referent/ka nákupu a správy zakázek

Před 179 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Vhodné i pro OZZ.Náplní práce je příjem a evidence zakázek, zajištění materiálu pro jejich realizaci, ověření stavu skladových zásob, předání "interní zakázky" vedoucímu příslušenkého výrobního střediska, komunikace se zákazníky, f... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Účetní (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Nástup do zaměstnání ihned dle domluvy. Náplň práce: účtování běžných účetních operací,vystavování režijních faktur ,zajišťování podkladů pro DPH a KH a následné zpracování výstupů, kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence, spolupráce při inventarizaci majetku a závazků, spolupráce při inventarizaci skladových zásob, pod vedením a kontrolou hlavní účetní zpracování a účtování uzávěrkových operací, kon... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA, MANAŽER/MANAŽERKA nákupu
Před 11 dny - AVIZO_CZ
nákup materiálů pro šitou výrobu v zahraničí. Výhodou praxe v oblasti nákupů materiálů a znalost textilních materiálů. Požadujeme komunikativní znalost AJ, výhodou znalost dalšího cizího jazyka. Své životopisy posílejte na e-mailov... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka strategického nákupu
Před 12 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: vyhledávání nových dodavatelů, zpracování podkladů pro výběrová řízení, vyjednávání smluvních podmínek s dodavateli, spolupráce s tuzemskými a zahraničními dodavateli, vyhledávání možných úspor, spolupráce na uvolňování projektů do sériové výroby atd. POŽADUJEME: SŠ/VŠ vzdělání, praxe v automotive na obdobné pozici min.2 roky, preze... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka maloobchodu
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - vzdělání min. ÚSO s maturitou - pokročilá znalost Word, Excel a práce s PC podmínkou!!! - flexibilitu, pečlivost a loajálnost - ŘP sk. B aktivní řidič !! Popis pracovních povinností: - správa-objíždění prodejen, práce s lidmi, p... (více v detailu)
Neuvedeno
Project manager/ka
Před 11 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: vedení projektů, koordinace projektů se zákazníky a s odděleními ve společnosti, vedení plánů a projektové dokumentace, komunikace se zákazníky, jak v místě pracoviště, tak na služebních cestách POŽADUJEME: znalost anglického jazyka slovem i písmem, z důvodu každodenní cizojazyčné komunikace, další jazyky výhodou, výhodou je základní znalost čtení technické dokumentace a znalost nástrojů kvality automotive NABÍZÍME: zajímavá práce v tradiční čes... (více v detailu)
Neuvedeno
stavbyvedoucí
Před 11 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Hulín - dle zakázek - Náplň práce: Organizace výroby na více stavbách, Řízení přidělené skupiny zaměstnanců, Dohled nad efektivitou a kvalitou prací, Řízení a kontrola dodavatelských firem, Kontrola realizace podle harmonogramu, Řízení stavební činnosti dle projektové dokumentace, Vedení stavebního deníku, potvrzování výkonu subdodavatelů, Evidence přítomnosti na pracovišti, Zajištění podkladů pro fakturaci - Požadavky: min. SŠ vzdělání, není nutná praxe - zaučíme, řidičský průkaz sk. B, komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost a zdravé sebevědomí, znalost práce na PC (MS Office), technická zdatnost, orientace ve výkresech, zájem o osobní rozvoj a chu... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka stavebního úřadu
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle ustanovení § 4 zákona o úřednících ÚSC: Úředníkem se může stát: - fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt - je způsobilá k právním úkonům - je bezúhonná - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem Požadavky na uchazeče: - kvalifikační požadavky na vzdělání a praxi dle ustanovení § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon (dále jen "stavební zákon") - velmi dobrá orientace v právních předpisech a práce s nimi, zejména se stavebním zákonem a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - samostatnost v rozhodování, spolehlivost a odolnost proti stresu - osobnostní předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě Výhody, ke kterým se ve výběrovém řízení přihlédne: - zvláštní odborná způsobilost pro výkon správní činnosti při rozhodování na úseku... (více v detailu)
Neuvedeno
učitel/ka českého jazyka
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: 1) vysokoškolské vzdělání získané studiem v akreditovaném magisterském studijním programu v oblasti pedagogických věd zaměřených na přípravu učitelů pro střední školy, nebo 2) odborné vysokoškolské vzdělání, které odpovídá charakteru vyučovaných odborných předmětů pro střední školy a zároveň vzdělání v programu celoživotního vzdělávání uskutečňované vysokou školou a zaměřené na přípravu učitelů střední školy nebo druhého stupně základní školy, nebo studium pedagogiky podle § 22 zákona o pedagogických pracovnících. Předpoklady pro vznik pracovního poměru, splnění předpokladů pro výkon činnosti ped. pracovníka §3 a odb... (více v detailu)
Neuvedeno
Virtuální asistentka - zákaznická péče
Před 21 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Máte plné ruce práce s podnikáním a zákaznická podpora vám zabírá příliš času? Pomohu vám zajistit hladkou komunikaci se zákazníky, ať už jde o e-shop, menší firmu nebo OSVČ. ✅ Zákaznický servis – odpovědi na e-maily a chaty, řešení reklamací a objednávek ✅ Administrativní podpora – správa objednávek, kontrola plateb, fakturace ✅ Sociální sítě – odpovědi na komentáře, recenze a dotazy Spokojený zákazník se vrací, doporučuje a tvoří silnou značku. Kvalitní zákaznický servis znamená rychlé, profesionální a empatické jednání, které buduje důvěru a loajalitu. Automatické odpovědi jsou fajn – rychlé a konzistentní. Ale když zákazník potřebuje vysvětlení nebo trochu uklidnění, nic nenahradí živý přístup. Skutečný člověk naslouchá, reaguje empaticky a dokáže i s trochou humoru dodat jistotu, že se o něj někdo opravdu stará. Jak by mohla vypadat naše... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
LEAD KEY ACCOUNT
Před 754 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Uhlířová Jana, e-mail: jana@relocare.cz Požadované dovednosti: řešení problémů, analytické myšlení, dobré písemné a verbální komunikační dovednosti, vedení lidí, schopnost řídit vztahy s externími a interními zákazníky, orientace v procesech a znalost kontrolních mechanismů... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka státní správy a samosprávy -pedagogický specialista
Před 338 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Kateřina Ullmannová, e-mail: k.ull@institutpraha.cz Administrativní příprava vzdělávacích kurzů. Příprava vzdělávacích kurzů k akreditačnímu řízení. Zajištění zkoušek odborné způsobilosti úředníků, spol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ROZPOČTÁŘ/-KA
Před 1077 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
ROZPOČTÁŘ/-KA - místo výkonu práce: okres Most Požadavky: - min. ÚSO technického směru, praxe v oboru min. 3 roky, znalost práce na PC - Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint), základní znalost programu AutoCad, základní znalost práce v softwaru pro tvorbu rozpočtů výhodou (KROS, EuroCALC), řidičský průkaz skupiny B Náplň práce: - zpracování kompletních cenových nabídek do výběrových řízení, zpracování výkazů výměr dle projektové dokumentace, kontrola cenových nabídek subdodavatelů vč. výběrových řízení dodavatelů, kontrola projektové dokumentace, příprava pro realizaci staveb - materi... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit
Před 271 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problemat... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
REFERENT/KA NÁKUPU PRO ZAHRANIČNÍ TRH
Před 378 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Hlávka David, tel.: 731 532 081 od 8:00 do 14:00 hod., e-mail: david.hlavka@tipasolar.cz Zaslat životopis a pár slov o sobě. Referent/ka nákupu pro zahraniční trh zaměřený/á na fotovoltaiku. Co tě u nás čeká? - příprava nákupního plánu společnosti - spolupráce při tvorbě produktového portfolia - správa nákupních cen a nákupních podmínek - spolupráce na tvorbě cenové politiky - budování dobrých vztahů s dodavateli - každodenní komunikace a vyjednávání s dodavateli - interní evidence produktového portfolia - monitoring konkurence - pracovní cesty do zahraničí Co by ti nemělo chybět? - zkušenosti na pozici nákupčího / vedoucího nákupního oddělení - zkušenosti s vytvářením nákupních plánů a cenové politiky - orientace na výsledek, aktivní přístup, samostatnost, ale i ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 233 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník / pracovnice
Před 1077 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplní pozice je administrativní práce v naší kanceláři, vyžadována je schopnost komunikace s korejskými kolegy jak zdejšími, tak ve společnostech v Korejské republice, se kterými spolupracujeme. Jazyky: korejština (plynně), angličtina (středně pokročilý/á), řidičský průkaz skupiny B... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Back office (obhodně-administrativní referent/ka)
Před 306 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ: odpovědnost za realizaci zakázky, aktivní péče o stávající zákazníky, koordinace obchodních činností s mateřskou firmou, reporting životopis v českém jazyce POŽADUJEME: ÚSO nebo VŠ, další jazyk výhodou, zkušenost se SAPem vítána, komunikační a prezentační dovednosti, zkušenosti v oblasti obchodu výhodou, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, s... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA ODD. MAJETKOVÉ SPRÁVY
Před 271 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: min. středoškolské vzdělání s maturitou (stavební obor výhodou); komunikativnost, samostatnost; řidičský průkaz skupiny B; znalost práce na PC (Office); pracovní a časovou flexibilitu; orientace v katastru nemovitostí. Stručná charakteristika: zpracovává podklady k majetkoprávnímu vypořádání pozemků zastavěných silnicemi ve vlastnictví fyzických nebo právnických osob, příprava podkladů pro změny v silniční síti; účastní se jednání souvisejících s majetkoprávním vypořádáním; zajišťuje vklady smluv do katastru nemovitostí; zajišťuje ve spolupráci s krajským úřadem, ODSH uzavírání smluv; v rámci krajských in... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 172 dny - ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Neuvedeno
Klempíři
Před 585 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce dle zakázek, většinou se jedná o Rakovnicko a střední Čechy. Svoz zaměstnanců z Rakovníka a okolí na stavby... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Realizátor zakázek v tiskárně
Před 627 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1. kontakt POUZE e-mailem. Životopis zašlete na: prace@miss-ostrava.cz Výrobce propagačních a dárkových předmětů s vlastním výrobním a tiskařským zázemím, hledá Realizátora zakázek v tiskárně. Požadujeme zkušenosti s prací na tiskařských strojích, s aplikací firemních polepů a tiskových technologií. Praxe nutná. Znalost programu Corel výhodou. Požadujeme komunikativnost, spolehlivost, znalost práce na PC, řidičský průkaz. Součástí náplně práce je příprava a výroba zakázek, obs... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci obchodního oddělení
Před 421 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kadlecová Monika, tel.: 773 621 001, e-mail: personalni@papera.cz Co u nás budete dělat? " budete součástí obchodního týmu a svojí prací ho budete podporovat " pomůžete s nabídkami zboží " budete sledovat plnění stanovených plánů a s ostatními kolegy v týmu hledat cesty, jak jich dosáhnout " komunikovat se zákazníky a spolupracovat s odděleními napříč firmou " zpracovávat požadavky spojené s činností obchodního týmu " budete odpovídat za správnost údajů v systému, analýzy dat, CRM systém, pohledávky Co musíte znát, mít a umět? " příjemné vystupování a skvělé komunikační dovednosti " být pečlivá/ý a zodpovědná/ý, umět si pr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka správy majetku
Před 199 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Město vlastní nemovitý i movitý majetek a je zodpovědné za jeho efektivní, hospodárné a výhodné využívání. Dbá také na jeho správu, rozvoj a ochranu. Disponujete odpovědností, důsledností a systematickým přístupem? Jste dobrý v komunikaci a dokážete jednat s lidmi? Chcete se podílet na správě majet... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Skladník/skladnice
Před 271 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: výdej drobného papírenského zboží, balení zakázek, práce s PC, komunikace s přepravními službami, komunikace se zákazníky, kompletace produktů. Požadujeme: ko... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 172 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce