ÚČETNÍ (vhodné i pro OZP)

Před 303 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:16/5/2024 (vhodné i pro OZP) A:28/5/2024 Náplň práce: - vedení podvojného účetnictví, zpracování měsíční a roční účetní závěrky - účtování účetních operací - příprava podkladů pro pravidelný reporting vedení společnosti - měsíční daň z přidané hodnoty, statistiky - možnost plný/zkrácený úvazek. Požadujeme:... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Účetní
Před 3 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE:zpracování běžné účetní agendy v souladu s platnou legislativou, evidence a kontrola faktur, pokladních dokladů a bankovních výpisů, příprava podkladů pro daňové přiznání, spolupráce s auditory, daňovými poradci a orgány státní správy, samostatné vykonávání svěřených úkolů, spolupráce při zpracování účetních závěrek a reportů POŽADUJEME: minimálně SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru , minimálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici , pokročilá znalost podvojného účetnictví, přehled ve mzdové, pracovně-... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Vyhrazeno pro OZP. Kontakt telefonicky v pracovní dny 8-15 hod., e-mailem, nechodit osobně bez předchozí domuvy. Požadavky: Znalost práce v účetním programu Pohoda, pečlivost, zodpovědnost, samostatno... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 3 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: zpracování běžné účetní agendy v souladu s platnou legislativou, evidence a kontrola faktur, pokladních dokladů a bankovních výpisů, příprava podkladů pro daňové přiznání, spolupráce s auditory, daňovými poradci a orgány státní správy, samostatné vykonávání svěřených úkolů, spolupráce při zpracování účetních závěrek a reportů POŽADUJEME: minimálně SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru , minimálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici , pokročilá znalost podvojného účetnictv... (více v detailu)
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Co vás čeká Účtování majetkových operací organizace, včetně skladového účetnictví, řízení skladové evidence a tvorby odpisového plánu. Zajištění správného sestavování účetních uzávěrek, výkazů a podkladů pro finanční rozbory. Sestavování a odpovědnost za přiznání k DPH a daňovou doloženost. Sledování legislativních změn a úprava účetního s... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce servisu
KONTAKT: EMAILEM Požadujeme: silné organizační schopnosti a zodpovědnost, částečná znalost anglického jazyka, znalost práce na PC, alespoň základní znalost účetnictví, bezúhonnost, spolehlivost.... (více v detailu)
VEDOUCÍ ŠKOLNÍ JÍDELNY (zástup, vhodné i pro OZP)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
z:20/3/2025 (zástup, vhodné i pro OZP) Nabízíme: - podnikové stravování, příspěvek na penzijní připojištění. Kontakt emailem, telefonicky. do: 01... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialisté v oblasti marketingu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Thomas Bastin, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: - Znalost tureckého a anglického jazyka na komunikativní úrovni - Silné analytické a kritické myšlení - Flexibilita pracovat ve směnách - Znalost Microsoft Office aplikací (Acc... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník se znalostí anglického jazyka (m/ž)
První kontakt osobně (Brněnská 30, 691 23 Pohořelice 09:00) nebo e-mailem. Jsme firma zabývající se prodejem a výrobou sekčních garážových vrat, rolovacích vrat, výroba zámečnických výrobků na zakázku apod. Přijmeme administrativního pracovníka na tuto pozici. Podmínkou je znalost AJ a ovládání PC. Uvítáme znalost i zkušennosti v účetníc... (více v detailu)
Zastupce/zástupkyně vedoucí/ho střediska
NÁPLŇ PRÁCE: prodej stavebního materiálu, zpracování cenových nabídek, objednávky zboží POŽADAVKY: znalost stavebního materiálu, praxi v oboru, komunikativnost, zodpovědnost, schopnost ve... (více v detailu)
OBSLUHA CNC STROJŮ (muži, ženy)
TŘ z:13/12/2024 Požadujeme: - min. SOU - technický obor - znalost čtení výkresové dokumentace, manuální zručnost, zájem učit se novým věcem, flexibilita, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, předložení výpisu z RT. Výhodou: - praxe na obdobné pozici, znalost programování a obsluhy CNC obráběcích strojů. Nabízíme: - plánované zvýšení mzdy... (více v detailu)
Mistři a jiní příbuzní pracovníci ve výrobě zdravotnických potřeb
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Náplň práce: - koordinace a dohled obsluhy výrobní a montážní linky - obsluha výrobní a montážní linky - zpracovávání odhadů nákladů, evidence a zpráv, pracovních postupů, parametrů, schémat a nákresů - kontrola a testování hotových komponent a zařízení - odhalování nedostatků a vyřazování vadných výrobků - zajišťování funkčnosti výrobní a montážní linky a bezpečnosti pracovníků Požadavky na zaměstnance: - podmínkou zkušenost s obsluhou výrobní a montážní linky v rozsahu alespoň 3 let - znalost práce s PC, tabulkami, výrobn... (více v detailu)
fakturant/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Střílky - Náplň práce: zpracování přijatých faktur a dalších daňových dokladů, příprava podkladů pro účetní a další administrativní práce - Požadujeme: Velmi dobrou znalost práce na PC (MS office) - Výhodou: zkušenost na obdobné pozici - Oceníme: organizovanost, zodpovědnost, pečlivost, týmového hráče, dobré zvládání stresu a zátěží - Nabízíme: pracovní poměr na ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent - přestupkové řízení na odboru dopravy (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Rakovník Náplň práce: zejména vedení řízení a rozhodování o přestupcích v silničním provozu. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (10. platová třída) + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice, znalost systému "VITA" (evidence přestupků) znalost programu "VERA Spisová služba", znalost obecně závazných právních předpisů a zkouška odborné způsobilosti výhodou. Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 ... (více v detailu)
Neuvedeno
IT vývojář/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
:Rádi bychom v našem týmu přivítali kolegu, který je zvyklý pracovat samostatně a pečlivě ve svěřené oblasti. POŽADAVKY: : Rádi bychom v našem týmu přivítali kolegu, který je zvyklý pracovat samostatně a pečlivě ve svěřené oblasti. SŠ nebo VŠ se zaměřením na IT nebo praktické a prokazatelné zkušenosti v IT oblasti "chopnost komunikovat v rámci firmy i s externími IT dodavateli, ochota cestovat v rámci ČR a příležitostně také na pobočky v SR, znalost C#, znalost Java, znalost MSSQL, znalost principů ERP systémů (QI výhodou), znalost Microsoft technologii (MS Office, IIS, Power BI, Active Directory) NÁPLŇ PRÁCE: ve spolupráci s externími IT dodavateli budete definovat dlouhodobou IT strategii firmy a budete zodpovědný za její postupnou implementaci, budete zodpovědný za správu a rozvoj MS... (více v detailu)
Neuvedeno
*Manažer obchodu (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Popis pracovní činnosti: Komunikace Vaším hlavním úkolem bude péče a rozvoj stávajících obchodních vztahů a také objevování nových obchodních příležitostí. Správa a vyhodnocování aktivních poptávek. Předpoklad 1-2 dny v týdnu služební cesty k zákazníkům. Tvorba prodejních cen a nabídek Dalším úkolem bude i odpovědnost za obchodní přípravu a průběh zakázek standardního i projektového typu. Budete mít odpovědnost za tvorbu cenových nabídek i jejich následného vyhodnocení. Poradenství a technické konzultace Součástí vaší práce bude také péče o stávající zákazníky v oblasti poradenství a technické konzultace. Není však důvod k obavám z pro vás nového oboru. Skvělou podporu vám poskytnou zkušení kolegové vedoucí výroby a realizace služeb. Co budete mít na starosti? " Úzká spolupráce s majitelem společnosti " Péče o stávající portfolio zákazníků " Aktivní získávání nových zakázek od stávajících i nových zákazníků " Monitoring trhu, včetně sledování novinek a trendů " Spolupráce na marketingu... (více v detailu)
Neuvedeno
MARKETINGOVÝ PRACOVNÍK
Před 2 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - tvorba a realizace marketingových strategií pro naše produkty a služby - příprava, realizace, správa a optimalizace online marketingových kampaní - komunikace s médii a partnery - analýza trhu a sledování trendů v oboru - příprava marketingových materiálů, tiskovin, podkladů a prezentací - uživatelská správa a rozvoj firemního webu a sociálních sítí - podpora obchodního týmu a příprava obchodních nabídek - účast na veletrzích a konferencích POŽADUJEME: - vysokoškolské vzdělání v oboru marketingu nebo příbuzném - dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint) - znalost marketingu, reklamy a PR - schopnost samostatné práce i týmové spolupráce, pečlivost - kreativitu a komunikační dovednosti - orientaci v oblasti digitálního marketingu a sociálních sítí - výbornou znalost českého jazyka (gramatika, stylistika) - praxi v oblasti marketingu, i... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí skladu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: zajišťování provozu skladu, příjem, skladování a včasná expedice, plánování docházky a směn zaměstnanců skladu, dohlížení na dodržování bezpečnosti práce a vnitropodnikových směrnic, koordinace práce pracovníků skladu, spolupráce s dalšími odděleními firmy, evidence a kontrola obalového hospodářství, hlášení technických a bezpečnostních závad nebo potřebných oprav pracovních nástrojů a zařízení skladu - Znalosti a dovednosti: praxe v oboru skladování, řidičský ... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Hledáme osobu do kanceláře v Havířově. Kandidát by měl splňovat následující požadavky: - SŠ vzdělání (v oblasti administrativy nebo podobném oboru výhodou) - Předchozí zkušenosti na administrativní pozici (výhodou, nikoliv podmínkou) - Znalost účetního programu Pohoda (výhodou, nikoliv podmínkou) - Organizační schopnosti a pečlivost - Komunikační dovednosti a schopnost práce v týmu - Schopnost samostatné práce a efektivního řešení úkolů - Flexibilita a ... (více v detailu)
Neuvedeno
*Pracovník/ce pro tvorbu kalkulací a cenových nabídek
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Popis pracovní činnosti: Tvorba kalkulací cenových nabídek Hlavním Vaším úkolem bude zpracování kalkulací v naše zavedeném a přehledném systému. V součinnosti s vedoucím budete následně vytvářet cenové nabídky. Dalším úkolem bude správa a vyhodnocování aktivních poptávek. Komunikace Součástí Vaší práce bude také péče o stávající zákazníky v oblasti technické podpory. Dále také organizace dílčích operativních úkolů jako např. zajištěný dopravy, ubytování, nákup spotřebního materiálu a pod. Není však důvod k obavám z pro vás nového oboru. Skvělou podporu vám poskytnou zkušení kolegové vedoucí výroby a realizace služeb. Co budete mít na starosti? " Úzká spolupráce s vedoucím výroby a vedoucím realizací " Péče o stávající portfolio zákazníků " Monitoring trhu, včetně sledování novinek a trendů " Reporting výsledků Jaké předpoklady byste měl/a splňovat? " Před... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent dopravně správních agend
Stručný popis pracovní pozice: vedení jednotlivých správních řízení na úseku řidičských oprávnění, zápis bodů, přestupků a trestných činů do registru řidičů, vydávání a vyměňování řidičských průkazů, provádění zápisu školení profesní způsobilosti, dopravně psychologických vyšetření, terapeutických programů a mentorů do registru řidičů, zápis vozidla do registru silničních vozidel, zápis změny vlastníka a provozovatele vozidla, vyřazení vozidla z provozu, zápis zániku vozidla, přidělování registrační značky vozidlu, zápis tažného zařízení a jiných změn v registru silničních vozidel Požadované vzdělání: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Požadavky na uchazeče: - znalost zák. č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, zák. č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu na pozemních komunikacích a zák. č. 500/2004 Sb., správní řád - praxe u územního samosprávného celku na dopravně správních agendách vítána - velmi dobrá znalost práce s PC - schopnost samos... (více v detailu)
Barman/ka
Místo výkonu práce: Hotel Monty, Příkrá 218, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden 10:00-22:00 h. Náplň práce: zajišťuje obsluhu odpovídajícího standardu, dodržuje zásady poctivosti prodeje a ochrany spotřebitele, provádí nabídku jídel a nápojů, přijímá objednávky hostů, provádí zúčtování s hosty, zná technologické postupy přípravy pokrmů a nápojů uvedených v menu, zná značky a druhy nápojů doporučené k určitým pokrmům, odklízí použité nádobí a ostatní inventář, spolupracuje při inventarizacích prováděných na středisku. Požadujeme: střední odborné v... (více v detailu)
Vedoucí a obsluha kanceláře/prodejce lyžařské školy
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Nabízíme: o pracovní poměr na DPP o zaměstnání od prosinec - březen (do rozjezdu a otevření lyžařských areálů možnost práce z domu/home office) o místo vhodné pro muže i ženu (vhodné pro absolventy SŠ) o mzdové rozpětí od 150 Kč/hod o zaměstnanecké benefity: - příspěvek na dopravu až 1 500 Kč - firemní oblečení - možnost tréninků s týmem instruktorů Požadujeme: o pro absolventy SŠ o znalost cizích jazyků na komunikativní úrovni slovem i písmem (AJ nebo NJ, popřípadě znalost polštiny velkou výhodou!) o příjemné vystupování a komunikativnost o zkušenosti z prostředí kanceláře lyžařské školy výhodou o znalost práce na PC o časovou flexibilitu o... (více v detailu)
Neuvedeno
HLAVNÍ ÚČETNÍ
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Jedná se o pozici hlavní účetní, praxe v oboru alespoň 3 roky, flexibilita, trestní bezúhonnost, základní znalost práce na PC, zkušenost s programem MONEY výhodou. Náplň práce: Kompletní zpracování účetní agendy, zodpovědnost za zpracování kompletních účetních agend dle platných směrnic, kontrola správnosti provedených účetních operací podle předpisů a pokynů v jednoduchém i podvojném účetnictví, zpracování účetních dokladů, dohled nad evidencí hmotného a nehmotného investič... (více v detailu)
Neuvedeno
Nákupčí
Před 3 dny - AVIZO_CZ
- Podpora manažerů kategorií při tvorbě strategických plánů kategorií, realizaci sourcingu, podpoře plánování kategorií a strategických úkolů v oblasti sourcingu. - Využívání sítě odborníků na kategorie a nástrojů GEP k poskytování informací o jakémkoli projektu / klientovi. - Vytváření vyjednávacích strategií, identifikace a vývoj vyjednávacích pák, jejich ověřování u zúčastněných stran a vedení vyjednávání s cílem zajistit úspory, včasné dodávky a jiné přínosů pro nákupy, obchodní analýzy, vykazování a sledování úspor, zapojení zainteresovaných stran interakce v rámci programu S2C - Diskuse s dodavateli a hodnocení jejich produktů a schopností jako dodavatelů - Řízení všech činností spojených s výběrem dodavatelů a zadáváním veřejných zakáz... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka vedení správy budov a majetku - Hodonín (Kapřiska)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Asistent/ka vedení správy budov a majetku - Hodonín (Kapřiska) Pro naši pobočku v Hodoníně přijmeme zodpovědného člověka na pozici asistent/ky vedení správy budov a majetku. Jedná se o administrativní práci v kanceláři. Nástup je možný ihned. Práce je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nabízíme plný úvazek 8 hod., možnost i zkráceného úvazku na 6 hod. denně. Co budete dělat: o Zpracovávat administrativní agendu v interním systému QI. o Hlídat termíny pravidelných kontrol technologií budov v excelovské tabulce. o Poptávat u dodavatelů výměny zařízení a opravy budov. o Provádět tendry na dodavatele podle jasně předepsaného zadání. o Komunikovat se zaměstnanci společnosti ohledně závad na zařízení a podávat informace o stavu opravy. o Administrativní práce na smlouvách s dodavateli. o Potřebnou administrativu s tím spojenou. Co nabízíme za dobře odvedeno... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce