vedoucí Odboru informatiky odboru Kanceláře úřadu

PlaceholderNo Image
Před 137 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Mrázková Petra Bc., tel.: 234128202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalosti o informačních systémech veřejné správy v ČR a hlavním městě Praze, vynikající praktické znalosti práce v rámci IS (informační systémy veřejné správy, IS datových schránek) a s PC (např. Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), psychická odolnost a samostatnost, schopnost řídit tým podřízených, organizační a komunikační dovednosti, vysoká flexibilita, spolehlivost, pečlivost a příjemné vystupování. Pracovní náplň: vedení Oddělení informatiky úřadu zajišťujícího činnosti pro úřad a organizační složky zřízené Městskou částí Praha 16, komplexní správa informačních a komunikačních technologií na úrovni obce s rozšířenou působností (samospráva, státní správa), zabezpečování sys... (více v detailu)
Před 137 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
Referent/referentka odboru regionálního rozvoje a stavebního úřadu
Před 26 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
C04 z:27/5/2024 PŘIHLÁŠKY DO 14.6.2024 Druh/charakteristika práce: - výkon stavebního úřadu ve správním obvodu obce s rozšířenou působností Frýdlant nad Ostravicí. Pracovní poměr: - na dobu neurčitou Předpokládaný nástup: - ihned. Předpoklady: - dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Požadované vzdělání: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, případně vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. Požadované dovednosti: - základní znalost předpisů upravujících problematiku daných agend a územně samosprávných celků (183/2006 Sb. - stavební zákon, 500/... (více v detailu)
Před 26 dny
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/referentka odboru regionálního rozvoje a stavebního úřadu
Před 26 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
C04 z:27/5/2024 PŘIHLÁŠKY DO 14.6.2024 Druh/charakteristika práce: - výkon stavebního úřadu ve správním obvodu obce s rozšířenou působností Frýdlant nad Ostravicí. Pracovní poměr: - na dobu neurčitou Předpokládaný nástup: - ihned. Předpoklady: - dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Požadované vzdělání: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, případně vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. Požadované dovednosti: - základní znalost předpisů upravujících problematiku daných agend a územně samosprávných celků (183/2006 Sb. - stavební zákon, 500/... (více v detailu)
Před 26 dny
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 26 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Andriy Khalus, tel.: 606 039 315 Po - St od 9:00 do 12:00, e-mail: personalistka@bbs-agency.cz Dobrá znalost českého, ukrajinského jazyka na komunikativní úrovni, výborná znalost MS Office a PC, výborné organiza... (více v detailu)
Před 26 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 26 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Andriy Khalus, tel.: 606 039 315 Po - St od 9:00 do 12:00, e-mail: personalistka@bbs-agency.cz Dobrá znalost českého, ukrajinského jazyka na komunikativní úrovni, výborná znalost MS Office a PC, výborné organiza... (více v detailu)
Před 26 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
FINANČNÍ MANAŽER/KA odboru regionálního rozvoje a evropských projektů Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 26 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA (25 280 - 37 170 Kč) MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU, předpoklad je do srpna 2027 TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 10. června 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležit... (více v detailu)
Před 26 dny
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
FINANČNÍ MANAŽER/KA odboru regionálního rozvoje a evropských projektů Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 26 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA (25 280 - 37 170 Kč) MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU, předpoklad je do srpna 2027 TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 10. června 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležit... (více v detailu)
Před 26 dny
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent Odboru dopravy a silničního hospodářství
Před 26 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Projednávání a vedení řízení o přestupcích proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Příprava a administrativní činnosti plynoucí ze zajišťování řešení přestupků na úseku dopravy. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - výhodou vzdělání v oboru právo či veřejná správa (§ 111 odst. 1 a 2 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich) - vítána je zkouška odborné způsobilosti podle zákona č. 250/2016 Sb., nebo pro výkon správní činnosti při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích - výhodou praxe v oblasti sp... (více v detailu)
Před 26 dny
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent Odboru dopravy a silničního hospodářství
Před 26 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Projednávání a vedení řízení o přestupcích proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Příprava a administrativní činnosti plynoucí ze zajišťování řešení přestupků na úseku dopravy. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - výhodou vzdělání v oboru právo či veřejná správa (§ 111 odst. 1 a 2 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich) - vítána je zkouška odborné způsobilosti podle zákona č. 250/2016 Sb., nebo pro výkon správní činnosti při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích - výhodou praxe v oblasti sp... (více v detailu)
Před 26 dny
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ODBORNÝ/Á ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení matrik a státního občanství správní odbor Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 26 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA (25 280 - 37 170 Kč) MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 12. června 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné p... (více v detailu)
Před 26 dny
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ODBORNÝ/Á ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení matrik a státního občanství správní odbor Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 26 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA (25 280 - 37 170 Kč) MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 12. června 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné p... (více v detailu)
Před 26 dny
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ODBORNÝ/Á ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení ovzduší a odpadů odboru životního prostředí a zemědělství Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 26 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA (25 280 - 37 170 Kč) MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 10. června 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné p... (více v detailu)
Před 26 dny
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ODBORNÝ/Á ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení ovzduší a odpadů odboru životního prostředí a zemědělství Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 26 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA (25 280 - 37 170 Kč) MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 10. června 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné p... (více v detailu)
Před 26 dny
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Systémoví analytici
Před 26 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bláhová Žaneta, e-mail: zaneta.blahova@ibs-sro.cz odborné vzdělání s odpovídajícími zkušenostmi a dostatek relevantních pracovních zkušeností v oblasti portfolia produktů SAP. - Úspěšný kandidát bude pokrývat všechny aspekty správy systému SAP Basis, včetně instalací systému, upgradů, analýzy a řešení problémů, kopií klientů, obnovy systému, konfigurace instancí SAP a ladění výkonu pro komplexní systémové prostředí. - Je vyžadována hluboká znalost platformy SAP, její základní databáze, operačního systému a hardwarové platformy. - Upřednostňovány jsou dovednosti v oblasti řízení projektů a dodávek, vynikající analytické, komunikační a dokumentační dovednosti. - Dobré analytické, organizační a plánovací schopnosti a schopnosti řešit problémy. - Zkušenosti s rozsáhlými IT řešeními, správou a řízením vydání ve složitých organizacích. - Prokázané vedoucí postavení při dosahování společných cílů v rámci maticové organizace, účast na projektech napříč divizemi a budování efektivních meziobor... (více v detailu)
Před 26 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Systémoví analytici
Před 26 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bláhová Žaneta, e-mail: zaneta.blahova@ibs-sro.cz odborné vzdělání s odpovídajícími zkušenostmi a dostatek relevantních pracovních zkušeností v oblasti portfolia produktů SAP. - Úspěšný kandidát bude pokrývat všechny aspekty správy systému SAP Basis, včetně instalací systému, upgradů, analýzy a řešení problémů, kopií klientů, obnovy systému, konfigurace instancí SAP a ladění výkonu pro komplexní systémové prostředí. - Je vyžadována hluboká znalost platformy SAP, její základní databáze, operačního systému a hardwarové platformy. - Upřednostňovány jsou dovednosti v oblasti řízení projektů a dodávek, vynikající analytické, komunikační a dokumentační dovednosti. - Dobré analytické, organizační a plánovací schopnosti a schopnosti řešit problémy. - Zkušenosti s rozsáhlými IT řešeními, správou a řízením vydání ve složitých organizacích. - Prokázané vedoucí postavení při dosahování společných cílů v rámci maticové organizace, účast na projektech napříč divizemi a budování efektivních meziobor... (více v detailu)
Před 26 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Systémoví analytici
Před 26 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bláhová Žaneta, e-mail: zaneta.blahova@ibs-sro.cz odborné vzdělání s odpovídajícími zkušenostmi a dostatek relevantních pracovních zkušeností v oblasti portfolia produktů SAP. - Úspěšný kandidát bude pokrývat všechny aspekty správy systému SAP Basis, včetně instalací systému, upgradů, analýzy a řešení problémů, kopií klientů, obnovy systému, konfigurace instancí SAP a ladění výkonu pro komplexní systémové prostředí. - Je vyžadována hluboká znalost platformy SAP, její základní databáze, operačního systému a hardwarové platformy. - Upřednostňovány jsou dovednosti v oblasti řízení projektů a dodávek, vynikající analytické, komunikační a dokumentační dovednosti. - Dobré analytické, organizační a plánovací schopnosti a schopnosti řešit problémy. - Zkušenosti s rozsáhlými IT řešeními, správou a řízením vydání ve složitých organizacích. - Prokázané vedoucí postavení při dosahování společných cílů v rámci maticové organizace, účast na projektech napříč divizemi a budování efektivních mezioboro... (více v detailu)
Před 26 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Systémoví analytici
Před 26 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bláhová Žaneta, e-mail: zaneta.blahova@ibs-sro.cz odborné vzdělání s odpovídajícími zkušenostmi a dostatek relevantních pracovních zkušeností v oblasti portfolia produktů SAP. - Úspěšný kandidát bude pokrývat všechny aspekty správy systému SAP Basis, včetně instalací systému, upgradů, analýzy a řešení problémů, kopií klientů, obnovy systému, konfigurace instancí SAP a ladění výkonu pro komplexní systémové prostředí. - Je vyžadována hluboká znalost platformy SAP, její základní databáze, operačního systému a hardwarové platformy. - Upřednostňovány jsou dovednosti v oblasti řízení projektů a dodávek, vynikající analytické, komunikační a dokumentační dovednosti. - Dobré analytické, organizační a plánovací schopnosti a schopnosti řešit problémy. - Zkušenosti s rozsáhlými IT řešeními, správou a řízením vydání ve složitých organizacích. - Prokázané vedoucí postavení při dosahování společných cílů v rámci maticové organizace, účast na projektech napříč divizemi a budování efektivních mezioboro... (více v detailu)
Před 26 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA LOGISTIKY
Před 26 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Haubeltová Jana, tel.: 720 729 271, volejte pondělí - pátek od 8:00 do 14:00 hod. nebo osobně každé úterý a čtvrtek v době od 13:00 do 14:00 nebo pište na e-mail: jana.haubeltova@pfplasty.cz. Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou, pokročilá znalost práce s PC (MS Office), základní znalost AJ, výhodou znalost práce s výrobním systémem SAP, výhodou praxe na obdobné pozici, organizační a komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, svědomitost, pečlivost, samostatnost, důslednost, spolehlivost, smysl pro pořádek, časová flexibilita, odolnost vůči stresu. Náplň, práce: vyřizování tuzemských a zahraničních objednávek na sériovou výrobu, řízení požadavků dodávek k odběrateli, kontrola dodržování smluvních pod... (více v detailu)
Před 26 dny
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA LOGISTIKY
Před 26 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Haubeltová Jana, tel.: 720 729 271, volejte pondělí - pátek od 8:00 do 14:00 hod. nebo osobně každé úterý a čtvrtek v době od 13:00 do 14:00 nebo pište na e-mail: jana.haubeltova@pfplasty.cz. Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou, pokročilá znalost práce s PC (MS Office), základní znalost AJ, výhodou znalost práce s výrobním systémem SAP, výhodou praxe na obdobné pozici, organizační a komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, svědomitost, pečlivost, samostatnost, důslednost, spolehlivost, smysl pro pořádek, časová flexibilita, odolnost vůči stresu. Náplň, práce: vyřizování tuzemských a zahraničních objednávek na sériovou výrobu, řízení požadavků dodávek k odběrateli, kontrola dodržování smluvních pod... (více v detailu)
Před 26 dny
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka majetkové správy
Před 26 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Kontakt: telefonicky 7:00-15:30, životopisy zasílejte e-mailem V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis, včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu krps.osm@pcr.cz, s předmětem "Referent majetkové správy". Případné doplňující informace je možné získat u vedoucí proviantního oddělení, tel. číslo: 974 875 771 nebo 725 592 763. Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, 3 měsíce zkušební doba Obecně - místo výkonu: ÚO Mělník, Bezručova 2796 - pracovní poměr na dobu určitou, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou Náplň práce - operativní evidence majetku - zpracovává podklady pro plány materiálně technického zabezpečení - přijímá, ukládá a vydává potraviny ze skladu, kontroluje minimální dobu trvanlivosti - sleduje skladování, doplňování, příjem a výdej spotřebního materiálu - provádí drobné nákupy potravin a materiálu za hotové z finančních prostředků přidělené provozní zálohy - v rámci vzájemné zastupitelnosti s řidi... (více v detailu)
Před 26 dny
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka majetkové správy
Před 26 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Kontakt: telefonicky 7:00-15:30, životopisy zasílejte e-mailem V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis, včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu krps.osm@pcr.cz, s předmětem "Referent majetkové správy". Případné doplňující informace je možné získat u vedoucí proviantního oddělení, tel. číslo: 974 875 771 nebo 725 592 763. Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, 3 měsíce zkušební doba Obecně - místo výkonu: ÚO Mělník, Bezručova 2796 - pracovní poměr na dobu určitou, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou Náplň práce - operativní evidence majetku - zpracovává podklady pro plány materiálně technického zabezpečení - přijímá, ukládá a vydává potraviny ze skladu, kontroluje minimální dobu trvanlivosti - sleduje skladování, doplňování, příjem a výdej spotřebního materiálu - provádí drobné nákupy potravin a materiálu za hotové z finančních prostředků přidělené provozní zálohy - v rámci vzájemné zastupitelnosti s řidi... (více v detailu)
Před 26 dny
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent pro správu místních komunikací
Před 28 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, městský úřad Mnichovo Hradiště, hledáme vhodného kandidáta na pozici Referent pro správu místních komunikací. Náplň práce: Pravidelná kontrola a údržba komunikací a zpevněných ploch veřejného prostranství, Zadávání a řízení oprav běžné údržby a následná kontrola jejich provádění a přejímání, Zajištění provozu, údržby a čištění dešťové kanalizace, vodotečí a vodních prvků, Dohled na fungování veřejného osvětlení, rozhlasu, městského kamerového systému a administrativní zajištění údržby a oprav, Zpracování vyjádření o existencích inženýrských sítí v majetku města, Občasné administrativní zpracování odstavených vozidel a autovraků, Zajišťování stanovení do... (více v detailu)
Před 28 dny
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistentka informačního centra
Před 29 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, nákupní a outletové centrum s řadou oblíbených módních značek a neformálních restaurací, hledáme Asistentku informačního centra. Náplň práce: Celková prezentace informačního centra, Poskytování služby Tax Free – vrácení DPH hostům ze zemí mimo EU, Zadávání informací do systémů Global Blue and Planet, Cash management – odpovědnost za přidělenou pokladnu (hotovost, poukázky), Distribuce benefitů – VIP denní permanentky, stravenky, Podpora Fashion Club (registrace a různé akce), Správa ztrát a nálezů, úschovny zavazadel, Zastupovaní recepce, Řešení ad hoc úkolů zadanýc... (více v detailu)
Před 29 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí Odboru ekonomického
Před 32 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Požadavky: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ekonomického zaměření o znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně souvisejících předpisů, a dalších zákonů souvisejících s činností veřejné správy v oblasti finanční kontroly a DPH, znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích o minimálně 1 rok praxe v oblasti financí a účetnictví ve veřejné správě, anebo minimálně 3 roky praxe v oblasti financí a účetnictví; manažerské dovednosti, schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnos... (více v detailu)
Před 32 dny
Kraj Vysočina
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí Odboru ekonomického
Před 32 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Požadavky: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ekonomického zaměření o znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně souvisejících předpisů, a dalších zákonů souvisejících s činností veřejné správy v oblasti finanční kontroly a DPH, znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích o minimálně 1 rok praxe v oblasti financí a účetnictví ve veřejné správě, anebo minimálně 3 roky praxe v oblasti financí a účetnictví; manažerské dovednosti, schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnos... (více v detailu)
Před 32 dny
Kraj Vysočina
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí expedice masa
Před 32 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Požadujeme SŠ, VŠ vzdělání Základní znalost účetnictví výhodou Časovou flexibilitu Organizační schopnosti Zkušenost s vedením malého týmu Dobré komunikační schopnosti Náplň práce Organizace práce týmu Plánování výroby Příjem, zpr... (více v detailu)
Před 32 dny
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce