KOORDINÁTOR OBCHODNÍCH PROJEKTŮ - OD 42.000KČ+BENEFITY
Podobné inzeráty
![](https://images.hyperinzerce.cz/inzeraty/34344935823091275127%2Fthumbnail%2Fc97364f3fa6c4419a20f77dedd11242c.jpg)
Projektové
Před 1 dny
- HYPERINZERCE
Jsem nadšený, že se mohu podělit o své zkušenosti se zajišťováním financování našeho zemědělského a domácího projektu. Tato finanční podpora byla zásadním prvkem při dosahování našich cílů a naplňování naší vize.
Když jsme s tímto projektem začínali, měli jsme jasnou představu, čeho chceme dosáhnout, ale chyběly potřebné finanční prostředky. Díky Mathilde BOLLA MORESI se nám podařilo získat nezbytné finanční prostředky pro další postup.
Proces žádosti o financování byl přísný, ale tým Mathilde BOLLA MORESI nás vedl s profesionalitou a podporou. Jejich odhodlání porozumět našemu projektu a spravedlivě vyhodnotit náš soubor přineslo obrovský rozdíl.
S tímto financováním jsm... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
TECHNICKÝ SPECIALISTA / TECHNICKÁ SPECIALISTKA obchodního oddělení
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou (po 1 roce), flexibilní pracovní doba. Nástup možný ihned. Co budete dělat: vytvářet a aktualizovat technologické a pracovní postupy; spolupracovat na vývoji a zavádění nových výrobků nebo jejich vylepšení; podílet se na optimalizaci a zlepšování výrobních procesů; spravovat výkresovou dokumentaci; komunikovat a pečovat o naše velkoobchodní i maloobchodní zákazníky, poskytovat jim potřebnou technickou podporu a poradenství v oblasti stínicí techniky; konzultovat se zákazníkem nestandardní objednávky a jejich možná technická řešení; vyřizovat poptávky a zpracovávat cenové nabídky; vyřizovat a evidovat reklamace i připomínky zákazníků, navrhovat nápravná opatření a podílet se na jejich realizaci; spolupracovat na dalších činnostech obchodního oddělení a výroby. Požadavky:... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Investiční referent/ka - Vykonávaná agenda: příprava a realizace jednotlivých investičních akcí, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace, zpracování návrhů investičních plánů, příprava veřejných zakázek investičních akcí po věcné stránce, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení a realizaci stavby, vedení výrobních výborů projektových dokumentací, prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, příprava podkladů a dokumentů pro rozhodování orgánů města, spolupráce při uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli své svěřené akce - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, nejlépe technického směru, znalost příslušné legislativy, zejména: zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon,... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Rozpočtář/ka pro naceňování hliníkových konstrukcí
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Vaše písemné nabídky ve formě strukturovaného životopisu zasílejte na e-mailovou adresu: vacek@falk.cz. Požadujeme: - středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického směru - dobré komunikativní znalosti, samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost, systematičnost - zájem o práci v oblasti stavebnictví - schopnost samostatné práce - počítačové dovednosti: Autocad, MS Office, Internet, Outlook - orientace ve výkresové dokumentaci - řidičský průkaz skupiny B - praxe s naceňováním hliníkových konstrukcí výhodou Náplň práce: - tvorba rozpočtů, nabídek, kalkulací, prá... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
PROVOZNÍ TECHNIK
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Do týmu aktuálně hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Provozní technik/technička Nový člen týmu bude mít na starosti kompletně "svůj" projekt z pohledu provozu dep - vybranou část poboček Co u nás budete dělat? - Správa a údržba vozového parku společnosti a činnosti s tím spojené vč. komunikace s autoservisy a jinými organizacemi. - Zpracovávání podkladů v souvislosti s provozem vozidel a provozní záležitosti. - Zajišťování skladového hospodářství vč. komunikace s dodavateli. - Zajišťování zásobování a správa poboček společnosti v rámci celé ČR, včetně inventarizace materiálu. - Evidence dokumentů a další činnosti spojené s provozem vozidel, správa a stahování karet a dat z tachografů vozidel, zajišťování pravidelných servisních úkonů, STK, atd. - Uzavírání smluv s dodavateli, reklamace. - Komunikace s ostatními kolegy napříč společnosti. - Odpovědnost za provozní a skladové zásobování. Co by vám nemělo chybět? - SŠ vzdělání s maturito... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
referent odboru investic a údržby
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Grafik/Grafička
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Jako grafik/grafička budete mít příležitost podílet se na dalším rozvoji vizuální identity značky, která podporuje zodpovědný přístup ke zvířecím společníkům a jejich majitelům. Co vás čeká: o Tvorba originálních bannerů, brandingů a příspěvků na sociální sítě. o Fotografování a aranžování produktů pro e-shop a příprava poutavých videí. o Příprava newsletterů, letáků, brožur a tiskových dat. o Spolupráce na kampaních zaměřených na podporu prodeje a marketingových aktivit. o Nastavení jednotného grafického stylu e-shopu a příprava grafických manuálů. o Možnost realizovat vlastní nápady, které budou vidět! Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: o Dobré výsledky z předchozí grafické tvorby - praxe je podmínkou! o Pokročilá znalost programů pro tvorbu grafiky, včetně Pho... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
asistent/ka prodeje a kanceláře a vedoucí bistrokrámku
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt se zaměstnavatelem: Ing.Lucie Hozmanová,finance@dobrotyspribehem.cz Upřesňující informace: Jaké znalosti, dovednosti a schopnosti byste měli mít: " minimálně SŠ vzdělání " zkušenost s prací na zákaznické lince výhodou " pečlivost, odpovědnost, samostatnost, organizační dovednosti " zkušenost s prací v online systémech a sociálních sítích " výborná znalost programů Word a Excel " výborné komunikační dovednosti ústní i psanou formou " zkušenost s prací v gastronomii a pohostinství výhodou " zkušenost s prací v pokladních a skladových systémech (případně zaučíme) " řidičský průkaz Co Vás čeká: " servis pro zákazníky - vyřizování telefonických a mailových dotazů našich zákazníků, komunikace se stálými odběrateli " příjem a zadávání objednávek do našeho shoptetu, vyřizování nedoručených objednávek " podpora prodeje - evidence zákazníků v CRM, rozesílka newsletterů, práce na sociálních sítíc... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
VEDOUCÍ INTERNÍ LOGISTIKY A SKLADŮ S NJ / AJ
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
POŽADUJEME: - znalost německého nebo anglického jazyka na komunikativní úrovni - komunikativní osobnost se smyslem pro systém a pořádek - praxe na obdobné pozici min. 3 roky - časovou flexibilitu a plné nasazení NÁPLŇ PRÁCE: - odpovědnost za řízení a koordinaci logistických interních procesů napříč celou společností - průběžná optimalizace logistických procesů - příprava a účast na certifikačních, zákaznických a jiných auditech, zodpovědnost za nápravná opatření - odpovědnost za zajišťování a report dat odd. interní logistiky - kontrola fungování skladových prostor a optimalizace skladových zásob... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
KOORDINÁTOR/KOORDINÁTORKA
Před 23 dny
- AVIZO_CZ
Kontaktní osoba Gottwaldová Karla, tel. 602 715 330 (volat 9.00-16.00), email: karla.gottwaldova@kaja.cz Pracovní doba: Po-Pá 7.00-15.30 (nebo jiné rozmezí pracovní doby dle dohody) Náplň práce: práce s počítačem (Word, Excel, naše interní systémy), plánování výroby a koordinace projektů pro catering DESI i korporátní módu KAJA, aktivní zapojení do výrobních a logistických procesů, administrativní podpora a strategické řízení procesů, spolupráce na zlepšování a optimalizaci firemních procesů Požadujeme: dobré znalosti práce na počítači, zejména s Excelem, schopnost rychle se zorientovat v nových programech a procesech, administrativní a strategické schopnosti, znalost online prostředí a schopnost efektivně... (více v detailu)
Neuvedeno
![](https://images.hyperinzerce.cz/inzeraty/6012075966557019654%2Fthumbnail%2F6fddefe4a73542059ecb0a14a0a3bfb4.jpg)
Příspěvek pro všechny
Před 37 dny
- Olomoucký kraj - HYPERINZERCE
Příspěvek pro všechny
Nadace Raoula Follereaua s potěšením oznamuje zvláštní iniciativu finanční podpory určenou všem, kteří chtějí zlepšit svou situaci nebo uskutečnit projekt blízký jejich srdci. Věříme v pomoc druhým a ve schopnost každého člověka změnit svůj život i život druhých. Proto chcem... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Zdarma
![](/no-image.png)
IT SPECIALISTA PRO DISPEČERSKÁ ŘEŠENÍ (45-55.000 Kč)
Před 51 dny
- ANNONCE
Máte zkušenosti oživením, provozem a údržbou komunikačních systémů? Zajímají Vás komunikační systémy se zaměřením na dispečerská řešení? Chcete pracovat na zajímavých projektech spolu s vývojáři, techniky a projektovými manažery? Pak je tato pozice právě pro Vás.
Stabilní společnost poskytuj... (více v detailu)
Neuvedeno
![](https://images.hyperinzerce.cz/inzeraty/36554119985020787327%2Fthumbnail%2Fe1db8ac6448e4f26ad3946f945e22318.jpg)
Obchodně-technický specialista pro projekty
Před 54 dny
- Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Komunikace s realizačními firmami a majiteli objektů
Technický dozor na vybraných projektech
Podpora realizač... (více v detailu)
Středočeský kraj
45 000
Kč
![](/no-image.png)
MANAŽER PROJEKTŮ JUNIOR (40-45.000 KČ)
Před 61 dny
- ANNONCE
Hledáme Manažera projektů, který bude mít na starosti vedení a koordinaci projektů a komunikaci se zákazníky. Vhodné i pro absolventy s technickým nebo ekonomickým vzděláním a angličtinou. Hledáte novou výzvu, kde byste mohl využít svůj potenciál a nastartovat svoji kariéru? ... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
PROJEKTOVÝ MANAŽER-STAVEBNICTVÍ (55-75.000 KČ)
Před 61 dny
- ANNONCE
Významná česká společnost, která se zabývá pozemními stavbami, aktuálně hledá projektového manažera, který má zkušenosti s plánováním, organizací a řízením stavebních projektů! Zašlete Váš životopis a pracujte na pozici:
PROJEKTOVÝ MANAŽER-STAVEBNICTVÍ (55-75.00... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Projektový manažer se znalostí NJ / FIREMNÍ AUTO (60 - 80.000 Kč)
Před 61 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Chceš pravidelně cestovat do Německa a řídit projekty technického směru? Pak jsi náš člověk! Právě hledáme parťáka na pozici projektového manažera, který se dokáže domluvit německy. Máme pro Tebe skvělé benefity, jako je auto i pro soukromé účely, pružná pracovní doba nebo třeba 5 týdnů dovolené. Za... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
![](/no-image.png)
VEDENÍ STAVEBNÍCH PROJEKTŮ (55-75.000 KČ)
Před 61 dny
- ANNONCE
Významná česká společnost, která se zabývá pozemními stavbami, aktuálně hledá projektového manažera, který má zkušenosti s plánováním, organizací a řízením stavebních projektů! Zašlete Váš životopis a pracujte na pozici:
VEDENÍ STAVEBNÍCH PROJEKTŮ (55-75.000 ... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
VEDOUCÍ ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (80. - 100.000 KČ)
Před 61 dny
- ANNONCE
Jste vytrvalí, rádi pracujete v dobře organizovaném systému a pořádek je pro Vás samozřejmostí? Máte zkušenosti jako hlavní účetní v prostředí výrobní společnosti? Angličtina Vám nedělá žádné potíže a zvládáte plynulou komunikaci?
Hledáme přeborníka, jste to Vy?
Aktivní komunikace se zákazníky, externími partnery a interními odděleními, Hlavní role v podpoře zaměstnanců a zákazníků ve fina... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
PROJEKTOVÝ MANAŽER
Před 75 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, ryze českou společnost se zaměřením na návrhy, výrobu, montáž a dodávky průmyslových čerpacích agregátů a speciálních regulačních armatur, hledáme vhodného kandidáta na pozici PROJEKTOVÝ MANAŽER.
Náplň práce:
Řízení projektu ve všech jeho fázích – inicializace, plánování, realizace, monitoring a reporting, prezentace výstupů, vyhodnocení a uzavření, Podílení se na technicky i aplikačně zajímavých realizacích, Stanete se součástí firmy s odborníky v různých, ale vzájemně provázaných profesních sférách, Prvoliniová reprezentace a komunikace se zákaznickými i dodavatelskými subjekty, Vedení a řízení projektového týmu a spolupracujících kolegů, Koordinace postupů prací a návazností činností v jednotlivých úkolech, Řízení komunikace v projektu, podpora a motivace členů projektu k efektivnímu výkonu, Řízení a kontrola kompletní dokumentace k projektu, Analýza a řízení rizik a příležitostí v projektu, Řízení kvality proj... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Technolog předtiskové přípravy
Před 75 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která je největším výrobcem obalového materiálu na světě, hledáme vhodné kandidáty na pozici Technolog předtiskové přípravy.
Náplň práce:
Spolupráce se zákazníky a dodavateli, Kontrola a analýza designových dat, Zadávání výroby tiskových forem našim dodavatelům, Technická podpora zákazníků v oblasti zpracování našich obalů, Práce v teamu, Objednávání tiskových forem na základě požadavků zákazníka, Zabezpečení správného nastavení systému barevné reprodukce, Aktivní práce na zlepšování a zjednodušování procesu předtiskové přípravy, Vedení a spolupráce na projektech týkajících se vylepšování produktů a procesů z pohledu nákladů, efektivity výroby i kvality, Reportování klíčových KPI spojených s touto prací, Pod... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Projektový manažer
Před 75 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
O společnosti: ENVIRMINE-ENERGO, a.s. vznikla již v roce 1992, kde naše jádro tvoří odborníci s dlouholetou praxí v oboru strojírenství, výstavby investičních celků, zpracování odpadů a ekologických projektů. Naším cílem je vytvářet inovativní projekty, které přispívají k udržitelnosti, kvalitě a také ochraně životního prostředí. Společnost má dvě pobočky, v Ostravě a Žamberku kde vzhledem k množství projektů hledáme pro obě pobočky nové kolegy. Náplň práce: " Plánování, řízení a koordinace projektů v oblasti energetiky a technologií pro zpracování sypkých hmot " Sestavování projektových plánů, rozpočtů a harmonogramů. " Řízení projektového týmu a zajištění efektivní komunikace mezi členy týmu a klienty. " Organizace subdodavatelských činností a kontroly ve výrobě " Monitorování a vyhodnocování pokroku projektů, zajištění dodržování termínů a rozpočtů. " Řešení vzniklých problémů a navrhování optimalizačních opatření. Požadavky: " Vysokoškol... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Projektový manažer
Před 75 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
O společnosti: ENVIRMINE-ENERGO, a.s. vznikla již v roce 1992, kde naše jádro tvoří odborníci s dlouholetou praxí v oboru strojírenství, výstavby investičních celků, zpracování odpadů a ekologických projektů. Naším cílem je vytvářet inovativní projekty, které přispívají k udržitelnosti, kvalitě a také ochraně životního prostředí. Společnost má dvě pobočky, v Ostravě a Žamberku kde vzhledem k množství projektů hledáme pro obě pobočky nové kolegy. Náplň práce: " Plánování, řízení a koordinace projektů v oblasti energetiky a technologií pro zpracování sypkých hmot " Sestavování projektových plánů, rozpočtů a harmonogramů. " Řízení projektového týmu a zajištění efektivní komunikace mezi členy týmu a klienty. " Organizace subdodavatelských činností a kontroly ve výrobě " Monitorování a vyhodnocování pokroku projektů, zajištění dodržování termínů a rozpočtů. " Řešení vzniklých problémů a navrhování optimalizačních opatření. Požadavky: " Vysokoškol... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Projektový manažer/koordinátor s AJ (60 - 70.000 Kč)
Před 76 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Máte zkušenosti s projektovým řízením v kusové výrobě? Domluvíte se Anglicky a rádi pracujete samostatně? Potom o sobě dejte vědět, do nově vzniklého oddělení hledáme právě někoho, jako jste Vy! Náplň práce: odpovědnost za vedení projektů dodávek od předsmluvní fáze až po realizaci , vytváření a udržování harmonogramu projektu do... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
![](/no-image.png)
PROJEKTOVÝ INŽENÝR (60-70.000 Kč)
Před 76 dny
- ANNONCE
Máte zkušenosti s projektovým řízením z výrobní společnosti? Máte schopnost koordinovat a identifikovat řešení problémů? Angličtinu využíváte denně a chcete být součástí významné výrobní společnosti?
Jste ten, koho hledám! Zašlete mi svůj životopis.
Významná výrobní společnost h... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
KOORDINÁTOR NÁKUPU (50-60.000 Kč)
Před 76 dny
- ANNONCE
Hledáte pozici v nákupu? Máte zkušenosti z výrobní společnosti a chcete se profesně posunout a zúročit své zkušenosti jako Nákupčí!
Pak neváhejte a napište nám! Máme pro vás volnou pozici KOORDINÁTOR NÁKUPU (50-60.000 Kč)!!! Plánování, koordinace a řízení operačního plánování nákupu, Řízení projektů v oblasti nákupu a zásobování, vedení nákupních objednávek, Odpovědnost za nákup mat... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce