vedoucí Odboru informatiky odboru Kanceláře úřadu
Podobné inzeráty
Tester/ Test Analyst do Prahy (55 - 75.000 Kč)
Před 8 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Na naší pobočku v Praze Chodově hledáme Testera / Test Analytika na hlavní pracovní poměr. Budete pracovat na projektu pro testování informačního systému . Návrh a vytváření testovacích scénářů budete realizovat na základě analytických materiálů,... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Tester/ Test Analyst do Prahy (55 - 75.000 Kč)
Před 8 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Na naší pobočku v Praze Chodově hledáme Testera / Test Analytika na hlavní pracovní poměr. Budete pracovat na projektu pro testování informačního systému . Návrh a vytváření testovacích scénářů budete realizovat na základě analytických materiálů,... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Vedoucí expedice
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Prvotní informace: dana.abrahamova@agarden.cz Upřesňujicí informace: Koordinace přípravy a vyskladnění rostlin z firmy, evidence obalů, komunikace se zákazníky, časová flexibilita, zkušenosti s vedením pracovního týmu, zvládání stresových situ... (více v detailu)
Neuvedeno
PROVOZNÍ, VEDOUCÍ PRACOVNÍ SKUPINY PROVOZU BUDO
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Upřesňující informace3) : (požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky, náplň práce apod.) Požadujeme: úplně SŠ vzdělání komunikativnost manuální zručnost a praktické myšlení ŘP sk. B aktivní a samostatný přístup k práci a k řešení problémů praxe na obdobné pozici a zkušenosti s vedením lidí výhodou možnost nástupu od 1.12.2024, nebo co nejdříve Popis pracovní pozice: zajišťování provozu budov po technické stránce organizace, zajišťování a dohled nad úklidovými pracemi spojenými s udržováním čistoty a pořádku na svěřených budovách kontrola kvality prováděných prací pracovníky úklidu zajišťování jednoduché údržby při odstraňování drobných pr... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní referent / referentka
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
1. kontakt e-mailem. Profesní životopis zašlete na: karla.kopecka@gmail.com Zavedená obchodní společnost (20 let na trhu) hledá pracovníka obchodního oddělení, jehož pracovní náplní bude: - zpracovávání zakázek v informačním systému K2 - komunikace se skladem, přepravci, obchodními partnery a zákazníky (pneuservisy) e-mailem a telefonicky - samostatné vedení svěřené obchodní agendy POŽADUJEME: - min. SŠ vzdělání - praxi na obdobné pozici 2-3 roky (obchod, prodej, zákaznický servis, ....) - dobrou znalost práce na PC, především: MS excel, Internet, e-mailová k... (více v detailu)
Neuvedeno
Náměstek/náměstkyně ředitele, vedoucí odboru ekonomiky
Před 15 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
[] Místo výkonu práce: Pražská č.p. 457/52 407 46 Krásná Lípa u Rumburka Popis pracovní činnosti: • řízení a metodická podpora odboru ekonomiky Správy NP • řízení oddělení ekonomiky a oddělení informatiky • koordinace systému vícezdrojového financování Správy NP • plánování rozpočtu státní příspěvkové organizace Správy NP • plánování investičního rozvoje, příprava a realizace investic • vedení ekonomicko-hospodářských statistik a výkaznictví • vedení daňové evidence a plnění daňových povinnosti Správy NP • podílí se na zajišťování kybernetické bezpečnosti Správy NP • komplexní koordinace postupů veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek, včetně administrace zadávacího řízení • schvalování výdajů Správy NP Požadavky: • minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském programu ekonomického zaměření • trestní bezúho... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Náměstek/náměstkyně ředitele, vedoucí odboru ekonomiky
Před 15 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
[] Místo výkonu práce: Pražská č.p. 457/52 407 46 Krásná Lípa u Rumburka Popis pracovní činnosti: • řízení a metodická podpora odboru ekonomiky Správy NP • řízení oddělení ekonomiky a oddělení informatiky • koordinace systému vícezdrojového financování Správy NP • plánování rozpočtu státní příspěvkové organizace Správy NP • plánování investičního rozvoje, příprava a realizace investic • vedení ekonomicko-hospodářských statistik a výkaznictví • vedení daňové evidence a plnění daňových povinnosti Správy NP • podílí se na zajišťování kybernetické bezpečnosti Správy NP • komplexní koordinace postupů veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek, včetně administrace zadávacího řízení • schvalování výdajů Správy NP Požadavky: • minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském programu ekonomického zaměření • trestní bezúho... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 16 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
referent územního plánování a stavebního řádu Stavebního úřadu Městského úřadu Ždánice A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 8. 11. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob p... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 16 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
referent územního plánování a stavebního řádu Stavebního úřadu Městského úřadu Ždánice A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 8. 11. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob p... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
samostatný referent oddělení krajský stavební úřad v odboru územního plánování a stavebního řádu
Před 16 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízen... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
samostatný referent oddělení krajský stavební úřad v odboru územního plánování a stavebního řádu
Před 16 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízen... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Nákupčí
Před 15 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Náplň práce: o realizace nákupů dle požadavků výroby a zákazníků o řízení procesu dodávání materiálu (dle optimalizace skladových zásob…) o vyjednávání cen s dodavateli o správa dodavatelských vztahů a kontrola dodržování smluvních podmínek o řešení případných reklamací zboží. Spolupráce napříč několika odděleními firmy o tvorba... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Nákupčí
Před 15 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Náplň práce: o realizace nákupů dle požadavků výroby a zákazníků o řízení procesu dodávání materiálu (dle optimalizace skladových zásob…) o vyjednávání cen s dodavateli o správa dodavatelských vztahů a kontrola dodržování smluvních podmínek o řešení případných reklamací zboží. Spolupráce napříč několika odděleními firmy o tvorba... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Investiční technik/technička odboru správy majetku MěÚ Odolena Voda
Před 15 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: Charakteristika vykonávané investorsko-inženýrské činnosti ve fázi přípravy záměru, realizace a předání přidělených staveb: - vypracování investičního záměru a zajištění zadání staveb, studie staveb, projektovou dokumentaci staveb včetně konzultací (i s budoucím uživatelem) a konečného odsouhlasení, zadání měřičských a průzkumových prací, podklady pro výstavbu - územní rozhodnutí, stavební povolení až po kolaudaci, výběr a předání staveniště, - vedení písemné agendy v informačním systému, technické dokumentace a veškeré předepsané doklady k jednotlivým akcím, - zajištění přejímacích řízení, kontrolu a potvrzení faktur, dodacích listů v souladu s cenovými předpisy, kontrola realizace a fakturaci dle rozpočtu stavby, - spolupráce na přípravě podkladů pro žádosti o dotace či granty, dohled na dodržování dotačních podmínek v oblasti přípravy a realizace stavby a příprava podkladů pro závěrečné vyhodnocení akce dle podmínek provázejících přidělení finančních prostředků v ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Investiční technik/technička odboru správy majetku MěÚ Odolena Voda
Před 15 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: Charakteristika vykonávané investorsko-inženýrské činnosti ve fázi přípravy záměru, realizace a předání přidělených staveb: - vypracování investičního záměru a zajištění zadání staveb, studie staveb, projektovou dokumentaci staveb včetně konzultací (i s budoucím uživatelem) a konečného odsouhlasení, zadání měřičských a průzkumových prací, podklady pro výstavbu - územní rozhodnutí, stavební povolení až po kolaudaci, výběr a předání staveniště, - vedení písemné agendy v informačním systému, technické dokumentace a veškeré předepsané doklady k jednotlivým akcím, - zajištění přejímacích řízení, kontrolu a potvrzení faktur, dodacích listů v souladu s cenovými předpisy, kontrola realizace a fakturaci dle rozpočtu stavby, - spolupráce na přípravě podkladů pro žádosti o dotace či granty, dohled na dodržování dotačních podmínek v oblasti přípravy a realizace stavby a příprava podkladů pro závěrečné vyhodnocení akce dle podmínek provázejících přidělení finančních prostředků v ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Full-stack developer Java&JavaScript stačí 1 rok praxe (55 - 60.000 Kč)
Před 16 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Přihlas se, jestli máš alespoň rok zkušeností s vývojem v jazycích Java a JavaScript. Jedná se o vývoj webových nebo desktopových systémů pro interní i externí projekty v těchto jazycích. Nabízíme kariérní růst, finanční bonusy, občasný home office, firemní školku a mnoho dalšího. Náp... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Vedoucí personálního oddělení
Před 16 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Městský soud v Praze vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici: vedoucí personálního oddělení. Pracovní náplň: řízení, organizace, kontrola a odpovědnost za chod oddělení v rozsahu platné a účinné právní úpravy pro personální agendu zaměstnanců a soudců; komplexní zajišťování oblasti personální správy zaměstnanců a soudců a ochrany osobních údajů (GDPR); usměrňování a zajišťování oblasti personální prác... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
VEDOUCÍ GASTROPROVOZU (M+Ž)
Před 15 dny
- AVIZO_CZ
VEDOUCÍ GASTROPROVOZU (M+Ž) Rozrůstající se síť poboček TURBO PIZZA hledá pro svou pobočku vedoucího provozu Co vás jako Provozního vedoucího v práci čeká? vedení celého týmu pobočky a být jeho součástí být pravá ruka manažera dohled nad provozem, který musí skvěle fungovat zodpovědnost za kvalitu našich produktů a služeb kontrola a objednávání surovin plánování docházky zaměstnanců spolupráce s pobočkami v jiných městech jste v denní telefonické a emailové komunikaci s vedením organizace a motivace týmu - chceme být nejlepší ve městě školení nových zaměstnanců tak, aby se z nich stali profesionálové trénink stávajících zaměstnanců a hodnocení jejich práce odpovědnost při řešení reklamací a nestandardních událostí kontroling a následný reporting vedení Co požadujeme od vás? zkušenosti z pizzer... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník expedičního skladu
Před 15 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - příprava, balení a nakládka zakázek - zajištění přepravy /komunikace s dopravci/ - realizace kooperačních zakázek - rozvoz lokálních přeprav - zodpovědnost za sklad hotových výrobků /příjem z výroby, uskladnění/ - práce s interním CRM/ERP systémem Požadujeme: - komunikační a organizační schopnosti - řidičský průkaz /do 3,5t/, zkušenosti... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Pracovník expedičního skladu
Před 15 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - příprava, balení a nakládka zakázek - zajištění přepravy /komunikace s dopravci/ - realizace kooperačních zakázek - rozvoz lokálních přeprav - zodpovědnost za sklad hotových výrobků /příjem z výroby, uskladnění/ - práce s interním CRM/ERP systémem Požadujeme: - komunikační a organizační schopnosti - řidičský průkaz /do 3,5t/, zkušenosti... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Referent/ka odboru výstavby a územního plánování !STABILITA a JISTOTA!
Před 16 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho významného klienta, obec se stavebním úřadem a úřadem územního plánování, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Referent/referentka odboru výstavby a územního plánování.
HLEDÁME MÉNĚ ZKUŠENÉHO KANDIDÁTA (možno i absolvent VŠ) S PŘEDPOKLADY, JEHOŽ RÁDI ZAŠKOLÍME NEBO NAOPAK ZKUŠENÉHO KOLEGU, KTERÉHO RÁDI OCENÍME.
Náplň práce:
Výkon státní správy na úseku stavebního úřadu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, Pořizování nástrojů územního plánování, Činnosti související zejména s výkonem činností v přenesené působnosti úřadu územního plánování, Zajišťování činností souvisejících s pořizováním, projednáváním, schvalováním územně ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
referent/ka odboru obecního živnostenského úřadu
Před 16 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavek - VŠ/VOŠ vzdělání - výhodou znalost živnostenského zákona. Veškeré podklady, které je potřeba k účasti na VŘ doložit, jsou uvedeny na www.hodonin.eu - napravo ve sloupci - nabídka zaměstnání. Náplň práce:samostatný výkon činnosti na úseku registrace odboru Obecního živnostenského úřadu - evidence žádostí a ohlášení podnikatelů, vydávání výpisů ze živnosten... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
referent/ka odboru obecního živnostenského úřadu
Před 16 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavek - VŠ/VOŠ vzdělání - výhodou znalost živnostenského zákona. Veškeré podklady, které je potřeba k účasti na VŘ doložit, jsou uvedeny na www.hodonin.eu - napravo ve sloupci - nabídka zaměstnání. Náplň práce:samostatný výkon činnosti na úseku registrace odboru Obecního živnostenského úřadu - evidence žádostí a ohlášení podnikatelů, vydávání výpisů ze živnosten... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcí v odboru sociálních věcí
Před 16 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrov... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcí v odboru sociálních věcí
Před 16 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrov... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce