Provozní účetní Střediska údržby Olomouc

Před 85 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Druh práce: Komplexní a samostatné účtování v rámci uceleného okruhu účetnictví. Zjišťování a zadávání údajů v rámci účetních záznamů sestavovaných a předávaných do Centrálního systému účetních informací státu – zajišťuje a zadává údaje pro sestavení Pomocného analytického přehledu. Požadujeme: - středoškolské vzdělání s maturitou, obor školního vzdělání: ekonomické, znalosti v oblasti účetnictví a DPH výhodou - vedení a provádění oprav vnitropodnikového účetnictví - vedení evidence majetku - evidence přijatých faktur - vystavování faktur za provedené práce a dle uzavřených smluv - účtování pokladny - evidence smluv - pečlivý a proaktivní přístup, ochota učit se novým věcem, flexibilita - podmínkou znalost práce s ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Účetní a daňové služby
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím účetní a daňové služby pro FO, OSVČ a malé firmy. --- účetnictví a daňová evidence --- daň z příjmů FO... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Externí účetní
Před 2 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Nabízím účetní služby pro malé a střední podniky nebo živnostníky - vedení účetnictví - daňová evidence - zpracování mezd A další, více na: www.osobniucetni.com ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
účetní
Před 3 dny - AVIZO_CZ
IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA SPLŇUJE: - středoškolské vzdělání v oboru - bezúhonnost - praxi v dané oblasti - výhodou znalost programu ESO9, není podmínkou - znalost účetních a daňových zákonů ČR, problematiky DPH - znalost MS OFFICE, internet - schopnost samostatně pracovat - časová flexibilita, příjemné vystupování - profesionální a komunikativní jednání - zodpovědnost, samostatnost, vstřícnost a ochota. CO BUDE MJ. NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE: - tvorba platebních příkazů, komunikace s bankou - zpracování přijatých a vydaných faktur - tvorba dohadných položek, nákladů a výnosů příštích období - správa dodavatelského salda a zálohových plateb - účtování bankovních výpisů, pokl... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdová/ý účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
pozice: mzdová/ý účetní Nástup: ihned do 31.8.2025 s možností prodloužení Mzda: 29120,- až 33230,- Kč Kontakt: Bambasová Lucie Ing., tel.: 777 758 323, email : info@centrumpribram.cz Požadujeme: o Středoškolské vzdělání ekonomického směru o Praxe v oboru NUTNÁ o Dobrá znalost práce s PC - Word, Excel o Znalost práce v programu Byznys výhodou o Trestní bezúhonnost o Komunikační dovednosti o dobrý zdravotní stav Náplň práce: Výpočet platu a zúčtování náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, srážek z platu, agendy daní ze závislé činnosti a pojistného a sociální a zdravotní p... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Prvotní informace: e-mailem: info@zsbakovnj.cz telefonicky: 704 685 791 Upřesňující informace: Platové zařazení podle délky praxe a vzdělání, praxe v oboru vítána. Vedení komplexního účetnictví školské příspěvkové organizace včetně mzdového účetnictví. Smlouva na dobu neurčit... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - Vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními (interními) předpisy účetní jednotky. - Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence. - Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (např. účtování závazků, pohledávek, materiálových fa, opravných daňových dokladů, zálohových fa, interních dokladů atd.) - Zpracování DPH, KH, SH a povinných hlášení (INTRASTAT) a statistik. - Vedení pokladní knihy včetně vystavování účetních dokladů o příjmech a výdajích peněžních prostředků, a to i v cizí měně. - Sestavování měsíčního finančního plánu, podpora a příprava podkladů. - Spolupráce na přípravě měsíčních a ročních závěrek, podpora při provádění inventur majetku, rozpracované výroby a zásob, příprava podkladů pro audit, komunikace s audi... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní pro Moravskoslezský kraj - hledá práci !!!
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Samostatná účetní s více jak 15-letou praxí hledá práci a nové spolupráce, při rozšíření své dosavadní působnosti. Nabízím komplexní zpracování účetní agendy pro společnosti a OSVČ (podvojné účetnictví , daňová evidence, mzdy a personalistika, daně a daňové výstupy, účetní uzávěrky, účetní monitoring). Základem spolupráce je lo... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme znalost práce na PC, pečlivost, zodpovědnost. Výhodou znalost účetnictví příspěvkových organizací a účetního programu Fenix. Nabízíme 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, na produkty... (více v detailu)
Neuvedeno
VEŘEJNÝ OPATROVNÍK / OPATROVNICE
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Staré Křečany č.p. 39 407 61 Staré Křečany Starosta Obecního úřadu Staré Křečany vyhlašuje výběrové řízení na funkci – VEŘEJNÝ OPATROVNÍK – pracovní poměr na dobu určitou z důvodu náhrady dočasně nepřítomného zaměstnance na dobu překážek v práci na straně zaměstnance s místem výkonu práce na ObÚ Staré Křečany. Tato funkce je zařazena v 11. platové třídě dle NV ČR č. 264/2022 Sb. + osobní ohodnocení. Podmínky účasti ve výběrovém řízení: - Min. ukončené středoškolské vzdělání - Trestní bezúhonnost VÝHODOU: zkouška odborné způsobilosti dle vyhlášky č. 173/2017 Sb. Písemné náležitosti přihlášky: - Jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, telefonní číslo uchazeče - Státní příslušnost - Místo trvalého pobytu - Číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (pokud s... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ZAKÁZEK A LOGISTIKY
Před 5 dny - AVIZO_CZ
z:13/2/2025 Pracovní náplň: - Koordinace průběhu zakázek a jejich vyhodnocování, komunikace se zákazníky - Zajišťování kamionových přeprav, komunikace s dopravci - Vyhledávání nových dopravců pro budoucí spolupráci - Zodpovědnost za expedici výrobků a s tím spojená administrativa - Vystavování faktur tuzemských i zahraničních v systému SAP - Práce v systému SAP (možnost zaučení) - Příprava podkladů pro výrobu - Měsíční přehledy a výkazy v excelu - Další administrativní úkoly dle požadavků vedení společnosti. Požadavky na praxi, vzdělání, znalosti a schopnosti: - SŠ nebo VŠ vzdělání - Aktivní znalost NJ nebo AJ - Výborné organizační a komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme znalost zákona o účetnictví a související daňové legislativy, dokončené středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického směru s odpovídající praxí, samostatnost, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost, komunikační a organizační schopnosti, odolnost vůči stresu a časovou flexibilitu, znalost programu Excel a uživatelská znalost práce na PC, trestní bezúhonnost. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nabíz... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní služby - celá ČR
Před 13 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím účetní služby pro OSVČ a malé firmy: -daňová evidence a účetnictví -zpracování online (nikam nevozíte doklady) -konzultace 24/7 -zpracování přiznání k dani z příjmu pro PO nebo FO -přehledy pro OSSZ a ZP -přiznání DPH, KH Dále nab... (více v detailu)
Hlavní město Praha
1 000
 Kč
Hlavní účetní
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: Praxi v účetnictví a rozpočtu pro příspěvkové organizace. Dobrou znalost a orientaci v účetních výkazech, velmi dobrou znalost účetnictví a rozpočtu, znalost příslušnkých právních předpis... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic
Před 11 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Investiční referent/ka - Vykonávaná agenda: příprava a realizace jednotlivých investičních akcí, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace, zpracování návrhů investičních plánů, příprava veřejných zakázek investičních akcí po věcné stránce, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení a realizaci stavby, vedení výrobních výborů projektových dokumentací, prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, příprava podkladů a dokumentů pro rozhodování orgánů města, spolupráce při uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli své svěřené akce - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, nejlépe technického směru, znalost příslušné legislativy, zejména: zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon,... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka stavebního úřadu
Před 11 dny - AVIZO_CZ
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Referent/referentka stavebního úřadu, pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 11 Požadujeme: • vzdělání prioritně: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo c) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo d) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, e) minimálně však střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví; • dále: řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič, dobré komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
referent oddělení Hospodaření s majetkem
Před 13 dny - AVIZO_CZ
z:5.2.2025 Požadavky na uchazeče: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost znalost práce s PC (MS Office, Internet) řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Nový Jičín vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § ... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetnictví
Před 17 dny - Královéhradecký kraj - BAZOS
Komplexní vedení účetnictví je jednou z našich stěžejních služeb, kterou poskytujeme už téměř 25 let. Zajistíme pro vás nejen zpracování běžné účetní agendy na denní, měsíční či čtvrtletní bázi podle vašich individuálních potřeb, ale také zpracování roční účetní závěrky. Co zpracování účetnictví obnáší? Vedení účetní evidence ve smyslu zákona o účetnictví Účtování všech operací na základě získaných podkladů. Účtování přijatých, vydaných faktur, zápočtů, ostatních pohledávek a závazků. Účtování banky a pokladny, příprava bankovních příkazů. Účtování závěrkových operací. Kontrola dokladů a zůstatků položek účetních výkazů. Běžná komunikace s klientem, týkající se příslušných účetních dokladů. Zpracování a účtování cestovních příkazů. Vedení registru majetku pro účetní a daňové účely. Příprava pro evidenci k DPH (záznamní povinnost). Zpracování měsíční nebo čtvrtletní obratové předvahy, rozvahy a výsledovky. Příprava individuálních reportů požadovaných klientem. Průběž... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
General Ledger Expert
Před 20 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - práce s interními účetními systémy - příprava účetní uzávěrky - kontrola účetní evidence pro zajištění přesnosti a souladu s platnými účetními standardy - komunikace s interními zákazníky Požadavky: - minimálně dokončené středoškolské vzdělání - plynulá znalost angličtiny a chorvatštiny - ideálně předchozí zkušenost v oboru, nejl... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní služby
Před 31 dny - HYPERINZERCE
Nabízím kompletní účetní služby na míru po celé ČR - externí v... (více v detailu)
Neuvedeno
SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ
Před 34 dny - AVIZO_CZ
Společnost PROMA REHA, s.r.o., člen skupiny VCL, český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá posilu do svého týmu - zaměstnance/zaměstnankyni na pozici "SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ". Jeho/jejím hlavním úkolem bude zajištění účetního příjmu a výdeje materiálů a zboží. Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek. Nástup možný ihned. Náplň práce: komunikace s nákupním oddělením, spolupráce a komunikace s ostatními zaměstnanci účtárny a zaměstnanci společnosti, vedení skladového účetnictví, komunikace s dodavateli. Požadavky: min. SŠ vzdělání - ekonom... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní služby
Před 47 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
Nabídka účetních služeb Hledáte spolehlivého a zkušeného účetního? Dovoluji si Vám nabídnout účetní služby s dvacetiletou praxí pro malé a střední podnikatele i živnostníky. Aktuálně mám volnou kapacitu pro nové klienty. Mé služby zahrnují: • Vedení podvojného účetnictví • Správu daňové evidence • Zpracování daňových přiznání (včetně DPH a kontrolního hlášení) • Administraci so... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
účetní služby
Nabídka účetních služeb Hledáte spolehlivého a zkušeného účetního? Dovoluji si Vám nabídnout účetní služby s dvacetiletou praxí pro malé a střední podnikatele i živnostníky. Aktuálně mám volnou kapacitu pro nové klienty. Mé služby zahrnují: Vedení podvojného účetnictví Správu daňové evidence Zpracování daňových přiznání (včetně DPH a kontrolního hlášení) Administraci související účetní agendy... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (80. - 100.000 KČ)
Před 70 dny - ANNONCE
Jste vytrvalí, rádi pracujete v dobře organizovaném systému a pořádek je pro Vás samozřejmostí? Máte zkušenosti jako hlavní účetní v prostředí výrobní společnosti? Angličtina Vám nedělá žádné potíže a zvládáte plynulou komunikaci? Hledáme přeborníka, jste to Vy? Aktivní komunikace se zákazníky, externími partnery a interními odděleními, Hlavní role v podpoře zaměstnanců a zákazníků ve fina... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 224 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce