Referent/ka Odboru správy majetku

Před 188 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování ucelené agendy ve vztahu k nakládání s odpadem na území města, agendy útulku pro opuštěná zvířata, agendy ve vztahu k mobiliáři na veřejných prostranstvích, které udržuje město Kutná Hora; zajišťování výběrových řízení na dodavatele služeb včetně kontroly fakturace. Pracovní pozice je zařazena v Technickém oddělení Odboru správy majetku. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, - vítána je zkouška odborn... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT/KA PRODEJE
NÁPLŇ PRÁCE: - evidence a vyřizování objednávek - vystavování faktur vydaných - komunikace se zákazníky - správa skladu expedice POŽADUJEME: - znalost anglické... (více v detailu)
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
REFERENT/KA - FAKTURACE
z: 19.2. 2025 PŘIHLÁŠKU A PODMÍNKY ZAŘAZENÍ UCHAZEČE DO VÝBEROVÉHO ŘÍZENÍ NAJDETE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH MĚSTA KOPŘIVNICE: Předpoklady zařazení do výběrového řízení: - více informací naleznete na: http://www.koprivnice.cz/index.php?id=volna-mista-mestsky-urad-koprivnice Přihlášky do výběrového řízen... (více v detailu)
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Referent - ochrana ovzduší na odboru výstavby a životního prostředí (m/ž)
Náplň práce: výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší. Zpracování akčního plánu v návaznosti na Program zlepšování kvality ovzduší, mapování a kontrola domácností, které provozují kotle na pevná paliva I a II emisní třídy na území ORP, kontrola plnění požadavků kladených na provozovatele spalovacích zdrojů zákonem o ochraně ovzduší na území ORP Rakovník. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (10. platová třída) + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání s vazbou na problematiku ochrany životního prostředí, znalost problematiky ochrany ovzduší, znalost programu GINIS, VITA, VERA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, orientace v dotačních titulech, praxe při podávání žádostí o dotace ... (více v detailu)
Expedient (M/Ž)
Příprava objednávek,balení objednávek. Pracovní doba 5.30-14.00 hod. pracovní poměr od: 18.02.2025, mz... (více v detailu)
Mzdoví účetní
pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 30000 - 40000 Obor činnosti: Ad... (více v detailu)
samostatný referent oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcí v odboru sociálníc
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Zaměstnanecké výho... (více v detailu)
Dojič/ka a ošetřovatel/ka dojnic a telat
Kladný vztah ke zvířatům, spolehlivost, pracovitost, samostatnost. pracovní poměr od: 14.02.2025, m... (více v detailu)
Dentální hygienistka/hygienista
Dohoda o provedení práce 8-12 hodin týdně. První kontakt na e-mail. adrese: betka.ber@centrum.cz pracovní po... (více v detailu)
INŽENÝR/KA PROJEKTANT/KA BUDOV
Znalost AutoCad, MS Office (Revit, SCIA, AUPLAN, CODRON RC - výhodou), angličtina. Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, odborné školení. Hlásit se ... (více v detailu)
mzdový/á účetní - administrativní pracovník/pracovnice
Kompletní zpracování mezd a souvisejících agend, příhlašování a odhlašování zaměstnanců, vystavování faktur. Nástupní mzda 36 000,- Kč - možn... (více v detailu)
Samostatný/á finanční účetní s praxí
Životopis zasílejte na e-mail: luciehromadova@apos.info Praktická znalost vedení účetnictví min. 1 rok. Znalost práce s PC a internetem, schopnost rychle se orientovat a učit se novým věcem. Požadujeme samostatnost, pečlivost, komunikativnost a flexibilitu, zájem o obor a ochotu vzdělávat se. Uvítáme praktickou znalost daňových zákonů (DPH, silniční daň, daň z ... (více v detailu)
Hlavní účetní
praxe v oboru, osobní kontakt možný po tel. domluvě (kontakt též pan Martin Lysoněk, tel. 777 785 560, e-mail: m.lysonek@seveza.cz... (více v detailu)
UČITEL MATEŘSKÉ ŠKOLY - ZÁSTUP ZA NEPŘÍTOMNOST (m/ž)
Přijmeme učitele na zástup za nepřítomnost učitelky - 3 měsíce. Případní zájemci - zašlete životopis na emailovou adresu - msroudne@roudne.cz Plný úvazek - ... (více v detailu)
Zákaznický kvalitář/ kvalitářka
Kontakt: Vávrová Michaela, tel.: 734 427 131, e-mail: michaela.vavrova@witte-automotive.cz Podmínkou AJ na komunikativní úrovni, technické znalosti a analytické ... (více v detailu)
ZDRAVOTNÍ SESTRA/BRATR
Práce na DPP - zástup za nemoci a dovolené. Nutné Osvědčení k výkonu zdravotnického povolání - registrace, nejlépe úroveň kvalifikace S2, S3. Nástup možný ihned. Živo... (více v detailu)
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
administrativní pracovníci
Klimtová Eva, tel.: 226886205, e-mail: ucetni@medicalhelp.cz POŽADUJEME znalost práce na PC, nejlépe program MEDICUS, spolehlivost, flexibilnost, pečlivost, vítáme ŘP skupiny B Zaměstnanecké... (více v detailu)
Všeobecná sestra
Odborná způsobilost dle zákona č. 96/2004 Sb. dle §5, (výhodou specializace), dále požadujeme pracovitost, samostatnost, schopnost zvládání zátěže, schopnost týmové spolupráce Pracovní poměr uzavřen min. na 1 rok, následně individuální rozhodnutí nadřízeného Po zapracování adekvátní ohodnocení Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, nástupní bonus ... (více v detailu)
ŘIDIČ/ŘIDIČKA sk. C a C+E
Hledáme řidiče/ky na vnitrostátní i mezinárodní dopravu. Požadujeme: - platný ŘP sk. C, C+E - střední odborné s výučním listem (SOU) Nabízené výhody: bonusy a finanční odměny - bude sděle... (více v detailu)
Technik/čka správy nemovitostí
Před 4 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Co vás čeká Budete pro naše klienty spravovat bytové domy. Jedná se o práci multioborovou, která v sobě zahrnuje především administrativní dovednosti, organizační dovednosti a technické dovednosti. - práce se smlouvami - práce s výbory SVJ - zajišťování dodavatelů a výběrových řízení Jaké znalosti a dovednosti byste měli - znalost práce na PC - google dokumenty, tabulky, disk - přívětivý klientský pristup - řidičský průkaz sk. B Výhodo... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Asistent/-ka obchodu - pro OZP
První kontakt: e-mailem Pouze pro OZP. Zaměstnání na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na neurčito. Tato pozice je určena pro osobu zdravotně postiženou. Jedná se o administrativní práci v kanceláři v Troubsku. Po zaškolení je možná částečná práce z domu. Zaškolení a odborné vedení po dobu práce je zajištěno. Po roce je možné prodloužení pracovní smlouvy na dobu neurčitou. Náplň práce: Práce se SW, který monitoruje stavební projekty v rámci ČR/SR, zápis do systému a komunikace o projektech a potenciálních... (více v detailu)
Technical Support Engineer
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kam poslat: Alina Kosťukevič, e-mail: alina@czechrelocate.cz znalost hindštiny pracovní poměr od:... (více v detailu)
Neuvedeno
Optometrista
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Hermanová Radka, e-mail: kubec.lubomir@gmail.com Pro naši společnost Dr.Optik hledáme optometristu: Hledáme odborně vzdělaného optometristu na plný nebo částečný úvazek do naší provozovny. Zázemí rodinné české firmy s nadstandartními firemními vztahy Plat 40.000Kč hrubého plus výkonnostní odměny Náborový příspěvek 25.000Kč Možnost náborového příspěvku po zkušební době při smlouvě min. 1 rok Služební vozidlo k dispozici Další firemní benefit Pravidelná odborná školení, kurzy a workshop Příspěvek na stravu 206Kč na den plně hrazený firmou Odměny za doporučení nového... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce