Administrative Support

Před 124 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Níže uvedené dovednosti jsou vítány: - zkušenost s administrativou - organizace kalendáře, plánování schůzek a koordinace termínů pro členy týmu - aktualizace dat v da... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Asistent/ka jednatele pro vydavatelství časopisu zaměřeného na stavební sektor
Přidáno včera - Zlínský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, redakci a PR agenturu specializující se na stavební sektor, které patří mezi nejznámější dodavatele stavebních příspěvků a videí do stavební sféry, hledáme dynamickou a motivovanou posilu týmu na pozici Asistent/ka jednatele. Hlavní náplní práce bude zajištění administrativní podpory vedení společnosti, organizace komunikace s klienty a obchodními partnery a správa každodenního chodu kanceláře. Náplň práce: Administrativní a organizační podpora jednatele společnosti, Každodenní telefonická a e-mailová komunikace, Plánování schůzek, služebních cest a správa kalendáře, Příprava podkladů pro jednání a prezentace, Aktualizace databází kontaktů, Sledování trend... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
OBCHODNÍ ASISTENT/ ASISTENTKA
Před 3 dny - AVIZO_CZ
30.9.2024 - zpracování obchodních případů, komunikace se zákazníky a dodavateli, hledání nových zákazníků, zpracování administrativní agendy, zpracování podkladů obchodního oddělení, kontrola a zpracování došlých a vydaných objednávek, příprava podkladů pro zpracování účetnictví, drobné práce v kanceláři. Min. SŠ, dobrá znalost... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista investic a projektů
Před 3 dny - AVIZO_CZ
z:30.9.2024 PP na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou, nástup možný dle dohody. Co Vás u nás čeká? " Pomoc při přípravě a realizaci investičních plánů a oprav " Koordinace a zajišťování stavebních a investičních akcí " Vedení administrativy, přehledů a statistik " Kontrola technického stavu objektů a jejich okolí " Komunikace s dodavateli, odběrateli i v rámci týmu " Kontrola kvality provedených prací " Zastupování vedoucího útvaru Správy majetku Co očekáváme? " Minimálně SŠ vzdělání ideálně technického zaměření (např. stavebnictví, správa budov) " Praxe na obdobné pozici výhodou " Organizační schopnosti a pečlivost, schopnost pracovat v tým... (více v detailu)
Neuvedeno
Drivers Support
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Kontrola stavu vozidla a jeho technických parametrů, vypracování požadavku na nákup potřebných náhradních dílů, vedení technické dokumentace, alespoň komunikativní znalost ruského či ukra... (více v detailu)
Neuvedeno
SPECIALISTA/ SPECIALISTKA MARKETINGU
Před 3 dny - AVIZO_CZ
30.9.2024 - KONTAKT: Gergičová Hana Mgr., tel.: 731 691 090, e-mail: kariera@frujo.cz. Vytváření a implementace komplexních marketingových strategií pro online i offline prostředí, navrhování a řízení marketingového rozpočtu, optimalizace PPC kampaní (Google Ads, Meta, Seznam), průzkum trhu a analýza konkurence pro identifikaci nových příležitostí a vývoj nových produktů, aktivní spolupráce na vývoji nových produktů a jejich uvedení na trh, správa e-shopu a webových stránek včetně pravidelných aktualizací obsahu, příprava a realizace kampaní zaměřených na nové i stávající zákazníky (B2B a B2C segmenty), příprava a koordinace účasti na veletrzích v ČR i zahraničí, Správa a rozvoj obsahu na sociálních sítích a spolupráce s externími grafiky a copywritery, optimalizace webu pro vyhledávače (SEO) a práce s analytickými nástroji (Google Analytics, Facebook Insights), správa e-mail... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní - junior
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Pracovní činnosti: - účtování jednoduchých účetních operací v rámci přidělené agendy, - kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence, - spolupráce při inventarizaci majetku a závazků, - podpora hlavního účetního při různých úkolech. Dále požadujeme: - SŠ/VŠ ekonomického směru, - základní znalost podvojného účetnictví, - znalost práce na PC, - pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, - proaktivní přístup a ochotu se učit nové věci. Z... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Dohoda o provedení práce, práce s PC, znalost podvoj. účetnictví, znalost AJ (ItJ výhodou) pracovní poměr ... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE / OBCHODNÍ ZÁSTUPKYNĚ STAVEBNIN
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Náplň práce: péče, udržování a rozvoj obchodních vztahů se stávajícími odběrateli a aktivní vyhledávání nových odběratelů, zpracování a pravidelné vyhodnocení cenových nabídek, poskytování poradenské služby odběratelům k prodávanému sortimentu, vedení a aktualizace databází o zákaznících, pravidelný monitoring údajů o prodejích a monitoring konkurence. Požadavky na kvalifikaci: SŠ - staveb... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka kanceláře
Před 9 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Vhodné i pro OZZ. Jedná se o krátkodobou výpomoc v oblasti správy nemovitostí. Požadavky: - organizační schopnosti, komunikativní dovednosti - smysl pro odpovědnost - dobrá znalost práce na PC Popis činnosti: - evidence a zápis dokladů do informačním systém... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka kanceláře
Před 9 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Vhodné i pro OZZ. Jedná se o krátkodobou výpomoc v oblasti správy nemovitostí. Požadavky: - organizační schopnosti, komunikativní dovednosti - smysl pro odpovědnost - dobrá znalost práce na PC Popis činnosti: - evidence a zápis dokladů do informačním systém... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Hledám práci v administrativě
Před 12 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Hledám práci v administrativě - referentky, recepční, apod. Nejlépe v dosahu MHD.
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 12 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 12 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/Referentka administrativy
Před 13 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nástup možný ihned, nebo dohodou První kontakt e-mailem, nebo telefonicky od 8:00 do 15:00 hod. Pracovní náplň: - Administrativní podpora společnosti - Vedení jednoduché účetní agendy - správa podkladů, faktur, jednoduché zúčtovávání ověřování písemností, archivace dokumentů a dokladů, vyřizování pošty, zajištění kancelářských potřeb apod. - Organizace porad divize a pořizování zápisu z porad - kontrola a zpracování podkladů pro mzdy zaměstnanců, evidence docházky - Evidence platebních karet, kontrola zpracování dokladů/podpisové kolo zpracování žádostí o zahraniční služební cesty a agenda s tím spojená (pojištění, letenky, hotely, rezervace služebních vozidel, apod.), kontrola vyúčtování Očekáváme: - Aktivní přístup, flexibili... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/Referentka administrativy
Před 13 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nástup možný ihned, nebo dohodou První kontakt e-mailem, nebo telefonicky od 8:00 do 15:00 hod. Pracovní náplň: - Administrativní podpora společnosti - Vedení jednoduché účetní agendy - správa podkladů, faktur, jednoduché zúčtovávání ověřování písemností, archivace dokumentů a dokladů, vyřizování pošty, zajištění kancelářských potřeb apod. - Organizace porad divize a pořizování zápisu z porad - kontrola a zpracování podkladů pro mzdy zaměstnanců, evidence docházky - Evidence platebních karet, kontrola zpracování dokladů/podpisové kolo zpracování žádostí o zahraniční služební cesty a agenda s tím spojená (pojištění, letenky, hotely, rezervace služebních vozidel, apod.), kontrola vyúčtování Očekáváme: - Aktivní přístup, flexibili... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Seniorka hledá práci v administrativě
Před 12 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
SŠ s dlouholetou praxí na pozicích referentky a administrativní pracovnice hledá pracovní uplatnění v Praze. Uživatelská znalost PC, znalost fakturačního programu, praxe v obchodním i provozním oddělení, zpracování nabídek, jednání... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Asistentka kanceláře #2338 (32 - 35.000 Kč)
Před 13 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Hledáme Asistentku kanceláře s důrazem na preciznost a spolehlivost Jsme společnost hledající motivovanou a organizovanou asistentku na pozici zpracování smluvní dokumentace, která bude hrát klíčovou roli v zajištění hladkého chodu naší kanceláře a podpoře našeho týmu. Náplň práce: Zpracov... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
SŠ hledá práci recepční,administrativě
Před 12 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Středoškolačka 61 let s praxí na referentských pozicích v provozních, obchodních společnostech, v zákaznickém servisu hledá pracovní uplatnění. Uživatelská znalost PC, zpracování nabídek a kalkulací, jednání s klienty, fakturace, spolupráce s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Finanční ředitel/controller
Před 12 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, rostoucí rodinnou firmu s 24letou tradicí, zabývající se specializovaným velkoobchodním prodejem potravinářských výrobků a surovin, jejíž obrat pravidelně meziročně roste o 20%, hledáme vhodné kandidáty na pozici Finanční ředitel/controller. Náplň práce řízení a koordinace zaměstnanců finanční účtárny, obchodního oddělení a skladu, personalistika – spolu s vedením společnosti výběr nových zaměstnanců, řešení změn v organizační struktuře, úzká spolupráce s vedením společnosti ohledně budoucího rozvoje, odpovědnost za měsíční a roční účetní závěrky, příprava a aktualizace interních směrnic, zastřešování kontrol státních institucí (FÚ, ČSSZ, zdravotní pojišťovny), odpovědnost za přípravu a správnost účetní závěrky, dodržení souvisejících lhůt a předpisů, vrcholová odpovědnost za správnost a úplnost daňových přiznání a h... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PLÁNOVAČ VÝROBY
Před 13 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Náplň práce: plánování a koordinace výrobních procesů, sledování a optimalizace výrobních plánů, pracovní plány, změnovky, kusovníky. Požadavky: min. středoškolské vzdělání technického směru, odpovídající odborné znalosti, Německý jazyk B1, znalost ERP systému (ideálně SAP), samostatnost, systematičnost, aktivní přístup. náborový příspěvek 1... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PLÁNOVAČ VÝROBY
Před 13 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Náplň práce: plánování a koordinace výrobních procesů, sledování a optimalizace výrobních plánů, pracovní plány, změnovky, kusovníky. Požadavky: min. středoškolské vzdělání technického směru, odpovídající odborné znalosti, Německý jazyk B1, znalost ERP systému (ideálně SAP), samostatnost, systematičnost, aktivní přístup. náborový příspěvek 1... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Asistent dispečera
Před 13 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Prvotní informace: e-mail: info@litra.cz (zaslat životopis) Upřesňujicí informace: Zkušenosti z oblasti dopravy/logistiky výhodou, znalost práce s MS Office (word, excel), znalost angličtiny na komunikativní a písemné úrovni (ostatní jazyky výhodou), řidičský průkaz sk. B, schopnost efektivně komunikovat a řešit problémy, samostatnost,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Asistent dispečera
Před 13 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Prvotní informace: e-mail: info@litra.cz (zaslat životopis) Upřesňujicí informace: Zkušenosti z oblasti dopravy/logistiky výhodou, znalost práce s MS Office (word, excel), znalost angličtiny na komunikativní a písemné úrovni (ostatní jazyky výhodou), řidičský průkaz sk. B, schopnost efektivně komunikovat a řešit problémy, samostatnost,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Specialisté v oblasti strategie (Strategic Coordination Deputy General Director)
Před 13 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplňí práce je zejména: odpovědnost za obchodní koordinaci ve vztahu k mateřské společnosti, řízení strategického plánování a investic, zajišťování požadavků na strategii, prověřování stávajících strategií a politik společnosti, vypracovávání a aktualizace interních politik v oblasti strategie, řízení a koordinace, plnění dalších souvisejících úko... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Specialisté v oblasti strategie (Strategic Coordination Deputy General Director)
Před 13 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplňí práce je zejména: odpovědnost za obchodní koordinaci ve vztahu k mateřské společnosti, řízení strategického plánování a investic, zajišťování požadavků na strategii, prověřování stávajících strategií a politik společnosti, vypracovávání a aktualizace interních politik v oblasti strategie, řízení a koordinace, plnění dalších souvisejících úko... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce