů investičních plánů, příprava veřejných zakázek investičních akcí po věcné stránce, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení a realizaci stavby, vedení výrobních výborů projektových dokumentací, prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, příprava podkladů a dokumentů pro rozhodování orgánů města, spolupráce při uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli své svěřené akce - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, nejlépe technického směru, znalost příslušné legislativy, zejména: zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon,... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti - specialisté dávek hmotné nouze
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o státní službě"), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo referent - specialista dávek hmotné nouze v Oddělení NSD II. Odboru Kontaktního pracoviště v Chomutově Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, se služebním působištěm v Chomutově, ID 11010247. Údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text-platne-od-1-1-2025.aspx. Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Zajišťování agendy dle zákona o pomoci v hmotné nouzi. Zpracování a vyřizování žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi, kontrola výplaty dávek a provádění místního šetření pro účely přiznání a výplaty dávek hmotné nouze. Vedení správního řízení ve věci dávek pomoci v hmotné nouzi. V... (více v detailu)
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 24.790,-Kč do 35.770,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek n... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru investic a údržby
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA - DOPRAVNÍ STRATEGIE
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pozice: zpracovává a naplňuje dlouhodobé koncepce a strategické dokumenty města v oblasti dopravy připravuje zadání pro zpracování podkladů, dokumentací, studií týkajících se dopravy ve městě a spolupracuje na jejich vyhotovení a aktualizacích zpracovává odborná vyjádření k dopravním záměrům a stavbám na území města z hlediska zájmů města spolupracuje na projektech participace občanů při tvorbě koncepčních záměrů a podílí se na udržování informovanosti a aktualizaci informací u přidělených dopravních projektů vyjadřuje se jménem města k uzavírkám komunikací a udělení licence pro linkovou osobní dopravu platové zařazení: 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění je nastaven systém výkonového odměňování, tzn. souběžně s platovým tarifem reálná možnost osobního příplatku a odměn budeme se snažit vyjít vstříc i ... (více v detailu)
Neuvedeno
SM 201153_referent v Oddělení vyměřovacím II Odbor vyměřovací II
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; přijímání a zpracování daňových tvrzení v rámci správy daní, vyměřování a doměřování daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující; kontrola osobních daňových účtů. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové pe... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce:- terénní sociální práce na úseku sociálně-právní ochrany dětí. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Za bezúhonnou podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušno... (více v detailu)
Neuvedeno
ŘIDIČ C+E / Německo - ČR
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
pracoviště Kroměříž - Náplň práce: jízdy do zahraničí - Německo, jízdy v rámci ČR, řízení nákladního automobilu DAF (12 tun), vnitrostátní a mezinárodní doprava - Požadavky: vyučení, ŘP - sk. B, C, E, profesní průkaz podmínkou, praxe v řízení min. 1 rok, výhodou znalost NJ - Benefity: příspěvek na stravu, pitný režim - Plat: 38 000 - 46 000 Kč včetně... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice oddělení správních agend
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení správních agend. Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend Platová třída: 10 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 10. března 2025 nebo podle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - rámcová znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném... (více v detailu)
Neuvedeno
ODBORNÝ/Á ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení rozvojových koncepcí odbor regionálního rozvoje a evropských pro
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA (33 280 - 38 570 Kč) MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 19. února 2025 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Liber... (více v detailu)
Neuvedeno
referent oddělení Hospodaření s majetkem
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
z:5.2.2025 Požadavky na uchazeče: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost znalost práce s PC (MS Office, Internet) řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Nový Jičín vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § ... (více v detailu)
Neuvedeno
ZÁVOZNÍK - pomocná síla v dopravě
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Požadavkem je dobrý zdravotní stav, fyzická zdatnost. Vhodné i pro uchazeče bez řidičského oprávnění. Nabízené výhody: vyplácení diet, výhodný firemní tarif na telefon. Hlási... (více v detailu)
Neuvedeno
řidič/řidička C, CE,T
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Doba určitá s možností prodloužení. POŽADAVKY: praxe vítána řidičský/profesní průkaz C, CE (zkušenosti podmínkou), T, strojní průkaz výhodou, aktivní přístup a pracovitost, flexibilita, zájem o osobní rozvoj a vzdělávání. NÁPLŇ PRÁCE: řízení nákladního vozidla, obsluha hydraulické ruky (nutný jeřábnický a vazačský průkaz) provádění oprav a údržby na přidělené technice, odpovědnost za funkceschopnost přidělené techniky NABÍZÍME: cestovní náhrady příspěvek na stravování motivační finanční ohodnocení na základě pracovních výsledků dovolen... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/pracovnice
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Popis výkonu pracovní pozice: o realizace přímé práce s klienty (jednotlivci, rodiny s dětmi) v terénu o vedení jednání se zájemcem o službu / projekt o individuální plánovaní s klienty služby/ projektu o vedení dokumentace o komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty o zprostředkování dalších služeb o konzultační a poradenská činnost Specifikace požadavků na pracovní pozice - hledáme sociální pracovníky (více specifikováno dle služeb na https://www.oskvetina.cz/aktuality/vyberove-rizeni/): Absolventy vyšší odborné či vysoké školy, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění do sociálních služeb Květiny, z. s., a to konkrétně do nízkoprahového denního centra a terénní programy, kteří mají: o administrativní schopnosti (PC, MS Office, internet), o umí zpracovávat předsudky a mají schopnost pracovat s problematikou sociálního vyloučení a života lidí bez domova, o mají dobré organizační schopnosti, umí pracovat samostatně, ale jsou i týmovými hráči, o mají ... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Popis výkonu pracovních pozic: o realizace přímé práce s?klienty o vedení jednání se zájemcem o službu o individuální plánovaní s klienty služby o vedení dokumentace o komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty o zprostředkování dalších služeb o konzultační a poradenská činnost Specifikace požadavků na pracovní pozice - hledáme: Absolventa střední školy (zakončeno maturitní zkouškou), absolventa rekvalifikačního kurzu na pracovníka v sociálních službách, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění, který: o administrativní schopnosti (PC, MS Office, internet), o umí zpracovávat předsudky a mají schopnost pracovat s problematikou života lidí bez domova o mají dobré organizační schopnosti, umí pracovat samostatně, ale jsou i týmovými hráči, o mají aktivní přístup a nadšení pro práci, o mají dobré komunikační schopnosti a empatii, o mají zdravou míru tolerance, zodpovědnost a respekt vůči vlastní osobě i klientům, zásadovost a spolehlivost, o mají schopnost... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/pracovnice
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Popis výkonu pracovní pozice: o realizace přímé práce s klienty (jednotlivci, rodiny s dětmi) o vedení jednání se zájemcem o službu / projekt o individuální plánovaní s klienty služby/ projektu o vedení dokumentace o komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty o zprostředkování dalších služeb o konzultační a poradenská činnost Specifikace požadavků na pracovní pozice - hledáme sociální pracovníky (více specifikováno dle služeb na https://www.oskvetina.cz/aktuality/vyberove-rizeni/): Absolventy vyšší odborné či vysoké školy, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění do sociálních služeb Květiny, z. s., a to konkrétně do nízkoprahového denního centra a terénní programy, kteří mají: o administrativní schopnosti (PC, MS Office, internet), o umí zpracovávat předsudky a mají schopnost pracovat s problematikou sociálního vyloučení a života lidí bez domova, o mají dobré organizační schopnosti, umí pracovat samostatně, ale jsou i týmovými hráči, o mají aktivní p... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/pracovnice
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Popis výkonu pracovních pozic: o realizace přímé práce s klienty (rodiny s dětmi) o vedení jednání se zájemcem o službu o individuální plánovaní s klienty služby o vedení dokumentace o komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty o zprostředkování dalších služeb o konzultační a poradenská činnost Specifikace požadavků na pracovní pozice - hledáme sociální pracovníky (více specifikováno dle služeb na https://www.oskvetina.cz/aktuality/vyberove-rizeni/): Absolventy vyšší odborné či vysoké školy, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění do sociálních služeb Květiny, z. s. a to konkrétně do nízkoprahového denního centra, sociálně aktivizační služby pro rodiny kteří mají: o administrativní schopnosti (PC, MS Office, internet), o umí zpracovávat předsudky a mají schopnost pracovat s problematikou sociálního vyloučení, případně s osobami v bytové nouzi, o mají dobré organizační schopnosti, umí pracovat samostatně, ale jsou i týmovými hráči, o mají aktivní přís... (více v detailu)
Neuvedeno
Technik / technička pro mezinárodní kamionovou dopravu s ruštinou nebo ukrajinštinou
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na e-mail espandr@ttvtransport.cz. Vybraní kandidáti budou pozváni na osobní pohovor, včetně seznámení s pracovním prostředím. Případné bližší informace telefonicky PO-PÁ od 8:00 do 15:00 hodin. Požadujeme: - středoškolské vzdělání - základní technické znalosti nákladních vozidel - práce na PC (Microsoft office) - znalost ruského nebo ukrajinského jazyka - komunikativní úroveň. Náplň práce: - komunikace s řidiči - cizinci - vyhodnocení a operativní řešení technických problémů s podporou firemního servisu - admi... (více v detailu)
Neuvedeno
VEŘEJNÝ/-Á OPATROVNÍK/OPATROVNICE A SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE ODD.SOCIÁLNÍ PRÁCE A KOMUNITNÍHO P
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku zasílejte e-mailem (prace@opava-city.cz), prostřednictvím datové schránky (5eabx4t), poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01, Opava. Na obálku uveďte: "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 28. 2. 2025 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání odpovídající požadavkům dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů - praxe v oblasti sociální práce a veřejného opatrovnictví výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti sociální práce a veřejného opatrovnictví výhodou - znalost právních předpisů z oblasti sociálního zabezpečení a Občanského zákoníku, v platném znění - uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Excel, Internet, Outlook) - znalost systému spisové služby GINIS vý... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidiči/řidičky nákladních automobilů v zahraniční dopravě
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: - hledámě řidiče kamionu pro přepravu automobilů po celé Evropě Požadujeme: - ŘP sk. C+E, platný profesní průkaz, platnou kartu do tachografu - časovou flexibilitu, spolehlivost, bezúhonnost (výpis z RT + bodového hodnocení řidiče výhodou) - zkušenosti s pře... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce