Chief Accountant

Před 492 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, významného prodejce svíček, svícnů a bytových doplňků pro dekorace interiérů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Chief Accountant. Náplň práce: Jako hlavní účetní budete zodpovědný za řízení účetních činností společnosti (pobočka v České republice, Slovensku a Polsku). Budete se zodpovídat jak finančního řediteli pro EU, tak vedoucímu české kanceláře, Primárně budete zodpovědný každodenních účetní operace, přípravu měsíčních uzávěrek s podporou a dohledem ředitele, dodržování regulačních požadavků na výkaznictví a řízení pokladních činností pro 3 trhy, Tato role také zahrnuje kontrolu účtů, implementaci vnitřních kontrol, koordinaci s místním týmem a asistenci při speciálních projektech dle potřeby, Dále práce bude obnášet výpočet časového rozlišení, rezerv a nákladů dalších období, přípravu a analýzu zpráv o stáří pohledávek a závazků, Příprava daňových přiznání (DPH, daň z příjmu…) a zajištění přes... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Správce daně - vyměřování Oddělení vyměřovacího I (200330)
Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (napříkla... (více v detailu)
Technik lisovny - výměnkář forem (m/ž)
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
První kontakt: telefon: 777 676 428, Po - Pá 10 -15 hod telefon: 778 765 528, Po - Pá 10 -15 hod e-mail: m.tobiasova@ais-systeme.de e-mail: m.koubek@ais-systeme.de osobně: Velký Osek, Po - Pá 8 -13:30 hod POŽADUJEME: - SOU s výučním listem - technický směr - praxe ve výrobní společnosti - technické myšlení a manuální zručnost - iniciativa, pozitivní přístup, chuť věci posouvat a řešit - samostatnost, rozhodnost. NÁPLŇ PRÁCE: - zodpovídá za nahození a shození vstřikovací formy dle plánu výroby - příprava kompletní výroby na lisech ... (více v detailu)
Hospodyně v domácnostech a provozovatelé malých penzionů
Zaměstnanec bude zajišťovat zejména tyto činnosti: nakupování nebo řízení nákupu zásob; zametání, vysávání, mytí podlah, nábytku a jiného vybavení; stlaní postelí, úklid koupelen, příprava a vaření jídel, prostírání a uklízení stolů, podávání jídel a nápojů; úklid kuchyní a všeobecná pomoc při kuchyňských pracích včetně mytí nádobí. Z důvodu, že se jedná o dce... (více v detailu)
VEDENÍ ÚČETNICTVÍ A DAŇOVÉ EVIDENCE, ZALOŽENÍ S.R.O.
Před 2 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Vážení podnikatelé, rád bych Vám nabídl komplexní a profesionální služby vedení účetnictví, přizpůsobené potřebám moderních firem. Chápu, že účetnictví je základním pilířem každého podnikání, a proto kladu důraz na pečlivost, transparentnost a individuální přístup ke každému klientovi. Co Vám nabízím? •KOMPLEXNÍ VEDENÍ ÚČETNICTVÍ – zajišťuji veškeré povinnosti spojené s vedením účetní agendy dle platných zákonů a předpisů. •PŘIZNÁNÍ K DANI Z PŘÍJMŮ PRO FYZICKÉ OSOBY •MZDOVÁ AGENDA – Nabízím zpracování mezd a všechny souvisejíc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
500
 Kč
SEKRETÁŘ/KA samostatného oddělení Právních služeb Územního pracoviště Č. Budějovice
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti. Organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce vedoucího samostatného oddělení; koordinace zpracování stanovisek a materiálů; kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených nadřízeným zaměstnancem; plnění operativních úkolů; zajišťování administrativní a organizační podpory samostatného oddělení; příprava podkladů k jednání, zápisů z porad; zajišťování přijímání návštěv. Požadujeme: - praxi v oblasti sekretariátu nebo spisové služby výhodou - výbornou znalost pravidel českého jazyka, znalost pravidel úřední korespondence - vzdělání v oboru veřejnosprávní činnosti nebo práva výhodou - vhodné i pro absolventy/ky středních škol - samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, profesionáln... (více v detailu)
PRODUKTOVÝ MANAŽER - NÁKUP
Co bude tvým hlavním úkolem? - Aktivní práce s novými a stávajícími dodavateli efektivita portfolia - Budování a udržování vztahů s dodavateli - včetně vyjednávání o bonusech (obratové, marketingové, předplatby) - Sledování trendů v oblasti strojů, nářadí a kování - Optimalizace portfolia - výběr klíčových produktů, vyřazování neprodejných - Analýza prodejů, marží, obrátkovosti a poptávky - Řízení zásob - ve spolupráci se skladem a revize min/maxů - Nastavování cen, příprava ceníků a kontrola skutečných nákupních cen a marží - Vyhodnocování výhodnosti promo akcí a realizace slevových kampaní - Spolupráce s marketingem (podklady pro kampaně, PPC, SEO) - Spolupráce s obchodním týmem a vedením prodejny (školení, provozní podpora) - Zalistování a správa produktů v ERP a na e-shopu - Koordinace nákupů pro Amazon Na čem budeš spolupracovat s ostatními? - S IT a e-shop týmem na technické správě CMS, správě produktů - S marketingem na přípravě ka... (více v detailu)
Referent/referentka Odboru investic a rozvoje
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Zákonné předpoklady podle § 4 zákona: věk nad 18 let, občan ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost českého jazyka. Kvalifikační požadavky: - úplné střední vzdělání (zakončené maturitní zkouškou) nebo vyšší. Hlavní předmět činnosti: - spolupráce při tvorbě a aktualizaci strategických dokumentů a rozvojových plánů města, jejich implementaci, monitoringu a hodnocení - zapracování principů bezpečné a udržitelné dopravy do plánovacích dokumentů, podpora projektů zaměřených na zvyšování bezpečnosti a kvality života, - monitoring dotačních výzev, ověřování způsobilosti, příprava a administrace dotačních žádostí včetně práce v dotačních systémech, - komunikace s poskytovateli dotací, projektanty, úřady, dodavateli a dalšími partnery, - příprava zadávací dokumentace, organizace výběrových řízení a práce s profilem zadavatele, - koordinace a monitoring projektů ve všech fázích realizace, - administrat... (více v detailu)
Řidiči nákladních automobilů (kromě tahačů)
provozujeme zemní práce a autodopravu, která se k tomu přímo váže. Řidiči jezdí v areálu stavby a zemních prací. Sídlo společnosti je ve Mšeci a místo výkonu práce budou Lovosice. ŘP - C, profesní průkaz, karta ... (více v detailu)
OBCHODNÍ REFERENT (m/ž)
Nástup možný ihned Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení. - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s klíčovými obchodními partnery. - Budeš zpracovávat obchodní případy, připravovat objednávky a nabídky. - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy. - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů. - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme. - Staneš se pravou rukou obchodního ředitele úseku a spojovacím článkem mezi ním a obchodním oddělením. - Tvým úkolem nebude vyhledávání nových zákazníků. Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, spolehlivého a systematického člověka se smyslem pro detail. - Pro zajištění všech úkolů se Ti budou hodit organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce. - U nás budeš denně použív... (více v detailu)
Operátoři výroby
Kontakt:Svobodova Kateřina, tel.: 730 186 698, e-mail: katerina.svobodova@witte-automotive.cz Požadavky: Spolehlivost, zodpovědnost, týmový duch, manuální zručnost, zkušenosti z výrobní společnosti jsou u nás vítány, práce ve směnném provozu . Popis pracovní činnosti: Po absolvování zaškolení budete pracovat na některém z našich výrobních týmů, Vaší náplní práce bude montáž zamykacích systémů do ... (více v detailu)
MONTÁŽNÍ DĚLNÍK/DĚLNICE - výjezdy na montáže
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
KO: Ryšková Věra, tel.: 553 694 335, e-mail: vera.ryskova@arako.cz Požadujeme: - Minimálně výuční list v technickém oboru. - Zkušenosti v technickém oboru, montáži ve strojírenství - výhodou - Znalost čtení technické a výkresové dokumentace - Aktivní řidič s řidičským průkazem skupiny B Nabízíme: - zázemí společnosti navazující na historickou tradici významných opavských podniků MINERVA a SIG... (více v detailu)
Dělníci ve výrobě
Kontakt: Vávrová Michaela, tel.: 734 427 131, e-mail: michaela.vavrova@witte-automotive.cz Požadavky: Spolehlivost, zodpovědnost, týmový duch, zručnost, zkušenosti z výrobní společnosti jsou u nás vítány, práce ve třísměnném provozu. Popis pracovní činnosti: Po absolvování zaškolení budete pracovat ve výrobním týmu, který má na starost zlepšování procesů a... (více v detailu)
Montážní dělníci
Kontakt: Vávrová Michaela, tel.: 734 427 131, e-mail: michaela.vavrova@witte-automotive.cz Požadavky: Spolehlivost, zodpovědnost, týmový duch, zručnost, zkušenosti z výrobní společnosti jsou u nás vítány, práce ve třísměnném provozu. Popis pracovní činnosti: Po absolvování zaškolení budete pracovat ve výrobním týmu, který má na starost zlepšování procesů a... (více v detailu)
Techničtí specialisti
Kontakt: Vávrová Michaela, tel.: 734 427 131, e-mail: michaela.vavrova@witte-automotive.cz Požadavky: Spolehlivost, zodpovědnost, týmový duch, zručnost, zkušenosti z výrobní společnosti jsou u nás vítány, práce ve třísměnném provozu. Popis pracovní činnosti: Po absolvování zaškolení budete pracovat ve výrobním týmu, který má na starost zlepšování procesů a p... (více v detailu)
Správce budovy - údržbář (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou. Co nabízíme - Práce v čistém a moderním prostředí - 20 dnů dovolené + 5 dní sick days, příspěvek na obědy, prémie, firemní mobil Co budete dělat - Údržba budovy a výrobních hal - Údržba venkovních prostor - Údržba firemních vozidel - Odpadové hospodářství - Spolupráce s externími firmami při větších ... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Před 6 dny - AVIZO_CZ
KO: Anna Adámková, tel.: 734 112 500, email: kariera@stoklasa.cz. Nabídky zasílejte na uvedený e-mail. Požadujeme: - SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru - Znalost účetních a daňových předpisů - Praxe v oboru výhodou - Pečlivost, samostatnost, spolehlivost - Zkušenost s účetním softwarem (K2 výhodou) - Schopnost týmové spolupráce - Základní znalost práce s MS Excel Zaměstnanecké výhody: obědy/stravenkový paušál, 25. dnů dovolené, sleva na firemní zboží, Náplň práce: - Naváděn... (více v detailu)
Neuvedeno
ZAHRANIČNÍ OBCHODNÍK/ICE, JR.
Před 3 dny - AVIZO_CZ
KO: Boščíková Lucie, tel.: +420 725 353 174, volat PO - ČT od 8:30 do 15:30 hod., e-mail: lucie.boscikova@tipa.eu Co byste měl/a dělat: - aktivně se podílet na průzkumu trhu, - vyhledávat vhodné zahraniční obchodní partnery, - realizovat první telefonický kontakt v rámci akvizice nových partnerů, - administrativní činnosti spojené s obchodními případy, - spravovat databázi, - připravovat reporty, - řešit případné reklamace, - spolupracovat s marketingovým oddělením, - reprezentovat společnost na veletrzích a konferencích. Ucházet o pozici se mohou TI, kdo: - mají chuť učit se o našich produktech, - jsou e... (více v detailu)
Neuvedeno
200567 Správce daně - vyměřování v Oddělení vyměřovacím III, Odbor vyměřovací II
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Výběrové řízení Náplň práce: - Správu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmů právnických osob a daň z přidané hodnoty. - Správu osobních daňových účtů. - Provádí řízení, postupy a úkony dle daňového řádu. Nabízíme: - možnost výkonnostních a cílových odměn, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní referenti
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: • každodenní e-mailová a telefonická komunikace s německy hovořícími zákazníky • příprava obchodních nabídek, vyřizování objednávek zákazníků • práce s informačním systémem • administrativní podpora obchodního oddělení a vedení společnosti • zajištění chodu firemního zázemí • podpora při firemních akcích s obchodními partnery Požadujeme: • SŠ vzdělání ( VŠ výhodou ) • komunikační a organizační schopnosti • příjemné vystupování... (více v detailu)
Neuvedeno
Osobní asistent/ka, řidič/ka, chůva
Před 3 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Manažer s nabitým programem hledá spolehlivou a samostatnou pravou ruku, která pomůže zvládat pracovní i rodinný život. Kombinace osobní asistence, občasného hlídání dětí a řízení auta. Ideální práce pro někoho flexibilního, kdo se nebojí výzev a zvládne každý den trochu jiný. Co budete dělat: Řídit služební auto (pracovní schůzky, školení, služební cesty) Pomáhat s organizací dne (rezervace, pochůzky, komunikace s dodavateli) Občasná výpomoc s dětmi (odvoz, hlídání, když je potřeba) Doprovod na schůzky / školení (dle domluvy) Být „hl... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Vedoucí odboru investic a dotací (M/Ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň: koordinace přípravy a realizace investic a oprav města, zpracování investičních záměrů, koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy, koordinace činností souvisejících s podáváním žádostí o dotace, přijímáním dotací a s plněním závazků vzniklých přijetím dotace a závěrečným vyhodnocením čerpání podpory, příprava návrhu investičního rozpočtu města, příprava příloh k rozpočtu města a rozpočtovému výhledu specifikujících dílčí rozpočtové položky pro investice, opravy, projekty investiční, projekty neinvestiční a dotační management, koordinace přípravy a provádění všech typů zadávacích řízení podle zákona o veřejnýc... (více v detailu)
Neuvedeno
Svářeč kovů m/ž
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme - úspěšné vykonání vstupního testu - zdravotní způsobilost Pracovní náplň - svařování kovů, úprava a sestavování částí svařenců do celků, příprava pro svařování, jejich spojování stehováním a úprava svárů broušením - seřizování, ošetřování a údržba svařovacích zařízení - čtení a používání výkresové dokumentace Nabízíme - Zázemí v rozvíjející se nadnárodní společnosti - Možnost dalšího profesního růstu - Týden dovolené navíc (tedy 25 dnů dovolené ročně... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista zahraničních destinací
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Specialista zahraničních destinací (Horšovský Týn) = Atraktivní práce s lidmi na hlavní pracovní poměr, při které se nebudete nudit! Hledáme kolegyni/kolegu do našeho týmu v cestovní kanceláři BUS TOUR-FOLTÝNOVÁ s.r.o. na centrálu v Horšovském Týně! Máte vášeň pro cestování a chcete se stát klíčovou součástí vytváření nezapomenutelných zážitků pro naše klienty? Pak jste možná právě vy ten, koho hledáme na pozici Specialisty zahraničních destinací. Co bude vaší náplní práce? Jako specialista budete srdcem naší komunikace s obchodními partnery především v zahraničí. Čeká vás aktivní jednání (osobně, telefonicky, e-mailem), sjednávání a zajišťování komplexních cestovních služeb a komunikace s kli... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ce ostrahy - OZP
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Vyhrazeno pro OZP. Kontakt e-mailem. Náplň práce: Pracovník/ce ostrahy provádí dle pokynů a instrukcí jednoduché činnosti k zajištění ochrany osob a majetku. Jedná se o pochůzkovou a kontrolní činnost ve střeženém objektu nonstop, tzn. 12hod... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti vodohospodářského plánování
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Do odboru vodohospodářského plánování hledáme zaměstnance na pozici: REFERENT VODOHOSPODÁŘSKÉHO PLÁNOVÁNÍ Hledáme proaktivního a inovativního kolegu, který efektivně využije své analytické schopnosti a odborné vodohospodářské znalosti pro strategické plánování v oblasti vod. Požadavky: - SŠ/VŠ stavebního, vodohospodářského zaměření, chemie vody, environmentálního zaměření - základní orientace v chemismu vod - základní znalosti legislativy vod z hlediska plánování v oblasti vod - pokročilá znalost práce s PC, včetně programů MS Excel a MS Word - aktivní znalost nástrojů GIS (QGIS, ArcGIS) je nezbytností - základní znalost alespoň jednoho cizího jazyka (němčina nebo angličtina) - ŘP sk. B (aktivní řidič) - schopnost spolupráce v týmu a proaktivního přístupu k řešení úkolů - schopnost efektivní komunikace uvnitř i vně firmy - nástup možný nejdříve 1. srpna 2025 nebo dle dohody. Popis pracovní činnosti: - příprava mapových podkladů pro Plán dílčího povodí - přípravy výstupů z monitoringu v... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce