Finanční ředitelé

Před 255 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Victoria Tav, tel.: 290 000 000, e-mail: n.tav@inftele.com Společnost Infinity Telecom, s.r.o. hledá zaměstnance na pozici finanční ředitel. Vaší úlohou bude řídit finanční oddělení, zodpovědné za veškeré finanční procesy ve firmě (bankovnictví, účetnictví, manažerské účetnictví, rozpočtování). Požadavky: 1) vyšší odborné vzdělání 2) Minimálně 5 let praxe jako finanční ředitel/finanční manažer 3) výborná znalost manažerského účetnictví 4) zkušenosti s tvorbou finančních výkazů (... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Hlavní účetní
Před 32 dny - AVIZO_CZ
Zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost. Výhledově s možností prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou. Požadavky: o Vedení účetnictví školy dle platných předpisů a účetních standardů. o Zpracování účetních dokladů,... (více v detailu)
Neuvedeno
Sales Performance Coach - Ostrava
Před 32 dny - AVIZO_CZ
1. kontakt e-mailem. Sales Performance Coach - Ostrava Jsme inovativní společnost zaměřená na vývoj a prodej revolučních AI řešení, která pomáhají firmám zefektivnit jejich procesy a dosahovat lepších výsledků. Naším cílem je být lídrem na trhu a neustále posouvat hranice možného. Hledáme týmového hráče, který nám pomůže v neustálém zkvalitňování našich služeb. TVOJE MISE Tvoříš closery. Ne školence. Tvým úkolem je zvednout každého obchodníka - výkonnostně, mentálně a výrazově. Trénuješ hlas, přechody, smyčky, výzvy, námitky i mindset. KOHO HLEDÁME Máš zkušenost se školením, vedením nebo tréninkem v obchodě. Poznáš ze dvou vět, kde je slabina v hovoru. Umíš být tvrdý i empatický. V pravý čas. Miluješ rytmus, tlak a viditelný růst výkonu. Víš, co znamená "držet přímku" a budovat status. Chceš být u něčeho velkého. A udělat z toho školu pro elitu. CO BUDEŠ DĚLAT Vést denně roleplaye a 1to1 tréninky. Diagnostikovat slabiny (hlas, výzva, přechody, smyčky, intonace). Nastavovat výkonová KPI... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNIK / TECHNIČKA ZKUŠEBEN pro zkušeby leteckých motorů
Před 35 dny - AVIZO_CZ
Oblasti náplně práce: Aktivní účast při přípravě, realizaci a vyhodnocování vývojových zkoušek letecké techniky, ověřování a vyhodnocování předepsaných parametrů, dle technické dokumentace Technická obsluha zařízení a měřicích jednotek ve zkušebnách Zpracování technologických postupů pro zkoušení specifických letadlových celků Řádné vedení příslušné dokumentace související s provozem zkušeben (deníky, formuláře, protokoly atd.). Provádění a ověřování kalibrace měřících zařízení na zkušebně Spolupráce s kontrolními a auditními orgány v případě kontroly na projektu Dodržování všech relevantních platných předpisů (leteckých, BOZP, apod.) Verbální a písemná komunikace í v anglickém jazyce Podávání návrhů na opatření k trvalému navyšování bezpečnosti a efektivity práce a k odstranění závad Požadujeme: Ukončené středoškolské vzdělání technického typu zakončené maturitní zkouškou Minimálně... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodejce/prodejkyně specializovaného sortimentu potravin pro naši pobočku v Paláci Pardubice
Před 37 dny - AVIZO_CZ
Jsme společnost zaměřená na poskytování vynikajících služeb a kvalitních produktů našim zákazníkům. Momentálně hledáme samostatného, příjemného, stabilního a spolehlivého jedince, který má vášeň pro prodej a zároveň zájem se neustále vzdělávat a růst v oboru. Požadavky: - zájem o oblast prodeje - schopnost pracovat samostatně - vynikající komunikační dovednosti - schopnost rychle se učit a přizpůsobit se novým informacím a trendům - flexibilita a ochota přijmout nové výzvy - zájem o karierní růst a rozvoj Nabízíme: - stabilní pracovní prostředí v prosperující společnosti ... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovník / pracovnice - vedení týmu
Před 38 dny - AVIZO_CZ
Soudní exekutor, JUDr. Ondřej Mareš, LL.M., EÚ Litoměřice, přijme vhodného uchazeče na pozici vedoucího pracovníka v administrativě, který po zaškolení povede tým pracovníků svěřeného oddělení úřadu. Náplň práce: administrativní práce v programu soudního exekutora, vedení menšího (cca pětičlenného) týmu pracovníků - plánování a kontrola odvedené práce zaměstnanců na svěřeném oddělení, motivace týmu i v náročnějších situacích, kontrola provozních procesů a denních činností. Požadujeme: min. středoškolské vzdělání, zkušenosti v administrativě a s vedením týmu, schopnost rozv... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní referenti
Před 41 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: • každodenní e-mailová a telefonická komunikace s německy hovořícími zákazníky • příprava obchodních nabídek, vyřizování objednávek zákazníků • práce s informačním systémem • administrativní podpora obchodního oddělení a vedení společnosti • zajištění chodu firemního zázemí • podpora při firemních akcích s obchodními partnery Požadujeme: • SŠ vzdělání ( VŠ výhodou ) • komunikační a organizační schopnosti • příjemné vystupování... (více v detailu)
Neuvedeno
Organizačně-administrativní pracovník/ice výrobního a technického oddělení
Před 41 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT: E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Organizačně-administrativní pracovník výrobního a technického oddělení Cílem pozice je: -Organizace plánování zakázek, oprav a servisů -Komunikace se zákazníky -Objednávky materiálu -Přejímání materiálu -Zpracování cenových nabídek oprav -Úzká spolupráce s technikem a výrobou Požadujeme: -Nadšení do kreativní a akční práce plné organizování a komunikace s lidmi -Systematičnost - schopnost určit si priority a dokončovat efektivně úkoly -Schopnost rychle se učit -Samostatnost a profesionalita -Týmový hráč -Zodpovědnost za odved... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodejce specializovaného sortimentu - pobočka Tábor (M/Ž)
Před 49 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující informace: - jsme společnost zaměřená na poskytování vynikajících služeb a kvalitních produktů našim zákazníkům. Momentálně hledáme samostatného, příjemného, stabilního a spolehlivého jedince, který má vášeň pro prodej a zároveň zájem se neustále vzdělávat a růst v oboru. Požadavky: Zájem o oblast prodeje Schopnost pracovat samostatně Vynikající komunikační dovednosti Schopnost rychle se učit a přizpůsobit se novým informacím a trendům Flexibilita a ochota přijmout nové výzvy Zájem o karierní růst a rozvoj Nabízíme: Stabilní pracovní prostř... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční pomoc všem čestným
Před 54 dny - HYPERINZERCE
Omlouvám se za nepříjemnost Finanční pomoc všem čestným lidem Jsme individuální finanční instituce uznávaná pro naši spolehlivost a rychlost, která pomáhá lidem, kteří chtějí investova... (více v detailu)
Finanční pomoc
Před 62 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Dobrý den, nikdy jsem nemusela takto žádat, ale dostala jsem se bohužel do vážných finančních potíží, které už nevím jak řešit. Jsem maminka samoživitelka s malou dcerkou, pracuji ve zdravotnictví, ale celá moje výplata jd... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Bezplatná finanční pomoc ještě dnes bez podvodů.
Před 67 dny - Plzeňský kraj - HYPERINZERCE
Poskytujeme nezávislé finanční poradenství v oblasti zabezpečení (pojištění majetku, osob a odpovědnosti), financování bydlení ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
40 000 000
 Kč
STAVBYVEDOUCÍ
Před 571 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Vitásková Monika, tel.: 721 585 141, e-mail: smpsluzby@smpsluzby.cz. První kontakt: e-mailem: smpsluzby@smpsluzby.cz nebo osobně na adrese: U Vodárny 1855/9, 748 01 Hlučín Požadujeme: - VŠ vzdělání, případně SŠ - nejlépe strojního nebo stavebního oboru, - alespoň 3 - letá odborná praxe v oblasti stavebnictví, technologických staveb nebo technického zařízení budov - znalost procesů projektového řízení - znalost technické legislativy, technické znalosti, orientaci a nadhled, sledování trendů a vývoje v oboru - organizační schopnosti, schopnost řídit, vést a motivovat - uživatelská znalost práce na PC - výborné komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup - autorizace v oboru (není podmínkou) - řidičské oprávnění sk... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 374 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Controller
Před 631 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Náplň práce: Support závodu v oblasti controllingu, tvorba rozpočtu ve spolupráci s centrálou společnosti, příprava a aktualizace interních kalkulací, metodika provádění propočtu racionalizačních projektů a zhodnocení jejich efektivnosti, spolupráce na rozvoji metodiky controllingu společnosti Co požadujeme: VŠ vzdělání ekonomického směru, 2 roky praxe na ekonomickém, účetním či finančním oddělení podmínkou, praxe z výrobního závodu výhodou, zkušenosti v oblasti controllingu, znalost p... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 489 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Projektant slaboproudých systémů se zkušeností s AutoCAD (60 - 75.000 Kč)
Před 337 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Rozšiřujeme náš tým! Aktuálně hledáme projektanta, který má zkušenosti se slaboproudem, má platný §5 dle 50/1978 nebo §6 dle NV 194/2022 a pracoval s AutoCAD. Na oplátku nabízíme pravidelné finanční odměny, práci na zajímavých projektech pro zabezpečovací sektor ČR. Zabýváme se vývojem a implementací systémů (kombinace železa a software) pro bezpečnostní složky a klíčovou infrastrukturu v ČR i zahraničí. O firmě: Zaměřujeme se na ochranu majetku a citlivých informací pomocí špičkových technologií. Co nás odlišuje od konkurence, je náš důraz na individuální přístup ke každému klientovi. Pečlivě analyzujeme potřeby našich klientů a navrhujeme ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 300 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice, asistent/ka ředitele
Před 373 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
OC První kontakt: Chalaya Alexandra, tel.: 608 955 154, Po - Pá 12 - 14 hod e-mail: a.chalaya@prospection.cz Náplň práce: Práce s objednávkou a poptávkou, komunikace se zákazníky, vedení evidence objednávek. P... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Finanční expert, Karlovy Vary
Před 350 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Finanční expert pro každou životní situaci našich klientů. Rádi Vás všechno naučíme! Chcete mít vlastní kancelář? Láká Vás svět financí a obchodu? U nás to není jen o dopisech a zásilkách! Pro naše zákazníky a jejich rodiny jsme partnerem a poskytujeme jim služby pro řešení běžných i těch těžších životních situací - financování bydlení, investování, pojištění, spoření a dalších běžných finančních transakcí. Říkáte si, že je to sice fajn, ale Vy nemáte praxi v bankovnictví? Pro nás to není překážka, my Vám rádi všechno vysvětlíme! Jaká práce Vás čeká, když půjdete ve stopách našich finančních expertů? Prvních 6 měsíců se Vám budeme intenzivně věnovat a projdete všemi kurzy a školeními, abyste mohli být klientům plně k dispozici. Budete komunikovat s klienty a pozorně naslouchat jejich potřebám., Klie... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Obchodní asistent/ka
Před 535 dny - ANNONCE
Do našeho týmu finančních a realitních konzultantů hledáme nové kolegy. Potřebujeme pomoc s agendou jak stávajících, tak i nových klientů, s kterými řešíme finanční plánování. Náplní práce jsou také realitní obchody. Vlastnosti nového kolegy: - Pracovitost - Zodpovědnost - Spolehlivost - Vlastní iniciativa a samostatnost při řešení úkolů Koho potřebujeme: - Člověka s min. SŠ vzděláním (s maturitou) - Člověka s dobrými komunikačními schopnostmi - Člověka s ambicemi pomáhat lidem ... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista logistiky
Před 489 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: Řízení a správa procesu nakládek včetně zajištění potřebných dokladů " Zajištění přeprav, objednávání dopravy, pravidelné tendery " Správa externího skladu - nakládky, vykládky, dokumenty, inventury " Management palet a jiných vratných obalů " Reporting logistických ukazatelů - zásoby, náklady a jejich optimalizace " Řízení zásob hotových výrobků, materiálů, surovin - reporting " Tvorba objednávat pro Supply Chain oddělení a kontrola došlých faktur " Spolupráce s provozem ve skladu POŽADUJEME: Hledáme týmového hráče, který... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 554 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Finanční expert, Benešov u Prahy
Před 373 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Jaká práce Vás čeká, když půjdete ve stopách našich finančních expertů? Prvních 6 měsíců se Vám budeme intenzivně věnovat a projdete všemi kurzy a školeními, abyste mohli být klientům plně k dispozici. Budete komunikovat s klienty a pozorně naslouchat jejich potřebám., Klientům pomůžete vybrat vhodný finanční produkt pro jejich životní situaci a představíte ho., Uzavřete smlouvy na bankovní & pojistné produkty (účet, úvěr, pojištění apod.).. Na této poště hledáme také administrátora pošt. Jak se stát naším kolegou? Ozvěte se nám my Vám nejpozději do týdn... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ROZPOČTÁŘ/-KA
Před 1179 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
ROZPOČTÁŘ/-KA - místo výkonu práce: okres Most Požadavky: - min. ÚSO technického směru, praxe v oboru min. 3 roky, znalost práce na PC - Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint), základní znalost programu AutoCad, základní znalost práce v softwaru pro tvorbu rozpočtů výhodou (KROS, EuroCALC), řidičský průkaz skupiny B Náplň práce: - zpracování kompletních cenových nabídek do výběrových řízení, zpracování výkazů výměr dle projektové dokumentace, kontrola cenových nabídek subdodavatelů vč. výběrových řízení dodavatelů, kontrola projektové dokumentace, příprava pro realizaci staveb - materi... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Finanční expert, Brandýs nad Labem (náborový příspěvek)
Před 419 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Finanční expert pro každou životní situaci našich klientů. Rádi Vás všechno naučíme! Chcete mít vlastní kancelář? Láká Vás svět financí a obchodu? U nás to není jen o dopisech a zásilkách! Pro naše zákazníky a jejich rodiny jsme partnerem a poskytujeme jim služby pro řešení běžných i těch těžších životních situací - financování bydlení, investování, pojištění, spoření a dalších běžných finančních transakcí. Říkáte si, že je to sice fajn, ale Vy nemáte praxi v bankovnictví? Pro nás to není překážka, my Vám rádi všechno vysvětlíme! Jaká práce Vás čeká, když půjdete ve stopách našich finančních expertů? Prvních 6 měsíců se Vám budeme intenzivně věnovat a projdete všemi kurzy a školeními, abyste mohli být klientům plně k dispozici. Budete komunikovat s klienty a pozorně naslouchat jejich potřebám., Klie... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce