Recepční hotelového domu

Přidáno dnes - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1. kontakt e-mailem: stara@jarena.cz Požadavky: dobrá znalost PC - MS především office (Excel), dobrý zdravotní stav, odolnost vůči stresu, flexibilita, organizační schopnosti, praxe vítána Ná... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Recepční hotelového domu
1. kontakt e-mailem: stara@jarena.cz Požadavky: dobrá znalost PC - MS především office (Excel), dobrý zdravotní stav, odolnost vůči stresu, flexibilita, organizační schopnosti, praxe vítána Ná... (více v detailu)
Denní recepční
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Kurhotel Brussel, Anglická 515/4a, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden 7:30-19:30 h. Náplň práce: vítání hostů, řešení problémů hostů, check in /check out, kontrola účtů hostů. Požadujeme: znalost hotelového rezervačního systému Profitroom/D-edge/Hoteltime nebo jiný a pra... (více v detailu)
Neuvedeno
recepční POUZE OZP
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní pozice recepční se nachází v Masérském centru Požadujeme: základní znalost práce s počítačem (Word, Excel, internet). Náplň práce: práce s peněžní hotovostí, práce s EET pokladnou, objednávání klientů a plánování masáží, související administrativa, praní a žehlení pracovních oděvů a ručníků, úklid prostor Masérského centra, příjem - výdej Zásilkovna Pracovní d... (více v detailu)
Neuvedeno
RECEPČNÍ
Před 6 dny - AVIZO_CZ
KO: Dusíková Kateřina, tel.: 736 512 049 - volat v dopoledních hodinách, e-mail: k.dusikova@seznam.cz. V případě zájmu prosím zaslat životopis na uvedený e-mail. Recepční na thajských masážích, možno přivýdělku při studiu. Práce na DPP. Pracovní náplň: telefonická, e-mailová komunik... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách
Přidáno dnes - Ústecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Zastávka v Duchcově (Charita Most) Náplň práce - sociální práce v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež zaměřená na cílovou skupinu dětí ve věku 6 - 15 let, které jsou ohroženy sociálně nežádoucími jevy nebo žijí rizikovým způsobem života - poradenství a podpora dětem a mládeži (6 - 15 let) v nepřizpůsobivé sociální situaci - příprava a realizace akcí pro děti (kulturní venkovní akce, letní tábory, depistáže apod.) - příprava a realizace aktivit pro děti a mládež (preventivní programy, sportovní, vědomostní a výtvarné aktivity, soutěže apod.) - individuální plánová (tvorba, revize a aktualizaci individuálních plánů) - školní příprava dětí - spolupráce se školami, úřady a dalšími službami - grafická práce- tvorba vzdělávacích letáků, letáčků apod. - účast na vzdělávacích a týmových setkání (vzdělávání, supervize apod.) Požadujeme: - vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách (kurz pracovníka v sociálních službách- ne... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách
Přidáno dnes - Ústecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Zastávka v Duchcově (Charita Most) Náplň práce - sociální práce v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež zaměřená na cílovou skupinu dětí ve věku 6 - 15 let, které jsou ohroženy sociálně nežádoucími jevy nebo žijí rizikovým způsobem života - poradenství a podpora dětem a mládeži (6 - 15 let) v nepřizpůsobivé sociální situaci - příprava a realizace akcí pro děti (kulturní venkovní akce, letní tábory, depistáže apod.) - příprava a realizace aktivit pro děti a mládež (preventivní programy, sportovní, vědomostní a výtvarné aktivity, soutěže apod.) - individuální plánová (tvorba, revize a aktualizaci individuálních plánů) - školní příprava dětí - spolupráce se školami, úřady a dalšími službami - grafická práce- tvorba vzdělávacích letáků, letáčků apod. - účast na vzdělávacích a týmových setkání (vzdělávání, supervize apod.) Požadujeme: - vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách (kurz pracovníka v sociálních službách- ne... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Hledám práci v administrativě - asistentka, fakturantka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Hledám práci v administrativě, pozice - asistentka, fakturantka, administrativní pracovník na HPP. Mám 11 letou praxi jako asistentka, komunikuji hovorovou angličtinou, píši všemi 10-ti, ovládám Excel, Word, Google sheets, práci v... (více v detailu)
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE
Před 7 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: - SŠ / VŠ (ekonomický nebo stavební obor), praxe ve stavebnictví výhodou - vhodné pro absolventy SŠ a VŠ - flexibilita, příjemné vystupování, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, dobrá znalost práce na PC; EXCEL, WORD - nutné - vedení agendy vozového parku, po... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE
Před 7 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: - SŠ / VŠ (ekonomický nebo stavební obor), praxe ve stavebnictví výhodou - vhodné pro absolventy SŠ a VŠ - flexibilita, příjemné vystupování, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, dobrá znalost práce na PC; EXCEL, WORD - nutné - vedení agendy vozového parku, po... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Servírka/číšník
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Krol Elenoor, tel.: 776 476 606, e-mail: krol.eleonora@gmail.com telef.: 10:00 - 18:00 h. Náplň práce: - obsluha hostů, - inkasování plateb - odnos použitého nádobí - příprava stolů - uskladňování a kontrola zboží - přijímání obj... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 7 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení, příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízení, administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh, komunikace s tuzemskými odběrateli- telefonicky a emailem. Požadujeme: SŠ vzdělání, praxe na podobné pozici výhodou, není podmínku, logické a kreativní smýšlení, reprezentativní a příjemné vystupová... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 7 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení, příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízení, administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh, komunikace s tuzemskými odběrateli- telefonicky a emailem. Požadujeme: SŠ vzdělání, praxe na podobné pozici výhodou, není podmínku, logické a kreativní smýšlení, reprezentativní a příjemné vystupová... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Odborný/vrchní referent - referentka v Oddělení kontrolním I (270286)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění, - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu (formou daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností, případně formou místního šetření či vyhledávací činností) - zpracování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovení protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami, - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení. Upřednostňujeme uchazeče s ekonomickým vzděláním s orientací v daňových i účetních předpisech a problematice... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 7 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: administrativní referent/ka obchodního oddělení Nástup: ihned Mzda: 30000,- až 35000,- Kč Kontaktní osoba: Bc. Mužíková Simona, tel. 311 548 135, email: h.personalni@pekarnahorovice.cz Misto výkonu práce: Příbram Popis: Náplň práce: - administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení - příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízením - administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh - komunikace s tuzemskými odběrateli - telefonicky a emailem Požadavy: - SŠ vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 7 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: administrativní referent/ka obchodního oddělení Nástup: ihned Mzda: 30000,- až 35000,- Kč Kontaktní osoba: Bc. Mužíková Simona, tel. 311 548 135, email: h.personalni@pekarnahorovice.cz Misto výkonu práce: Příbram Popis: Náplň práce: - administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení - příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízením - administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh - komunikace s tuzemskými odběrateli - telefonicky a emailem Požadavy: - SŠ vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Obchodní manažer/ka
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Chebská 500, 351 34 Skalná. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Mzdové ohodnocení: 43.000,- Kč až 51.000,- Kč (výše mzdy bude řešena individuálně při pohovoru). Pracovní doba: Po-Pá. Náplň práce: optimalizace organizačních procesů a manažerských dovedností v oblasti financování a prodeje, vykazování klíčových ekonomických údajů pro vedení, sledování zakázek a kontrola prodejních čísel, sledování finanční výkonnosti společnosti a zavádění účinného controllingu, školení, motivace a nasměrování zaměstnanců ke spolupráci s technickým vedením, pravidelný kontakt s daňovými poradci, organizace dokumentace, využívání a zdokonalování našeho systému řízení zboží s naší IT společností. Požadujeme: 3 roky praxe nebo nejlépe více na srovnatelné pozici, odbor... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní všeobecní
Před 9 dny - AVIZO_CZ
- flexibilita - logické myšlení, preciznost, loajalita - přesnost, pečlivost, důslednost, pozornost, diskrétnost - srozumitelná a vstřícná komunikace - schopnost dodržovat termíny a plánovat si vlastní pracovní čas - samostatnost a zodpovědnost za pracovní výsledky - ochota pracovat a učit se - schopnost pracovat v týmu - organi... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru dopravy a silničního hospodářství (přestupky v dopravě)
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Projednávání a vedení řízení o přestupcích proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Příprava a administrativní činnosti plynoucí ze zajišťování řešení přestupků na úseku dopravy. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - výhodou vzdělání v oboru právo či veřejná správa (§ 111 odst. 1 a 2 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich) - vítána je zkouška odborné způsobilosti podle zákona č. 250/2016 Sb., nebo pro výkon správní činnosti při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích - výhodou praxe v oblasti správních řízení - vítána je základní orientace v právních předpisech ... (více v detailu)
Neuvedeno
nákladový analytik/analytička
Před 10 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: " Oceňování budoucích produktů, kalkulace a oceňování výroby. " Detailní analýzy nákladové struktury technologických postupů výroby. " Koordinace projektového týmu a úzká spolupráce s kolegy v Belgii. " Tvorba plánů a detailních analýz ziskovosti a nákladovosti jednotlivých produktů. Evidence a reporting investic. Správa celní problematiky. POŽADUJEME: " VŠ, ekonomický nebo technický směr. " Orientace v technické dokumentaci a technolog. postupech. " Práce s daty a jejich prezentací (Excel, Power Query, Power BI). " Analytické myšlení, smysl pro detailní práci, proaktivní přístup ke zlepšování procesů, samostatnost a odpovědnost. " Angličtina slovem i písmem, denní komunikace. " Výhodou: praxe ve výrobní společnosti, znalost kalkulací. NABÍZÍME: " Zázemí stabilní společnosti patřící do skupiny Toyota " Motivační finanční ohodnocení včetně pohyblivých složek a odměn " Příležitost k profesnímu rozvoji a kariérnímu růstu " Možnost pracovat s nejnovějšími... (více v detailu)
Neuvedeno
hledám práci domů
Před 13 dny - AVIZO_CZ
hledám práci domů 2 - 3 hodiny denně na DPP/DPČ - 7 - 10 tis. měsíčně mám vlastní kancelář, neomezený internet. Zkušenosti a praxe se systémem SAP, dále pak Office, Word, Excel, Pd... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista kontaktního centra
Před 15 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která patří mezi největší výrobce domácích a profesionálních spotřebičů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Specialista kontaktního centra. Náplň práce: Komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu, ale také přes e-mail nebo chat, Poradenství zákazníkům s výběrem produktů nebo reklamací, Prodej doplňkových služeb jako např. prodlouženou záruku či garanci ceny opravy nebo příslušenství k našim produktům, Administrativa spojená s vyřízením zákaznických požadavků. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlet... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - CALL CENTRUM
Před 17 dny - AVIZO_CZ
Přijímání objednávek od zákazníka, příslušná administrativa. Požadujeme vysoké komunikační schopnosti, zvládnutí práce pod tlakem, flexibilitu. Pracovní doba Po-Pá 7.00-15.30 hod. Prac. poměr na dobu určitou 1 rok s možností dalšího prodloužení. Nástup... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrátor/ka projektů
Před 22 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, vědeckou instituci, která se zabývá především krajinou, ekologií a mapováním interakcí přírody a lidí hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrátor/ka projektů. Náplň práce: Projektová a finanční podpora expertních týmů složených z výzkumných a technických pracovníků při podávání i následné implementaci výzkumných projektů, Sledování vhodných dotačních titulů a aktuálních výzev, Asistence při přípravě návrhů projektů podle věcného, finančního, časového a právního rámce dané soutěže, Zajištění nezbytné administrativy projektů (uzavírání smluv, monitorovací zprávy, změnová řízení apod.), Spolupráce na finančním řízení projektů (průběžné sledování čerpání dle pravidel poskytovatelů, vyplňov... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Denní recepční
Před 26 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Kurhotel Brussel, Anglická 515/4a, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden 7:30-19:30 h. Náplň práce: vítání hostů, řešení problémů hostů, check in /check out, kontrola účtů hostů. Požadujeme: znalost hotelového rezer... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Denní recepční
Před 26 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Kurhotel Brussel, Anglická 515/4a, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden 7:30-19:30 h. Náplň práce: vítání hostů, řešení problémů hostů, check in /check out, kontrola účtů hostů. Požadujeme: znalost hotelového rezer... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce