referent/ka nákupu a správy zakázek
Podobné inzeráty

REFERENT/KA PRODEJE
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - evidence a vyřizování objednávek - vystavování faktur vydaných - komunikace se zákazníky - správa skladu expedice POŽADUJEME: - znalost anglické... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Neuvedeno

ŘIDIČ/ŘIDIČKA sk. C a C+E
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Hledáme řidiče/ky na vnitrostátní i mezinárodní dopravu. Požadujeme: - platný ŘP sk. C, C+E - střední odborné s výučním listem (SOU) Nabízené výhody: bonusy a finanční odměny - bude sděle... (více v detailu)
Neuvedeno

Technik, příprava zakázek staveb zemních prací (m/ž)
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: Vodvářka Milan, Hruška Václav, tel.: 777 289 871, v pracovní době Po - Čt 6 - 16:30 hod, Pá 6 - 14:30 hod. e-mail: gasko@gasko-kolin.cz; hruska.gasko@seznam.cz , osobně: v pracovní době Po - Čt 6 - 16:30 hod, Pá 6 - 14:30 hod. Požadavky: - schopnost spolupráce v týmu - schopnost samostatné práce - řidičský průkaz sk .B. Náplň práce: - vytvoření výkazu výměr z projektové dokumentace - tvo... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/REFERENTKA ZAKÁZEK A LOGISTIKY
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
z:13/2/2025 Pracovní náplň: - Koordinace průběhu zakázek a jejich vyhodnocování, komunikace se zákazníky - Zajišťování kamionových přeprav, komunikace s dopravci - Vyhledávání nových dopravců pro budoucí spolupráci - Zodpovědnost za expedici výrobků a s tím spojená administrativa - Vystavování faktur tuzemských i zahraničních v systému SAP - Práce v systému SAP (možnost zaučení) - Příprava podkladů pro výrobu - Měsíční přehledy a výkazy v excelu - Další administrativní úkoly dle požadavků vedení společnosti. Požadavky na praxi, vzdělání, znalosti a schopnosti: - SŠ nebo VŠ vzdělání - Aktivní znalost NJ nebo AJ - Výborné organizační a komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno

221210 - referent/ka v Oddělení kontrolním I
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Jedná se zejména o tyto činnosti: - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u více druhů daní, především u daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti, - vyhotovování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami a úředních záznamů o průběhu postupu k odstranění pochybností, - předávání podkladů k vyměření daně a doměření daně příslušnému ú... (více v detailu)
Neuvedeno

Specialista - specialistka obchodu
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme - vzdělání stavebního oboru - počítačovou gramotnost - práce v CAD výhodou - komunikativnost, spolehlivost, organizační schopnosti, zodpovědnost a kreativita - příjemné vystupování - řidičský průkaz skupiny B - časovou flexibilitu v zaměstnání - počítačová gramotnost Nabízíme - měsíční mzdu ve výši od 40000 Kč po zaškolení (strop nemáme, záleží jen na vás, kolik si chcete vydělat) na tržbách firmy - práci v dlouhodobě prosperující firmě - dlouhodobou perspektivu uplatnění - odborný růst - příjemné pracovní prostředí - pracovní vybavení - notebook, mobilní telefon - nástu... (více v detailu)
Neuvedeno

Projektový manažer/manažerka
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Hledáme zkušeného projektového manažera pro oddělení dotací. Náplň práce: - Řízení projektů od A do Z: od iniciace a plánování až po realizaci, monitoring, reporting, prezentaci výsledků, vyhodnocení a uzavření. - Tvorba časových a finančních plánů projektů. - Vytváření strategií a opatření pro dosažení cílů projektu. - Kontrola postupu a kvality práce. - Sledování nákladů projektu. Požadavky: - SŠ/VŠ vzdělání (ideálně management, ekonomika nebo technický směr). - Komunikační dovednosti na jedničku, vstřícné a příjemné vystupování. - Pečlivost, spolehlivost a schopnost týmové spolupráce. - Velmi dobrá znalost práce na PC a MS Office. - Zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost. - Praxe a znalost řízení projektů ve všech fázích výhodou. Nabízíme: - Práci na plný úvazek s možností kariérního růstu. - Perspektivní pozici v dynamickém prostředí. - Možnost trvalého vzdělávání a... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka stavebního úřadu Městského úřadu Znojmo
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Nástup možný i jinak dle dohody. Požadavky: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 r... (více v detailu)
Neuvedeno

Účetní-fakturantka
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Společnost vyrábějící PUR díly pro obuvnický průmysl hledá zaměstnance na pozici účetní-fakturantka. Požadujeme: znalost podvojného účetnictví, DPH, word, excel. Znalost programu Pohoda, NJ nebo AJ výhodou. Náplní Vaší práce bude vedení účetnictví, fakturace v německém programu Fullsystem, komunikace se zákazníky a dodavateli, spolupráce s výrobou, vytváření podkladů pro vedení společnosti. Nabízíme práci v rozvíje... (více v detailu)
Neuvedeno

TECHNICKÝ SPECIALISTA / TECHNICKÁ SPECIALISTKA obchodního oddělení
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou (po 1 roce), flexibilní pracovní doba. Nástup možný ihned. Co budete dělat: vytvářet a aktualizovat technologické a pracovní postupy; spolupracovat na vývoji a zavádění nových výrobků nebo jejich vylepšení; podílet se na optimalizaci a zlepšování výrobních procesů; spravovat výkresovou dokumentaci; komunikovat a pečovat o naše velkoobchodní i maloobchodní zákazníky, poskytovat jim potřebnou technickou podporu a poradenství v oblasti stínicí techniky; konzultovat se zákazníkem nestandardní objednávky a jejich možná technická řešení; vyřizovat poptávky a zpracovávat cenové nabídky; vyřizovat a evidovat reklamace i připomínky zákazníků, navrhovat nápravná opatření a podílet se na jejich realizaci; spolupracovat na dalších činnostech obchodního oddělení a výroby. Požadavky:... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativa
Před 22 dny
- AVIZO_CZ
Spolehlivá a pečlivá s výbornou znalostí kancelářských prací hledá práci na HPP a nové pracovní uplatnění v oboru. Mé dovednosti: práce s dokumenty, vedení administrativy, komunikace se zákazníky, práce na PC (MS Office), organizační schopnosti, flexibilita, přesnost a zodpovědnost Mám z... (více v detailu)
Neuvedeno

LEAD KEY ACCOUNT
Před 707 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Uhlířová Jana, e-mail: jana@relocare.cz Požadované dovednosti: řešení problémů, analytické myšlení, dobré písemné a verbální komunikační dovednosti, vedení lidí, schopnost řídit vztahy s externími a interními zákazníky, orientace v procesech a znalost kontrolních mechanismů... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Referent/ka státní správy a samosprávy -pedagogický specialista
Před 291 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Kateřina Ullmannová, e-mail: k.ull@institutpraha.cz Administrativní příprava vzdělávacích kurzů. Příprava vzdělávacích kurzů k akreditačnímu řízení. Zajištění zkoušek odborné způsobilosti úředníků, spol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ROZPOČTÁŘ/-KA
Před 1031 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
ROZPOČTÁŘ/-KA - místo výkonu práce: okres Most Požadavky: - min. ÚSO technického směru, praxe v oboru min. 3 roky, znalost práce na PC - Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint), základní znalost programu AutoCad, základní znalost práce v softwaru pro tvorbu rozpočtů výhodou (KROS, EuroCALC), řidičský průkaz skupiny B Náplň práce: - zpracování kompletních cenových nabídek do výběrových řízení, zpracování výkazů výměr dle projektové dokumentace, kontrola cenových nabídek subdodavatelů vč. výběrových řízení dodavatelů, kontrola projektové dokumentace, příprava pro realizaci staveb - materi... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit
Před 225 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problemat... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

REFERENT/KA NÁKUPU PRO ZAHRANIČNÍ TRH
Před 331 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Hlávka David, tel.: 731 532 081 od 8:00 do 14:00 hod., e-mail: david.hlavka@tipasolar.cz Zaslat životopis a pár slov o sobě. Referent/ka nákupu pro zahraniční trh zaměřený/á na fotovoltaiku. Co tě u nás čeká? - příprava nákupního plánu společnosti - spolupráce při tvorbě produktového portfolia - správa nákupních cen a nákupních podmínek - spolupráce na tvorbě cenové politiky - budování dobrých vztahů s dodavateli - každodenní komunikace a vyjednávání s dodavateli - interní evidence produktového portfolia - monitoring konkurence - pracovní cesty do zahraničí Co by ti nemělo chybět? - zkušenosti na pozici nákupčího / vedoucího nákupního oddělení - zkušenosti s vytvářením nákupních plánů a cenové politiky - orientace na výsledek, aktivní přístup, samostatnost, ale i ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 186 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník / pracovnice
Před 1031 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Náplní pozice je administrativní práce v naší kanceláři, vyžadována je schopnost komunikace s korejskými kolegy jak zdejšími, tak ve společnostech v Korejské republice, se kterými spolupracujeme. Jazyky: korejština (plynně), angličtina (středně pokročilý/á), řidičský průkaz skupiny B... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Back office (obhodně-administrativní referent/ka)
Před 259 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ: odpovědnost za realizaci zakázky, aktivní péče o stávající zákazníky, koordinace obchodních činností s mateřskou firmou, reporting životopis v českém jazyce POŽADUJEME: ÚSO nebo VŠ, další jazyk výhodou, zkušenost se SAPem vítána, komunikační a prezentační dovednosti, zkušenosti v oblasti obchodu výhodou, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, s... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

REFERENT/KA ODD. MAJETKOVÉ SPRÁVY
Před 225 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: min. středoškolské vzdělání s maturitou (stavební obor výhodou); komunikativnost, samostatnost; řidičský průkaz skupiny B; znalost práce na PC (Office); pracovní a časovou flexibilitu; orientace v katastru nemovitostí. Stručná charakteristika: zpracovává podklady k majetkoprávnímu vypořádání pozemků zastavěných silnicemi ve vlastnictví fyzických nebo právnických osob, příprava podkladů pro změny v silniční síti; účastní se jednání souvisejících s majetkoprávním vypořádáním; zajišťuje vklady smluv do katastru nemovitostí; zajišťuje ve spolupráci s krajským úřadem, ODSH uzavírání smluv; v rámci krajských in... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 126 dny
- ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Neuvedeno

Klempíři
Před 539 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce dle zakázek, většinou se jedná o Rakovnicko a střední Čechy. Svoz zaměstnanců z Rakovníka a okolí na stavby... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Realizátor zakázek v tiskárně
Před 581 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1. kontakt POUZE e-mailem. Životopis zašlete na: prace@miss-ostrava.cz Výrobce propagačních a dárkových předmětů s vlastním výrobním a tiskařským zázemím, hledá Realizátora zakázek v tiskárně. Požadujeme zkušenosti s prací na tiskařských strojích, s aplikací firemních polepů a tiskových technologií. Praxe nutná. Znalost programu Corel výhodou. Požadujeme komunikativnost, spolehlivost, znalost práce na PC, řidičský průkaz. Součástí náplně práce je příprava a výroba zakázek, obs... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovníci obchodního oddělení
Před 375 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kadlecová Monika, tel.: 773 621 001, e-mail: personalni@papera.cz Co u nás budete dělat? " budete součástí obchodního týmu a svojí prací ho budete podporovat " pomůžete s nabídkami zboží " budete sledovat plnění stanovených plánů a s ostatními kolegy v týmu hledat cesty, jak jich dosáhnout " komunikovat se zákazníky a spolupracovat s odděleními napříč firmou " zpracovávat požadavky spojené s činností obchodního týmu " budete odpovídat za správnost údajů v systému, analýzy dat, CRM systém, pohledávky Co musíte znát, mít a umět? " příjemné vystupování a skvělé komunikační dovednosti " být pečlivá/ý a zodpovědná/ý, umět si pr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce