Referent/ka Oddělení regionálního rozvoje a územního plánování
Podobné inzeráty

vedoucí rozvoje technologie výroby
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Náplň práce: - řídit chemický výzkum a vývoj společnosti - zavádět nové poznatky vývoje a výzkumu do provozní praxe, zároveň potřeby pro nechemické výstupy vývoje - spolupráce s ostatními sekcemi při realizaci investičních a údržbových prací Požadujeme: - vzdělání VŠ chemického směru - AJ úroveň středně pokročilá - pracovitost a spolehlivost - schopnost samostatné p... (více v detailu)
Neuvedeno

Investiční referent/ka
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace. Průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, - výhodou vzdělání ve stavebním nebo technickém oboru, - výhodou znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, nebo zákona č. 134/2016... (více v detailu)
Neuvedeno

vedoucí oddělení sociálních věcí a komunitního plánování
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Požadované vzdělání: ukončené vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu Požadavky na uchazeče: - splnění požadavků na uchazeče podle § 4 zák.č.312/2002 Sb. - znalost platné legislativy v oblasti sociálních věcí a komunitního plánování - praxe v sociální oblasti vítána - praxe v oboru u územního samosprávného celku vítána - velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, asertivita, pečlivost, důs... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník expedice - plánování dopravy
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Hledáme nového kolegu/kolegyni do stabilního týmu na pozici pracovník expedice - plánování dopravy. Nástup možný IHNED. Náplň práce: - Plánování a optimalizace tras pro přepravu zboží - Koordinace s řidiči - Řešení provozních problémů a nečekaných událostí - Komunikace se zákazníky, mezi odděleními v rámci firmy i přepravními společnostmi Požadujeme: - SOU, SŠ vzdělání - Zkušenosti s plánováním dopravy nebo logistikou výhodou - Výborné organizační a komunikační schopnosti - Samostatnost a zodpovědnost - Aktivní přístup k práci Nabízíme: - Odpovídající motivační platové ohod... (více v detailu)
Neuvedeno

Investiční manažer/ka pro krajské pozemní stavby
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávaných činností: - inženýrská činnost v procesu přípravy a realizace investičních akcí rozšířená o administrativu související s financováním akcí, organizační zajištění projektové dokumentace, obstarání příslušných povolení, zpracování podkladů pro majetkoprávní vypořádání, komunikace s dodavateli a poskytovateli služeb, zpracování podkladů pro rozhodování orgánů Pardubického kraje. Požadavky na uchazeče: - vysokoškolské vzdělání stavebního nebo technického zaměření, popř. středoškolské vzdělání stavebního nebo technického zaměření, vhodné i pro absolventy případně ... (více v detailu)
Neuvedeno

PEČOVATEL / PEČOVATELKA domova pro osoby se zdravotním postižením a odlehčovací služby
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Diakonie ČCE – středisko Náchodsko vyhlašuje výběrové řízení na pozici: pečovatel/pečovatelka domova pro osoby se zdravotním postižením a odlehčovací služby. Pro naši organizaci hledáme pohodového kolegu na pozici pečovatele (pozice je vhodná pro ženy i muže). Přijďte pracovat do různorodého týmu lidí, kdy základem je společná práce celého týmu střediska s cílem pomáhat na profesionální úrovni – vytvářet každý den podmínky pro to, aby se naši klienti cítili „jako doma“. Vaší náplní práce bude: zajišťovat každodenní péči o klienty – pečovatelská činnost; pomoc s mobilizací a aktivací pacientů; asistence klientům při jejich aktivitách během dne; dokumentace provedené práce; zajišťovat dodržování hygienických norem a předpisů v každodenním chodu; komunikovat s ostatními členy týmu a vedením organizace; přicházet s nápady na inovace, které nás posunou dál; práce ve dvousměnném provozu (denní, noční). Očekáváme od Vás: min. SOU s odbornou způsobilostí k výkonu pracovníka v sociálních službá... (více v detailu)
Neuvedeno

Specialista/ka zákaznického servisu
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
- pracovní poměr na dobu určitou -první kontakt emailem nebo telefonicky - pondělí až pátek CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE: " Kompletní správa objednávek - od přijetí až po doručení zákazníkovi " Tvorba a správa prodejních forecastů na základě historie a vstupů od zákazníků či obchodního týmu " Zákaznická podpora - řešení reklamací, příprava exportních a zákaznických dokumentů " Optimalizace zásob - rovnováha mezi spokojeností zákazníků a náklady " Zajištění vzorků dle požadavků klientů " Práce v interních systémech (např. Oracle) " Podpora obchodního týmu při projektech a akvizici nových zákazníků " Komunikace a aktualizace informací v rámci projektů " Správa zákaznické databáze " Spolupráce s lokálními i globálními týmy " Pravidelný reporting CO OD VÁS OČEKÁVÁME: " SŠ/VŠ vzdělání " Aktivní z... (více v detailu)
Neuvedeno

referent/ka agendy územního plánování odboru územního plánování
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OÚP - doba neurčitá - Úřední deska pracovní poměr od: ... (více v detailu)
Neuvedeno

Úředník/úřednice stavebního úřadu Městského úřadu Sokolov
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
DRUH PRÁCE: - Povolování záměrů dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů a prováděcích vyhlášek a další činnosti s tím související. - Ve správním řízení projednává přestupky proti stavebnímu zákonu. PŘEDPOKLADY: (DLE § 4 ODST.1 ZÁKONA O ÚŘEDNÍCÍCH) - Uchazeč musí být fyzickou osobou, která je státní občanem ČR, nebo občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je způsobilá k právním úkonům, - je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. - Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu. CO POŽADUJEME: - Ukončené vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležející do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, popř. vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví (podle § 30a, zákona č. 283/2021 Sb., stavební zá... (více v detailu)
Neuvedeno

Kartograf (Ž/M)
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Místo bude obsazeno na základě vícekolového výběrového řízení. Přihlášku do výběru se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail michal.kral@mo.gov.cz. Požadujeme: - úplné střední odborné vzdělání s maturitou - trestní bezúhonnost. Výhodou je: - praxe s tvorbou digitálních datových bází informačních systémů o území - znalost práce s geografickými informačními systémy - ArcGIS - znalost produkce GeoSI AČ... (více v detailu)
Neuvedeno

Digitalization Engineer
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Společnost ABB, přední světová firma působící v oblasti technologií pro automatizaci a energetiku, hledá do jednotky přístrojových transformátorů a senzorů v Brně, nového kolegu/kolegyni. Náplň práce: - První dny po nástupu vás uvedeme do zavedené IS architektury a seznámíme vás s klíčovými digitálními technologiemi o které se náš závod opírá - výrobní linky, MES systém, Paperless office, BI reporting, ... - Jako první úkol na vás čeká hluboké seznámení se s Paperless office systémem, který tvoří páteř našeho office procesu a kterého rozvoj bude jednou z vašich hlavních priorit - K tomu nejlépe poslouží vaše zapoje... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 276 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Ekonom/ekonomka školy
Před 395 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

SAP Technical Architect
Před 539 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Košťálová Kateřina, e-mail: katerina.kostalova@ab-inbev.com plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, SAP, analytické a technické dovednosti podmínkou, zkušenosti s kloudovým prostředím v mezinárodní společnosti, komunikační dovednosti, silné organizační schopnosti, zkušenosti ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 509 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

CNC obráběč kovů m/ž/d
Před 538 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Naše společnost Manageer Europa s.r.o příjme s nástupem ihned na projekty po celém Německu: CNC - obráběč kovů m/ž/d. Frézování/soustružení na moderních CNC obráběcích centrech (jednotlivé díly a malé série), programování a nastavení obráběcích center, měření a testování součástí Požadujeme ukončené vzdělání v oboru nebo srovnatelné vzdělání v průmyslu, praxi, schopnost pracovat v týmu, přesnost. Znalost německého jazyka na komunikativ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 260 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 446 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

Přípravář/ka obchodního oddělení
Před 502 dny
- ANNONCE
Požadujeme: - SŠ či VŠ stavebního směru - orientace v projektové dokumentaci a technických normách - orientace v rozpočtování staveb - praxe v oboru velkou výhodou - ověřování rozpočtu (URS), rozpočtování staveb, položkový rozpočet, výkaz výměr, stavební software KROS - řidičský průkaz sk. B, znalost MS Office - časová flexibilita, organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti - ochota a schopnost se učit novým věcem a novým postupům - autorizace výhodou Náplň práce: - pracovník/ce obchodního oddělení - sestavení nákladových rozpočtů a technických podkladů pro podání nabídky na zhotovení stavby v souladu se zadávací dokumentací - veřejné zakázky i soukromý sektor - zajištění nabídek subdodavatelů dodávek a stavebních mat... (více v detailu)
Neuvedeno

Hlavní stavbyvedoucí
Před 814 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
- SŠ, VŠ stavebního směru - Pracovní zkušenosti - Zodpovědnost, cit pro detail, organizační a vyjednávací schopnosti, - Znalost a orientace v projektové dokumentaci a kalkulacích - Znalost práce na PC (MS Office), AutoCad - Autorizace v oboru výhodou Zaměstnanecké výhody: Služební voz... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

INŽENÝR/KA DODAVATELSKÉ KVALITY
Před 256 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
POPIS POZICE: Každodenní aktivní komunikace s dodavatelem Řízení dodavatelských reklamací a řešení nápravných opatření ve spolupráci s ostatními odděleními Návrhy, zavádění a kontroly nápravných opatření, Koordinace akčních plánů a jejich plnění Provádění auditů u dodavatelů / subdodavatelů dle VDA 6.3 Nastavení úrovně vstupní kvality dílů, proces schvalování vzorků Zpracování, příprava a vedení dokumentace k určeným projektům POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání technického směru Aktivní znalost AJ Uživatelská znalost PC a MS Office Praxe na obdobné pozici v oddělení kvality je výhodou Znalost IATF 16949, norem VDA je výhodou Znalost metody 8D, CP, 5 WHY, Ishikawa a řešení reklamací Znalost P-FMEA, Kontrolních plánů a SPC je výhodou Znalost metod vzorkování (PPAP) je výhodou Organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči st... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 312 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 290 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

INVESTIČNÍ REFERENT (m,ž)
Před 301 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 23.390,-Kč do 34.370,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, přísp... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

IT Konzultant
Před 513 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou - Povědomí o funkci a dotazovaní databází a případně o programovacích jazycích výhodou - Zkušenosti s prací v Microsoft Dynamics NAV případně Dynamics 365 Business Central velkou výhodou - Velmi dobré analytické myšlení - Pokročilá znalost MS Office (hlavně MS Excel) - Zkušenost s konzultační činností výhodou - Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni Náplň práce: - Konzultační činnost při zavádění nových technologií (primárně v ERP systému Dynamics Business Central) - Analýza a optimalizace proce... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce