Administrativní pracovník/pracovnice

Před 93 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: vedení pokladny a správa a výběr poplatků, další administrativní činnosti vyplývající z chodu obce/obecního úřadu a potřeb občanů POŽADUJEME: minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, pečlivost, systematičnost, spolehlivost, flexibilita, dobré organizační a komunikační schopnosti a příjemné vystupování, dobrá znalost práce na PC — uživatelské znalosti na vyšší úrovni, praxe ve státní správě výhodou, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) NABÍZIME: stravenky, příspěvek na dovolenou Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: • jméno, příjmení a titul uchazeče, • datum a místo narození uchazeče, • státní příslušnost uchazeče, • místo trvalého pobytu uchazeče, popř. korespondenční adresu, • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, • telefonní a emailový kontakt, • datum a podpis uch... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 2 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Backoffice pracovník je zodpovědný za administrativní podporu a zajištění plynulého chodu kanceláře.  Mezi hlavní činnosti patří: příjem telefonických požadavků příprava cenových nabídek objednávání zboží evidence faktur sp... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 2 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Backoffice pracovník je zodpovědný za administrativní podporu a zajištění plynulého chodu kanceláře.  Mezi hlavní činnosti patří: příjem telefonických požadavků příprava cenových nabídek objednávání zboží evidence faktur sp... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 2 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
e-mail: thespecialisteu@gmail.com Komunikace, jednání a příprava dokumentů v českém, polském a ukrajinsk... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 2 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
e-mail: thespecialisteu@gmail.com Komunikace, jednání a příprava dokumentů v českém, polském a ukrajinsk... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
referent/ka Odboru územního plánování a stavebního řádu
Před 2 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: výkon státní správy stavebního úřadu - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, znalost z... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
referent/ka Odboru územního plánování a stavebního řádu
Před 2 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: výkon státní správy stavebního úřadu - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, znalost z... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách
Před 2 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Zastávka v Duchcově (Charita Most) Náplň práce - sociální práce v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež zaměřená na cílovou skupinu dětí ve věku 6 - 15 let, které jsou ohroženy sociálně nežádoucími jevy nebo žijí rizikovým způsobem života - poradenství a podpora dětem a mládeži (6 - 15 let) v nepřizpůsobivé sociální situaci - příprava a realizace akcí pro děti (kulturní venkovní akce, letní tábory, depistáže apod.) - příprava a realizace aktivit pro děti a mládež (preventivní programy, sportovní, vědomostní a výtvarné aktivity, soutěže apod.) - individuální plánová (tvorba, revize a aktualizaci individuálních plánů) - školní příprava dětí - spolupráce se školami, úřady a dalšími službami - grafická práce- tvorba vzdělávacích letáků, letáčků apod. - účast na vzdělávacích a týmových setkání (vzdělávání, supervize apod.) Požadujeme: - vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách (kurz pracovníka v sociálních službách- ne... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách
Před 2 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Zastávka v Duchcově (Charita Most) Náplň práce - sociální práce v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež zaměřená na cílovou skupinu dětí ve věku 6 - 15 let, které jsou ohroženy sociálně nežádoucími jevy nebo žijí rizikovým způsobem života - poradenství a podpora dětem a mládeži (6 - 15 let) v nepřizpůsobivé sociální situaci - příprava a realizace akcí pro děti (kulturní venkovní akce, letní tábory, depistáže apod.) - příprava a realizace aktivit pro děti a mládež (preventivní programy, sportovní, vědomostní a výtvarné aktivity, soutěže apod.) - individuální plánová (tvorba, revize a aktualizaci individuálních plánů) - školní příprava dětí - spolupráce se školami, úřady a dalšími službami - grafická práce- tvorba vzdělávacích letáků, letáčků apod. - účast na vzdělávacích a týmových setkání (vzdělávání, supervize apod.) Požadujeme: - vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách (kurz pracovníka v sociálních službách- ne... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
referent/ka společné státní správy a samosprávy
Před 2 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: samostatný odborný referent na úseku evidence obyvatel a rodných číslech, úseku matriky, vidimace a legalizace - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., zákona o úřednících, ve znění pozdějších předpisů: vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání s maturitou, praxe v oblasti evidence obyvatel, matriky, vidimace a legalizace výhodou, zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon činnosti dle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, výhodou, obecná znalost zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
referent/ka společné státní správy a samosprávy
Před 2 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: samostatný odborný referent na úseku evidence obyvatel a rodných číslech, úseku matriky, vidimace a legalizace - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., zákona o úřednících, ve znění pozdějších předpisů: vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání s maturitou, praxe v oblasti evidence obyvatel, matriky, vidimace a legalizace výhodou, zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon činnosti dle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, výhodou, obecná znalost zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
referent majetkové správy - asistent/asistentka vedoucího kanceláře ředitele
Před 2 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Kroměříž - Popis pracovní pozice: spolupráce na zajišťování právní agendy pracoviště, zajištění majetkové správy s důrazem na zveřejňování příslušných dokumentů dle podmínek zákona č. 340/2015 Sb., zákon o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), výkon různorodých administrativních činností včetně archivace a práce ve spisové službě, jakož i dalších vnitřních systémech užívaných u NPÚ jako zaměstnavatele. - Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání všeobecného, právního nebo ekonomického zaměření; znalost českého jazyka (pro komunikaci v písemném projevu); všeobecné právní povědomí; všeobecná znalost základních právních norem ČR; uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office - Word, Excel); pozitivní přístup a dobré kom... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
referent majetkové správy - asistent/asistentka vedoucího kanceláře ředitele
Před 2 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Kroměříž - Popis pracovní pozice: spolupráce na zajišťování právní agendy pracoviště, zajištění majetkové správy s důrazem na zveřejňování příslušných dokumentů dle podmínek zákona č. 340/2015 Sb., zákon o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), výkon různorodých administrativních činností včetně archivace a práce ve spisové službě, jakož i dalších vnitřních systémech užívaných u NPÚ jako zaměstnavatele. - Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání všeobecného, právního nebo ekonomického zaměření; znalost českého jazyka (pro komunikaci v písemném projevu); všeobecné právní povědomí; všeobecná znalost základních právních norem ČR; uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office - Word, Excel); pozitivní přístup a dobré kom... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Administrátor/ka stomatologické ordinace
Před 2 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: Hledáme zodpovědného a šikovného administrativního pracovníka na recepci na plný pracovní úvazek, který by se připojil k našemu týmu do stomatologické ordinace v Kostelci nad Černými lesy. Pracovní doba: pondělí až čtvrtek 9:00-17:00, pátek 10:00-16:00. Nabízíme 35 tisíc hrubého plus prémii do 10 tisíc měsíčně. Recepční odpoví... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrátor/ka stomatologické ordinace
Před 2 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: Hledáme zodpovědného a šikovného administrativního pracovníka na recepci na plný pracovní úvazek, který by se připojil k našemu týmu do stomatologické ordinace v Kostelci nad Černými lesy. Pracovní doba: pondělí až čtvrtek 9:00-17:00, pátek 10:00-16:00. Nabízíme 35 tisíc hrubého plus prémii do 10 tisíc měsíčně. Recepční odpoví... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Obchodní pracovník/ce
Před 2 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pozice: Obchodní pracovník/ce - 20 hod Nástup: 1.10.2024 do 30.9.2025 Mzda: 14000,- až 16000,- Kč /20 hod Kontakt: Patáková, tel. 604 260 589, email: info@cladistribution.com První kontakt e-mailem. Co tě u nás čeká? - pracovat jako administrativní a organizační podpora obchodního oddělení. - Koordinace poprodejních služeb. - Příprava podkladů pro obchodní jednání, uzavírání smluv a zpracování objednávek. - Evidence obchodních dokladů a další administrativa. - Komunikace se stávajícími a potenciálními firemními zákazníky. - Příprava nabídek pro klienty. - Koordinace s ostatními odděleními. Co od tebe očekáváme? - Minimální požadované vzdělání: Středoškolské vzdělání s maturitou. - Pokročilá znalost práce na PC, zejména s kancelářskými programy EXCEL, WORD. - Zkušenosti s vedením evidence a skladovým hospodářstvím / programem Money S... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Obchodní pracovník/ce
Před 2 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pozice: Obchodní pracovník/ce - 20 hod Nástup: 1.10.2024 do 30.9.2025 Mzda: 14000,- až 16000,- Kč /20 hod Kontakt: Patáková, tel. 604 260 589, email: info@cladistribution.com První kontakt e-mailem. Co tě u nás čeká? - pracovat jako administrativní a organizační podpora obchodního oddělení. - Koordinace poprodejních služeb. - Příprava podkladů pro obchodní jednání, uzavírání smluv a zpracování objednávek. - Evidence obchodních dokladů a další administrativa. - Komunikace se stávajícími a potenciálními firemními zákazníky. - Příprava nabídek pro klienty. - Koordinace s ostatními odděleními. Co od tebe očekáváme? - Minimální požadované vzdělání: Středoškolské vzdělání s maturitou. - Pokročilá znalost práce na PC, zejména s kancelářskými programy EXCEL, WORD. - Zkušenosti s vedením evidence a skladovým hospodářstvím / programem Money S... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
referent/ka kanceláře starosty - majetková správa
Před 9 dny - AVIZO_CZ
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů (dále jen zákon o úřednících) na funkci: referent/ka kanceláře starosty - majetková správa v platové třídě 9-10, s nástupem nejpozději od 1.1.2025 (nástup možný i dříve), na dobu neurčitou Předpoklady vzniku pracovního poměru: 1) státní občanství ČR, popř. trvalý pobyt v ČR a ovládání českého jazyka 2) věk min. 18 let, způsobilost k právním úkonům 3) vzdělání min. ÚSO, VŠ výhodou 4) dobrá znalost práce na PC, dobré organizační a komunikační schopnosti 5) výhodou: znalost spisové služby VERA, MISYS, praxe ve veřejné správě výhodou, Lhůta pro podání písemných přihlášek končí dnem 25.10.2024 do 12:00 hod Přihlášku lze podat osobně v sekretariátu tajemnice MěÚ Přeštice, Masarykovo nám. 107, Přeštice nebo zaslat poštou na adresu MěÚ v Přešticích. Písemná přihláška ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce skladu
Před 8 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: administrativní činnosti (evidence, příjem, výdej materiálů, obalů), kontrola naskladněných položek, organizace inventur atd POŽADAVKY: samostatnost, zodpovědnost a komunikace v českém jazyku podmínkou NABÍZ... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice technické čety - údržba zeleně
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - samostatné ošetřování rostlin podle stanoveného rámcového technologického postupu včetně volby technických prostředků - provádění pravidelné údržby vymezené veřejné zeleně v majetku městského obvodu pomocí svěřené techniky (křovinořezy, motorové pily apod.) - provádění dílčího sekání trávy, pletí a postřiků veřejných prostranství, parků a hřišť pomocí mechanizace - péče o svěře... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborný/vrchní referent v Oddělení kontrolním III (SM č. 280173)
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Chrudim Služba zahrnuje zejména zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění. ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity Hrubá měsíční mzda: PT 9 - dle dosažen... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice pro OZP
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň - technické myšlení - telefonická, e-mailová komunikace se zákazníkem - práce na PC (Word, Excel) - administrativní práce, zadávání do systému, Požadujeme - středoškolské vzdělání Nabízíme - dobré platové ohodnocení - různorodou pracovní náplň - týmovou spolupráci - individuální příst... (více v detailu)
Neuvedeno
Daňový referent
Před 9 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky Nutná podmínka: v termínu do 27. 10. 2024 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 301835 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj (viz QR kód) Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z přidané hodnoty, včetně vyhotovování zpráv o kontrole, zpracování rozhodnutí, odborných... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ice zákaznického sevisu
Před 8 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ: Co u nás budete dělat? příjem objednávek (telefonických, e-mailových, e-shopových), zpracování objednávek v informačním systému Money S5, komunikace se zákazníky a kolegy napříč celou společností (telefonická, e-mailová,...) POŽADAVKY: Co musíte znát, mít a umět? vynikající komunikační schopnosti, samostatnost a odpovědnost, znalosti programu Money S3, S5 výhodou NABÍZÍME:pracoviště v kanceláři ve Svitavách, přátelskou partu kolegů, vzdělávání, firemní akce, mobilní telefo... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník / ce
Před 9 dny - AVIZO_CZ
kontakt Office.ak.sedivy@email.cz pracovní poměr od: 11.10.2024, mzda: 213... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice v logistice pro OZP
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň - práce na PC (Word, Excel) - administrativní práce, zadávání do systému, - telefonická, e-mailová komunikace - kontrola faktur vydaných - logistika Požadujeme - středoškolské vzdělání Nabízíme - dobré platové ohodnocení - různorodou pracovní náplň - týmovou spolupráci - individuální pří... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce