Administrativní asistent/ Administrativní asistentka

Před 312 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Administrativní asistent/ka. Čeká Vás zajímavá a rozmanitá práce v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy. Náplň práce 1. kompletní administrativní podpora kanceláře 2. zajištění chodu kanceláře 3. zpracování a příprava podkladů pro účetní 4. evidence pokladny 5. správa objednávek 6. komunikace se zákazníky (zodpovídat na dotazy na zákaznické podpoře, reklamace...) 7. přidávání obsahu... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Skladník - administrativní pracovník (M/Ž)
Náplň práce: " Příjem/výdej materiálu, zboží, kontrola dodacích listů a dalších průvodních dokumentů " Evidence materiálu a zboží " Ukládání, kontrola a skladování zboží " Expedice zboží " Vyřizování reklamací " Schvalování faktur ve workflow " Vedení předepsané evidence a provádění inventur " Správa exter. skladu ve Vys. Mýtě " Odpovědnost za dodržování ISO, předpisů BOZP a PO Požadavky: " SŠ vzdělání " zkušenost a znalost s organizací skladů a logistikou " ŘP sk. B " Práci na PC (interní firem. systém, Word, Excel, Outlook) " Samostatnost, organizaci práce a z... (více v detailu)
MANAŽER / MANAŽERKA EXPORTU PRO KLÍČOVÉ ZÁKAZNÍKY
Náplň práce: aktivní komunikace s exportními partnery Vyhledávání nových exportních zákazníků a péče o stávající zákazníky Zpracování cenových nabídek a požadavku zákazníka, komunikace napříč firmou Vedení agendy exportních zákazníků Účast na mezinárodních veletrzích Požadujeme: dobré organizační schopnosti, komunikativn... (více v detailu)
Rozpočtáři
Znalost práce s PC, Outlook, Microsoft office (word, především excel) -Zodpovědnost, komunikativnost, aktivní a samostatný přístup -Znalost podnikových informačních systémů výhodou -Orientace ve výkresové dokumentaci výhodou -25 dnů dovolené, možnost 2 dnů dovolené navíc -Příspěvek na stravování -Příspěvek na penzijní ... (více v detailu)
Nabízím práci - Asistentka prodeje
Před 3 dny - HYPERINZERCE
30.000,- čistého plus provize z prodeje ASISTENTKA PRODEJE UMĚLECKÝCH PŘEDMĚTŮ V GALERII PRAHA - VINOHRADY Hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistentka prodeje uměleckých předmětů a vedoucí galerie. Náplň práce: Prodej uměleckých předmětů, obrazů, šperků, mincí a jiných investičních zajímavostí. Provozní činnosti galerie, organizace výstav, starost o sociální sítě, návrhy obsahu a spolupráce s externími spolupracovníky. Práce s penězi. Objednávání a evidence zboží na prodejně. Požadujeme: Charismatický proaktivní prodejce, organizační schopnosti, pečlivost při plnění úkolů, samostatná osobnost. Velmi dobrá znalost práce na PC (Excell, Word, Google Tabulky, atd) Zkušenosti s fotografováním předmětů a úprava fotografií. Plynul... (více v detailu)
30 000
 Kč
* Všeobecní administrativní pracovníci (m/ž)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
OZZ Pružná pracovní doba Příprava rozpočtů a kalkulací pro stavební projekty. Administrativní podpora stavebního oddělení. Zpracování a evidence dokumentace spojené se stavebními projekty. Komunikace s dodavateli a klienty, zajišťování potřebných podkladů. Příprava podkladů pro fakturaci a účetnictví. Kontrola a aktualizace databází materiálů a cen. Požadavky: Spolehlivost a pečlivost při práci s čísly a dokumenty. Samostatnost a schopnost efektivně organizovat svou práci. Ochota se učit a přizpůsobovat se novým situacím. Flexibilita v řešení různorodých úkolů. Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B. Znalost práce s počítačem a kancelářským softwarem (např. ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Administrativní práce. Podmínky: znalost práce na PC, psaní na počítači všemi deseti, flexibilita, spolehlivost, pečlivost. Nástup možný hned nebo dle dohody. Nabízíme: 25 dnů dovolené, sick day, stravenky paušál, peněžní benefity Kontakt: telefonicky na č. 465 635 275 ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Administrativní práce v kanceláři mrazíren. Náplň práce: fakturace, vedení kanceláře a dispečink. Požadavky: spolehlivost, pečlivost a samostatnost. Výhody: příspěvek na stravovávní a čtvrtletní prémie. K... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 5 dny - AVIZO_CZ
kancelář - kontakt:, tel.: +420 777 222 043, e-mail: info@nikolo.cz Požaduje se základní znalost práce na počítači. Náplní práce je poskytování různorodých informací, informačních a jiných písemností a materiálů podle obecně daných postupů, a dále zapisování, příjem, výdej a třídění omezeného počtu sourodých položek, vedení... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovník/pracovnice ve strojírenské výrobě
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - vedení evidence zakázkové činnosti - objednávání materiálu, nástrojů a spotřebních produktů - vedení evidence pohybů ve výdejně nástrojů - zpracovávání výstupní dokumentace k realizovaným zakázkám - nákup kancelářských a h... (více v detailu)
Neuvedeno
pracovník/ce v sociálních službách
Jedná se o práci na pozici pracovníka v sociálních službách na zkrácený 6hodinový úvazek. Požadujeme ŘP skupiny B (aktivní řidič) a trestní bezúhonnost. Kurz pro pracovníka v sociálních službách nebo naplněné požadované vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. bude výhodou. Další výhodou k přijetí bude znalost terénu v obcích regionu Kyjov a předchozí práce s cílovou skupinou osob s duševním onemocněním. Jedná se o terénní práci v domácnostech klientů služby Sociální rehabilitace, která obnáší především podporu formou aktivizačních, výcho... (více v detailu)
sociální pracovník/ce
Jedná se o práci na pozici sociálního pracovníka na plný úvazek. Požadujeme ŘP skupiny B (aktivní řidič), trestní bezúhonnost a naplněné požadované vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. k práci na pozici sociálního pracovníka. Výhodou k přijetí bude znalost terénu v obcích regionu Kyjov a předchozí práce s cílovou skupinou osob s duševním onemocněním. Jedná se o terénní sociální práci v domácnostech klientů služby Sociální rehabilitace, která obnáší především sociální poradenství, sociální šetření, podporu formou akti... (více v detailu)
Koordinátor Erasmus projektů
Koordinátor Erasmus projektů Do našeho týmu hledáme spolehlivého kolegu či kolegyni na pozici Koordinátor projektů. Uvítáme jak zkušené profesionály, tak i kandidáty s menšími zkušenostmi nebo absolventy, kteří se chtějí rozvíjet a získat nové dovednosti. Náplň práce: • Organizace a vedení projektů zaměřených na pracovní procesy a vzdělávání • Koordinace práce na projektech, komunikace s klienty a týmem • Příprava pracovněprávní dokumentace (nástupy, výstupy, smlouvy) • Řízení náborových procesů – od tvorby inzerátů až po realizaci pohovorů • Řešení pracovně-právní agendy, komunikace s úřady a institucemi Požadujeme: • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou • Výbornou znalost práce na PC (Excel, Outlook, MS Office) • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič • Výborné organizační a komunikační schopnosti... (více v detailu)
Ostraha prodejny Lidl
Požadujeme: Věk nad 18 let, doložení trestní bezúhonnosti, reprezentativní vystupování, spolehlivost a zodpovědnost. Technická zdatnost pro obsluhu digitálních kamerových systémů je výhodou (vždy probíhá zaškolení dle stanov klienta). Schopnost řešit krizové a mimořádné situace v rámci výkonu strážní služby (krádež, výtržnost, ohlášení události na PČR a spolupráce s orgány činnými v trestním řízení). Znalost českého jazyka slovem i písmem. Praxe a certifikát strážného výhodou. Náplň práce: Strážní, pochůzková a detektivní činnost na prodejně a svěřeném úseku, kamerový monitoring, zajištění ochrany majetku a osob, bezpečnostní dohled nad celou prodejnou. Jednoduchá administrativní činnost (denní záznamy). Spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost (krádeže). Nabízíme: Práci ve stabilní společnosti na HPP i DPP. Odměny za zadržení osob při páchání trestné činnosti, za zjištění a vyřešení mimořádných situací. Náborový příspěvek ve výši 5000 Kč ... (více v detailu)
Odborný asistent/asistentka
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Pozice kombinuje administrativní asistenci týmu vedení organizace s podporou ředitelům a vedoucím strategických služeb organizace, Požadujeme: výborné organizační schopnosti, umění efektivně prioritizovat přidělené úkoly, flexibilitu, samostatnost, kreativitu k řešeným problémům, bezchybné plnění úkolů a aktivit. Výhodou jsou zkušenosti s administrativní prací, znalosti sociálních služeb a základů p... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí pracovníci technické správy zámku Blatná
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Popis činnosti: - správa a generální údržba areálu zámku Blatná (zámek, nádvoří, zámecký park a přilehlé oblasti) a dalších nemovitostí v oblasti Blatné - péče o zvěř v zámeckém parku - vedení týmu zaměstnanců ve výše uvedených aktivitách včetně administrativních záležitostí jako je BOZP - zajišťování a řízení technického zabezpečení kulturních a dalších akcí pořádaných v areálu zámku - přímé podílení se na fyzicky náročných aktivitách Vedoucí správy nemovitostí je zodpovědný přímo majiteli zámku Blatná a úzce spolupracuje s dalšími manažery zámku. Výhodou pro obsazení pracovní pozice je předchozí zkušeno... (více v detailu)
Neuvedeno
MANAŽER/KA VÝROBY
Jsme dynamická výrobní společnost a hledáme zkušeného Manažera výroby, který se postará o plynulý chod výrobního procesu. Pokud máte zkušenosti s organizací výroby, vedením týmu a plánováním výroby, rádi vás přivítáme do našeho týmu. POŽADUJEME: Minimálně 3-5 let praxe na pozici manažera výroby nebo obdobné vedoucí pozici Vynikající organizační a řídicí schopnosti Zkušenosti s plánováním výroby a řízením výroby v dynamickém prostředí Znalost moderních výrobních procesů a technologií Silné komunikační schopnosti a schopnost efektivně vést tým Aktivní přístup k řešení problémů a schopnost rozhodovat se pod tlakem Znalost práce s ERP systémy výhodou Vzdělání v technickém oboru Znalost Aj nebo Nj podmínkou VAŠE HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI: Plánování, organizace a řízení výrobních procesů s cílem dosáhnout efektivity a kvality výroby Vedení týmu pracovníků, jejich školení a motivace k dosažen... (více v detailu)
Asistent/ka vedení společnosti
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň, práce: - zajišťovat administrativní a organizační podporu ředitele a manažerů společnosti - připravovat podklady pro jednání - organizovat porady a zajišťovat péči o návštěvy (zákazníci, auditoři apod.) - zabezpečit bezproblémový chod sekretariátu (pošta, evidence předpisů apod.) - podpora ostatních oddělení společnosti v komunikaci s anglicky hovořícími zákazníky - zajištění dalších administrativních agend dle pokynu ředitele Požadujeme: - minimálně úplné střední vzdělání - výborná znalost MS Office - zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, systematičnost, důslednost při práci a samostatný přístup ke svěřeným úkolům - příjemné a vstřícné vystupování - diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí - organizační a komunikační dovednosti - ... (více v detailu)
Neuvedeno
KOORDINÁTOR/KOORDINÁTORKA
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kontaktní osoba Gottwaldová Karla, tel. 602 715 330 (volat 9.00-16.00), email: karla.gottwaldova@kaja.cz Pracovní doba: Po-Pá 7.00-15.30 (nebo jiné rozmezí pracovní doby dle dohody) Náplň práce: práce s počítačem (Word, Excel, naše interní systémy), plánování výroby a koordinace projektů pro catering DESI i korporátní módu KAJA, aktivní zapojení do výrobních a logistických procesů, administrativní podpora a strategické řízení procesů, spolupráce na zlepšování a optimalizaci firemních procesů Požadujeme: dobré znalosti práce na počítači, zejména s Excelem, schopnost rychle se zorientovat v nových programech a procesech, administrativní a strategické schopnosti, znalost online prostředí a schopnost efektivně... (více v detailu)
Neuvedeno
NÁSTROJAŘ/-KA
Před 5 dny - AVIZO_CZ
KO: Batková Zdeňka Mgr., tel.: 724 532 947, e-mail: zbatkova@ksrint.com !!! NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK VE VÝŠI 30.000 KČ!!!! Co Vás čeká? • Zajišťování preventivní a reaktivní údržby lisovacích nástrojů nebo vstřikovacích forem • Aktivní zapojení do procesů zlepšující výrobní procesy k zajištění plynulého chodu výroby • Samostatné vyhledávání a minimalizace příčin poruch a zmetků u speciálního nářadí • Spolupráce při seřizování, zkoušení, vzorkování a ověřování nástrojů a forem v rámci nových i stávajících projektů + realizace změn dle požadavků zákazníků • Práci ve směnném režimu Co splňuje ideální uchazeč? • Vyučení v oboru, případně výuční li... (více v detailu)
Neuvedeno
všeobecný administrativní pracovník/ce
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: administrativa, skenování dokumentů, zpracování administrativy, pochůzky, zpracování dat, backoffice. Požadujeme: - Spolehlivost, pečlivost, chuť pracovat -... (více v detailu)
Neuvedeno
pracovník/pracovnice úklidu - uklízeč/ka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
úklid kanceláří v administrativních prostorách a prostor ve výrobě, pečlivost, prac. doba 6.00 - 10.00 hod., místa vyhrazena pro osoby se zdrav. postižením (chráněné pracoviště), kontakt pouze telefonick... (více v detailu)
Neuvedeno
Pomocný/á administrativní pracovník/pracovnice
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Hledáme nového kolegu/kolegyni do naší společnosti (pobočka Pardubice) s rodinnou atmosférou na pozici Administrativní pracovník. Jedná se o pomocné administrativní práce. Požadujeme chuť učit se nové věci, spolehlivost, samostatnost. Vyhrazeno pro OZP. Pracovní doba: 8:00 - 12:00 hod. dle dohody a Vašeho zdravotního stavu upravíme úvazek i pracovní dobu. Jedná s... (více v detailu)
Neuvedeno
vedoucí gastroprovozu
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Rozrůstající se síť poboček TURBO PIZZA hledá pro svou pobočku vedoucího provozu Co vás jako Provozního vedoucího v práci čeká? vedení celého týmu pobočky a být jeho součástí být pravá ruka manažera dohled nad provozem, který musí skvěle fungovat zodpovědnost za kvalitu našich produktů a služeb kontrola a objednávání surovin plánování docházky zaměstnanců spolupráce s pobočkami v jiných městech jste v denní telefonické a emailové komunikaci s vedením organizace a motivace týmu - chceme být nejlepší ve městě školení nových zaměstnanců tak, aby se z nich stali profesionálové trénink stávajících zaměstnanců a hodnocení jejich práce odpovědnost při řešení reklamací a nestandardních událostí kontroling a následný reporting vedení Co požadujeme od vás? zkuše... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Kontak: e-mail: vislousov@seznam.cz Upřesňující informace: znalost ruštiny na dobré úrovni výhodou pracovní poměr... (více v detailu)
Neuvedeno
OPERÁTOR/OPERÁTORKA VÝROBY
Před 5 dny - AVIZO_CZ
TŘ z:17/1/2025 Společnost PressMetal-CZ, spol. s r.o. se strojírenským zaměřením (lisování, kovoobrábění), se sídlem v Třinci hledá vhodného uchazeče na pozici - "OPERÁTOR/OPERÁTORKA VÝROBY - volné víkendy" Hledáte jednoduchou manuální práci od pondělí do pátku v českém rodinném podniku? Pak by Vás mohla zaujmout naše nabídka. Jaké jsou naše požadavky? - Alespoň výuční list (strojní obor výhodou) - Manuální zručnost a pečlivost - Praxe v oboru lisování nebo kovoobrábění výhodou. Jaká bude náplň práce? - Jednoduchá obsluha strojního zařízení (většinou menších lisů) - Vkládání dílů do stroje, jeho vyjmutí a umístění do správné bedny - Kontrola výrobku dle přehledné dokumentace - Zodpovědnost za to, že výrobky budou zhotoveny v požadované kvalitě - Vyplňování připravené dokumentace k odvedené práci - V případě prokázání manuální zručnosti základní seřizování. Co můžeme ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce