OBCHODNĚ PRODUKTOVÝ MANAŽER

Před 291 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Firma BARTON se sídlem v Nymburku, dodavatel širokého sortimentu spojovacího materiálu, příjme do svého týmu obchodně – produktového manažera se zaměřením na komunikaci s obchodními řetězci v ČR a zahraničí. Požadujeme: aktivní znalost AJ/NJ, vzdělání technického směru, praxi v obchodě, znalost práce s MS Office a informačních systémů řízení, týmového ducha, zodpovědnost, časovou flexibilitu, komunikativnost, asertivitu, ŘP sk. B; Nabízíme: firemní kulturu, kde je důležitá důvěra, odpovědnost, vzájemný respekt & work-life balance, seberealizaci a samostatnost při realizaci stanovených cílů, aktivní mzdu a benefity Profit bonus, vzdělávací kurzy, školení, služební vůz, notebook, mobilní telefon; Náplň ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE - pro Pardubický a Jihomoravský kraj
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Co přesně bude spadat do náplně vašich povinností? • Rozvíjení dlouhodobých vztahů se stávajícími zákazníky, • Budování a posilování komunikace nabídky, • Realizace cílů, • Získávání nových zákazníků, • Vedení obchodních jednání, • Příprava obchodních nabídek, • Monitoring trhu, • Implementace moderních konceptů a řešení pro odvětví, Hledáme právě Vás, pokud máte: • Zkušenost s prací na obchodní pozici v odvětví, FMCG, HoReCa, • Dovednosti samostatného plánování a organizace pracovní doby, • Schopnost zvládat zátěžové situace a konstruktivně řešit problémy , • Schopnost vést obchodní rozhovory a jednání, • Znalost MS Of... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Životopis zasílejte na LMARKOVA@VIATHERM.CZ Obchodní praxe a znalost AJ výhodou. Zaměstnanecké výhody: bonusy, služební auto + telefon, noteboo... (více v detailu)
Neuvedeno
MANAŽER/KA PRODEJE
Požadujeme: - SŠ, VŠ vzdělání - praxi na obdobné pozici - anglický a německý jazyk úroveň B2 - dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), znalost IS SAP - výhodou - organizační a řídící schopnosti - samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost - odolnost vůči stresu Náplň práce: - organizace a zpracování zakázek, příprava smluv - obchodní jednání v tuzemsku i zahraničí - aktivní komunikace se zákazníky s cílem zvýšení obratu a marže - vyhledávání nových zákazníků - účast na interních auditech, marketingové aktivity - spolupráce s TPV oddělením Nabízíme: ... (více v detailu)
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Upřesňující informace3) : (požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky, náplň práce apod.) Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Pracovník zákaznického oddělení. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Náplň práce: " telefonické kontaktování zákazníků " evidence v interním informačním systému " práce s PC Požadujeme: " příjemné vystupování " uživatelskou úroveň práce na PC " svědomitý přístup k práci NEPOŽADUJEME cizí jazyky Nabízíme: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc " pracovní poměr se standardní pracovní smlouvou " nabízíme hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek " motivace dřívějších odchodů (když máte hotovou svoji práci, můžete v poledne odejít domů) " dovolená až 28 dní " žádné přesčasy, volné víkendy i svátky " dobré platové ohodnocení s fixní složkou mzdy " benefity - stravenky 210 Kč,- , sick days, příspěvek na ... (více v detailu)
Profesionální administrativní a obchodní služeb
Před 4 dny - Hlavní město Praha - SBAZAR
Nabízím služby v oblasti administrativy, zákaznické péče, back office podpory, navolávání schůzek, tvorby článků pomocí AI a vyhledávání obchodních příležitostí. Mám bohaté zkušenosti jako account manager, manažer cestovní kanceláře pro incoming, operátor zákaznických center a nákupčí IT. Pracuji výhradně z domova jako OSVČ , efektivně a spolehlivě, a zaměřuji se na dlouhodobou spolup... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ADMINISTRATiVNÍ A OBCHODNÍ REFERENT/-KA DŘEVOZPRACUJÍCÍHO PROVOZU
Před 1 dny - AVIZO_CZ
*KO: Ing. Leo Harazim ml., tel: 777 594 510. Životopisy zasílejte na e-mail: fajkusova@sov.cz Náplň práce: - komunikace se zákazníky - příjem objednávek - zadávání objednávek do výroby - logistika - příjem materiálu a zboží - kontrola nakládky - vystavování dokladů a práce s ekonomickým systémem Pohoda - vedení provozní pokladny Požadavky: - psaní všemi deseti - znalost českého jazyka (písemně i ústně) - schopnost učit se a vzdělávat se - práce s počítačem (naučit se s ekonomickým systémem Pohoda, Optimikem, e-shopem - zaučíme) - znalost práce s Microsoft Office (Word, Excel) - dobrá komunikace (komunikativní člověk) - loajalita k firmě Výhodou může bý... (více v detailu)
Neuvedeno
Technický nákupčí / technická nákupčí
Kontakt zasláním životopisu na e-mail kariera@wotan.cz. Požadujeme: - vzdělání technického směru výhodou - znalost práce v SAPu - zkušenosti v nákupu, ideálně technického sortimentu - komunikativní znalost angličtiny (každodenní využití) - schopnost vyjednávat a hledat efektivní řešení - pečlivost a organizovanost - řidičský průkaz sk. B (občasné služební cesty). Náplň práce: - nákup náhradních dílů, strojů, chemikálií a služeb - správa objednávek v ERP systému (zadávání, potvrzování, kontrola dodávek) - komunikace s dodavateli v ČR i zahraničí, ř... (více v detailu)
vedoucí nákupu a logistiky
Před 4 dny - AVIZO_CZ
vedení, motivace a hodnocení týmu logistiky, komunikace s dodavateli a zákazníky společnosti, odpovědnost za optimalizaci skladové zásoby materiálu, tvorba a optimalizace logistického konceptu, uplatňování aktivní politiky strategického nákupu, participace na zavádění nových projektů do výro... (více v detailu)
Neuvedeno
Konstruktér/ka CAD
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Nástup dle dohody. Vhodné i pro OZZ. Kontakt je možný POUZE emailem. Náplň práce - 3D návrhy nástrojů pro BiW výrobní linky - Vyhotovení výkresové a technické dokumentace dle interních standardů nebo směrnic zákazníka - práce v CAD programech - Vytvoření přehledu komponent včetně popisu procesu - Příprava prezentací - Komunikace s výrobním oddělením a montáží na stavbě - Vedení přehledu dokumentace a zapracování změn včetně vedení oznámení o změnách a seznamu "nedokončených prací". - Práce s PDM Systémy (Enovia, TeamCenter) Požadujeme - SŠ / VŠ vzdělání technického zaměření - Znalost konstrukčních programů CATIA V5 nebo obdobné CAD programy - Micro... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNIK/TECHNIČKA KVALITY
Škrabalová Hana, tel. 583 037 124 (8:00-16:00 hod.), e-mail: kariera@linaplast.cz Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání technického směru, znalost normy ISO 9001, IATF 16949, praxe v automobilovém průmyslu výhodou, znalost problematiky plastových dílů, orientace v technických výkresech, znalost nástrojů řízení kvality, znalost NJ nebo AJ nutná, preferujeme NJ, minimálně úroveň B1aktivní přístup, samostatnost, organizační schopnosti. Náplň práce: podílení se na nastavení procesů kvality u nových projektů a práce na jejich zlepšování, tvorba kontrolních plánů pro konkrétní díly, účast na tvorbě procesní FMEA, příprava dokumentace PPAP, VDA 2, vzorkování dílů se zákazníky, vypracování dokumentace pro výrobu-kontrolní instrukce, sledované vady apod., identifikace nalezených neshod, ověřování způsobilosti procesu prostřednictvím 2TP, komunikace se... (více v detailu)
Nejvyšší představitelé středních společností a institucí
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Vypracování a realizace strategických plánů, řízení rozpočtů. Vedení multifunkčních týmů k dosažení obchodních cílů. Tato pozice vyžaduje výbornou znalost oboru, provozní zkušenosti a schopnost budovat vztahy s k... (více v detailu)
Neuvedeno
MANAŽER / MANAŽERKA EXPORTU PRO KLÍČOVÉ ZÁKAZNÍKY
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: aktivní komunikace s exportními partnery Vyhledávání nových exportních zákazníků a péče o stávající zákazníky Zpracování cenových nabídek a požadavku zákazníka, komunikace napříč firmou Vedení agendy exportních zákazníků Účast na mezinárodních veletrzích Požadujeme: dobré organizační schopnosti, komunikativn... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Do našeho přátelského týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Administrativní asistent/ka. Čeká tě zajímavá a rozmanitá práce v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy. Náplň práce kompletní administrativní podpora kanceláře zajištění chodu kanceláře zpracování a příprava podkladů pro účetní evidence pokladny správa objednávek komunikace se zákazníky (zodpovídat dotazy na zákaznické podpoře, reklamace...) publikace obsahu ... (více v detailu)
Neuvedeno
investiční technik
Před 4 dny - AVIZO_CZ
návrhy na tech. zhodnocení budov pro optimalizaci provozu, spolupráce na vývoji nových investičních záměrů a na tech. rozvoji zařízení, zajišťování úplnosti projektové dokumentace investičních akcí, koordinace přípravy a realizace investic, dozorování průběhu a harmonogramu realizace investičních akcí, zpracovávání rozpočtů a plánů nákladů na přípravné, průzkumové a projektové práce, dohlídka BOZP a PO, práce v týmu, VŠ nebo SŠ vzdělání s maturitní zkouškou staveb. nebo tech. směru, praxe na obdobné pozici, zkušenost s tvořením zakázek velkého a malého rozsahu a investičních záměrů výhodou, samostatnost, pečlivost, přesnost, dobré organizační a komunikační dovednosti, flexibilit... (více v detailu)
Neuvedeno
Koordinátor/koordinátorka financování a partnerství v IT neziskovém sektoru
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Možnost výkonu práce i na zkrácený úvazek. Náplň práce: Obchodní činnost - Aktivní navazování a udržování kontaktů s IT firmami a školami, prezentace projektů organizace a získávání finanční i nefinanční podpory. Vyhledávání dotačních titulů - Identifikace a příprava žádostí o vhodné granty a dotace zaměřené na technologie, vzdělávání a bezpečnost. Sponzoring a partnerství - Vyhledávání a oslovování sponzorů z IT sektoru, bud... (více v detailu)
Neuvedeno
Přípravář/ka staveb
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Provaznická č.p. 737/12 Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 Společnost STAVBY JOŽÁK s.r.o. funguje na trhu téměř 20 let a působí zejména v severních a středních Čechách. Práce u nás je zajímavá, realizujeme totiž jak běžné, tak atypické projekty s architekty. Naše práce je pro nás vášní a díky tomu přenášíme radost ze staveb i do života našich klientů. Firma má nové bezbariérové kanceláře v centru Děčína, kde v současné době rozšiřujeme tým o kolegu/kolegyni na pozici Přípravář staveb. Náplň práce: • studium projektové dokumentace • před-realizační a realizační příprava stavby • poptávání materiálů, VŘ subdodavatelů, zajištění smluvních vztahů s dodavateli • koordinace postupu prací se stavbyvedoucím a investorem, aktualizace harmonogramu stavby • služební cesty - účast na kontrolních d... (více v detailu)
Neuvedeno
Kuchař/pomocný kuchař - OZP
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava denní nabídky, výdej jídel, dohled nad pomocnou sílou v kuchyni, pomoc s přípravou jednotlivých surovin. prémie za dobře odvedenou práci. Vhodné pro OZP s max. ... (více v detailu)
Neuvedeno
lepič vrstevných konstrukcí
Před 6 dny - AVIZO_CZ
slícování a lepení jednotlivých vrstev konstrukce, sestavení lepené konstrukce na přípravek, ukládání a obsluha pece nebo autoklávu, příprava pro nedestruktivní kontrolu, hermetizování trupu křídla a sestav, vyučení ve stroj. oboru, manuální zručnost, přesnost, preciznost, zodpovědnost, flexibiluta, schopnost pracovat v týmu, zajímavá práce v p... (více v detailu)
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 24.790,-Kč do 35.770,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek n... (více v detailu)
Neuvedeno
technici investic
Před 7 dny - AVIZO_CZ
ředpoklady podání přihlášky: - min. SŠ stavebního, nebo příbuzného technického oboru - praxe v obdobné pozici alespoň 2 roky - zkušenosti se správou nemovitostí, energetikou, tvorbou rozpočtů výhodou - řidičský průkaz "B" Informace o pracovní pozici Zajišťuje nebo vykonává pro družstvo a správu domů: - inženýrskou činnost (stavební řízení, kontrola a koordinace projektových prací, posudky, atd.), - zpracování investičních záměrů a podkladů pro výběrová řízení, - koordinaci přípravy a realizace oprav a investic a včetně dozoru investora rekon... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNICKÝ PRACOVNÍK ZKUŠEBNÍ LABORATOŘE
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce o řízení zpracovávaní plánů kontroly řízení kvality dle norem. o vyhodnocování výsledků kontrolních zkoušek kvality. o zjišťování příčin neodpovídající kvality a stanovení opatření na jejich odstranění. o zhotovení technologických postupů, vytváření komplexního systému řízení a kontroly kvality. o stanovování způsobů hodnocení kvality, přejímacích podmínek, postupů a výstupů. o aplikace nastavených kvalitativních programů do stavební výstavby a výroby. o zpracovávání stanovisek k jednotlivým fázím přípravy a průběhu procesů výstavby z hlediska zajišťování kvality projektové dokumentace a staveb.... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní referent skladu s nerezovým materiálem
Před 8 dny - Královéhradecký kraj - BAZOS
Obchodní firma nerezovým materiálem Šindler's Hradec Králové - Rusek přijme do svého týmu obchodního referenta velkoskladu. Co bude Vaší náplní práce: ❇️ Realizace nákupů a prodeje nerezových materiálů - nákup, fakturace, distribuce ❇️ Podpora obchodních procesů, zpracování objednávek, poptávek, nabídek + skladová evidence ❇️ Aktivní komunikace s existujícími i potenciálními zákazníky ❇️ Vzdělání a přehled v oboru (strojírenství) VÝHODOU ❇️ ▶️ Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení v rozmezí : ❇️ 35.000 Kč + ❇️ PRÉMIE (z obratu obchodu) + ❇️ OSOBNÍ OHODNOCENÍ (úspěšné prodeje,... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
35 000
 Kč
Koordinátor Erasmus projektů
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Koordinátor Erasmus projektů Do našeho týmu hledáme spolehlivého kolegu či kolegyni na pozici Koordinátor projektů. Uvítáme jak zkušené profesionály, tak i kandidáty s menšími zkušenostmi nebo absolventy, kteří se chtějí rozvíjet a získat nové dovednosti. Náplň práce: • Organizace a vedení projektů zaměřených na pracovní procesy a vzdělávání • Koordinace práce na projektech, komunikace s klienty a týmem • Příprava pracovněprávní dokumentace (nástupy, výstupy, smlouvy) • Řízení náborových procesů – od tvorby inzerátů až po realizaci pohovorů • Řešení pracovně-právní agendy, komunikace s úřady a institucemi Požadujeme: • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou • Výbornou znalost práce na PC (Excel, Outlook, MS Office) • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič • Výborné organizační a komunikační schopnosti... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostraha prodejny Lidl
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: Věk nad 18 let, doložení trestní bezúhonnosti, reprezentativní vystupování, spolehlivost a zodpovědnost. Technická zdatnost pro obsluhu digitálních kamerových systémů je výhodou (vždy probíhá zaškolení dle stanov klienta). Schopnost řešit krizové a mimořádné situace v rámci výkonu strážní služby (krádež, výtržnost, ohlášení události na PČR a spolupráce s orgány činnými v trestním řízení). Znalost českého jazyka slovem i písmem. Praxe a certifikát strážného výhodou. Náplň práce: Strážní, pochůzková a detektivní činnost na prodejně a svěřeném úseku, kamerový monitoring, zajištění ochrany majetku a osob, bezpečnostní dohled nad celou prodejnou. Jednoduchá administrativní činnost (denní záznamy). Spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost (krádeže). Nabízíme: Práci ve stabilní společnosti na HPP i DPP. Odměny za zadržení osob při páchání trestné činnosti, za zjištění a vyřešení mimořádných situací. Náborový příspěvek ve výši 5000 Kč ... (více v detailu)
Neuvedeno
TELEFONNÍ OPERÁTOR/-KA
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Telefonní operátor - fix + odměny z prodeje Naše oddělení péče o klienty je zaměřené na prodej a podporu našich zákazníků. Hledáme posilu do našeho týmu. Pokud jste komunikativní, rádi jednáte s lidmi a chcete si přímo ovlivnit výši vaší mzdy, pak je tahle příležitost stvořena pro vás! Co vás bude čekat: - Prodej našich služeb přes telefon dle jasně nastavených KPIs - Hovory s našimi současnými klienty, kteří mají zájem rozšířit portfolio jejich služeb - Zodpovídání dotazů a podpora současných i nových klientů - Dodržovaní call scriptů, plnění obchodních cílů a KPIs - Práce se systémem a konsolidace dat a informací z hovorů Co od vás očekáváme: - Příjemné vystupování - Ochota komunikovat s klienty dle jasně nastaveného call scriptu - Orientace na výsledek - Pozitivní přístup, spolehlivost a týmového ducha. - Zkušenosti z oblasti telemarketingu nebo prodeje výhodou, niko... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce