Referent/ka Oddělení regionálního rozvoje a územního plánování

Před 295 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Tvorba koncepce a rozvoj projektu Digitální technické mapy města Kutná Hora (DTM KH), zajištění správné funkce a chodu DTM KH. Součinnost při provádění analýz, kontrol a importu dat do informačního systému DTM KH, komunikace s editorem DTM KH, součinnost s dodavateli HW/SW produktů souvisejících s projektem DTM KH, účast v pracovních týmech projektu DTM KH. Spolupráce na správě a rozvoji Geografického informačního systému města Kutná Hora (GIS KH) v území ORP Kutná Hora, poskytování podpory uživatelům DTM KH a GIS KH. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo v... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

referent/ka majetku
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Městys Jedovnice hledá zaměstnance/zaměstnankyni na pracovní pozici referent/ka majetku. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky a dosáhla: - věku 18 let - je způsobilá k právním úkonům - je bezúhonná - ovládá jednací jazyk Požadované kvalifikační předpoklady: - střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického směru - nebo vyšší odborné vzdělání právní směru Další předpoklady: - právní povědomí v oblasti smluv - praxe v ekonomické činnosti - orientace v činnostech obce výhodou - znalost práce na PC - řidičský průkaz skupiny B a praxe v řízení vozidla - komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi - spolehlivost, pečlivost, vstřícnost, ochota - časová flexibilita Hlavní náplň pracovní pozice: - zveřejňování záměrů městyse pronajmout nebo prodat nemovitý majetek - připravování nájemních smluv, ostatních smluv souvisejících s majetkem městyse, jejich změn a dodatků - vedení účetní evidence nehmotného a hmotného majetku městyse - ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka stavebního odboru
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: 315 650 346, e-mail: sarka.matejckova@neratovice.cz Více na stránkách města Neratovice - volná pracovní místa. Charakteristika pracovní pozice: Zajištění výkonu obecního stavebního úřadu na úseku stavebního řádu Požadavky: 1/ Kvalifikační požadavky a praxe dle § 34a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: - vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo - vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - autorizovaný architekt s autorizací pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik s autorizací pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce a ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru správního
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Výkon agend na úseku občanských průkazů a cestovních dokladů, administrativní práce na Oddělení přestupků, výkon činností na Czech POINTu, výpomoc na úseku voleb. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, - řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič, - vysoká rychlost psaní na PC, schopnost provádět základní operace v textovém procesoru, protokolace Výhodou: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů, -... (více v detailu)
Neuvedeno
Kalkulant M/Ž
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: o evidence a aktualizace obchodních případů a nabídek o kontrola obdržené projektové dokumentace o kontrola výkazů výměr, kontrola výpočtů výhodou o poptávky subdodavatelů, jejich vyhodnocení o zpracování cenových kalkulací v souladu s požadavky zákazníků o ostatní administrativní činnost a úzká spolupráce s vedoucím kalkulací Požadujeme: o SŠ nebo VŠ vzdělání v oboru technického zařízení budov o časovou flexibilitu o znalost anglického nebo německého jazyka výhodou o řidičsk... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru SVZ - pracovník/ pracovnice oddělení sociálně právní ochrany dětí / kolizní opatr
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: 315 650 469, e-mail: eva.horakova@neratovice.cz Více na stránkách města Neratovice - volná pracovní místa. Charakteristika pracovní pozice: výkon sociálně právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb. v platném znění nebo kolizního opatrovnictví dle absolvovaného vzdělání. Požadavky: 1/ Odborné vzdělání: V případě výkonu SPOD je nutné vzdělání dle §10 zák. 108/2006 Sb. - VOŠ/VŠ zaměřené na sociální práci. V případě výkonu kolizního opatrovnictví je nutné VŠ vzdělání min. úroveň Bc. 2/ Odborná praxe: praxe v oboru vítána 3/ Datum nástupu: 1.6.2025 nebo dle dohody, pracovní poměr na dobu neurčitou 4/ Další požadavky: znalost práce na PC, zkušenosti z oblasti sociálně právní ochrany dětí výhodou, řidičský průkaz sk. B výhodou, schopnost flexibilně řešit problémy atd. 5/ Termín podání přihlášky: do 10.5.2025 poštou na adresu Městský úřad Neratovice, Kojetická 1028, PSČ 277 11, nebo na podat... (více v detailu)
Neuvedeno
Montéři, instalatéři - topenáři
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: o převzetí a kontrola materiálu na staveništi dle dodacích listů o případný nákup chybějícího dílčího materiálu dle pokynu nadřízeného o provádění prací dle pokynů nadřízeného na stavbě o účast na školení BOZP a PO a dalších dle pokynů nadřízených a jejich dodržování o inventarizace zbylého materiálu na stavbě o sváření, práce na lešení a ve výškách pouze na základě platného svářečského a lešenářského průkazu (zajistíme) o zajištění potřebných stavebních a mechanizačních prostředků o kontrola stavu svěřeného nářadí a materiálu o provádění úklidu na staveništi o odstraňování vad a nedodělků na zakázce o úzká spolupráce a odpovědnost šéfmontérovi, stavbyvedoucímu nebo vedoucímu zakázky Požadujeme: o SOU/ SŠ vzdělání technického směru, obor instalatér, topenář o svářečské oprávnění (MIG/MAG, MMA, TI... (více v detailu)
Neuvedeno
konstruktér
Před 2 dny - AVIZO_CZ
práce v programu SOLIDWORKS, tvorba 3D modelů, vytváření sestav, výkresů a výrobní dokumentace, spolupráce při návrhu projektového řešení na základě požadavků zákazníka, podíl na koordinaci součinnosti ostatních oddělení společnosti při realizaci zakázek, chuť učit se stále něčemu novému, vzdělání tech. směru, znalost programu SOLIDWORKS (případně INVENTOR), výhodou praxe na pozici konstruktéra, schopnost řešit zadané ú... (více v detailu)
Neuvedeno
Projektový technolog/technoložka vstřikování plastů
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň: • nastavení parametrů vstřikování a provádění interních vzorování u nových projektů • optimalizace technologického nastavení nových i stávajících projektů • návrh, konstrukce a sestavení manipulátorů • podílí se na zavádění nových technologií do společnosti • podílení se na schvalování konceptu vstřikovacích forem • zajištění dokumentace pro interní vzorování Požadavky: • minimálně středoškolské vzdělání technického směru • 2 a více let praxe v oboru vstřikování plastů • znalost technologie vstřikování plastů • znalost výrobních technologií vč. konstrukce ... (více v detailu)
Neuvedeno
REALITNÍ MAKLÉŘ/KA
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Popis pracovní nabídky: Jste komunikativní a zajímají Vás reality, včetně možností financování? Zkušenosti v oboru nejsou podmínkou, pokud jste proaktivní a komunikativní, vše Vás naučíme. Pracovní náplň: · akvizice nových klientů · kontrola správnosti údajů rozhodných pro uskutečnění prodeje či pronájmu · příprava podkladů a dokladů, inzerce nabídek, zajišťování údajů z katastru nemovitostí a ostatní administrativa · sjednávání podmínek pro uzavírání kupních, zprostředkovatelských či nájemních smluv včetně stanovování provizí · zprostředkování jednání mezi zájemci · zprostředkování koupí, prodejů nebo pronájmů nemovitostí klientům Požadujeme: · ukončené SŠ vzdělání s maturitou · čistý trestní rejstřík · řidičský průkaz sk. B · i... (více v detailu)
REFERENT/KA odd. Finančního odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent bytového a nebytového fondu v odboru správy bytového fondu a nemovitostí
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování komplexní správy nebytového fondu města v souladu s platnými právními předpisy a vnitřními předpisy města. Zajišťování údržby úřadoven a dětského dopravního hřiště, včetně posouzení nutného rozsahu a objemu prací. Zajišťování údržby dodavatelským způsobem nebo prostřednictvím městské údržby, včetně kontroly kvality provedených prací a odpovědnosti za fakturaci. Organizace výběrových řízení na akce provozního charakteru v rámci správy majetku. Vedení agendy energetického managmentu města (monitoring energie, sledování spotřeby). Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 29 120 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle ... (více v detailu)
Senior WordPress Web Developer
Před 6 dny - AVIZO_CZ
kontakt - Judita Brochová, tel.: +420 774 345 519, e-mail: judita.brochova@usercentrics.com Výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem. Vzdělání v oboru informačních technologií či obdobném je výhodou . Orientace na soukromí a proaktivní přístup k ochraně dat, porozumění úpravě GDPR a CCPA. Organizační dovednosti, schopnost efektivně spravovat více projektů současně a dodržovat stanovené termíny. Schop... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/referentka Oddělení správy obecních nemovitostí Odboru místního
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Práce vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti a příjemné vystupování, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: správa obecních nemovitostí a vedení bytové agendy, komunikace s nájemníky a veř... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka Oddělení správy obecních nemovitostí Odboru místního
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti a příjemné vystupování, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: správa obecních nemovitostí a vedení bytové agendy, komunikace s nájemníky a veřejností, přejímání a pře... (více v detailu)
Neuvedeno
stavbyvedoucí
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Stavbyvedoucí území celé ČR Ke své práci budete potřebovat: " SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru " Praxe na pozici stavbyvedoucího v oblasti výstavby a rekonstrukce železničních tratí (min. 3 roky) " Znalost problematiky výstavby železničních objektů a předpisů " Schopnost řídit a koordinovat tým pracovníků " Organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, spolehlivost " Znalost práce s PC (MS Office, projektové softwary) " řidičský průkaz skupiny B Co Vás u nás čeká: " Řízení výstavby a rekonstrukce železničních tratí " Koordinace a kontrola pracovníků na stavbě " Zajištění dodržování termínů, kvality a bezpečnostních předpisů " Komunikace s investory, dodavateli a dalšími subjekty " Vedení technické dokumentace a kontrola projektové dokumentace A co Vám za práci u nás můžeme nabídnout? " Odpovídající finanční ohodnocení " výkonnostní odměny/prémie " služební telefon, noteb... (více v detailu)
Neuvedeno
Projektový/á manažer/ka - senior
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bulířová Markéta, e-mail: marketa.bulirova@hdt.cz Náplň práce: - Projektové vedení realizačního týmu na zobchodovaných zakázkách - Příprava zakládací listiny projektu, kontaktní matice - Tvorba harmonogramu prací pro realizaci projektu - Tvorba projektového kapacitního plánu - Řízení schůzek, tvorba zápisů a akceptačních protokolů - Komunikace s týmem zákazníka, s interními řešitelskými týmy a subdodavateli - Koordinace postupů prací a návazností činností v jednotlivých úkolech - Monitorování a řízení rizik a změn projektu - Reportování stavu projektu - Vyhodnocování úspěšnosti projektu Požadujeme: - Praktické zkušenosti s vedením projektů, ideálně s přesahem do technologií - Dokončené středoškolské ... (více v detailu)
Neuvedeno
Psycholog v ambulantním oddělení Střediska výchovné péče Kolín a Dětském domově se školou Býchory (m
Před 9 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: Lebduška Václav Mgr., tel.: 775 859 395, Po - Pá 8 - 14:30 hod e-mail: personal@domov-bychory.org Požadujeme Odpovídající VŠ vzdělání Absolvovaný dlouhodobý psychoterapeutický výcvik (případně před ukončením) Schopnost terapeuticky a poradensky pracovat s dětmi (a jejich rodinami), které mají osobnostně sociální, výukové a vztahové problémy, raná traumata atp. Předchozí pracovní zkušenost v oboru a krátkodobé kurzy výhodou Pracovní doba 40 hodin/týden Místo výkonu práce: Středisko výchovné péče Kolín a Dětský domov se školou Býchory Osobno... (více v detailu)
Neuvedeno
pozice - Referent stavebního úřadu 04 - průběžná výzva
Před 9 dny - AVIZO_CZ
popis činnosti pracovníka: výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s nimi souvisejícími výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního zákona Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, d) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a... (více v detailu)
Neuvedeno
Business Controller
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Tereza Dygrýnová, e-mail: Tereza.dygrynova.ext@siemens.com Náplň práce: " Budete nezávisle podporovat a radit zúčastněným stranám GBS ve vaší oblasti odpovědnosti ve všech finančních tématech. " Spoléháte se na úzké a kooperativní partnerství s vedoucími oddělení a zúčastněnými stranami a vytváříte smysluplné manažerské zprávy, abyste zajistili obchodní úspěch a podpořili nadcházející obchodní rozhodnutí svými obchodními znalostmi. " Budete se odílet na mezioborových iniciativách GBS pro další rozvoj a zavádění nových metod, procesů a postupů pro operativní a strategické účetnictví a controlling se zaměřením na inovace, digitalizaci a automatizaci. " Odpovědnost za nezávislé sledování nabídky a procesu ISA, jakož i účtování v souladu se všemi směrnicemi a pravidly, např. SRN, RIC, dodržováním předpisů a předpisy o převodních cenách. Požadavky na uchazeče: - vzdělání v oboru Business Administration nebo fi... (více v detailu)
Neuvedeno
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Před 11 dny - AVIZO_CZ
TŘ z:28/4/2025 Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 11. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha 1) Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: - Zajišťování odborných a specializovaných agend na úseku sociálně právní ochrany dětí. Platové podmínky: - platová třída 11. - základní platový tarif od 33.280 Kč (zaručený plat), možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce. Nabízíme: - Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu. Jiné požadavky: - zdravotní a odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle § 110 odst. 4 zák... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 251 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 370 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
SAP Technical Architect
Před 514 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Košťálová Kateřina, e-mail: katerina.kostalova@ab-inbev.com plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, SAP, analytické a technické dovednosti podmínkou, zkušenosti s kloudovým prostředím v mezinárodní společnosti, komunikační dovednosti, silné organizační schopnosti, zkušenosti ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 484 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce